no-img
نوین اطلس

عاشق کردن مرد اردیبهشتی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

عاشق کردن مرد اردیبهشتی
امتیاز 4.70 ( 10 رای )
zip
بهمن ۵, ۱۳۹۶

عاشق کردن مرد اردیبهشتی


این مطلب در مورد موضوعاتی همچون چگونه مرد اردیبهشتی را عاشق خود کنیم؟، طالع بینی چینی مرد متولد اردیبهشت، مرد متولد اردیبهشت طالع بینی ازدواج، مرد اردیبهشت و زن تیر، چگونگی رفتار با مرد متولد اردیبهشت، خصوصیات بد مرد متولد اردیبهشت، ازدواج مرد اردیبهشت با زن شهریور، طرز رفتار با متولدین اردیبهشت نوشته شده است.

چگونه مرد اردیبهشتی را عاشق خود کنیم؟

کار دلپسندی برایش انجام ندهید…. بـگذاریـد او برایتان کارهای دلپسندی انجام دهد

هرگاه شما کار پـسـنـدیـده ای بـرای شـخـصی انجام دهید، از دو جهت احساس خوبی خواهید داشت : احـساس خـوشـنودی از خـودتان و صمیمیت با فردی که شما اندکی با عملتان لوسش کرده اید.
ما معمولا بمنظور توجیه زحمات و یا هزینه هایی که صرف فرد مورد نظر کرده ایم در شایستگی و استحقاق وی مبالغه وخیالپردازی میکنیم. سـرانجام آنکه:ما آن فرد را بیشتر دوست خواهیم داشت.هرگاه شخصی برای ما کار پسندیده ای انجام میدهد، خوشنود میگردیم.

اما در کنار آن احساسات ناخوشایند دیگری نیز تظاهر خواهند کرد. گاه غرق در هیجانات می شویم.

در تـنگنا قرار می گیریم که مانند همان فرد بامعرفت که آن لطف را در حق شما کرده عمل نماییم یعنی آنکه لطفش را جبران کنیم. و حتی زمانیکه آن عمـل نـیک از سوی شخصی صورت می گـیـرد کـه شـما علاقه وافری به وی داشته اما نسبت به احساسش نسبت به خودتان مردد هستید، مسئله بسیار بغرنج تر میگردد. متوجه منظورم می شـوید؟ هنگامی که ما شیفته و شیدای شخصی می شویم، ناگزیریم برای او کارهای لطف آمیزی انجام دهیم.اما بهتر آنست اجازه دهید او شما را لوس کند.

طالع بینی چینی مرد متولد اردیبهشت

مرد متولد برج اردیبهشت می تواند خیلی پررو باشد! در اتوبوس یا متروهای شلوغ هیچ گاه نزدیک او نایستید چون تمایل زیادی دارد که شما را نیشگون بگیرد! او آدم شوخ طبعی است و با پرتاب پوست موز و کیک ، دلقک بازی در می آورد . ( هر چیزی که به غذا شبیه باشد او را خوشحال می کند . )

اعتقاد و وفاداری از خصلتهای مرد متولد اردیبهشت است و انتظار دارد که این ویژگیها را در هر کس که می شناسد، از خدمتکار گرفته تا همسرش پیدا کند و به همین دلیل خیلی زود گول زنهای با هوش را می خورد او کسی است که با رضایت قلبی با منشی یا خدمتکارش ازدواج می کند .

مرد متولد اردیبهشت، شریکی می خواهد که آشپزی و خانه داری را به خوبی بداند . از آنجا که به نظر دوستانش اهمیت می دهد اهل قمپز و خودنمایی نیست و وقتی دوستان را به خانه می آورد خانه باید پر از صمیمیت بوده و غذایی پر گوشت و شاهانه مهیا باشد .

به عکس نشانه های دیگر، او شریکش را فقط بر اساس زیبایی اش انتخاب نمی کند . از آنجا که سیاره او ونوس است ، به دنبال کسی نیست که همیشه خود رادر آینه نگاه می کند از نظر او ژست شریک مهمتر از چهره اوست و خوش هیکلی را بیشتر از لاغری می پسندد .

دوست ستاره شناسی دارم که می گوید قطع رابطه برای این مرد غم و غصه ای واقعی است و اگر او آدمی منفی باشد . هر قدر ارتباط او با شریکش طولانی تر شود ، حس مالکیتش هم بیشتر می شود و فراموش می کند که او هم انسان است و حتی گاهی به شریک زندگی اش به چشم اثاثیه منزل و یا چیزی که بابت تهیه آن پول پرداخته ، نگاه می کند .

