no-img
نوین اطلس

راه های جذب پسران در دانشگاه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راه های جذب پسران در دانشگاه
امتیاز 4.50 ( 2 رای )
zip
بهمن ۴, ۱۳۹۶

راه های جذب پسران در دانشگاه


این مطلب در مورد موضوعات راه های جذب پسران به خود، راه های جذب پسران مغرور، روش های عاشق کردن پسران، پسر مذهبی عاشق، راه های جذب دختر در چت، راه های جذب دوست دختر هم جنس، راه های جذب پسر مورد علاقه، جذب مردان به خود نوشته شده است.

راه های جذب پسران به خود

تا به حال به این فکر کرده اید که کدام خصوصیات زنانه واقعا برای مردان جذاب هستند؟ منظور از خصوصیات زنانه لزوما زیبایی ظاهری نیست. برخلاف تصور بسیاری از خانم ها، اکثر مردان هنگام انتخاب همسر به غیر از زیبایی به چیزهای دیگری هم فکر می کنند. اما این خصوصیات زنانه که مردان را به سوی خود جلب می کنند چه چیزهایی هستند؟

ویژگی زنانه ۱: زندگی خودش را دارد

زنان در زندگی امروز نسبت به زنان در قدیم از استقلال شخصیتی بیشتری برخوردارند. مهم است که ثابت کنید خودکفا و مستقل هستید و این استقلال را در تمام طول زندگی مشترک حفظ کنید. یک مرد امروزی دوست ندارد همسرش بیش از اندازه به او وابسته باشد و به اصطلاح به او بچسبد، چنین چیزی باعث می شود که او احساس خفگی کند.

پس به جای اینکه خانواده و دوستان را به کلی کنار بگذارید و همه وقت خود را در کنار همسرتان سپری کنید، همیشه در برنامه روزانه خود زمانی را به فعالیت های جداگانه و مخصوص به خود اختصاص دهید. یک رابطه خوب بر زندگی ما حکومت نمی کند، بلکه کیفیت آن را تقویت می کند.

ویژگی زنانه ۲: صادق و وفادار است

در مورد علایق، احساسات، نقاط ضعف و حتی گذشته خود صادق باشید. ممکن است وسواس خاصی داشته باشید یا در حال حاضر از یک بیماری رنج ببرید ولی ترس از دست دادن او نباید شما را به دروغ گفتن ترغیب کند. هرچیزی که ممکن است بعدها لو برود و او را نسبت به شما سرخورده کند، باید صادقانه و شجاعانه بازگو شود.

هیچ چیز را پنهان نکنید. مطمئن باشید اگر او به اندازه کافی دوستتان داشته باشد نه تنها ترکتان نخواهد کرد، بلکه صداقت و شهامت شما را خواهد ستود و چه بسا به شما کمک خواهد کرد.

ویژگی زنانه ۳: مراقب خودش هست

این چیزی است که سابقه ای طولانی دارد و از زمان دورترین اجداد ما تا کنون تغییر نکرده است. مردان خانم هایی را می پسندند که از ظاهر خود راضی هستند و به آن افتخار می کنند. منظور ما اصلا این نیست که ظاهری بی عیب و نقص یا شبیه به مدل های لباس داشته باشید. ظاهر ،همه چیز نیست. اما خانمی که به ظاهر خود، به لباس هایی که به تن دارد و به نظافت خود اهمیت می دهد مطمئنا جذاب خواهد بود. یک آرایش ملایم، یک عطر خوب و همه چیزهایی که برای داشتن یک زیبایی طبیعی لازم است، اینها را فراموش نکنید.

