no-img
نوین اطلس

رفتارهای جذاب زنان برای مردان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

رفتارهای جذاب زنان برای مردان
امتیاز 4.00 ( 2 رای )
zip
بهمن ۷, ۱۳۹۶

رفتارهای جذاب زنان برای مردان


این مطلب در مورد موضوعات زنانی که مردان عاشق شان می شوند و هرگز ترک شان نمی کنند، رفتارهای زناشویی، زن جذاب برای شوهر، ویژگی های یک دختر جذاب، جذابیت زنان از نگاه مردان، رفتارهای جذاب مردانه، جذابیت دخترانه نوشته شده است.

زنانی که مردان عاشق شان می شوند و هرگز ترک شان نمی کنند

خصوصیت های زنانه ای که مردان را شیفته زنان می کند
شوخ‌ طبعی
باید بتوانید با هم دیوانه‌بازی کنید. کار و زندگی فوق‌ العاده استرس‌ زا است! همسرتان تنها کسی است که در مقابل او باید سلاحتان را زمین بیندازید. چه خانه باشید و چه بیرون، درست وقت‌هایی که کسی نگاهتان نمی‌کند، وقت مسخره رقصیدن‌ها، حرف زدن با صداهای عجیب و غریب و وقت این است که خودتان باشید. اگر می‌خواهید همسرتان احساس کند که می‌تواند با شما تفریح کند، شما هم نباید از تفریح کردن با او بترسید. حتی اگر از اینکه مسخره به نظر برسید نباید بترسید. از اینکه خودتان را رها کنید، از چارچوب همیشگی‌تان بیرون بیایید و بلند بلند بخندید نترسید.

اعتماد به نفس
زنی که اعتماد به نفس داشته باشد ارزش خود را می‌داند. به خود افتخار می‌کند و این از حرکات و ظاهرش پیداست. او به دنبال تایید گرفتن از مردها نیست. خودش می‌داند که فوق‌العاده است. او می‌داند که مردی که بتواند با او باشد فوق‌العاده خوش‌شانس است چون او این توانایی را دارد که بیشتر از هر زن دیگری او را خوشحال کند.

واقعیت این است که مردها دوست دارند فکر کنند که جایزه را برده‌اند. دوست دارند احساس کنند که خوش‌شانس‌ترین مرد هستند. درست همانطور که دوست دارند شما به آنها افتخار کنید، او هم می‌خواهد به شما افتخار کند.

اگر شما خودتان به خودتان اعتماد نداشته باشید و از خوب بودن خودتان مطمئن نباشید، چرا او باید چنین حسی داشته باشد؟ چه بخاطر ظاهرتان باشد، چه هوشتان، چه موفقیت‌هایتان، چه احترامی که دیگران به شما می‌گذارند، کارتان یا هر خصوصیت خوب دیگر شما، همسرتان دوست دارد به شما پز بدهد. می‌خواهد بداند که می‌تواند با اطمینان شما را به خانه پیش مادرش بیاورد و یا به دوستانش معرفی کند و یا حتی در جلسات کاری خارج از محل کار شما را با خود پیش رئیسش ببرد چون شما باعث می‌شوید که او خوب به نظر برسد.

استقلال
سرتان شلوغ است، از پس کارهای خودتان برمی‌آیید و خودمختارید. علایق خاص خودتان را دارید، فردی جذاب هستید. برای بحث‌های باکیفیت و جدی حرف‌های زیادی برای گفتن دارید. برای خودتان زندگی دارید و عاشقش هستید. این خصیصه شما او را به چالش می‌کشد اما شما برایش یک چالش نیستید، شما بهترین نوع خودتان هستید و به او انگیزه می‌دهید که او هم بهترین خودش باشد. چه کارتان باشد که عاشقش هستید و چه سرگرمی‌های جالب و خلاقانه‌ای برای خودتان داشته باشید، مهم این است که به او نیازی نداشته باشید. برای اینکه خلائی در زندگی‌تان پر شود یا خوشحال شوید به او نیاز ندارید.

