no-img
نوین اطلس

ترمیم رابطه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

ترمیم رابطه
zip
بهمن ۵, ۱۳۹۶

ترمیم رابطه


این مطلب در مورد موضوعات ترمیم رابطه دوستی، ترمیم رابطه شکست خورده، دینامیک های مرد و زن و روابط عاشقانه، چگونه عشقمان را به رابطه برگردانیم، ترمیم رابطه عاشقانه، برگرداندن مرد به رابطه، چگونه عشقم را برگردانم، چگونه یک رابطه را دوباره بسازیم نوشته شده است.

ترمیم رابطه دوستی

خیلی وقت‌ها روابطمان با شکست مواجه می‌شوند. اگر بخاطر کاری که یکی از شما انجام داده یا حرفی که زده، سوءتفاهمی اتفاق بیفتد، می‌تواند رابطه را با شکست روبه‌رو کند.

خوشبختانه چیزهای شکسته شده قابل ترمیم هستند. البته گاهی‌اوقات. وقتی رابطه‌ای خاتمه می‌یابد، باید اول از خودتان سوال کنید آیا این رابطه ارزش نجات دادن را دارد؟ آیا واقعا می‌خواهید آن رابطه را ادامه دهید؟ آیا طرفتان همان کسی است که بخواهید با او بمانید؟ اگر اینطور نیست، پیشنهاد می‌کنیم برای ترمیم رابطه‌تان با او، وقت نگذارید.

از طرف دیگر، اگر برای دوستی و رابطه با آن فرد ارزش قائل هستید و آن رابطه برایتان اهمیت دارد، پس باید به هر طریق ممکن تلاش لازم برای ترمیم آن رابطه را صرف کنید.

سوال اینجاست که چطور باید این کار را انجام دهید؟ اولین کاری که باید بکنید این است که با آن فرد تماس بگیرید و بگویید که برای دوستی با او ارزش قائل هستید و دوست دارید که در این رابطه با او حرف بزنید. برای او توضیح دهید که می‌خواهید سوءتفاهمات را از بین ببرید، حال تقصیر هر کدام از شما بوده باشد. وقت مشخص کردن مقصر نیست، وقت آن است که درکتان را بالا ببرید و به هر راهی که شده برای برقراری یک گفتگو و ارتباط عمیق‌تر زمان بگذارید.

اول اجازه دهید طرف‌مقابلتان نظراتش را مطرح کند. کاری کنید که بفهمد نظراتش برای شما اهمیت دارد. این را خیلی واضح با گفتن، “واقعاً دوست دارم دوباره نظرت را در مورد این موضوع بدانم و قول می‌دهم که حرفت را قطع نکنم چون فکر کنم دفعه قبل وقت کافی برای اینکه همه حرفت را بزنی در اختیارت قرار ندادم” نشان دهید. با این روش، باعث می‌شوید طرف مقابلتان بفهمد که حرف‌هایش برای شما مهم است. وقتی حرف‌های او تمام شد، نوبت شماست که پاسخ دهید.

اولین پاسخ شما باید این باشد که حرف‌هایش را کاملاً فهمیده‌اید و به هیچ‌وجه بعد از آن نباید از کلمه “اما” استفاده کنید. زیرا آوردن این واژه، بخش اول جلمه‌تان را منفی خواهد کرد. استفاده از کلمه “اما” نشان می‌دهد که واقعاً به حرف‌های او گوش نمی‌کرده‌اید و فقط منتظر بوده‌اید که نوبت حرف زدن خودتان شود. می‌توانید جمله اولتان را با چنین جمله‌ای دنبال کنید: “چیزی که درمورد حرفهایت خیلی جالب است یا مهم است یا …” یا “حرفهایت کاملاً درست هستند و دوست دارم اضافه کنم که…”

از به کار بردن کلمات یا جملات منفی‌کننده مثل “چطور می‌توانستی چنین کاری کنی؟” خودداری کنید.