مرد متولد اردیبهشت خیلی دست و دل باز است و با اشتیاق آخرین لقمه غذای چرب و نرمش را به شما می دهد حتی پیرهنش را هم از تن در می آورد و به شما هدیه می کند. ( که ابریشمی و نرم است .) این افراد را حتماً در میهمانی هایتان دعوت کنید چون کسی است که همیشه می خندد و گاهی آنقدر می خندد که ریسه می رود و اگر در خوردن غذا و نوشیدنی زیاده روی کرده باشد واقعاً روده بر می شود .

مرد منفی متولد اردیبهشت بسیار حسود است . اگر شما به عنوان همسر او ، برای کاری پیش بینی نشده بیرون بروید و یا پنج دقیقه دیر کنید . می خواهد بداند کجا بوده اید و یا چه می کردی. او همیشه به دنبال امنیت می گردد.

متولدین اردیبهشت در بین اعضای بدن خود ، به گردن اهمیت بیشتری می دهند و اغلب گردنهای کلفتی دارند . برخی از این مردان تنومند و جذاب هستند، بعضی دیگر هم – که مشخصه برج آنهاست – استخوانی هستند . اما خود ، یعنی شانه های پهن و کمری صاف را حتماً دارند .

آنها عموماً موهای مجعد و تیره ، چشمانی قهوه ای رنگ و با احساس و رنگ پوستی روشن دارند ، عجیب است اما بیشتر آنها کاکل هایشان را روی پیشانی می ریزند .

مرد اردیبهشت مردی است سرشار از عشق و علاقه که برای عاشق شدن زمان زیادی می خواهد . اگر زن خوش شانسی هستید، مطمئن باشید هر سی سال یکبار عصبانیت او را خواهید دید.

مرد متولد اردیبهشت طالع بینی ازدواج

پیوند زناشویی اردیبهشت با سایر ماه ها

اردیبهشت با فروردین : (متوسط ) ممکن است مشکل داشته باشند قابل حل شدن است
اردیبهشت با اردیبهشت : ( متوسط ) نسبتا خودرای و لجباز هستند ممکن است مشکل پیش بیاید
اردیبهشت با خرداد : ( متوسط ) تیزهوش کنجکاو و چندان با هم سازگار نیستند
اردیبهشت با تیر : ( بسیار خوب ) خانواده دوست خونگرم پیوندی محکم و استوار
اردیبهشت با مرداد : ( بسیار خوب ) عاشق پیشه با صداقت وفادار پیوندی مملو از آرامش
اردیبهشت با شهریور : ( خوب ) جوانمرد باسخاوت مددکار و بدون مشکل
اردیبهشت با مهر : ( متوسط ) اهل اعتدال معاشرتی خونسرد و کمی حسادت
اردیبهشت با آبان : ( خوب ) آرمانگرا بلندپرواز همراه با جاذبه و اقتدار و ناسازگار
اردیبهشت با آذر : ( متوسط ) جسور بی پروا نیازمند با آزادی و بدون تفاهم
اردیبهشت با دی : ( بسیار خوب ) با ثبات راز نگه دار پیوندی مستحکم و پابرجا
اردیبهشت با بهمن : ( بد ) کنجکاو آزادیخواه و آرمانگرا و ایده متفاوت از یکدیگر
اردیبهشت با اسفند : ( خوب ) اشخاصی تودار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری را دارند