خودتان بدون او به اندازه کافی کامل و راضی هستید. بااینکه ممکن است حسابی سرتان شلوغ باشد و درگیر زندگی خودتان باشید، اما نباید برای گذاشتن قرار ملاقات با او هم زیاد سخت بگیرید. در هر حال باید علاقه‌تان به بودن با نامزدتان را نشان دهید. برای دیدن او باید مشتاق به نظر برسید. مردها دوست دارند حس کنند که زن‌ها آنها را می‌خواهند، آن هم زنی خاص مثل شما! پس وقتی او را دیدید، حضور کامل داشته باشید. لبخند بزنید و خود جذاب و فوق‌العاده‌تان باشید.

قدرت
آیا وقتی دچار ضعف می‌شود، می توانید صاف بایستید؟ یا اینکه شما هم زودتر از او خم شده و می‌شکنید؟ اگر لازم باشد می‌توانید از عهده مخارج خودتان برآیید؟ این قدرت‌ها مقداری از فشار را از روی دوش او برمی‌دارد و باعث می‌شود خودش بخواهد که برای شما قوی باشد نه اینکه مجبور باشد!

آیا در ارزش‌ها و اعتقاداتتان قوی هستید؟ یا اینکه خیلی راحت تحت‌تاثیر قرار می‌گیرید؟ کی هستید؟ به چه چیزهایی اعتقاد دارید؟ آیا سر اعتقاداتان هستید؟ آیا او می‌تواند به حرف‌هایی که می‌زنید اعتماد کند؟ آیا اعمال و رفتارتان مطابق با حرف‌هایتان هست؟ زنی که اعتقاداتی پابرجا داشته باشد، باعث امنیت مرد زندگی‌اش است. احساس امنیت یکی از مهمترین عناصر در ایجاد حس اعتماد در مردهاست. این حس باعث می‌شود بتواند دریچه دلش را به طور کامل برایتان باز کند.

رفتارهای زناشویی

رفتارهای اشتباه در روابط زناشویی
۱. زن هایی که مثل پلیس های ترافیک عمل می کنند.

یعنی زنهایی که حین عمل جنسی از مردشان می خواهند کاری را انجام دهد. مثلاً می گویند، لباسم را آرام دربیار، حالا گردنبندمو دربیار، نه نه نه اینقدر تند، با دستت موهامو نوازش کن، و و و…. بله خیلی از خانم ها هستند که موقع رابطه جنسی چنین رفتاری دارند. در تحقیقاتی که ما انجام دادیم مردها واقعاً از این رفتار متنفر بودند. البته ابراز احساستان درمورد رابطه جنسی بااینکه مثل یک پلیس ترافیک دستور بدهید، خیلی فرق می کند.روابط زناشویی

۲. زنهایی که در بستر، بی تحرک هستند

کاملاً واضح است که این کدام دسته از خانم ها می باشند. خیلی از زنها هستند که فقط در تختخواب دراز می کشند و بقیه کارها مسئولیتش با مرد است. قدیم عرف به این شکل بوده است اما امروز اصلاً برای هیچ مردی قابل قبول نیست. مردها دوست دارند خانمشان به آنها واکنش دهد. این مهمترین شکایتی بود که در این تحقیقات مردها از خانم هایشان داشتند.

۳. زنهایی که به خودشان نمی رسند.
این مسئله بیشتر مربوط به خانم های متاهل است. خیلی از ما اینطور هستیم. بعد از ازدواج چندان به خودمان رسیدگی نمی کنیم. چند نفر از شما تا به حال این جمله به ذهنتان خطور کرده که “الان دیگر زنش هستم لازم نیست تحت تاثیرش بگذارم.”؟ مطمئن باشید نظر مردها چیز دیگری است. در این تحقیقات، مردها از زنهایی که خودشان را ول کرده و دیگر رسیدگی های لازم را به خودشان نمی کنند، بدگویی می کردند. مثلاً اصلاح نکردن بدن، درست نکردن موها، پوشیدن لباسهای زیر پاره، بوی بد دهان، رسیدگی نکردن به ناخن ها و از این قبیل. پس کمی برای خودتان وقت بگذارید و همیشه خودتان را مرتب و سرحال نگه دارید.

۴. زنهایی که مداوم از خودشان و بدنشان بدگویی می کنند.
باید یاد بگیرید که جسمتان را دوست داشته باشید. این شوهرتان را خیلی تحریک می کند. آنها از اینکه بخواهید مدام در مورد نواقص و اشکالاتتان غر بزنید خسته می شوند.