یک روش خوب دیگر این است که سوال بپرسید: “نظرت درمورد اینکه فردا همدیگر را ملاقات کنیم و درمورد آینده رابطه‌مان حرف بزنیم، چیست؟”، “آیا می‌توانی جزئیات بیشتری درمورد این موضوع مطرح کنی؟” و … سوالاتی که به باز کردن و روشن کردن هر چه بیشتر این سوءتفاهم کمک کند.

سعی کنید حرف‌هایتان را به طور کامل در این گفتگو مطرح کنید. گاهی اوقات وقتی هر دو طرف فرصت بیان همه حرف‌هایشان را به دست می‌آورند، خودبه‌خود مشکلات و سوءتفاهمات رابطه از بین رفته و رابطه ترمیم می‌شود. حداقل می‌تواند شروع خوبی برای ترمیم رابطه باشد.

وقتی همه اطلاعات لازم را در دسترس داشته باشید، راحت‌تر می‌توانید یک راه‌حل برای داشتن رابطه‌ای بهتر در آینده پیدا کنید.

ترمیم رابطه شکست خورده

فردی که شریک زندگی اش ترکش کرده، هر کاری می کند تا او را باز گرداند. در واقع این رفتار طبیعی است زیرا او با این کار می خواهد جلوی آسیب های وارده بر خودش را بگیرد. اما آیا این کار عاقلانه است؟

اگر شما هم از طرف شریک زندگی تان رانده شده اید، قبل از هر تلاشی برای بازگرداندن او، خوب با خودتان فکر کنید. اگر نظر ما را بخواهید، پیشنهاد می کنیم که دور او را خط بکشید. می پرسید چرا؟ ۵ دلیل این پیشنهاد را در اینجا برایتان آورده ایم.

دلیل۱

شما شوکه شده اید، عصبانی هستید، ناراحت و دل شکسته اید و از این که از سوی عزیزترین فرد زندگی تان رد شده اید، احساس حقارت می کنید. این نشانه ها را «علائم کلاسیک افسردگی» می نامند. اگر خدایی ناکرده عشق زندگی تان در می گذشت، دیگر تلاشی هم برای باز گرداندن او وجود نداشت اما او حال در این جهان زندگی می کند و همین موضوع شما را بیشتر تحریک می کند تا برای ترمیم رابطه تان تلاش کنید.

از نظر شما او مقصر است زیرا او این تصمیم را گرفته اما یادتان باشد که حتما دلیلی برای این رفتار او وجود دارد. مطمئنا رابطه شما به خوبی پیش نرفته است. پس چرا برای رابطه ای ناسالم تلاش می کنید؟ برای فردی که دیگر شما را نمی خواهد؟ به جای این که برای بازگرداندن او تلاش کنید، انرژی خود را صرف بهبود روحیه تان، بدون حضور او، کنید.

دلیل۲

حتی اگر شما تمام تکنیک های باز گرداندن شریک زندگی تان را به کار بگیرید و با تمام سختی ها بجنگید و بتوانید بار دیگر او را بر گردانید، آیا این رابطه جدید، رابطه ای درست و کامل خواهد بود؟ شاید برای شما باشد اما برای او هرگز.

مثل این است که شما روی یک پوست تخم مرغ ترک خورده راه بروید. شاید روزمرگی هایتان همان باشد، به عنوان مثال هر صبح بیدار شوید و به او سلام کنید یا این که با او به سینما بروید، درست است شما او را کنار خود دارید اما مهمترین اصل یک رابطه را از دست داده اید. پس بهتر است سرتان را مثل کبک داخل برف فرو نبرید و واقعیت را ببینید. با گول زدن خودتان به هیچ جایی نخواهید رسید.