ویژگی زنانه ۴: اعتماد به نفس دارد

مطمئن باشید روزهایی که زنان ظریف و ترسو مردان قوی را به خود جذب می کردند گذشته است. این روزها ضعیف و نیازمند بودن تنها سرزنش دیگران را بر می انگیزد. مطمئن باشید افراد مشهوری که در رسانه ها می بینیم آنقدرها که به نظر می رسد شجاع و قوی نیستند. آنها گاهی فقط تظاهر می کنند. پس به جای اینکه بر نقاط ضعف خود تمرکز کنید، توانایی های خود را گسترش دهید و به رخ بکشید. از زبان بدن حتما استفاده کنید چون به شما کمک می کند به داشتن اعتماد به نفس تظاهر کنید. تماس چشمی را فراموش نکنید و گاهی لبخندی پیروزمندانه بزنید.

ویژگی زنانه ۵: بالغ است و دیالوگ برقرار می کند

بعضی خانم های جوان دوست دارند با زبان کودکانه حرف بزنند و اتفاقا با این کار توجه طرفشان را جلب می کنند. اما مراقب باشید در این کار افراط نکنید. یک مرد امروزی از همسر خود انتظار دارد که توانایی برقراری یک مکالمه منطقی و عقلانی را داشته باشد. بیش از حد کودکانه رفتار کردن باعث سرخوردگی او می شود. ثابت کنید که فردی رشد یافته و منطقی هستید. در مورد موضوعات جالب صحبت کنید و با دقت به صحبت های او گوش کنید.

راه های جذب پسران مغرور

دو چیز برای عاشق کردن و جذب مردان مغرور و مخصوصا شخصیت‌های خودشیفته بسیار اهمیت دارد؛ یکی ارزش شما و دیگری توجه شما:

ارزش: یکی از مهمترین نکاتی که در علاقمند کردن شخصیت خود شیفته بسیار حائز اهمیت است ارزش شما می‌باشد؛ برای مثال اگر طرف مقابلتان برای شما از موفقیت‌های خود گفت در درجه اول باید نشان دهید که بسیار تحت تاثیر قرار گرفته‌اید (نشان دادن توجه) و سپس شما نیز به موفقیت‌های خود اشاره کنید ( نشان دادن ارزش). باید توجه کنید که ارزش‌ها بسته به هر شخصی متفاوت هستند و شما باید در برخوردهایی که داشته‌اید این موضوع را متوجه شوید که ارزش از نقطه نظر طرف مقابلتان به چه معنی است. این ارزش‌ها می تواند شامل ثروت، تحصیلات، زیبایی اندام یا حتی ارزش‌های اخلاقی باشد.

توجه: برای جذب مردان مغرور بهتر است در کنار نشان دادن ارزش‌هایتان به وی توجه نیز نشان دهید. اما این توجه کردن وقتی بسیار موثر خواهد بود که همراه با بی توجهی باشد. به عبارت دیگر اگر شما قصد دارید یک فرد مغرور را به خود جذب کنید باید به یاد داشته باشید توجه به همراه بی توجی به خصوص در اوایل رابطه می‌تواند محرک بسیاری شگفت انگیزی در جذب طرف مقابل شما باشد.

روش های عاشق کردن پسران

روحیه بلند پروازی برای آقایان جذابیت دارد
اگر شما به دنبال مردی هستید که تنها از شما حمایت کند، طوری که دیگر احتیاجی به کار کردن نداشته باشید یا این که قهرمانی بخواهید تا تمام مشکلات تان را حل کند، در این صورت برای هیچ مردی جذاب نخواهید بود.

شما باید برای زندگی تان هدف داشته باشید. اگر زندگی تان روی برنامه باشد و برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش کنید، از چشم دیگران نیز جذاب تر به نظر خواهید رسید. در واقع، با هدف هایتان به او ثابت می کنید که زندگی با شما نه تنها کسل کننده نیست، بلکه پر از هیجان است.