۵. زنهایی که فقط به وضعیت مادی مرد توجه دارند.
میدانم که خیلی از شما ممکن است بگویید که این آخرین چیزی است که به ذهنتان خطور می کند. اما خیلی از زنها هم هستند که فقط به خاطر پول مرد با او همخوابه می شوند. مردها واقعاً از این رفتار متنفر هستند و مطمئناً حق هم دارند. این خیلی سنگدلانه است.

زن جذاب برای شوهر

یک زن جذاب با انجام این کارها مرد را همیشه عاشق خود نگه میدارد
انتظاراتی که یک مرد از همسرش دارد

خیلی جاها گفته شده که مردها در رابطه بسیار ایرادگیر، سخت پسند و غیرقابل پیش بینی هستند. آن ها نه وابستگی بیش از حد را می پسندند و نه دوری احساسی بیش از حد. و اما یکسری رفتارها در خانم ها هست که هرگز از توجه یک مرد دور نمی ماند و همیشه برای آن ها قابل تحسین است. این ها همان رفتار و خصوصیاتی هستند که یک مرد از همسرش انتظار دارد.

ظرافت زنانه در رفتار و حرکات

زن ها بدون زنانگی مانند گل بدون گلبرگ می مانند. زنانگی زن ها همان چیزی است که طبیعت مردانه مردها را متعادل می کند و مانند قطعه گمشده پازل زندگی آن هاست. موهای بلند، رفتارها و حرکات و شخصیت خانمانه تمام چیزی است که یک زن باید داشته باشد و هرگز نباید مانند یک مرد رفتار کند. این رفتارها وقتی جنسیت خود را به عنوان یک زن بپذیرید از شما سر می زند. در واقع اعتماد به نفس جنسی است که باعث می شود به عنوان یک زن ارتباط برقرار کنید و با رفتارهای خود همسرتان را مجذوب خود کنید. پس در رفتار خود ظرافت زنانه به خرج دهید و احساسات تان را برای همسرتان ابراز کنید.

زن جذاب

زنانگی مهم ترین ویژگی یک زن جذاب برای مردان است
هوش و بلند همتی

این همان جرقه ای است که در ارتباط زنان با مردان در سطح ذهنی وجود دارد. این ویژگی در زنان بسیار گیراست. هیچ چیزی نمی تواند زیبایی و ذهن را شکست دهد. از دید یک مرد وقتی بتوانید تصمیم های معقول بگیرید، منطقی رفتار کنید، به آن ها پیشنهاداتی داشته باشید و زندگی را پر مفهوم کنید بسیار جذاب و دوست داشتنی تر هستید. اشتیاق، حرفه ای بودن و داشتن هدف و آرزو در جهت حرفه و شغل نه تنها برای مردها جذاب است بلکه آن ها را به وجد می آورد.

حس شوخ طبعی

وقتی حس شوخ طبعی نداشته باشید زندگی برایتان بسیار کسل کننده و سیاه می شود. مردها موجودات شوخ طبعی هستند و همسری می خواهند که به لطیفه هایشان بخندد، همسری که بتوانند با او مکالمه سرگرم کننده و جالبی داشته باشند. همسری که بتوانند با او شوخی کنند و جنبه شوخی داشته باشد. چه چیزی بهتر از خنده می تواند زندگی را شاد کند؟

ویژگی های یک دختر جذاب

۱ – کمی عصبی و مضطرب
درست شنیدید!

متاسفانه زنان از بیماری های اضطرابی بیشتر از مردان رنج می برند.

مطالعات نشان داده که زنانی که بیش از اندازه مضطرب و عصبی هستند کمتر از سایر زنان از روابط خود احساس رضایت می کنند.

اما دانشمندان این فرضیه را مطرح کرده اند که کمی اضطراب و نگرانی در زنان آن ها را برای مردان جذاب می کند.

چرا که این حس را به مردان می دهند که آن ها مادران و همسرانی فداکار هستند که نگران زندگی و فرزندانشان خواهند بود!

اگر در حال حاضر همسرتان بسیار عصبی مزاج و مضطرب است بهترینن راه حل داشتن روابط بیشتر و صمیمی تر با اوست!

مردان جذاب این ویژگی را دارند؛ هیکل عضلانی راز جذابیت مردان نیست… در نت نوشت این مطلب را بخوانید

۲ – رنگ قرمز
همه ما می دانیم که قرمز رنگ عشق است.