دلیل۳

درست که شما شوکه شده اید اما اگر ذهن تان را آرام کنید و به واقعیت اطرافتان نگاهی بیاندازید خواهید دید که چقدر نکات منفی رابطه تان زیاد است. زمانی که ما شکست عشقی می خوریم، مدام نکات خوب رابطه را به یاد می آوریم اما اگر دقیق تر به آن نگاه کنید خواهید دید که نکات منفی زیادی نیز وجود دارند و در واقع آنقدر کفه منفی ترازویتان سنگین تر بوده که موجب جدایی تان شد.

شاید فکر کنید که می توان همه چیز را از اول آغاز کرد اما این موضوع زمانی امکان پذیر است که شما تمام هورمون ها و انتقال دهنده های عصبی بدن تان را از نو بسازید که این نیز غیر ممکن است.

دلیل ۴

آیا فکر می کنید که بازگشت شما به هم می تواند تضمین کننده یک رابطه دائمی برایتان باشد؟ احتمالش خیلی کم است. دلیل آن هم مشخص است زیرا شما همان آدم اید، همان رفتار و عادات را دارید پس باز هم همان اشتباهات گذشته را جبران خواهید کرد.

شاید بتوانید خودتان را مجبور کنید که برای چند هفته رفتاری متفات از خود نشان دهید اما در نهایت، زمانی که تب و تاب جدایی تان خوابید، شما نیز به همان گذشته خود باز خواهید گشت. و درست همان جاست که مجبورید تمام این ناراحتی ها را بار دیگر تجربه کنید.

دلیل ۵

شاید شنیده باشید که آنچه بدان احتیاج دارید، کمی زمان است و پس از آن همه چیز به حالت قبل خود باز خواهد گشت. شاید حتی فکر کنید که گذشت زمان، عصبانیت شریک زندگی تان نیز برطرف خواهد کرد و او به اشتباهاتش پی خواهد برد و در این فاصله شما هم می توانید به خوبی در مورد رابطه تان فکر کنید و از خودتان فردی بهتر بسازید اما در واقع این راه حل هم جواب نمی دهد.

دوری شما به مدت یک ماه یا حتی بیشتر، تنها شما را دلتنگ می‌کند اما راه حلی برای مشکلات رابطه تان نخواهد بود. اگر در این مدت با دیگران ارتباط بیشتری داشته باشید خواهید دید که رابطه قبلی شما آنقدرها هم که شما فکرش را می‌کردید، ایده آل و دوست داشتنی نبوده است.

در واقع منظور ما این است که هیچ نیمه ی گمشده ای وجود نداشته و شما می توانید با افراد بهتر و مناسب تری آشنا شوید و هر فرد می تواند با معیارهای ناخودآگاه شما سازگاری داشته باشد. اما این در صورتی است که در تلاش برای بازگرداندن عشق از دست رفته ی خود به این نتیجه برسید فرد مورد نظرتان مناسب شما نبوده است و این مسئله با یادگیری تکنیک های ان ال پی امکان پذیر می باشد. برای این منظور به مطالب لینک شده ی پایان این مقاله سر بزنید.

دینامیک های مرد و زن و روابط عاشقانه

یک رابطه ای خوب و معنادار به زندگی شما رنگ دیگری می‌بخشد و در تک تک سلول های شما حسی دلچسب ایجاد می‌کند .
در مقابل ، یک رابطه پر تنشن ، استرس زا ، سلامتی شما را به خطر می‌اندازد، سیستم ایمنی شما به تدریج تحلیل و احتمال وقوع سکته مغزی و قلبی، فشارخون بالا ، دیابت بسیار بالا می‌رود.

در این جا به پنج راهکار جهت تقویت و تثبیت بهینه رابطه خود اشاره می‌کنیم :

۱- به کارهای خود برسید!
براستی در طول روز چقدر به اینکه طرف مقابلتان چه کاری انجام می‌دهد و یا درست و غلط بودن آن فکر می‌کند ؟به خودتان مسلط شوید ، شما می‌توانید بروی کارهای مربوط به امور روزمره خودتان که باید انجام دهید یا حداقل در آن زمان می‌توانید انجام دهید فکرکنید.