به خودتان رسیدگی کنید
فرقی نمی کند که چند ماه یا چند سال عشق تان را می شناسید، حتی اگر یک سال از رابطه تان گذشته باشد، نباید تنها به این دلیل که با او احساس راحتی می کنید، خودتان را رها کرده و دیگر مثل سابق به ظاهرتان نرسید. شما باید همیشه بیشترین تلاش خود را کنید تا زیباتر از همیشه به نظر آیید. همیشه به این فکر کنید که دیدار اول تان است، سعی کنید دل طرف مقابل تان را هر طوری شده به دست آورید. اگر شما برای ظاهر و زیبایی تان ارزش قائل شوید، از نظر دیگران نیز زیبا خواهید بود.

تکیه گاه باشید
اگر می خواهید دل مردتان را ببرید و به او ثابت کنید که شریک زندگی ایده آلی برای او خواهید بود، باید نشان دهید که تکیه گاه محکمی برای او هستید، به این معنی که او همیشه میتواند روی شما حساب باز کند. رابطه عاطفی یک جاده دو طرفه و پر از فراز و فرود است. اگر عشق زندگی تان بدانید که حتی زمانی که شغل اش را از دست داد یا مریض و افسرده شد، شما کنارش هستید و چون روزهای خوش دست اش را در دست تان می فشارید و زیر گوشش زمزمه می کنید:«تو تنها نیستی»، حتما در اولین فرصت به شما پیشنهاد ازداوج خواهد داد.

مردان خود را عاشق کنید
برای رابطه تلاش کنید
با تلاش کردن برای رابطه، به عشق زندگی تان نشان می دهید که این رابطه برای شما اهمیت دارد و همین موجب می شود که عشق تان به ازدواج با شما فکر کند. مسلما هر رابطه ای فراز و نشیب های خود را دارد، بنابراین اگر شما نشان دهید که در شرایط سخت به جای فرار کردن، می ایستید و تمام تلاش خود را می کنید تا رابطه تان به شکل سابق خود باز گردد، ثابت کرده اید که انتخاب خوبی برای یک زندگی مشترک نیز خواهید بود.

در انتخاب کلمات محتاط باشید
آقایان خانم هایی را که خیلی واضح و صریح حسادت، عصبانیت و ناراحتی خود را نشان دهید و هیچ کنترلی بر رفتارهای منفی خود ندارند را به هیچ وجه نمی پسندند. شما می توانید احساسات منفی خود را به شیوه ای مثبت بروز دهید، تنها کافی است بخواهید.

این که دوست ندارید زن دیگری به عشق زندگی تان نزدیک شود، کاملا طبیعی است و حتی به طرف مقابل تان نیز علاقه و حس مالکیت شما را نسبت به او نشان می دهد اما بیان آن نیز راهی دارد. هیچ کسی دوست ندارد روی یک پوست تخم مرغ شکسته راه رود، هیچ مردی نمی خواهد که همسرش مدام بر سرش فریاد بزند، بنابراین اگر می خواهید که انتخاب اول فردی باشید، در انتخاب کلماتی که به کار می گیرید، محتاطانه تر عمل کنید.

در نهایت، اگر می خواهید زنی باشید که عشق زندگی تان تمایل به زندگی مشترک با شما را داشته باشد، باید بهترین خود را ارائه دهید. با رعایت نکاتی که در بالا برایتان آورده ایم، مطمئن باشید که هر مردی آرزوی زندگی با شما را خواهد داشت.(همچنی نگاه کنید به راه های جذب پسر مورد علاقه)

پسر مذهبی عاشق

چرا پسرهای مذهبی سراغ دخترهای عفیف نمی رن ؟

۱- این دسته از خانم ها عفت و پاکدامنی رو معادل یک سری رفتارهای عصبی و آنرمال مثل بدخلقی و ترش رویی، خجالتی بودن شدید و به در و دیوار نگاه کردن موقع صحبت و … غیره می دونن و انقدر رفتار عجیبی دارن که آدم به خودش شک می کنه شاید من رفتار زننده ای کردم که این خانم دارن این شکل رفتار می کنن.