شاید خیلی این مطلب پیش پا افتاده به نظر برسد.

اما مطالعات نشان داده است که رنگ قرمز برای مردان بسیار جذاب است.

بسیاری از گونه های جانوران مختلف از این رنگ برای جذب جفت استفاده می کنند!

۳ – چشمان درشت و لب های متناسب
از نظر بسیاری از مردان زنان با چشم های درشت جذاب تر هستند.

دانشمندان معتقدند که شاید علت این موضوع این باشد که از نظر مردان این گونه زنان سالم تر و دارای قدرت باروری بیشتر و در کل یک شاخص زنانگی برجسته دارند!

از طرفی لب های متناسب برای مردان یکی از شاخص های جذابیت های فیزیکی زنان است.

۴ – تفاهم و همدلی
مطالعاتی که در دانشگاه نیوکاسل بر روی پرسشنامه هایی که بر روی تفاوت های شخصیتی زنان و مردان توسط عده ای پر شده بود، انجام شد نشان دهنده ی این مطلب است که زنان به حس همدلی و همدردی اهمیت بیشتری می دهند.

با این حال مردان بیشتر جذب زنان برونگرا و زنانی که حس همدلی و همدردی بیشتری نسبت به سایر همنوعان خود دارند، می شوند.

۵ – فعالیت های داوطلبانه و خیریه
تحقیقات نشان داده که زنانی که رمانتیک تر ! هستند بیشتر به کارهای خیریه و اعمال داوطلبانه برای کمک به دیگران علاقه و کشش دارند.

دانشمندان معتقدند که زنانی که در مکان های عمومی برای کمک به دیگران داوطلب می شوند از نظر مردان بسیار جذاب هستند!

۶ – تقدیر و تشکر
بسیاری از مردان مدتی پس از ازدواج از این که مورد تقدیر و تحسین همسرشان قرار نمی گیرند شکایت دارند.

مردها از اینکه نمی توانند کاری کنند تا رضایت همسرشان را جلب کنند بسیار زجر می کشند و جای تعجب نیست که این مساله تاثیر بسیار زیادی بر روابط آن ها خواهد گذاشت.

تحقیقات نشان داده که زوج هایی که طرف مقابل را تحسین کرده و قدردان یکدیگر هستند، رضایت زیادی از روابط شان دارند.

جذابیت زنان از نگاه مردان

ابروهای نازک و تیره.
مژه های تیره تر و بلندتر.
بینی باریک و کوچک.
لبهای پر.
صورت باریک.
استخوان گونه برجسته و چانه کوچک.
پاهای کشیده و بلند.

رفتارهای جذاب مردانه

۱ – مرد مردها

هر چند خانم ها ادعا می کنند که از مردهای مرتب و تمیز و شیک پوش خوششان می آید، اما گاهی اوقات اگر با لباس های ورزشی کج و کوله جلوی آنها ظاهر شوید، غذا را بدون رعایت آداب ویژه بخورید، و در کوچه فوتبال بازی کنید، شاید به نظر خانم ها خیلی جذاب تر هم جلوه کنید. او بدش نمی آید که هر چند وقت یکبار برای نجاتش تلاش کنید، و یا اگر از عهده تعمیر برخی وسایل بر می آیید این کار را انجام دهید، و یا حتی با دوستان خود گپ بزنید. یک خانم با یک آقا قرار نمی گذارد تا بر سر این موضوع که کدامشان کفش ها و یا موهای شیک تری دارند با او به رقابت بپردازد؛ بلکه این تفاوت های موجود میان شما دو نفر است که منجر به اتصال هر چه بیشتر شما به هم می شود.

البته نباید فراموش کنید که زمانیکه برای مشاهده تئاتر و یا صرف شام به بیرون می روید، او از شما انتظار دارد که لباسهای مناسب و آراسته ای به تن کنید، اما در عین حال باید در نظر داشته باشید که در بقیه ساعات بیشتر از حس مردانگی شما لذت می برد – هر چند این امکان وجود دارد که هرگز به این موضوع اعتراف نکند – همیشه لازم نیست شیک ترین لباس ها را به تن کنید و درهای مختلف را پیش از او برایش باز کنید، فقط کافی است که آروغ های بعد از نوشیدنی را در زمان مناسب و هنگامیکه با دوستانتان هستید بزنید.