مرد اردیبهشت و زن تیر

علی رغم اختلاف سلیقه پیوند خوبی می باشد

چگونگی رفتار با مرد متولد اردیبهشت

پنج اشتباه زنها

زن ها بدون اینکه متوجه باشند گاهی کارهایی را انجام می دهند که باعث فراری دادن مرد ها میشوند.
این پنج مورد از موارد مهم برای این امر به شمار می رود.
اعتماد به نفس پایین
زنهایی که اعتماد به نفس پایین دارند مرد ها را فراری می دهند. مرد ها جذب زنهایی که مشکلات زیادی دارند نمی شوند. مرد ها علاقه دارند در اطراف زنهایی باشند که کمترین دردسر را درست می کنند. مردها دوست ندارند در کنار کسی باشند که مدام در حال گریه کردن است. همچنین متنفرند در کنار زنانی باشند که مدام دیگران را برای اشتباهات سرزنش می کنند به جای آنکه در صدد رفع آن مشکل بر می آیند.
کنترل کردن
مردها زنهایی را که می خواهند مرد را کنترل کنند دوست ندارند. زنهایی که آنها را یاد غر غر کردن های مادرشان می اندازد. زنهای کنترل کننده تاثیری بر روی مردان ندارند. مردهایی که کنترل می شوند پشت سر زنانشان دروغ می گویند و دزدکی همه کاری انجام می دهند. این امکان را به او می دهید تا زمان کمتری را با شما بگذراند. زن های کنترل کننده مسئله عدم امنیت و اخبار های نا درستی را برای مردان ایجاد می کنند. مرد ها هرگز با زنانی که آنها را کنترل می کنند نمی مانند اهمیتی ندارد که شما چقدر خوب و خوشگل هستید. زنها نباید مرد ها را به مانند بچه ها بزرگ کنند.
آویزان بودن
هیچکس دوست ندارد در اطراف زنی باشد که مثل چسب به او چسبیده است، هیچکس دوست ندارد با کسی قرار بگذارد که او را یاد بچه ها می اندازد. مردها دوست ندارند اطراف زنی باشند که نیاز به توجه دارد. چسبیدن به مردها کاملا آنها را دفع می کند. مردها دوست دارند که هر چند گاهی با دوستانشان بیرون بروند بدون اینکه زنی مزاحم آنها باشد.
بیکار
مرد ها دوست ندارند اطراف زنان بیکار بچرخند. مردها زنانی که پولشان را به باد می دهند دوست ندارند. مردها زنانی را می خواهند که بتوانند از پس خودشان بر بیایند. که پیشینه شغلی خوبی داشته باشند. زنی که از این شغل به آن شغل می پرد جذابیتی برای هیچ مردی ندارد. زنی که نمی تواند شغل خود را نگه دارد چگونه می تواند مرد خود را نگه دارد. از مرد ها هیچ وقت پول نخواهید و راجع به مشکلات مالیتان با انها صحبت نکنید چون این مسئله او نیست پس به آن اهمیتی نمی دهد.
فرار کردن به خانه مادرتان
مردها از زنهایی که در شرایط سخت به مادرشان رجوع می کنند تا مشکلشان را برایشان حل کند، فرار می کنند

خصوصیات بد مرد متولد اردیبهشت

هیچ موجودی در دنیا به اندازه گربه و مرد متولد اردیبهشت در مقابل ناز ونوازش نرمش از خود نشان نمی دهد.

در پدر بودن مردی است بی نظیر و برای بچه های خود در یک دستش زر و در یک دستش شلاق است . وای به روزی که برنجد ، وای اگر قهر کند.

مرد مترلد اردیبهشت دیر ناراحت می شود واگر ناراحت بشود دنیا را به هم می ریزد.

او زنی شوخ وشنگ ، ظریف وزنانه ، عاقل و سیاستمدار، و مطیع و خانه دار را به سر حد پرستش دوست دارد.

لابد تصور می کنید که یک مرد متولد برج ثور آدمی است آرام ، اهل عمل ،حساس و همانند صخره ای عظیم پابرجاست. این تصور شما کاملا درست است و با حقیقت وفق می دهد . شما به علاوه ممکن است متوجه این نکته نیزشده باشید که آدمی است محتاط و مصمم ،ضمنا اصلا رویایی نیست واحکام قلبش بر مغزش حکومت نمی کند. یک مرد متولد اردیبهشت ممکن است برای انتخاب شما به عنوان یک همسر مدت ها وقت صرف نماید.

او وقتی هم که فهمید شما همانی هستید که می خواهد ، وقتی تصمیم گرفت که شما را بدست بیاورد ، آن وقت جوزای عاشق پیشه هم در مقابلش لنگ می اندازد، او حتی کاری می کند که اسد پر جنب و جوش و عقرب آتشی مزاج هم در مقابلش احساس حقارت بکنند. این موجود آرام و مصمم و اهل عمل می تواند هر روز صبح برای شما یک دسته گل سرخ فوق العاده زیبا بفرستد و این کار را آنقدر ادامه بدهد و تا اینکه در مقابلش تسلیم بشوید و حاضر به ازدواج با او بشوید . او حتی ممکن است یک شعر عاشقانه هم بگوید و یا یک قطعه شلعرانه هم بنویسد ولی از فرط کمرویی آن را بدون امضا برایتان ارسال نماید.