می توانید به یک دوست زنگ بزنید ( البته در صورتی که فقط احوال پرسی کنید ، نه اینکه دوباره در مورد رابطه تان شکایت کنید! ) ، اگر نیاز است به کارهای عقب افتاده مالی تان برسید ، به باشگاه ورزشی و یا پیاده روی بروید و حداقل وزن اضافه خود را کم کنید !

به هرصورت می‌شود کاری مفید تر از خود خوری و شکایت انجام دهید . حقیقتا” اگر بطور مداوم نگران و آشفته باشید نهایتا” خودتان صدمه می‌بینید ( مخصوصا” در مورد خانم ها که با خشم و عصبانبت ، خود خوری می‌کنند ، در معرض حمله های قلبی هستند !) پس به جای اینکه تمام انرژی خود را صرف گله گذاری و شکایت از طرف مقابل خود بکنید ، به کارهای شخصی خود برسید .

۲- یاد بگیرید بی خیال و شادباشید ، چه فرقی دارد او در حال حاضر چه می‌کند
اگر قرار باشد شما فقط به خاطر نفر مقابل سرحال باشید ، خود را داغان کرده اید . اگر دریک روز خوش ، ناگهان کسی وارد شود و تمام عصبانیت ، استرس و یا توهمات خود را بخواهد به شما تلقین کند ، به خودتان بیایید و اجازه ندهید این جو شما را نیز تحت تأثیر قرار دهد.

فقط تصمیم بگیرید که خوشحال و شاد باشید و به چیزهایی هر چند کوچک فکر کنید که همیشه برای شما لذت بخش بوده است .

۳- به ضمیر نا خود آگاه خود گوش دهید
رنجش و عذابی که در یک رابطه ایجاد و یا حبس می‌شود، به شما بیشتر از نفر مقابل ضربه می‌زند ، علائم مضرات ناشی از خود خوری ها و استرس را بشناسید ، مانند ، سردرد ، دردهای شکمی ، درد در ناحیه پشت و گردن.

با شروع این دردها ، این خود شما هستید که به خودتان می‌توانید کمک کنید ، به خود و موقعیتان تسلط پیدا کنید و فورا” کاری را انجام دهید که همیشه مورد علاقه تان بوده ( البته نه اینکه بخواهید به دیگران بپرید و حالت خود را به دیگران نیز القاء کنید )
بطور مثال : زمانی که با همسرتان بحث می‌کنید و با استرس و حالت آشفتگی ناگهانی روبرو می‌شوید ، معمولا” با شروع سردرد است که باید سریعا” یک دوش آب گرم بگیرید ، یا برای رهایی از آن محیط به پیاده روی بروید، بااین کار خود را یک مقدار متعادل تر می‌کنید و حالت اولیه آرامش شما تا حدی باز می‌گردد.

۴- نقاط ضعف خود را بشناسید
معمولا” طرف مقابتان شما را می‌شناسد و می‌داند که شما روی انجام چه کاری و در چه زمانی حساس هستید ، به آنهاخرده نگیرید ! این شما هستید که با شناخت نقاط ضعفتان ، باید در شروع ، نطفه را خفه کنید ! می‌توانید کاری غیر مرتبط با اوضاع انجام دهید تا جلوی عکس العمل نا به هنگام و منفی شما را بگیرد ، به یک اتاق دیگر بروید یا سر شوخی را با همسرتان باز کنید ، بی خیال باشید…خوب ! کاری سخت است و لی با انجام و تکرار آن می‌بینید که این صحنه های نمایشی چقدر بهتر از درگیری است .

۵- اعمال خوب را بپذیرید
نکات مثبت طرف مقابل خود را بدانید و به خودتان دوباره و دوباره یادآوری کنید ، حتی اگر ۹۰% او باعث خشم و رنجش شما می‌شود به بقیه ویژگی های وی فکر کنید که همیشه آنها را دوست داشتید ! و همزمان به اشتباهات خود اعتراف کنید ، در این هنگام است که معجزه ای در طرف مقابلتان رخ می‌دهد و بطور باور نکردنی موضع خود را تغییر و بهبود می‌بخشد.