۲ – نه گفتن

شما باید تصمیماتی که به ذهنتان را می رسد را انجام دهید و بر طبق آنچه عقلتان به شما دستور می دهد، عمل کنید؛ حتی اگر این کار سبب عصبانی شدن خانم شود. آقایون تصور می کنند که دخترخانم ها به دنبال نامزدهایی می گردند که او را بتوانند روی یک انگشت خود بچرخانند و هر چه که می گویند انجام دهد. اگر بخواهید همیشه مطابق آنچه به شما دیکته می شود، عمل کنید، دیری نخواهد گذشت که رابطه تان کسل کننده و ملال آور می شود. خانم ها به دنبال مردی هستند که چیزی برای ارائه کردن در دست داشته باشد و بتواند عقاید و ملاحظات شخصی خود را در بحث ها وارد کند. آنها به دنبال مردی هستند که شخصیت منحصر بفردی داشته باشد.

اگر تمام زندگی یک مرد را تنها “همسرش” تشکیل دهد، آنگاه دیگر چیزهای زیادی برای گفتن ندارد و برایش سورپرایزهای زیادی باقی نمی ماند که بتواند در مواقع ضروری آنها را رو کند. حتی اگر همسر شما از آن دست خانم هایی باشد که دوست دارند قدرت و کنترل خانواده را بدست بگیرند، باز هم بدش نمی آید که گه گاه با شما قدرت آزمایی و جدلی برابر داشته باشد. بنابراین اگر تا به حال تصور می کردید که باید کنترل تمام امور را به دست او بسپارید، بهتر است از این به بعد دست از این کار بردارید؛ به منظور حفظ رابطه و نگه داشتن او حتماً نباید خودتان را به یک خدمتکار خانگی دست آموز تبدیل کنید.

۳ – داشتن شهوت جنسی شدید

کاملاً روشن است که اگر یک رابطه، تنها به برقراری روابط جنسی محدود شود، طرف مقابل احساس می کند که مورد سوء استفاده قرار می گیرد؛ اما از سوی دیگر باید این امر را نیز در نظر گرفت که یک خانم زمانیکه می بیند شوهرش در مقابل او کنترل خود را از دست می دهد و ابزار علاقه می کند انگار دنیا را به وی داده اند.
اگر همسر شما شاغل است و شب هنگام پس از یک روز سخت کاری و سرو کله زدن با ارباب رجوع و همکاران او را در خانه می بینید هیچ چیز جز معاشقه نمی تواند او را خوشحال کند؛ این امر سبب می شود که او خودش را در راس تمام شادی های جهان قرار دهد. اگر او شغل حساس و با ارزشی دارد و در سمت مهمی قرار دارد، بهتر است شما شروع کننده ارتباط جنسی باشید. این امر به او اجازه می دهد که با خیال راحت از رابطه خود لذت ببرد.

۴ – مستقل بودن

شاید همیشه خانم ها به این دلیل که همسرشان ادعا می کنند سرشان بیش از اندازه شلوغ است، به آنها توجه کافی مبذول نمی دارند، وقت زیادی را در محل کار خود سپری می کنند و یا با دوست های خود خوش گذرانی می کنند، ناراحت می شوند. باید توجه داشت باشید که اگر می خواهید همسرتان در کنارتان باقی بماند، باید مانند یک پرنسس با او رفتار کنید؛ اما از طرف دیگر، همواره در نظر داشته باشید که اگر سرگرمی، تفریح و کارهای دیگری برای انجام دادن نداشته باشید، ممکن است خانم احساس کند که در حال خفه شدن در رابطه است.
همان اندازه که شما در رابطه نیاز به فضا دارید، خانم ها نیز از آزادی خود لذت می برند و شدیداً به آن محتاج هستند. یک مرد مستقل و متکی به نفس در نظر خانم ها از جذابیت بیشتری برخوردار می باشد. یک مرد محتاج و بدون آرزو های بزرگ، برای بیشتر خانم ها هیچ گونه جذابیتی ندارد. بنابراین شما مجاز هستید که با دوستان مختلف خود قرار ملاقات بگذارید و شغل و سرگرمی مخصوص به خودتان را داشته باشید.