مرد اردیبهشت می تواید یک عاشق بیقرار ، صمیمی و حامی معشوق باشد . طبیعت شهوانی اش او را نسبت به عطرهای محرکی که بکار می برید ، نرمی موهایتان و یا لطافت پوست بدنتان سخت آسیب پذیر می سازد . او ممکن است نتواند این احساس خود را با کلمات و جملات رایج عشاق بر زبان بیاورد، اما به هر حال راهی برای القای آن به شما پیدا می کند. حساسیت او به نوازش خارق العاده است . وجود علائمی از وابستگی به زمین در مجمع الکواکب ثور موجب می شود که در زمینه های عشقی تناقضاتی در کارش دیده شود.

یک اردیبهشتی دوست دارد شما را در یک پالتوی پوست قیمتی و زیبا ببیند. او ممکن است در یک روز بهاری از پیر زنی که در خارج شهر گل بنفشه می فروشد، یک دسته گل برایتان بخرد و چند برابر قیمت آن به وی پول بپردازد، فقط به این علت که شباهت زیادی بین او و مادرش دیده است ( اما این را یقین داشته باشید که شما او را هرگز یاد مادر و خواهرش نمی اندازید، مگر به هنگام حمایت از شما قرار بگیرد) موسیقی شدیدا بر روح او باثیر دارد و احساسات عاشقانه ای را بر می انگیزد . او مسلما به آهنگ بخصوص، که عشقش را در خاطرش زنده می سازد، دلبستگی فراوان دارد، عشقی که هیچ بعید نیست خود شما باشید.

اگر شما می خواهید دلایل بیشتری از وجود عشق در اعماق روح او به دست بیاورید ، به هدایایی که در روز تولدتان و یا روز عید برایتان می خرد و مقایسه آن را با امکاناتش توجه کنید. چند بار دیده و شنیده اید که او اظهار تمایل کرده است با هم تنها باشید ؟ زیر نور مهتاب به گردش بروید ، و در خیابان های خلوت زیر نور ستارگان به قدم زدن بپردازید. وقتی یک اردیبهشتی نسبت به شما ابراز عشق می کند، این کار را واقعا و از صمیم قلب انجام می هد و منظورش به هیچ صورت چاپلوسی نیست . او شما را در هر فرصتی که به دست بیاورد، به رستوران دنجی که با نور روشن شده و موسیقی آرامی داشته باشد، می برد و هرگز اولین روزی که با شما آشنا شده است را ازخاطر نمی برد. آیا باز هم دلایل بیشتری از حقیقی بودن عشق او می خواهید؟

مرد متولد اردیبهشت مثل یک دلو (بهمن) شدیدا رویایی نیست ، او هرگز قاپ شما را نمی دزدد و هرگز مانند متولد برج حمل به شما وعده زندگی در قصر شاه پریان و خوابیدن بر روی بستری از گل های سرخ را نمی دهد. اما بر عکس این امکان خیلی وجود دارد که نامزدش که به دیدنش آمده است، به سر میز کارش ببرد و نقشه منزلی را که در نظر دارد بسازد تا پس از ازدواج در آن ساکن بشود، به وی نشان بدهد و توضیح بدهد که برای این کار چقدر پول دارد و از چه امکانات عملی می تواند استفاده کند.

او احتمالا قبل از آنکه به فکر نامزدی بیفتد، مقداری از اسباب و اثاثیه خانه را تهیه کرده و پیش قسط خرید یک آپارتمان را هم داده است . او همیشه کارش از روی حساب است . وقتی شما را از خانه پدر و مادرتان بر می دارد و به منزل خود می برد ، بدون اینکه گفته باشد شمار را به یک قصر افسانه ای می برد ، می توانید مطمئن باشید که فکر پرداخت اقساط آن را کرده است.

او تقریبا هرگز به چیزی اعتراض نمی کند و از شما ایرادی نمی گیرد و دیری نمیگذرد که شما با دیدن خود در خانه ای که می توانید هر کاری دلتان خواست در آن انجام بدهید و احساس اطمینان از اینکه شوهرتان همیشه فکر همه چیز را می کند، از خود می پرسید که چرا قبل از ازدواج رویاهای طلایی زندگی در ابر ها را در سر داشته اید ؟ و یا لااقل آنقدر کار منزل و مخصوصا رسیدگی به حساب و کتاب و دخل و خرج خواهید داشت که تقریبا مجالی پیدا نمی کنید برای آرزو های طلا یی بر آورده نشده خود اشک حسرت بریزید. این است خصوصیت یک مرد متولد اردیبهشت برای زنی که روی خصوصیات خوب یک شوهرش تکیه می کند و چقدر جای تاسف خواهد بود اگر چنین نکند . یک مرد متولد اردیبهشت نقشه کارهای فردای خود را با کمال دقت و احتیاط برنامه ریزی می کند، او مثل سنجاب مقداری از آذوقه خود را برای زمستان ذخیره خواهد کرد.

