no-img
نوین اطلس

پسر مغرور عاشق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

پسر مغرور عاشق
امتیاز 1.50 ( 2 رای )
zip
بهمن ۴, ۱۳۹۶

پسر مغرور عاشق


این مطلب در مورد موضوعات چگونگی رفتار با پسر مغرور، آموزش عاشق کردن پسر، راه های جذب غیر مستقیم پسران، خصوصیات پسران مغرور، راه های جذب پسران در دانشگاه، جذب مردان به خود، عکس پسر مغرور، راه های جذب پسر نوشته شده است.

چگونگی رفتار با پسر مغرور

بپذیرید که آنها هیچ توجه و احترامی نسبت به دیگران ندارند.
اولین توصیه‌ای که در رفتار با آنها به شما می‌کنیم، این است که با خودتان روراست باشید. قبول کنید که فرد خودمحور هرگز نیازهای شما را ترجیح نمی‌دهد. این دوست یا فردمورد علاقه شما، برای شما ارزش دارد اما بدانید که او توجهی به احساسات و رفاه دیگران ندارد. ممکن است در لحظاتی، سخاوتمند و باگذشت و گیرا به‌نظر برسند اما در بیشتر موارد، عدم مهارت یا رغبت‌شان برای باملاحظه ودلسوز بودن را بروز می‌دهند. این آگاهی، فهمی روشن از جایگاه شما در این رابطه ارائه می‌دهد.

توجهی را که لایقش هستید به خودتان داشته باشید.
افراد متکبر، دزد احساسات هستند، توجه شما را می‌طلبند اما توجهی به شما نمی‌کنند. برای این‌که آزرده نشوید، به خودتان توجه کنید. مثلا به ظاهرتان اهمیت داده و جلوه خوبی داشته باشید. به این‌کار، برطرف کردن نیازهای خود می‌گویند، و راهیست عالی برای تقویت عزت‌نفس و ایمن شدن در برابر چنین دزدی! نادیده گرفتن نیازهای خودتان و تقدیم توجه و انرژی به یک فرد خودبین، عاقلانه نیست. و فقط زمینه را فراهم می‌کند تا از نظر احساسی تحلیل بروید و آزرده شوید.

با خودتان روراست باشید؛ دربرابرشان تواضع نشان ندهید.
افراد متکبر می‌توانند جوری شما را راه بیندازند که احساس کنید انگار درحال کندن موهای‌شان هستید؛ این‌کار را نکنید. وارد بازی آنها نشوید یا درگیر رفتاری که درشان شما نیست نباشید. فقط با خودتان صادق باشید. مهربان بودن با یک انسان خودمحور که با شما نامهربان است و نابخردانه رفتار می‌کند کار دشواری است اما مثل خودشان رفتار کردن هم کاری از پیش نمی‌برد. هرگونه احساس خشم نسبت به آنها را فرو بنشانید و روی شخصیت خودتان متمرکز شوید و عزم‌تان بر آن باشد که به ملاحظات و دلسوزی‌های‌تان ادامه داده و همان فرد دوست‌داشتنی که هستید بمانید.

به آنها یادآوری کنید که دنیا دور آنها نمی‌چرخد.
یک شخص خودخواه ممکن است آن‌قدر درگیر خودش باشد که یادش برود به احساسات و افکار شما توجه کند. شاید به کمی یادآوری نیاز داشته باشد که دنیا حول آن‌ها نمی‌چرخد. با او حرف بزنید و به او توضیح دهید بدون این‌که فکر کند درحال حمله به او هستید. برای مثال، به‌جای خشم و اوقات تلخی و جیغ زدن که ” تو هرگز به من گوش نمی‌دهی؛ تو همیشه همه‌چیز را برای خودت می‌خواهی” سعی کنید بگویید، ” من واقعا نیاز دارم با کسی درمورد چیزی که آزارم می‌دهد حرف بزنم. آیا مایلی به من گوش دهی؟”

آنها را تشنه توجهی که تمنا دارند کنید.
این یک استراتژی قدرتمند در رفتار با افراد خیلی خودخواه است که از توجه و مراعات دیگران سرباز می‌زنند. ترفند این روش این است که خوش‌رفتار باشید اما هرگز توجهی را که به‌دنبالش هستند به آنها ندهید. باید کلمات‌ و لحن‌تان را ملایم و خوشایند، و نظرات‌تان گنگ و مبهم باشد. مثلا، به‌جای این‌که بگویید،” آخی بیچاره، واقعا باتو این‌کار را کرد؟”، بگویید، ” بله خب، زندگی همین است دیگر”. این جمله تا مدتی او را گیج و سردرگم کرده و تعادل از خارج می‌کند. یادتان باشد، توجه، اندوخته شماست. اگر این توجه را به آنها ندهید، به احتمال زیاد، ازشما فاصله خواهند گرفت.