در آخر باز هم تأکید می‌کنیم ، با عصبانیت و تنش های موجود در یک رابطه و تمرکز بر آنها ، تنها به جسم و روحتان صدمه می‌زنید .
” هر کسی که قادر است این طور شما را عصبانی و آشفته کند بر شما تسلط می‌یابد و به خود اجازه میدهد همیشه از جانب او تحت فشار باشید . ”

ترمیم رابطه عاشقانه

برای ترمیم رابطه شکست خورده و بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده نیاز دارید سیگنال هایی به ضمیر ناخودآگاه طرف مقابل خود ارسال کنید تا برداشت ضمیر ناخودآگاه وی از شما تغییر کند. اما مشکل وقتی ایجاد می شود که به دلیل اشباهات گذشته طرف مقابل ما دیگر تمایلی به ارتباط برقرار کردن با ما ندارد و هر گونه اقدام و حرکتی از سوی ما باعث فرار بیشتر طرف مقابل می شود و حتی در مواردی ممکن است از گزینه ی بلاک استفاده شود.

اما نگران نباشید ارسال پیام و برقراری تماس های تلفنی تنها راه ارتباطی شما برای نشان دادن تغییرات تان نیست. روش هایی در ان ال پی (NLP) که در اول مقاله به آن اشاره شد وجود دارد که بدون نیاز به ارتباط برقرار کردن می توانید طرف مقابل خود را به سمت خود جذب کرده و رابطه عاشقانه یا دوستی خود را با هدف ازدواج ترمیم کنید. اما به یاد داشته باشید که ما در مورد قانون جذب صحبت نمی کنیم. هیچ وقت با فکر و خیالات نمی توانید اقدام به ترمیم رابطه بکنید و فقط با تلاش و کوشش است که اهداف بدست می آیند. برای آشنایی بیشتر با این تکنیک ها که به صورت خصوصی ارسال می شود به شماره زیر از طریق تلگرام پیام دهید.

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

برگرداندن مرد به رابطه

دلایل بهم زدن رابطه ی عاشقانه توسط آقایان ؟!!

چرا باید آقایون رابطه ای عاشقانه را برهم بزنند؟ در زیر به سه دلیل اصلی آن اشاره می کنیم.

شما رابطه ای فوق العاده با مردی که عاشقتان است دارید. همه چیز خوب است اما یکدفعه اتفاق بدی می افتد: او می گوید که چندان از زندگیش راضی نیست و بعد ناان شما را ترک می کند. همین چند روز پیش بود که خیلی به هم نزدیک بودید و احساس صمیمیت زیادی می کردید. چه بلایی سر آن عشق آمد؟

واقعیت این است که خیلی از مردها اشتباه نموده و از رابطه عالی که می توانند با یک زن فوق العاده داشته باشند فرار می کنند. قرار نیست این اتفاق برای شما بیفتد. به خاطر همین سه دلیلی که موجب می شود آقایون خانمی که دوست می دارند را ترک کنند اشاره می کنیم و می گوییم که باید چه کنید تا این بلا سر شما نیاید.

دلیل ۱: فشار احساسی
رابطه با یک مرد می تواند مسائل احساسی زیادی برایتان ایجاد کند. سوال اینجاست که آیا اجازه می دهید این احساسات درونتان به وجود آمده و در انتها منفجر شود؟ آیا فکر می کنید که مردتان مهارت های احساسی لازم برای کنترل این موقعیت ها را ندارد و یا وقتی شما در بدترین شرایط روحی و احساسی هستید از شما دورتر می شود؟

