no-img
نوین اطلس

عاشق کردن پسران مغرور


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

عاشق کردن پسران مغرور
امتیاز 4.20 ( 5 رای )
zip
بهمن ۵, ۱۳۹۶

عاشق کردن پسران مغرور


این مطلب در مورد موضوعات مختلفی مانند پسر مغرور عاشق، چگونگی رفتار با پسر مغرور، آموزش عاشق کردن پسر، راه های جذب غیر مستقیم پسران، جذب مردان به خود، خصوصیات پسران مغرور، راه های جذب پسران در دانشگاه، عکس پسر مغرور نوشته شده است.

پسر مغرور عاشق

مرد عاشق لباس مناسب می‌پوشد
همیشه خوش‌لباس به ملاقات شما می‌آید. هیچ اشکالی در ظاهر و لباس‌های‌اش پیدا نمی‌کنید. متوجه می‌شوید وقتی با شما است موجه‌تر از زمانی است که با دیگران است.

مرد عاشق بی‌طاقت می‌شود
وقتی برای ملاقات‌اش دیر می‌رسید می‌بینید که بی‌طاقت شده است. وقتی که در نهایت او را ملاقات می‌کنید، می‌توانید اضطراب را در چهره‌اش ببینید و حس رهایی را که با دیدن شما در چهره‌اش نمایان شده است متوجه می‌شوید.

مرد عاشق با شما عاشقانه حرف‌می‌زند
این واقعیت که با شما عاشقانه حرف‌می‌زند، جذاب بودن‌تان را برای او نشان می‌دهد. نیازی نیست که شما هم با او عاشقانه حرف‌بزنید ولی اگر دوست‌داشته‌باشید می‌توانید با لبخند زدن به او، تأییدش کنید.

عصبی به‌نظر می‌آید
گاهی اوقات، متوجه می‌شوید در کنار شما بودن عصبی‌اش می‌کند. هیچ دلیل واضحی پشت عصبی بودن‌اش نیست و وقتی درباره‌اش از او می‌پرسید، او هم هیچ نظری در این‌باره ندارد. همین که در کنار او باشید کافی است تا او را عصبی کند.

مرد عاشق خوشحال است
همیشه وقتی با او هستید خوشحال است. وقتی شما را می‌بیند می‌توانید این برق را در چهره‌اش ببینید. با نگاه کردن به شما، احساس هیجان و شعف به او دست می‌دهد. وقتی در کنار شما است خوشحال‌تر از زمانی‌است که با دیگران است.

اعتماد به‌ نفس
سعی می‌کند جلوی شما آدم با اعتماد به‌نفسی به‌نظر برسد. اعتماد به‌نفس خصیصه‌ای است که همه آن را تحسین می‌کنند. احساس می‌کند اگر خودش را یک آدم بااعتماد به‌نفس نشان دهد، شما تحت تأثیر قرار خواهید گرفت.

مراقبت
بسیار مراقب شما است و هیچ‌یک از فعالیت‌های شما را از قلم نمی‌اندازد. اطمینان حاصل می‌کند که شما خوشحال هستید و هر آن‌چه را می‌خواهید در اختیار دارید. هر زمان که به او احتیاج داشته‌باشید در کنار شما خواهدبود.

ارتباط چشمی
وقتی به شما نگاه می‌کند و پس از مدتی شما را می‌بیند، مستقیم به چشمان‌تان می‌نگرد. جوری به شما نگاه می‌کند که انگار طلسم شده‌است. انگار در چشمان‌تان گم شده است. شما توجه‌اش را جلب می‌کنید و عاشق این است که خودش را تسلیم شما کند.
مردها برای آن‌که با احساسات‌شان کنار بیایند به زمان احتیاج دارند. برخی تا ابد زمان لازم دارند. چنان‌چه فراست‌تان به شما می‌گوید مردی دوست‌تان‌دارد، آن‌گاه باید با مشاهده‌ی دقیق زبان بدن‌اش به این موضوع پی ببرید. حتی اگر از لحاظ کلامی نتواند احساسات‌اش را بیان کند، اعمال او شما را به سمت حقیقت خواهد برد.

