no-img
نوین اطلس

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق
امتیاز 3.00 ( 3 رای )
zip
بهمن ۴, ۱۳۹۶

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق


این مطلب در مورد موضوعات معجزه بازگشت معشوق، دعای برگشتن عشق از دست رفته، ذکری برای بازگشت معشوق، دعا برای بازگشت معشوق از راه دور، دعا برای رفع کدورت بین دو نفر، دعا برای رسیدن به فرد مورد علاقه، دعای عزیز شدن نزد شوهر، دعای محبت روی خوراکی نوشته شده است.

معجزه بازگشت معشوق

برای آشتی میان زن و شوهر و رفع اختلاف میان آنها ، به نیت افزایش مهر و محبت ، آیات کریمه ذیل را در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران و در یکی از ساعات سعد بنویسد و با خود نگهدارد. میان آنها صلح و آشتی برقرار خواهد گردید :

آیات ۸۳ الی ۸۷ سوره انعام و بخشی از آیه ۸۸ سوره انعام :

وَتِلْکَ حُجَّتُنَا آتَیْنَاهَا إِبْرَاهِیمَ عَلَى قَوْمِهِ نَرْفَعُ دَرَجَاتٍ مَنْ نَشَاءُ إِنَّ رَبَّکَ حَکِیمٌ عَلِیمٌ ﴿۸۳﴾ وَوَهَبْنَا لَهُ إِسْحَاقَ وَیَعْقُوبَ کُلًّا هَدَیْنَا وَنُوحًا هَدَیْنَا مِنْ قَبْلُ وَمِنْ ذُرِّیَّتِهِ دَاوُودَ وَسُلَیْمَانَ وَأَیُّوبَ وَیُوسُفَ وَمُوسَى وَهَارُونَ وَکَذَلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ ﴿۸۴﴾ وَزَکَرِیَّا وَیَحْیَى وَعِیسَى وَإِلْیَاسَ کُلٌّ مِنَ الصَّالِحِینَ ﴿۸۵﴾ وَإِسْمَاعِیلَ وَالْیَسَعَ وَیُونُسَ وَلُوطًا وَکُلًّا فَضَّلْنَا عَلَى الْعَالَمِینَ ﴿۸۶﴾ وَمِنْ آبَائِهِمْ وَذُرِّیَّاتِهِمْ وَإِخْوَانِهِمْ وَاجْتَبَیْنَاهُمْ وَهَدَیْنَاهُمْ إِلَى صِرَاطٍ مُسْتَقِیمٍ ﴿۸۷﴾ ذَٰلِکَ هُدَى اللَّهِ یَهْدِی بِهِ مَن یَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ ۚ وَلَوْ أَشْرَکُوا لَحَبِطَ عَنْهُم مَّا کَانُوا یَعْمَلُونَ ﴿۸۸﴾

کذلک یهدی فلان بن فلان

دعای برگشتن عشق از دست رفته

آمده که هر که آیه الکرسی را هفت روز نزد طلوع صبح قبل از آنکه به کسی حرف بزند رو به قبله یازده مرتبه بخواند و در مابین عینین ( یشفع عنده ) محبت کسی را قصد  نماید البته آن شخص دوست او گردد.

۲. هر کس خواهد کسی را عاشق خود کند این آیه که به آیه مَوَدَّت مشهور است و به شیرینی و میوه یا چیزیکه مطلوب او باشد چهارده مرتبه در شب بخواند بدمد و به خوردش دهد بیشک بر او عاشق شود و آیه این است:

((یُحِبُّونَهُم کَحُبِّ الله وَ الذینَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه))

ذکری برای بازگشت معشوق

برای افزایش مهر و محبت و آشتی میان زن و شوهر یا طالب و مطلوبی که با همدیگر اختلاف دارند ، آیات کریمه ذیل را با گلاب و زعفران و در کاغذ بدون خط (در ساعت سعد مثل زهره یا مشتری یا شمس) بنویسد و یک نفر از دو طرف ، آنرا به خود نگهدارد. میان آنها مهر و محبت برقرار خواهد گردید. مجرب است.