اگر اینطور است احتمالاً با مردی هستید که هیچ تمرکز احساسی ندارد تا وقتی شما مشکلات احساسی پیدا می کنید، او را آرام کنار شما نگه دارد. این اشتباه مردان است. یک مرد بالغ باید منبع حمایت و ثبات مردانه در رابطه باشد. اما گاهی اوقات، حتی یک مرد خوب ممکن است دچار فشار احساسی شود. این همانجاست که مرد قادر نخواهد بود احساساتی که به سمت او می آید را کنترل کرده و آنقدر از درون احساس اضطراب می کند که ممکن است همه چیز را بگذارد و برود. اما چرا این مسئله اینقدر مهم است؟

اگر یاد بگیرید که بدون فشار آوردن روی مردتان درمورد موضوعات مختلف با او حرف بزنید، رابطه تان بسیار بهتر خواهد شد. اما اگر بخواهید به اجبار همدیگر را به سمت یک مکان امن از نظر احساسی بکشانید تعجب نکنید که از شما دور شود.

دلیل ۲: احساس می کند شما می خواهید او را درست کنید
اگر آنچه که می خواهید را از رابطه نگیرید، طبیعی است که خسته شوید و سرانجام نتوانید به راحتی و البته عاشقانه با مردتان حرف بزنید و ارتباط برقرار کنید. این همانجایی است که خواسته ها و انتظاراتتان وسط کشیده می شوند. وقتی زنی احساس نکند که مردش به حرفهای او خوب گوش می دهد، عوض کردن لحن تنها راه برای جلب توجه مرد خواهد بود.

متاسفانه در این مواقع مردها نیت شما را درک نکرده و احساس می کنند که از او انتقاد یا عیب جویی شده است. اگر مردی حس کند که شما می خواهید درمورد اشتباهات یا کمبودهای او قضاوت کنید، هیچوقت با شما حرف نخواهد زد و به حرفهایتان هم گوش نخواهد داد.

شما می توانید این فضا را برای طرفتان ایجاد کنید که به انتخاب خودش مرد بهتری باشد اما اینکار با تقاضای شما برای تغییر او میسر نخواهد شد.

دلیل ۳: می ترسد آزادی خود را از دست بدهد
آیا به این فکر کرده اید چرا یک مرد خودش را به یک زن متعهد می کند و مرد شما این اواخر چه حسی به رابطه داشته است؟ اگر روابط منفیتان بیشتر از روابط مثبتتان بوده، مرد به این فکر می کند که شما برایش چه فایده ای دارید. اگر این وضع برای مدتی طولانی ادامه پیدا کند مطمئناً به دنبال یک راه فرار خواهد بود.

از طرف دیگر، اگر رابطه تان رابطه ای سالم، مفرح و صمیمی باشد، مرد برای متعهد کردن خود به شما هیچ تردیدی به دلش راه نخواهد داد. شما برای او آن زن استثنایی خواهید شد که با اولین نگاه عاشقتان می شود و همه آرزویش ماندن با شماست.

اگر رابطه تان از نظر احساسی لحنی مثبت داشته باشد، مرد بیشتر از اینکه به از دست دادن آزادی خود فکر کند به آنچه که با شما به دست خواهد آورد فکر می کند.

چه باید بکنید
اگر باور داشته باشید که مردها بی هیچ دلیل ممکن است یک زن خوب را ترک کنند باعث خواهد شد که رابطه ها به نظرتان ناامیدکننده و بیهوده به نظر برسد.

اجازه ندهید این ترس وارد ذهنتان شود. اگر بدانید چطور باید با مردتان حرف بزنید که زن شاد، دوست داشتنی و راضی درونیتان را نشان دهد، مطمئن باشید که خیلی زود به جای عیب جویی و انتقاد از هم به تمجید و قدردانی از هم می پردازید و از اینکه چطور مردتان عشق و علاقه اش را به شما نشان می دهد متعجب خواهید شد.

شما مستحق یک رابطه عاشقانه و بادوام با مردی که زندگی خود را برای شما گذاشته هستید پس برای به دست آوردن آن هر چه از دستتان برمی آید را انجام دهید.