چگونگی رفتار با پسر مغرور

توجهی را که لایقش هستید به خودتان داشته باشید.
افراد متکبر، دزد احساسات هستند، توجه شما را می‌طلبند اما توجهی به شما نمی‌کنند. برای این‌که آزرده نشوید، به خودتان توجه کنید. مثلا به ظاهرتان اهمیت داده و جلوه خوبی داشته باشید. به این‌کار، برطرف کردن نیازهای خود می‌گویند، و راهیست عالی برای تقویت عزت‌نفس و ایمن شدن در برابر چنین دزدی! نادیده گرفتن نیازهای خودتان و تقدیم توجه و انرژی به یک فرد خودبین، عاقلانه نیست. و فقط زمینه را فراهم می‌کند تا از نظر احساسی تحلیل بروید و آزرده شوید.

زمان باهم بودن را محدود کنید.
وقتی فهمیدید کسی بیش از حد خودخواه و خودمحور است، موقعیت مناسبی است که از او دور شوید. زمان با هم بودن را تا جایی که امکان دارد محدود کنید. اگر عادت داشتید هر روز عصر باهم دیدار کرده و قهوه بنوشید، فواصل این دیدارها را بیشتر و بیشتر کنید، دیگر با او تماس نگیرید و به پیام‌هایش جواب ندهید. ممکن است با واکنش‌های جورواجور از بی‌تفاوتی گرفته تا بدخلقی و خشم، مواجه شوید، اما خونسرد و محکم بمانید. بهتر است تنها بمانید تا این‌که با افراد خودخواه که تاثیرات منفی روی شما دارند وقت بگذرانید.

موضوعاتی را مطرح کنید که مورد علاقه شماست.
هرچیزی که برای‌تان جالب است؛ کار با چوب، آشپزی، سیاست،…، در مکالمه با یک فرد خودخواه، به‌جای بذل تمام توجه‌تان به موضوعاتی که او مطرح می‌کند، درباره موضوعات مورد علاقه خودتان صحبت کنید. برای مثال، اگر او می‌گوید،” نمی‌توانی باورکنی دوست دخترم به من چه گفت!”، این‌گونه جواب دهید،” راستی، میدانی بیل گیتس چقدر ثروت دارد؟”. هرچقدر موضوعات تصادفی بیشتری را پیش بکشید و هرچقدر بی‌ربط‌ تر به موضوع مطرح شده توسط او باشد، بهتر است. روی علاقه‌مندی‌های حقیقی‌تان تمرکز کنید، مهم نیست چه باشد، و ببینید وقتی فهمید به موضوعات خودمحورانه او توجهی ندارید، چگونه سعی می‌کند از شما فرار کند.

آموزش عاشق کردن پسر

نشان دهید که او را دوست دارید.
علاقه‌مندی به خویشتن حقیقی او نه برای آنچه او می‌تواند برای شما فراهم آورد.
بسیاری از مردان در پاسخ به این پرسش که چه چیزی پیش از ازدواج برای آنها حائز اهمیت است، پاسخ
داده‌اند که: اطمینان یافتن از آن که دختر مورد علاقه آنها را دوست داشته باشد برای آنچه که هستند و
نه وسیله‌ای برای دستیابی به هدف.
هیچ مردی دوست ندارد احساس کند که دختر مورد علاقه‌اش به این علت او را برگزیده‌ که: او یک تأمین‌‌کننده
معیشت مناسب، یک شهروند نمونه و یا حتی یک پدر خوب بالقوه است.
تمام این مسائل برای مردان اهمیت دارد اما یک مرد زمانی که متوجه می‌شود یک دختر به این علت او
را برگزیده که او بهترین دوست او بوده است بسیار خرسند می‌شود.
دختری که همواره در کنار همسر خود باقی بماند صرف نظر از موقعیت و اوضاع مرد خود اما چگونه می‌تواند
به این امر نائل آید؟ به زندگی او علاقه نشان دهید همچنین به علاقه‌مندی‌ها و ارزش‌هایی که او در زندگی
قائل است.
درباره شغلش صحبت کنید اما بیشتر به جنبه‌های معنوی و بالندگی شخصیتی آن توجه کنید و نه به درآمد و
منافع مالی آن.
از خصوصیات نیک شخصیتی و اخلاقی او سخن گویید.