ازدواج مرد اردیبهشت با زن شهریور

صفات مشترک خوب نظیر جوانمردی و نجابت دارند و ازدواجشان خوب است

طرز رفتار با متولدین اردیبهشت

زن متولد اردیبهشت

۱-سعی نکنید چگونگی تفکر زن متولد اردیبهشت را تغییر بدهید, زیرا او حس می کند برای حفظ عقاید شخصی و خصوصی خود حقوقی دارد.

۲-برای اینکه با او کاملا هماهنگ باشید نباید او را وادار کنید علیرغم میل خود جایی برود و یا کسی را ملاقات کند.

۳-با او دعوا و جر و بحث نکنید. او شدیدا از اعتشاش و پرخاش بدش می آید.

۴-علاقه او به حرف زدن و نوشتن صحیح و درست, شما را ملزم می کند به انتخاب لغات و گرامر صحیح توجه و دقت داشته باشید.

۵-از اینکه موجودی پول پرست, مفلوک و یا طعنه زن به نظر بیاید اجتناب کنید, زیرا طبیعت بخشنده او با این خصوصیات تناقض دارد.

مرد متولد اردیبهشت

۱-درباره سایر مردها و نقاط مثبتشان صحبت نکنید بخصوص در مورد کسانی که قبلا می شناختید یا فرضا شوهر سابقتان.از حسود کردن او بپزهیزید.

۲-او را درگیر خویشاوندان خود نکنید.اجبارهایی رابه او تحمیل نکنید و قرارهایی نگذارید که با سلیقه او جورنیست.

۳-از بد قولی بپرهیزید و عادات افراطی را در خود سرکوب کنید.

۴-از شب زنده داری زیاد خودداری کنید حتی اگر ظاهرا به نظر بیاید که او این کار را دوست دارد.علیرغم اینها او به آسانی از شب زنده داری خسته می شود.

سخن آخر

به یاد داشته باشید جذب کردن، عاشق کردن و ازدواج با فرد مورد علاقه چیزی نیست که برای همه افراد به یک صورت باشد. مطلب فوق فقط جنبه سرگرمی دارد و نمی تواند به عنوان منبع قابل اطمینان و مطمئن در علاقه مند کردن و عاشق کردن دیگران تاثیر داشته باشد.

انسان ها بر اساس تجربیات، گذشته، تربیت و رفتار والدین نیازهای عاطفی خاص و منحصر به فردی بدست می آورند. مثلا ممکن است فردی عاشق یک ورزشکار شود و فرد دیگر عاشق یک تاجر ثروتمند. ممکن است فردی ادبیات رسمی را دوست داشت باشد و فردی دیگر ادبیات محاوره. به همین دلیل نمی توان برای جذب و عاشق کردن دیگران قانون کلی پیدا کرد.

تیم روانشناسی نوین بینش در تمام ساعات شبانه روز از طریق پیام رسان تلگرام و واتس آپ آماده شنیده وضعیت رابطه شما است. فرق نمی کند که در شرف ایجاد یک رابطه جدید باشید یا در تلاش برای بهبود رابطه قبلی خود باشید در هر صورت با ارتباط با تیم ما می توانید راهکارهای منحصر به فرد و خاصی را دریافت کنید که بر اساس نیازها و نقطه ضعف های عاطفی طرف مقابل شماست. منتظر پیام های شما هستیم:

تماس از طریق واتس آپ یا تلگرام:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم

مرد متولد اردیبهشت با چه ماهی ازدواج کند

طالع بینی ازدواج ماه ها با هم برای پیوند زناشویی

آشتی با مرد متولد اردیبهشت

مرد متولد اردیبهشت

جذب پسران به خود ( تضمینی)

خصوصیات متولدین اردیبهشت

فال عشق واقعی طرف مقابل و تاثیر منفی آن

۵ مرحله ی ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.