آموزش عاشق کردن پسر

برای جذب مرد مورد علاقه خودتان را تغییر دهید
برای جذب مرد مورد علاقه باید تغییر کنید. شما با تغییر خودتان تعجبش را جلب می‌کنید. مثلا می‌توانید تبدیل به یک آدم دیگر شوید این گونه که مثلا اگر قبلا زیاد به خودتان اهمیت نمی‌دادید دیگر وقتش رسیده است که به خودتان برسید باشگاه بروید ، آرایشگاه بروید ، یک ورزش جدید را بیاموزید با دوستان خودتان بیرون بروید با آن‌ها وقت بگذارید ، خوش بگذرانید با این کار حس حسادتش تحریک می‌شود و حتی از این که با دیگران بیرون می‌روید و بدون او خوش هستید ، ناراحت می‌شود و این حسادت باعث می‌شود که به خودش بیاید و در اولین فرصت توجه شما را به خودش جلب کند در واقع به زبان عامیانه خودی نشان دهد شما را چک کند.

باید به مرد مورد علاقه‌تان بفهمانید که زندگی شما فقط حول او نمی‌چرخد و این حس حسادت مرد را تحریک می‌کند. همچنین بعضی اوقات باید نشان دهید که اهمیت زیادی برای شما ندارد. همیشه در دسترس نباشید و بگذارید به دنبال شما بیاید. او در نهایت باید بداند که شما فرد ارزشمندی هستید که باید قدرتان را بداند.

خودتان را مشغول نشان دهید

خودتان را فردی مشغول نشان دهید و واقعا هم خودتان را با چیزی مشغول کنید. تلاش کنید که او را از ذهنتان بیرون کنید و نشان دهید که درگیر مارهای مهم‌تر و دیگری هستید که نمی‌توانید زیاد برای او وقت بگذارید.

حتی اگر کار مهمی ندارید می‌توانید با دوستانتان مشغول شوید تلفنی صحبت کنید ، چت کنید و برای هر روزتان مشغولیت پیدا کنید. مواقعی هم که دلتان برایش تنگ می‌شود فقط باید صبر کنید. اگر از شما پرسید که چه کاری انجام می‌دهی و به چه مشغول هستی؟ سوال را نادیده بگیرید و بحث را عوض کنید تا به شک بیفتد. مردان بیشتر از این که عاشق ظاهر شوند عاشق اسرار آمیز بودن خانم‌ها می‌شود.

راه های جذب غیر مستقیم پسران

باوقار باشید
بیشتر مردان به دنبال زنی خاص می گردند که تا پایان عمر کنارش بماند و با او پیر شود. زنی که اهل شکوه و شکایت نیست یا با نق نق کردن روزش را خراب نمی کند. مردها یک زن منطقی و با حساب و کتاب می خواهند که آنها را در سراسر زندگی شان حمایت کند و در موقعیت های حساس همیشه بتوانند روی کمکش حساب کنند. پس با دوری کردن از برخی رفتارهای سبک، شخصیتی متین و باوقار داشته باشید.

توکل بر خدا
مهم ترین مساله در امر ازدواج توکل داشتن بر خدا است. دخترها و خانواده هایشان باید در وهله اول از خداوند متعال خواستار یک همسر خوب و متناسب باشند. قرائت سوره طه برای طلب همسر مناسب و دلخواه بسیار کمک کننده است. امام صادق علیه السلام می فرماید: هر کس که خواستگاری ندارد یا به خواستگاریش جواب نمی دهند، سوره طه را بنویسد و بشوید و آب آن را بر صورت خود بریزد، خداوند ازدواجش را آسان می کند.

