no-img
نوین اطلس

دعا برای برگشتن خواستگار


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای برگشتن خواستگار
امتیاز 4.25 ( 8 رای )
zip
بهمن ۴, ۱۳۹۶

دعا برای برگشتن خواستگار


این مطلب در مورد موضوعات دعا برای برگشتن خواستگار، بازگرداندن خواستگار، دعا برای بازگشت سریع خواستگار، طلسم بازگشت خواستگار، دعای بازگشتن معشوق، دعای آمدن خواستگار، برگرداندن خواستگار رفته، ذکر یا معید، دعا برای بازگشت غایب نوشته شده است.

دعا برای برگشتن خواستگار

بعد از نماز صبح این دعا را هفت بار بخوان ،

شک نیست که آن شخص دیوانه تو شده و بر می گردد .

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا ﴿۱﴾ یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا ﴿۲﴾ وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَهً وَلَا وَلَدًا ﴿۳﴾ وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا ﴿۴﴾ وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا ﴿۵﴾وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا ﴿۶﴾ وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا ﴿۷﴾وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاء فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدِیدًا وَشُهُبًا ﴿۸﴾ وَأَنَّا کُنَّا نَقْعُدُ مِنْهَا مَقَاعِدَ لِلسَّمْعِ فَمَن یَسْتَمِعِ الْآنَ یَجِدْ لَهُ شِهَابًا رَّصَدًا ﴿۹﴾ و باسماء العظیم الانس و دعوت الجبروت و بحق آدم نورک الانس و بحق الجن والانس و الی هذه الاسماء و بحق حم عسق و بحق اسماء الله تعالی و بحق خاتم سلیمان ابن داود و بحق کهیعص انه ولی و اله آدم سیده

بازگرداندن خواستگار

پسرها اگه عاشق نباشن به دلیل اینکه احساس می کنند انتخاب کنندهاند به راحتی وقتی که خلاف نظرشون می بینن صرف نظر می کنن و این قدر می گردن که نزدیکترین فرد رو به خودشون از نظر شرایط پیدا کنند، بنا بر این فکر می کنم اگه شما تماس بگیرید احتمال اینکه اون حتی صحبت دوباره رو قبول نکنه هست چون وقتی که به خاطر این مورد صرف نظر کرد قاعدتا به کل از شما صرف نظر کرده به همین خاطر تماس مستقیم برای ادامه صحبت ریسک داره و جواب ردش به شما ضربه روحی می زنه پس اگه جواب رد دادنش براتون سنگینه از تقاضای مستقیم صرف نظر کنید.
البته شاید به صورت غیر مستقیم بشه به ادامه صحبت وادارش کرد مثل اینکه شما زنگ بزنید و بهش بگید که نظر شما در زمینه مدیریت مرد در منزل گرچه خلاف نظرم بود اما دلم می خواد بدونم چه طور با حفظ حقوق انسانی زن سازگاره یا اینکه بهش بگید من احساس می کنم در نزد شما یک زن فمینیست جلوه کردم و دلم می خواد نظرم رو کاملا براتون بگم تا این ذهنیت منفی از فکر شما بیرون بره و فکر نکنید که من به یک جامعه زن سالار معتقدم یا اینکه بگید که نظر شما برام جالب بود و حاضرم صرف نظر از ازدواج با شما در این زمینه تبادل نظر داشته باشم تا اگه اشتباه می کنم نظرم رو اصلاح کنم اگه اینا رو بگید ممکنه که باب صحبت حضوری هم باز بشه و اگه باز
شد می تونید با کشوندن تدریجی بحث به موارد دیگه عملا توافق فکریتون رو با او نشون بدید

دعا برای بازگشت سریع خواستگار

عزیمت زیر رو در روز چهار شنبه ساعت شمس یا مشتری بنویس در همان روز هم در آتش بیانداز تا مطلوب به محبت و عشق تو گرفتار شود

۱۱۱ ۲ ۹ ۱۱۱ مما کو دو لام

طلسم بازگشت خواستگار

اگر به چهار گوشه کاغذ ” الشهیدالحق ” بنویسد و اسم گمشده،خواستگار پیشمان شده
یا غایب را در وسط کاغذ بنویسد و در نیمه شب به زیر آسمان باز برود و آن
کاغذ را رو به آسمان بلند کرده و در حالیکه در آن نظر میکند و ۷۰ بار بگوید
” الشهیدالحق ” بزودی خبر آن گمشده و یا خواستگار پشیمان شده به او برسد.