۵ – حسود بودن

حسادت یکی از احساسات قوی به شمار می رود. هر چند انسان ها نمی توانند میزان دقیق حسادت خود را کنترل نمایند، اما مقدار کمی حسد، آن هم به طور گاه گاه و اتفاقی، به راحتی می تواند حس جاذبه شما را در نظر او افزایش دهد. اگر شما نسبت به مردهایی که با او صحبت می کنند، هیچ گونه عکس العملی از خود نشان ندهید، او تصور می کند که به هیچ وجه برایش ارزش قائل نیستید، به همین دلیل به دنبال کسی می رود که این خلا را برایش پر کند. اگر او در مورد یک همکار مذکر خیلی صمیمی و یا مربی اش بازخواست نمایید، شاید در ظاهر به شما غر بزند، اما در باطن لبخندی بر لب هایش نقش خواهد بست.

توجه : زمانیکه نوبت به حسادت می رسد، مقدار کمی از آن می تواند مثمر ثمر واقع شود، پس در خرج کردن آن به شدت صرفه جویی کنید.

جذابیت دخترانه

جذابیت زنانه را چطور تعریف می کند؟
زیبایی جنبه ها و تعاریف متعددی دارد که بخشی از آن مربوط به چهره است ، همان بخشی که زنان را مجبور به انجام انواع تغییرات می سازد ولی به راستی و در واقعیت ذهن مردان جذابیت زنانه را چطور تعریف می کند؟ جذابیت زن

جذاب ترین چیز در صورت یک زن چیست؟
زیبایی و جذاب بودن یک مفهوم بسیار نسبی است که در مکان های متفاوت معنایی متفاوت دارد و در طول زمان تغییر می کند. پژوهش گران از طریق مشاهده ی علمی و مطالعه قادر بوده اند تاثیر منطقه را بر تعریف زیبایی از بین ببرند.مطابق با پژوهشی که اخیرا در ژورنال رویال سوسایتی اوپن ساینس منتشر شد،در آن چه که از نظر مردان سراسر جهان جذاب دیده می شود، یک وجه مشترک وجود دارد.

نقطه جذابیت چهره زنانه در ذهن مردان
سادگی صورت راز اصلی جذابیت زنانه است
این مطالعه نشان داد که مردان سادگی صورت زن را جذاب ترین ویژگی جهانی می دانند.هر چه قدر این ویژگی ها ساده تر باشند، تصویر به لحاظ شناختی راحت تر پردازش می شود.
مغز انسان به سمت محرک های ساده گرایش دارد.این تیم قصد داشتند ویژگی هایی را که مردان زمان قضاوت درمورد جذابیت صورت یک زن در نظر می گیرند، بهتر درک کنند.آنها ۱۶۹ مرد را از جنوب فرانسه انتخاب کردند و به آنها یک مجموعه ی تصادفی از چهره ی زنان را در صفحه ی نمایش نشان دادند.از آنها خواسته شد که چهره ها را در یک مقیاس از صفر تا بیست رده بندی کنند. صفر غیرجذاب ترین چهره و بیست جذاب ترین چهره بود. پژوهش گران سپس الگوریتمی ساختند برای مشخص کردن ویژگی هایی که از نظر مردان مطلوب بود.

جذابیت و زیبایی مطلوب زنان از دید آقایان داشتن پوست بدون چربی است
این الگوریتم به طور خاص به دنبال یک ویژگی بود به نام بی چربی بودن. یک ارتباط قوی میان سطح جذابیت و بی چربی بودن صورت ها.رنالت به مدیکال دیلی گفت:“یک صورت بی چربی صورتی است که به طور موثر در مغز کدگذاری می شود- یعنی تنها با استفاده از چند نورون.
به عبارت دیگر، پردازش چنین صورتی در مغز آسان است.صورت های بی چربی معمولا ساده هستند، همراه با بافت صاف پوست، چین و چروک کم، و خطوط کانتوری نرم.
ما متوجه شدیم که بی چربی بودن چهره می تواند بین ۱۰ تا ۱۵ درصد تنوع در جذابیت را توجیه کند
و عرصه را برای بسیاری از دیگر فاکتورهای بیولوژیکی، فرهنگی و فردی که بر انتخاب مردها تاثیر گذار است باز کند.

مرد متولد دی با چه ماهی ازدواج می کند

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

چگونه با اعتماد به نفس شویم



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.