چگونه عشقم را برگردانم

یک رابطه پس از مدتی به دلیل نبود آموزش در جامعه با شکست مواجه میشود.در طول یک رابطه دلایل زیادی باعث سرد شدن و دوری طرفین رابطه میشود، ممکن است بعد از مدتی افراد دیگر شوق و اشتیاق روز های اول رابطه را نداشته باشند میتوان بایک دید ساده به این موضوع نگاه کرد و این دلایل را ریشه یابی کرد.
در ابتدای آشنایی افراد شور و شوق زیادی برای برقراری رابطه از خود نشان می دهند،اما پس از مدتی ناهنجاری های موجود سبب از بین رفتن اشتیاق در رابطه میشود.
بعد از این اتفاق شما به دنبال بازگشت به رابطه خواهید بود

انجام اشتباهاتی از روی غریزه باعث تشدید این ناهنجاری ها خواهد بود مانند:

عدم اعتماد در رابطه
سخت گیری های بی مورد
توقع های دور از انتظار
عدم ثبات اخلاقی
دخالت اطرافیان

ناخود آگاه طرف مقابل شما تاحدی برای داشتن شما با این ناهنجاری های بوجود امده مقابله خواهد کرد اما پس از مدتی احساسات جلوی تصمیم گیری فرد را خواهد گرفت و رابطه را با مشکل مواجه خواهد کرد.
انسان ها بر اساس احساسات تصمیم میگیرند و منشا تمام احساسات انسان ناخود اگاه است، هر شخصی یکسری نیاز های ناخود اگاه دارد اگر قادر باشید این نیاز هارو تشخص داده و برآورده کنید میتونید ناخود آگاه افراد رو متقاعد کنید.

وقتی بجای برطرف کردن نیاز های ناخود اگاه دست به مقابله با این نیاز ها بزنید و تاثیر منفی روی شخص بگذارید نارضایتی طرف مقابلتون بصورت خود اگاه در رابطه نمایان خواهد شد و ممکن است دیگر تصمیم به ادامه رابطه را نداشته باشند.

آیا میتوان رابطه شکست خورده را ترمیم کرد

همان طور که عرض کردم انسان ها بر اساس احساسات تصمیم میگیرند و منشا تمام احساسات انسان ناخود اگاه است، شما میتوانید با شناسایی و براورده کردن نیاز های ناخود اگاه طرف مقابل خود به ضمیر ناخود اگاه او نفوذ کنید ومتقاعدش کنید تا تصمیماتش را در جهت اهداف شما بگیرد.
میتوان با تاثیر گذاشتن بر روی این ضمیر رابطه را ترمیم کرد و شرایط برقراری مجدد ارتباط را فراهم کرد.

چگونه یک رابطه را دوباره بسازیم

ختر یا پسر وقتی رابطه عشقی خود را از دست میدهند سعی میکنند عشق قبلی خود را بازگرداندن، بدون توجه به نکات لازم برای برگرداندن دوستی تمام شده. این نکات چیست؟

شناخت دینامیک های مرد و زن و روابط عاشقانه

تحلیل و ریشه یابی مشکل قبل از آشتی کردن و برگرداندن رابطه عاشقانه

حل مشکلاتی که باعث جدایی و یا قهر کردن شما از عشقتان شده

شروع به تغییر خود برای اینکه عشقمان را وابسته کنیم

جلب اعتماد از دست رفته عشقمان

شناخت دلایل عقب نشینی مردان یا زنان

آشنایی با نیاز های ناخود آگاه همسر یا دوست خود

استفاده نکردن از راه های غلط برای آشتی کردن با مردان و یا زنان

تحلیل احساس عاشقانه خود برای مشخص شدن عشق یا وابستگی سطحی

آموزش رفتار صحیح با طرف مقابل مخصوصا افراد مغرور و خود شیفته

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بخوانید:

تکالیف برای برگرداندن عشقمان

چگونه عشقم را برگردانم

بازگرداندن عشق از دست رفته

راه های برگرداندن پسر

بازگشت به رابطه قبلی



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.