راه های جذب غیر مستقیم پسران

به او نشان دهید که استقلال دارید.
مردان از زنانی که به عقب تکیه می‌دهند و منتظر می‌مانند تا مرد آنها تمام امور زندگی آنها را به
دست گیرد، بیزار هستند.
نشان دهید با آن که شما از ایده‌های او استقبال می‌کنید، بدون او نیز توانایی به انجام رسانیدن کارها را
دارید.
هر گاه برنامه خرید خانه‌ای را در سر دارید آن را به پس از ازدواج خود موکول نسازید.
زیرا این عمل موجب می‌شود مرد این گونه برداشت کند که شما شخصیت مستقلی ندارید.
به او نشان دهید که فردی مهربان و دوست‌ داشتنی هستید.
شاید شگفت‌‌انگیز به نظر آید: یک مرد به دختری نیاز دارد که او را دوست داشته و خود نیز دوست
داشتنی باشد.
به همان میزان که استقلال فردی به زنان قدرت می‌بخشد به همان میزان نیز عدم توانایی آنها در سازگاری، مردان
را دلسرد می‌کند.
مردان این گونه زنان را بی‌احساس، بی‌عاطفه و ناتوان در عشق‌ورزی تلقی می‌کنند.
بنابراین همان طور که زنان نیاز دارند استقلال فردی خود را به مردان نشان دهند باید مشخص کنند که دارای
میل وافری برای قسمت کردن عشق خود با مرد زندگی‌شان هستند.

جذب مردان به خود

هرگز به مردان بیش از آنچه آنها به شما توجه می کنند، توجه نکنید
برای اینکه بتوانید عشق و محبت یک مرد را برای همیشه برای خود داشته باشید مستلزم این است که شما هم از او عشق دریافت کنید. بسیاری از زنان تصور می کنند هر چه بیشتر به یک مرد توجه کنند و نیازهای کوچک و بزرگ او را برآورده کنند، بیشتر در دل او جای خواهند داشت. از آنجا که این کار را بیشتر جامعه زنان در دنیا انجام می دهند، زنان تصور می کنند این مسیر درست است و تخت‌گاز به سمت انتهایی که نمی دانند چیست می تازند. اما هر چه بیشتر در عمق این روش می روند، بیشتر آسیب‌پذیر می شوند و کمتر عشق دریافت می کنند.

مردها وقتی بیشتر از آنچه به شما می دهند از شما دریافت کنند، دلزده می شوند. خاموش می شوند و ممکن است روش رفتاری خود را تغییر دهند. هنگامی که یک مرد دایما با حجم زیادی توجه، نگرانی، کادو، علاقه، قربان‌صدقه، آماده بودن غذا و تمیز بودن خانه و …. مواجه می شود احساسش به شما عوض خواهد شد. او شما را همچون مادری می بیند که دایما مراقب فرزند خود است تا چیزی کم نداشته باشد. این همه توجه و زحمتی که شما می کشید هرگز به چشمش نخواهد آمد و نمی تواند برای آنها به شما عشق بیشتری بدهد.

برخلاف تصور زنان، توجهات بیش از اندازه نه تنها باعث افزایش علاقه مردان به زنان نمی شود که درست برعکس، احساسات عاشقانه آنها را از بین می برد. مردها به واسطه قوی تر دانستن خود بیشتر دوست دارند دهنده باشند تا گیرنده. آنها می خواهند آنها باشند که نیازهای زن را تامین می کنند. وقتی زن همه کار را انجام دهد، مردها نقش خود را بسیار کمرنگ می بینند و تصور می کنند آن جذبه مردانه را ندارند و این باعث می شود تا زنی که این حس را در آنها به وجود آورده است را دوست نداشته باشند.