آیه ۷۴ سوره بقره :

ثُمَّ قَسَتْ قُلُوبُکُمْ مِنْ بَعْدِ ذَلِکَ فَهِیَ کَالْحِجَارَهِ أَوْ أَشَدُّ قَسْوَهً وَإِنَّ مِنَ الْحِجَارَهِ لَمَا یَتَفَجَّرُ مِنْهُ الْأَنْهَارُ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَشَّقَّقُ فَیَخْرُجُ مِنْهُ الْمَاءُ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَهْبِطُ مِنْ خَشْیَهِ اللَّهِ وَمَا اللَّهُ بِغَافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ ﴿۷۴﴾

آیات ۱ و ۲ سوره انسان :

هَلْ أَتَى عَلَى الْإِنْسَانِ حِینٌ مِنَ الدَّهْرِ لَمْ یَکُنْ شَیْئًا مَذْکُورًا ﴿۱﴾ إِنَّا خَلَقْنَا الْإِنْسَانَ مِنْ نُطْفَهٍ أَمْشَاجٍ نَبْتَلِیهِ فَجَعَلْنَاهُ سَمِیعًا بَصِیرًا ﴿۲﴾

دعا برای بازگشت معشوق از راه دور

هر کس که در نظر دارد محبت دیگران به او جلب شود شب جمعه دو رکعت نماز با حضور قلب کامل بخواند. در هر رکعت پس از حمد، آیه الکرسی را یکبار بخواند و سپس سوره اخلاص(قل هو الله احد) را یازده مرتبه بخواند. و به شیوه معمول نماز را ادامه دهد. بعد از سلام دادن نماز هفت مرتبه بگوید:

(یا مقلب القلوب والأبصار إقلب قلب فلان بمحبتى انک على کل شی قدیر). بجای کلمه فلان، اسم مطلوب را بگوید.

دعا برای رفع کدورت بین دو نفر

برای آشتی و رفع کدورت میان دو نفر آیه شریفه ذیل را سه مرتبه قرائت کند و به سمت فردی که مد نظر است بدمد ، حتما میان آنها آشتی برقرار خواهد گردید و حتی فرد مقابل از او عذر خواهی خواهد نمود. آیه ذیل را بخواند :

وتَمَّتْ کَلِمَهُ رَبِّکَ صِدْقاً وَ عَدْلاً لا مُبَّدِلَ لِکَلِماتِهِ وَ هُوَ السَّمیعُ الْعَلیمُ .

دعا برای رسیدن به فرد مورد علاقه

اگر کسی عاشق شده و نمی تواند به وصالش برسد روز پنج شنبه بعد از نماز « صبح و عشاء» ابتداء صلوات بفرستد ، سپس
۱۰۱ مرتبه اسم اعظم «الحلیم» را تکرار کند . بعد از آن یک صلوات بفرستد.
سپس چشمان خویش را بسته و در خیال خود معشوق را تصور کند و ظاهر نماید و به سینه ی او بدمد ،
بی شک (اگر صلاح باشد) معشوق او به او رجوع خواهد کرد. مجرب است.

دعای عزیز شدن نزد شوهر

جهت مهربانی هفت مرتبه به طرف او این دعا را بخوانید :یا عزیز یا حمید یا مجید یا فعال لما یرید
هفته ای چند بار این کار انجام بدید

دعای محبت روی خوراکی

اگر خواهی کسی را عاشق و شیفته خود گردانی آیه ذیل را که در میان علما معروف و مشهور به آیه مودت و محبت است شبانه چهارده مرتبه بر شیرینی یا میوه و از این قبیل بخواند و بر آن بدمد و بخورد مطلوب دهد. بی شک عشق مطلوب فزونی یابد و عاشقش گردد.

راه دیگر این است که این آیه (آیه مودت) را چهل مرتبه بر شیرینی یا خوردنی مورد علاقه مطلوب خوانده و بر آن بدمد و سپس آنرا بخورد مطلوب دهد.

و آن آیه کریمه این است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللهِ وَ الَّذینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبّاً لِلّهِ)

دعای زیر را ۱۱ مرتبه بخواید به این نیت که شخص مورد نظرتان سریع به محبت شما احضار گردد

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى ووجدک ضالا فهدی وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه

دعاهای مجرب زیر را نیز حتما بخوانید

یک معجزه واقعی برای بازگشت معشوق

تمرین ها و تکالیف برای برگرداندن عشقمان

چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم

۸ دعای زبان بند

معجزه بازگشت معشوق

طلسم احضار عشق از راه دور

طلسم قوی برای بازگشت معشوق

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق

 



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.