هرکس نیمه های شب در گوشه های خانه اش بایستد و ۷۰ مرتبه ” المُعید ” را تکرار کند و بگوید: یامُعید ردّ علیّ کذا ( فلان چیز را ) در همان هفته خبر از گمشده یا غایبش به او برسد و یا خودش برسد.

دعای بازگشتن معشوق

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا
یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا
وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَهً وَلَا وَلَدًا
وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا
وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا
وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا

دعای آمدن خواستگار

آیه ۲۹ سوره فاطر :
إِنَّ الَّذِینَ یَتْلُونَ کِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلَاهَ وَأَنفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِیَهً یَرْجُونَ تِجَارَهً لَّن تَبُورَ.

توجه نمائید:
تلاوت آیه را به مدت چهل روز به طور مرتب انجام داده و در اوقات مختلف ادامه دهید. بهترین زمان پس از انجام فریضه نماز است. روزانه چهل مرتبه خوانده شود مطلوب است.

پس از نماز حتما حتما حتما از خداوند جل جلاله طلب بخت نیکو کنید. توجه کنید که قبل و بعد از طلب حاجت صلوات بفرستید.

اذکار دفع سحر را دائم به کار بندید، چونکه جهت از بین بردن هر گونه بستگی و مانع در کارها بسیار موثر است.

عمل بدانها در روزهای سعد ( یکشنبه و پنج شنبه و جمعه در ساعات اولیه یعنی زمان طلوع آفتاب است) بسیار نیکوست. البته هر زمان دیگری نیز میتوان انجام داد.

برگرداندن خواستگار رفته

اگه امکان دیدنشون هست وقتی ایشونو دیدید برید سمتشون سلام علیک گرمی داشته باش و یه خورده باهاش حرف بزنید .مهربون و با لبخند .
میتونی از یه واسطه ی خوب و مطمعن استفاده کنی یه جورایی واسطه بشه به طرف بفهمونه اگه پا پیش بزاره جواب رد نمیشنوه .
میتونی به بهونه ی یه سوال یا کاری باهاش تماس بگیرید ولی اصلا نباید مستقیم بهش بگید که برگرده

ذکر یا معید

یا معید ما افناه اذا یرز الخلائق لدعوته من مخافته من خواص الجمع بین المتفرق و العز بعد فمن اراد الجمع بعد الفرقه

اگر کسی احوالش پریشان باشد و روز گارش از دستش رفته باشد و مال و ثروت او به یغما رفته باشد این اسم را بعد از هر نمازی ۳۰۱ مرتبه بخواند بفرمان خدا تغییر و تبدیل در وی پدیدار شود و اما باید درست خواند و شک نیاورد.

دعا برای بازگشت غایب

این اسماء را در ورقه ای سفید به مشک و زعفران و گلاب نوشته و را طالب همراه خود نگه دارد و بخور برای انجام این عمل صندل سرخ و عود خوشبو است و این عمل را باید در روز ۵ شنبه در ساعت مشتری یا در روز جمعه در ساعت زهره انجام داد و در اول ماه بهتر است
بسم الله الرحمن الرحیم
اشازنوش ۳ کفیطیوش ۳ دبراوش ۳ قیوش ۳ ثنوش ۳ قنوش ۳ شجکیوش ۳ هبوش ۳ طقطقوش ۳ توکلوا یا خدام هذه اسماء و اجلبوا قلب فلان بنت فلان الی فلان بن فلان الوحا ۳ العجل ۳ الساعه

بیشتر بخوانید:

دعای بازگشت معشوق در سه روز – اختصاصی

یک معجزه واقعی برای بازگشت معشوق

تمرین ها و تکالیف برای برگرداندن عشقمان

دعای بازگشت معشوق در سه روز – بازگشت سریع

دعای بازگشت معشوق (تضمینی)

طلسم قوی برای بازگشت معشوق

یک معجزه واقعی برای بازگشت معشوق

تمرین ها و تکالیف برای برگرداندن عشقمان

مخالفت با ازدواج – مدل تایید چند وجهی



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.