۲- این خانم ها حجاب رو معادل یک چادر رنگ و رو رفته، مقنعه تیره ، کتونی پسرونه، صورت بی رمق و سبیل های پر و ابروهایی پیوسته می دونن، مثلا یه خانم ۲۵ ساله به داشتن ابروهایی مثل فیدل کاسترو یا دماغ مهران رجبی افتخار هم میکنه و میگه صورتم دست نخوردست! ( آخه چرا چادرتون رو با دهان نگه می دارین ؟ این یکی واقعا درد آوره!!)

۳- (این خیلی مهمه) این خانم ها به دلیل بزرگ شدن در خانواده هایی کاملا مذهبی از سنین پایین، یاد گرفتن که یک سری گرگ مذکر هستن در اجتماع که با لباس آدم ظاهر میشن و باید ازشان دوری کرد، یا انقدر تاکید روی راه رفتن و حجاب و رابطه و بقیه مسایل صورت گرفته که فرد مورد نظر مطلقا هیچ زنانگی و طراوت و شیطنت دخترانه و رفتار و گفتار دخترانه ای ندارد و یک جور فوبیای گناه نکردن در وجودش شکل گرفته.

۴- لطفا نگین که حالت ما در بیرون و داخل خانه کاملا متفاوته( البته بعضی مواقع هست) که خیلی مواقع نیست ، یعنی تبدیل اکبر قصاب به سیندرلا با ورود به خانه ، حداقل برای ما پسرها خیلی باورپذیر نیست با توجه به مواردی که دور و بره خودمون می بینیم.

۵- چرا یه پسر باید بقیه عمرشو با یک خانم که خیلی بهش احساس جنس مخالف نداره زندگی کنه صرفا به دلیل اینکه این خانم پاکدامنه و با کسی رابطه نداره؟ آیا خود شما خانم ها حاضرید با یه مرد که اخلاق و رفتار دخترانه داره ولی بسیار آدم دلپاک و خوبیه یک عمر زندگی کنید؟

۶- اگر بخوام در یک جمله بگم این دسته از خانم ها مثل یک گل مصنوعی هستند که هر چه قدر هم که زیبا باشن هیچ وقت بو و رایحه یک گل طبیعی رو ندارن. یعنی خیلی خوب و محترم هستن ها ولی برای ازدواج نه!

راه های جذب دختر در چت

شما وقتی به یک دختر یا خانم می‏رسید باید سه موضوع رو رعایت کنید :
– باعث شوید که اون احساس راحتی کنه .
– تحت ناثیرش قرار بدین .
– شماره تلفن ! ازش بگیرید !.
هر کار دیگه ‏ای که بخواهید بکنید ، بستگی به انتخاب خودتون داره ولی این سه قدم مطمئنا برای شروع و ادامه ارتباط شما بسیار حیاتی هستند .

راه های جذب دوست دختر هم جنس

۵ عاملی که افراد را به هم جذب می کند:

۱. ژن CHM

مطالعه‌های اخیر لکوس و دکونیگ سوئیسی نشان داده ما از نظر ژنتیکی قادر به تشخیص بو هستیم. وقتی فردی به شما می‌گوید بوی خوبی می‌دهید در واقع بدنش در حال تجزیه و تحلیل ژن‌های CHM شماست. این گروه از ژن‌ها، مسوول تدارک سیستم ایمنی هم هستند و وقتی قرار است عضوی اهدا شود، پزشکان توجه می‌کنند که ژن‌های ‍CHM گیرنده و دهنده یکی باشد تا عضو پیوندی پس‌زده نشود.

معمولا اعضای یک خانواده ژن‌های CHM مشابهی دارند اما در خارج از خانواده موارد مشابه به سختی پیدا می‌شود. نکته بسیار جالب اینکه افرادی که ژن‌های CHM آنها کاملا متضاد است جذب هم می‌شوند. برای اثبات این قضیه لکوس و دکونیگ تی‌شرت‌های چند مرد را به چند زن دادند تا بو کنند و لباسی را که به نظرشان بوی جذاب‌تری دارد انتخاب کنند. نتایج بررسی‌ها نشان داد زنان لباس‌هایی را انتخاب می‌کنند که متعلق به مردانی است که ژن CHM آنها هیچ شباهتی به ژن‌های CHM آنها ندارد.