زیبایی همه چیز نیست
شاید برخی از دخترخانم ها به اشتباه فکر کنند “زیبایی و وضعیت ظاهری” آنان همه آن چیزی است که پسران در انتخاب همسر آینده خود ملاک و معیار قرار می دهند. از اینرو با پناه بردن به لوازم آرایشی یا حتی عمل های جراحی سعی دارند برای زیباتر شدن تغییری در ظاهر خود ایجاد کنند. اما بد نیست بدانید که اولا معیارهای زیبایی نسبی است و از فردی به فرد دیگر متفاوت است، همچنین پسرانی که به پختگی رسیده باشند، بیشتر از آن که در زیبایی چهره متوقف شوند به ظرافت ها و زیبایی های رفتاری شما توجه می کنند. از سوی دیگر برخی از دخترخانم ها نیز فقط و فقط منتظر خواستگاری خوش تیپ هستند، اگر جزو این دسته از دخترخانم ها هستید بهتر است که خیلی در قید و بند قیافه نباشید چون قیافه خوب الزاما به معنی داشتن شخصیت خوب نیست.

برخورد مناسب
یکی از مهمترین مسایلی که می تواند به جذب خواستگار برای دخترها کمک کند، اخلاق نیکو و پسندیده خود و خانواده شان است. هر اندازه دختر و خانواده اش خوش اخلاق تر باشند و کمتر عصبانی بشوند و بداخلاقی کنند، بر تعداد خواستگاران دختر افزوده می شود. سعی کنید با اطرافیان، همسایگان و آشنایان با روی باز و گشوده برخورد نمایید تا دیگران هم بتوانند راحت تر با شما صحبت کنند.

خصوصیات پسران مغرور

واکنش و پاسخ مردان مغرور به نیازهای شخصی آن ها وابسته است نه به درخواست از طرف دیگران. مثلا ممکن است در جواب صحبت های یک زن، تنها نگاهی به انداخته و بگوید:”بسیار خوب”. مردان مغرور ممکن است اعتماد به نفس زنان را با نظر دادن در مورد وسایل شخصی شان بسنجند. مثلا ممکن است بگوید:” چرا این کیف را دوست داری؟ به نظر خیلی متفاوت است”.

همانطور که متوجه شدید مردان مغرور هیچ گاه نظرات منفی نمی دهند اما از کلماتی استفاده می کنند که می توان از آن ها هم برداشت منفی و هم برداشت مثبت دریافت کرد. وقتی شخصی احساس سردرگمی کند بیشتر به فردی که باعث این سردرگمی شده فکر خواهد کرد و چه چیزی می تواند بیشتر از نظرات دو پهلو باعث سردرگمی دیگران شود؟

مردان مغرور نسبت به هیچ چیز حساسیت نشان نمی دهند. مثلا اگر زنی به او بگوید از محلی که در آن نشسته اند خوشش نمی آید هیچ پیشنهادی برای تعویض آن مکان نخواهد داد و ممکن است بگوید:”سعی کن از این مکان لذت ببری”.

راه های جذب پسران در دانشگاه

دو روش موثر در جذب پسر مورد علاقه

اگر شما یک فرد جذاب هستید: اگر فکر می کنید که از نظر ظاهری فردی جذاب می باشید و مطمئن هستید که جذابیت شما برای طرف مقابلتان یک امتیاز مهم به شمار می رود ( زیرا در غیر این صورت جذابیت شما بی تاثیر خواهد بود) در نتیجه می توانید بی درنگ به مرحله ی بعد بروید.

اگر شما فردی با ظاهر معمولی هستید: اگرمانند دیگر افراد از ظاهر معمولی برخوردار هستید باید از روش های دیگری امتیاز خود را در چشم طرف قابلتان افزایش دهید. بدون اینکه قصد و منظورتان را نشان دهید با او ارتباط برقرار کنید و روش هایش را برای امتیاز دادن به دیگران در نظر بگیرید؛ سپس سعی کنید با توجه به آن ها امتیاز خود را افزایش داده و به مرحله ی بعد بروید.

جذب مردان به خود

۱- در هیجانات و علائق ورزشی، او را همراهی کنید

طرفدار تیم ورزشی مورد علاقه وی باشید، این کار مردها را به وجد می آورد، اگر خانه دار هستید، در حین انجام امور خانه، می توانید از نتیجه و مراحل بازی سوال کنید، بعضی از مردها عاشق ورزش مورد علاقه اشان هستند. با این کار خود را به وی نزدیک تر کرده و روابط خود را مستحکم تر می کنید. در این صورت، شما برای وی، حکم رفیقی را دارید که او را در تمام مراحل و هیجانات بازی همراهی می کند.