اگر هنوز با هم ازدواج نکرده اید، به او خیلی اختیار ندهید
بیشتر زنان وقتی وارد رابطه با مرد دلخواه خود می شوند، همه فکر و احساس خود را برای او سرمایه گذاری می کنند. همین باعث می شود تا هیچ گاه متوجه نشوند رابطه کنونی آنها در چه شرایطی قرار دارد و قرار است به کجا برسد. هر چه بیشتر در مورد رابطه خود با مردتان حرف بزنید، او را بیشتر از خود دور خواهید کرد.

اگر این طور به رابطه نگاه کنید، راحت تر می توانید برای انتخاب گزینه های مختلف ذهن خود را باز بگذارید. به جای اینکه مرد خود را تهدید کنید یا با او اتمام‌حجت کنید که حتما این رابطه را به سرانجام برساند وگرنه شما به خواستگارتان جواب مثبت می دهید، چشمان خود را باز کنید تا مردان دیگر را نیز ببینید.

ملاقات کردن با مردهای دیگر که طالب ازدواج با چشم هستند نه تنها بد نیست که برای آینده شما بهتر هم هست. می توانید از میان انسان های مختلف، فردی را انتخاب کنید که وافعا ارزشش را دارد. خود را به یک مرد و یک رابطه محدود نکنید تا او نیز اگر نخواست تعهدی را قبول کند، شما سرخورده شوید.

خصوصیات پسران مغرور

یک مرد مهربان و فروتن در اولین برخورد با زنی زیبا بسیار خوشحال و شادکام به نظر می رسد. او سعی می کند در طول صحبت با این زن لبخند بر لب داشته و هرجا که امکانش بود از او تعریف کند. هم چنین اگر بتواند شماره ی تلفن آن زن را گرفته و قرار ملاقات دیگری با او ترتیب می دهد.

به عبارت دیگر یک مرد مهربان در برخورد با زنی زیبا سعی می کند او را به خود جذب کند. اکنون فکر می کنید مردهای مغرور در چنین ملاقاتی چه رفتاری از خود نشان خواهند داد؟

مردان مغرور لبخند نمی زنند و نظرشان را درباره ی طرف مقابل ابراز نمی کنند. درواقع طرف مقابلشان هیچ گاه نمی تواند حدس بزند که این مرد چه فکری در مورد او می کند. از طرفی همانطور که پیشتر نیز اشاره کردم مسائل ناتمام و نامشخص بیشتر باعث درگیری افکار می شوند و شخص همواره به دنبال جوابی برای سوال هایش می رود.

پسران مغرور همیشه با چهره ای جدی به دیگران نگاه می کنند. در نتیجه طرف مقابلشان همیشه در پی آن است که افکار او را نسبت به خود بداند. مثلا ممکن است دختری یک لطیفه تعریف کند و مرد مغرور هیچ واکنشی به لطیفه ی او نشان ندهد و حتی به او بگوید که لطیفه اش بسیار مسخره و کسل کننده بوده است. یا ممکن است وقتی دختری شروع به صحبت کردن می کند پسر مغرور هیچ پاسخی در جواب حرف هایش به او ندهد.

راه های جذب پسران در دانشگاه

بعد از اینکه از گرایش و تمایل پسر مورد علاقه تان نسبت به خود اطمینان پیدا کردید بهتر است امتیاز خود را بیشتر از قبل افزایش داد و از او فاصله بگیرید. این عمل باعث ناراحتی او شده و بیشتر به شما فکر خواهد کرد. هنگامی که متوجه شدید پسر مورد نظرتان به دنبال شما می آید مطمئن شوید که در جذب او موفق عمل کرده اید.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

چگونه پسر مورد علاقه مان را عاشق خود کنیم

خصوصیات پسران مغرور

جذب مردان به خود

جذب پسر از راه غیر مستقیم

آموزش عاشق کردن پسر

مرد تیر از چه زنی خوشش می آید

چگونگی رفتار با پسر مغرور

پسر مغرور عاشق

راه های جذب پسر مورد علاقه

راه های جذب پسران در دانشگاه

دوره بازگشت به رابطه

تماس چشمی با پسر



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.