۲. تناسب

مرد و زن حین انتخاب همدیگر به تناسب‌های بدنی یکدیگر توجه می‌کنند. اکثر ما انسان‌ها تناسب بدنی کاملی نداریم. یک نفر چشمان درشتی دارد، دیگری انگشتان بلند و دیگری پاهای کشیده اما این عدم تناسب گاهی به چشم جنس مخالف زیبا به نظر می‌رسد. رندی تورنهیل، روان‌پزشک آمریکایی به این نتیجه رسیده که زنان هر چند به مردان غیرمتناسب علاقه داشته باشند به ویژه در دوره تخمک‌گذاری مردانی را جذاب می‌دانند که بدنی کاملا متناسب دارند. دلیل آن هم تمایلی ناخودآگاه به داشتن فرزندانی متناسب است. مردان نیز زنانی که اندامی متناسب دارند و اندازه دور کمر آنها کمتر از دور باسن شان است را جذاب‌تر و بارورتر می‌دانند.

۳. هورمون‌ها

تستوسترون هورمونی مردانه است که باعث به‌وجود آمدن خوی خشن ماست. براساس تحقیقات هر چه میزان این هورمون بالاتر می‌رود میزان خوشبختی در میان زوجین کاهش می‌یابد.

آمار نشان می‌دهد میزان خیانت، خشونت‌های خانگی و طلاق در میان زوجینی که هورمون تستوسترون در جنس مرد بالاتر است، بیشتر دیده می‌شود. به همین دلیل زنان ناخودآگاه بیشتر به مردانی جذب می‌شوند که صورتی نسبتا زنانه دارند.

۴. شباهت

شباهت، دلیل دیگر جذب شدن برخی زوجین به هم است. بیشتر مردان به سمت زنانی جذب می‌شوند که نشان یا ردپایی از مادرشان داشته باشند. مدل مو، رنگ چشم، نوع حرف‌زدن، شکلی از رفتار… هر چیزی که در ذهن یک مرد تداعی‌گر مادرش باشد، ممکن است باعث جذب او به یک زن شود.

۵. مهربانی

جذاب بودن، تنها به دلیل داشتن یک ویژگی فیزیکی نیست. خلاق بودن ، مهربان و باهوش‌بودن از جمله ویژگی‌هایی است که باعث جذب افراد به هم می‌شود. دیوید باس، روان‌شناس آمریکایی ۱۰ سال پیش تحقیقی انجام داد و در آن از ۱۰ هزار زن و مرد با ۳۷ فرهنگ مختلف درخواست کرد معیارهای انتخاب همسر خود را بیان کنند.

راه های جذب پسر مورد علاقه

۱ – آگاهانه و معقولانه اطمینان یابید که مردی که برگزیده‌اید را دوست داشته و می‌خواهید باقی عمر را با وی سپری کنید.

بنابر این تا زمانی که کاملاً متقاعد نشده‌اید که برای یکدیگر مناسب هستید، اندیشه تعهد و ازدواج نباید به ذهن شما خطور کند. شناخت شما از همسرتان باید به حدی باشد که قادر به تعیین این موارد باشید که وی قادر به متعهد شدن می‌باشد. او برخوردار از بسیاری از ویژگی‌ها و صفاتی است که شما همواره در مرد دلخواه خود جستجو می‌کردید.

شخصیت او شما را ملزم به احترام و ستایش می‌گرداند. او قبلاً در آزمون‌ وفاداری، صداقت، راستی و مراعات حال دیگران سربلند بیرون آمده است و آن که باید مطمئن گردید که وی شما را حقیقتاً دوست دارد.