۲- برای او جشن و میهمانی بگیرید

بیشتر مردها به تاریخ تولّد و میهمانی برای خود حتّی فکر نمی کنند، این شما هستید که با گرفتن یک میهمانی، دعوت دوستانش، تدارک غذا و پذیرایی جالب و جدید، می توانید او را خوشحال و غافلگیر کنید. این کار تأثیری عاشقانه در ذهن او خواهد داشت. متأسفانه در حال حاضر بیشتر همسران به این کارها و خوشحالی شوهرشان اهمیّتی نمی دهند.

۳- او را در روابط با دوست های پسرش راحت بگذارید

این مسئله از قدیم تا کنون باعث اختلافات بین زن و شوهر بوده، بدون شک هر مردی دوست دارد اوقاتی را با همجنس خود و دوستانش بگذراند، مردها افکاری دارند که تنها خود جنس مرد می فهمد، این طبیعیست، باور کنید! آنها نیاز دارند که حتیّ برای چند ساعت، آزاد از مسئولیّت های زندگی، با دوستان خود تفریح کنند، بنابراین تحمّل داشته باشید، با غر زدن و شکایت، تنها اوضاع را بدتر می کنید. در صورت ملایمت، او نیز متقابلاً خوشحال می شود که شما نیز با دوست های دخترتان رفت و آمد کنید.

۴- با او فیلم ببینید و لذّت ببرید

حقیقت این است که بیشتر مردها اوقات فراغت خود را دوست دارند جلوی تلویزیون بنشینند و استراحت کنند، شما نیز در دیدن فیلم و برنامه های دلخواه وی، او را همراهی کنید. در صحنه های هیجان انگیز یا خنده دار، از خود عکس العمل نشان دهید و او را به هیجان بیاورید. برای این کار وقت بگذارید و سعی کنید طی فیلم پشت سر هم از جای خود تکان نخورید.

۵- با غذای دلخواه وی، او را غافلگیر کنید.

درست است که خانمها همیشه باید غذا درست کنند، امّا گاهی وقتها، با درست کردن غذای دلخواه وی و چیدن میزی رویایی و دو نفره، او را غافلگیر کنید. این کار نه تنها او را خوشحال می کند، بلکه می فهمد که برای او ارزش زیادی قائلید.

عکس پسر مغرور

راه های جذب پسر

قدم اول برای جذب پسر : در ابتدای رابطه با پسر زیاد معاشرت کنید و همدیگر را ببینید. هر چه بیشتر با او ارتباط نزدیکی داشته باشید شما را بیشتر دوست خواهد داشت. تجربه ثابت کرده است که اگر با یک فرد خاص پی در پی رو به رو شوید نسبت به آن شخص علاقه مندتر می شوید.

دیوید لیدمن متخصص رفتارشناسی انسانها می گوید: هر چه بیشتر با شخصی ارتباط داشته باشید آن شخص شما را بیشتر دوست خواهد داشت.
به همین دلیل اوایل آشنایی با پسر از اینکه غیر قابل دسترس، فراری و دور باشید، بپرهیزید. در عوض به دنبال بهانه های مختلف باشید که وقت خود را با او بگذرانید. مثلاً با او قرار بگذارید و سعی کنید در دیدارهایتان او را جذب خود کنید. از او درباره علاقه مندی هایش سوال کنید، حرف بزنید و کمتر از موضوعات مورد علاقه خود حرفی به میان بیاورید.

قدم دوم برای جذب پسر : بعد از این که اطمینان حاصل کردید که پسر هم جذب شما شده این قدم را بردارید. در این قدم دیگر نباید بیش از حد به پسر نزدیک شوید و همیشه کنارش باشید. همیشه در کنار هم بودن، باعث می شود حس قشنگ دلتنگی از بین برود و شما تکراری به نظر بیایید. همیشه در دسترس بودن شما سبب کاهش ارزش و شأن شما می شود. بنابراین بعد از مدتی باید دیدارهایتان را کم کنید و کم کم خود را کمی از او دور کنید.

اگر بتوانید این کار را انجام دهید، به شما تبریک می گویم زیرا شما قانون کمیابی را اجرا کردید.

شوهرم بهم بی محلی می کنه

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.