۲ – همواره همان فردی باشید که هستید و از ابراز ماهیت واقعی خود بیم نداشته باشید. این شاید مهمترین خصلتی باشد که مردان در زنان جستجو می‌کنند. ۹۹ درصد از مردان در نظر‌سنجی‌های گوناگون این گونه اظهار داشته‌‌اند که زنانی که شخصیت‌شان پس از ازدواج دستخوش تغییر می‌شود در ردیف نخست فهرست علل جدایی‌ها پس از ازدواج آنها قرار می‌گیرند.

پافشاری در رفتاری که در آن زنان به منظور اهمیت بخشیدن به مرد خود، مرتباً با او سازش کرده و از ابراز عقاید و نظرات خود خودداری می‌کنند و یا به لطیفه‌های بی‌مزه او می‌خندند، هیچ‌گاه نتیجه‌بخش نخواهد بود. بنابراین خویشتن حقیقی خود باشید و همواره مراقب باشید شاید مرد شما در حال امتحان کردن شماست.

۳ – به او نشان دهید که استقلال دارید. مردان از زنانی که به عقب تکیه می‌دهند و منتظر می‌مانند تا مرد آنها تمام امور زندگی آنها را به دست گیرد، بیزار هستند. نشان دهید با آن که شما از ایده‌های او استقبال می‌کنید، بدون او نیز توانایی به انجام رسانیدن کارها را دارید.

هر گاه برنامه خرید خانه‌ای را در سر دارید آن را به پس از ازدواج خود موکول نسازید. زیرا این عمل موجب می‌شود مرد این گونه برداشت کند که شما شخصیت مستقلی ندارید.

۴ – به او نشان دهید که فردی مهربان و دوست‌ داشتنی هستید. شاید شگفت‌‌انگیز به نظر آید: یک مرد به دختری نیاز دارد که او را دوست داشته و خود نیز دوست داشتنی باشد. به همان میزان که استقلال فردی به زنان قدرت می‌بخشد به همان میزان نیز عدم توانایی آنها در سازگاری، مردان را دلسرد می‌کند.

جذب مردان به خود

محبت

محبت، انسان را به سوى همشکلى و همسانى با معشوق مى کشاند و این علاقه که در اعماق جان انسان است، باعث مى گردد تا محب به صورت محبوب در آید. همسر هر فرد، مى تواند مهم ترین محبوب و همراه او باشد. اگر در انتخاب همسر، محور، ایمان و حب پروردگار باشد، مى توان امیدوار بود که این ازدواج، منجر به زندگى اى شود که هدف و شالوده آن، رسیدن به قرب الهى است و این که زن و مرد، هر دو تصمیم بگیرند که این عشق و علاقه زمینى را نردبانى سازند براى دست یافتن به رضاى پروردگار».

اکنون به چند روش براى ابراز محبت و افزایش مهر و عطوفت بین همسران، اشاره خواهیم کرد:

زن مطیع، فرمانرواى قلب شوهر است

یکى از مهم ترین و حیاتى ترین حس هایى که مردان به آن علاقه دارند، حس مالکیت و مدیریت است. از سوى دیگر، براى حفظ کیان خانواده، لازم است زنى که به زندگى و شوهر خود علاقه مند است، از شوهر خود اطاعت کند و بداند که اگر در تمام شئون زندگى، مطیع او باشد، مهرش چنان در دل مرد نفوذ مى کند که حاضر است براى زن و زندگى اش، هر فداکارى و ایثارى انجام دهد و بهترین حس ها را به همسر خود بدهد و بدین ترتیب است که هم مرد راضى است و هم زن.

زنان به کارهاى کوچکى هم که مردان برایشان انجام مى دهند، امتیاز مى دهند

اغلب مردان چنین تصور مى کنند که باید کارى بزرگ و حیرت آور براى همسر خود انجام دهند تا مورد تحسین و قدردانى او واقع شوند و این تصور، باعث مى گردد تا مرد دست به کارى نزند که خشنودى زن را برانگیزد؛ مگر زمانى که بتواند کار بزرگى انجام دهد؛ در حالى که زنان براى کارهاى به ظاهر کوچک مردان نیز امتیاز قائل هستند. براى مثال، یک مرد مى تواند براى سالگرد ازدواج یا تولد همسرش، یک متن محبت آمیز بنویسد و یا هدایاى کوچکى مانند عطر، شکلات یا شیرینى مورد علاقه همسر و یا گل تهیه کرده، به همسرش بدهد و آن گاه معجزه این کار خود را در ایجاد و افزایش علاقه بین خود و همسرش، به تماشا بنشیند.

محبت، مانند سیم برقى است که از وجود محبوب به محب وصل مى گردد و صفات محبوب را به وى منتقل مى سازد و این جاست که انتخاب محبوب، اهمیت مى یابد. به نظر مى رسد که همسر هر فرد، مى تواند مهم ترین محبوب و همراه او باشد

اسم همسرتان را نیکو و به بهترین حالت صدا بزنید

به خاطر داشته باشید که اسم یک شخص براى او، شیرین ترین و مهم ترین کلمات در تمام زبان هاست. اشخاص به قدرى به اسم خود علاقه دارند که مى کوشند به هر قیمت که شده، در خاطرها بماند. یکى از موجبات جلب محبت، نام بردن اشخاص با عناوین احترام آمیز و اسم هایى است که طرف مقابل آنها را دوست دارد. بعضى همسران به اشتباه فکر مى کنند از آن جا که با همسر خود صمیمى هستند، لازم نیست اسم او را به احترام صدا بزنند؛ در حالى که باید به خصوص در بین افراد دیگر، اسم همسرتان را به نیکى ببرید. این کار، یکى از راه هاى جلب محبت همسران مى باشد. پیامبر گرامى اسلام صلى الله علیه وآله نیز در حدیثى یکى از راه هاى جلب محبت افراد را صدا کردن و خواندن آنها به محبوب ترین نام هایى که دوست دارند، دانسته است.

آقایان، پیام هاى دیدارى را دریافت مى کنند و خانم ها پیام هاى شنیدارى را دوست دارند

مردان، زنانى را دوست دارند که به سلامت و زیبایى خود اهمیت مى دهند. زنان باید سعى کنند با برخى فعالیت هاى

جسمانى، نظیر قدم زدن و نرمش، بر سلامت و زیبایى طبیعى و خدادادى خود بیفزایند تا بیشتر مورد توجه همسران خود قرار بگیرند. باید توجه داشت که اگر زنى، خود حس خوبى نسبت به خود نداشته باشد، همسرش به طبع نمى تواند حس خوبى نسبت به او داشته باشد؛ پس زن، باید زیبایى را از درون خود بجوید؛ صرف نظر از این که چقدر تلاش مى کند تا زیباتر به نظر آید. همواره این را باید به خاطر داشت که زیبایى، از درون تراوش مى کند. هنگامى که از درون، احساس خوبى داشته باشید، خوب از خودتان مواظبت کرده، عزت نفس زنانه تان را بیشتر مى کنید و یقیناً این در بیرون نیز نمایان مى گردد.

در مقابل، زنان، پیام هاى سمعى را بیشتر دوست دارند؛ مثل این که همسرشان به آنها بگوید تا چه حد آنها را دوست دارند و از آنها حمایت مى کند. پس مردان باید سعى کنند محبت نهفته در دل خود را با گفتن جمله «دوستت دارم» به همسرشان، آشکار و عیان سازند.

مطالب مرتبط:

نحوه برخورد با همکلاسی پسر

راه های جذب پسران مغرور

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

چگونه در فضای مجازی مخ بزنیم

ابراز علاقه به پسر در دانشگاه

مرد متولد فروردین چه زنی را دوست دارد



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.