no-img
نوین اطلس

آموزش عاشق کردن پسر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

آموزش عاشق کردن پسر
امتیاز 5.00 ( 2 رای )
zip
بهمن ۴, ۱۳۹۶

آموزش عاشق کردن پسر


این مطلب در مورد موضوعات روش های دلبری از پسر، عاشق کردن پسران مغرور، راه های جذب پسر، وابسته کردن پسر به خود، عاشق کردن زنان، عاشق کردن مرد شهریور، راه های جذب پسر مورد علاقه، راههای جذب مردان مغرور نوشته شده است.

روش های دلبری از پسر

۱-از خودتون بدتان نیاید یعنی همینی که هستین خودتون رو باور کنید زشت وزیبا
۲-ببینید یکنفر زیباست یکنفر زشت یکنفر خوش اندام است یک نفر بد اندام خودتان را بسنجید در کدام وادی هستید
۳-کاملا مثبت گرا باشید
۴-احساس شاد بودن را حتی در بدترین شرایط فراموش نکنید
۵-شما بزرگید خودتان را کوچک نشمارید
۶-ارزوهای بزرگ داشته باشید
۷-برای ازدواج هیچوقت دیر نیست
خوب راهای جلب توجه پسران ایرانی برای ازدواج مخصوص دختران ایرانی
۱-داشتن چهره بشاش
۲-داشتن اندام زیبا
۳-داشتن روابط عمومی خوب
۴-پرهیز از شوخی های نا بجا
۵-مسلط بودن در اموری که مربوط به شماست مخصوصا در محل کار
۶-دوستانتان که با شما معاشرت دارند
۷-خودتان را از چشمها قایم نکنید بزارید مردم وجود شما را حس کنند
۸-در جمعهای زنانه خودتان را شاد وسرزنده وکاری وخوش برخورد نشان دهید
۹-پسرانی که دنبال ازدواج هستند یادتان باشد با اولین نگاه عاشق می شوند واگر از طرف خوششان بیاید دنبال سایر مسال مر بوط به شما خواهند رفت اما پسرانی که دنبال چیزهای دیگر هستند دوست دارن خیلی سریع با شما دوست بشن وسر صحبت رو باز کنند
۱۰-خودتان را حتی اگر کاری ندارید پر کار نشون بدید
۱۱-از نگاه کردن به پسری که نگاهش همش دنبال شماست از نگاه زیاد بپرهیزید چون اون سعی می کنه وکنجکاو میشه که اون نگاه رو برای خودش بکنه
۱۲-پوششتان همیشه شیک وتمیز باشد

عاشق کردن پسران مغرور

به یاد داشته باشید دو چیز برای شخصیت خودشیفته بسیاری اهمیت دارد یکی ارزش شما و دیگری توجه ی شما. یکی از مهمترین نکاتی که در علاقه مند کردن شخصیت خود شیفته بسیار حائز اهمیت است ارزش شما می باشد؛ برای مثال اگر طرف مقابلتان برای شما از موفقیت های خود گفت در درجه ی اول باید نشان دهید که بسیار تحت تاثیر قرار گرفته اید ( نشان دادن توجه) و سپس شما نیز به موفقیت های خود اشاره کنید ( نشان دادن ارزش)

ارزش ها بسته به هر شخصی متفاوت هستن و شما باید در برخوردهایی که داشته اید این موضوع رو متوجه شوید که ارزش از نقطه نظر طرف مقابلتان به چه معنی است. این ارزش ها می تواند شامل ثروت، تحصیلات، زیبایی اندام یا هر مورد دیگری باشد.

در مورد توجه کردن قبلا بسیار صبحت شده است. برای عاشق کردن یک مرد یا زن مغرور و خودشیفته بهتر است در کنار نشان دادن ارزش های تان به وی توجه نیز نشان دهید. اما این توجه کردن وقتی بسیار موثر خواهد بود که همراه با بی توجهی باشد.

به عبارت دیگر اگر شما قصد دارید یک فرد مغرور را به خود چذب کنید باید به یاد داشته باشید “توجه” به همراه بی توجی می تواند – به خصوص در اوایل رابطه – محرک بسیاری شگفت انگیزی در جذب طرف مقابل شما باشد. برای اطلاعات بیشتر درمورد علاقه مند کردن با نشان دادن توجه و در عین حال بی توجهی نگاه کنید به این مقاله.

در پایان باید این نکته را نیز یادآوری کنم که برخورد و مقابله با شخصیت خودشیفته بسیار دشوار می باشد و بهتر است تا جایی که امکان دارد از داشتن رابطه به چنین افرادی پرهیز کنید و یا حداقل قبل از ایجاد چنین رابطه ای با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید.

راه های جذب پسر

زنان برای جذاب شدن نیازی به هزینه های آنچنانی و تلاش های مداوم ندارند. با کمی تلاش می توانید از نظر ظاهری همان زنی باشید که مردتان در جستجوی آن است.
موهای بلند- یکی از مهمترین معیارهای مردان برای زیبایی و جذابیت زنان ، داشتن موهایی بلند است. البته نیازی نیست که موی خود را تا کمر بلند کنید ، اگر موهای بلند و مرتبی داشته باشید جذاب تر است. اگر موهای بلند دوست ندارید و نگهداری از آن برای تان سخت است ، می توانید موهای تان را به گونه ای کوتاه کنید که بلند تر به نظر برسد.
کفش های پاشنه بلند- مردان عاشق کفش پاشنه بلند هستند. زنان باید بدانند که پاهای شان در کفش های پاشنه بلند جذاب تر به نظر می رسد اما می دانم این کفش ها راحت نیستند. نیاز نیست یک کفش ۱۰-۱۵ سانتی متری بپوشید تا مردتان را تحت تاثیر قرار دهید. کفشی شما را جذاب و خواستنی می کند که خودتان هم با پوشیدن آن احساس راحتی کنید.
لباسی مانند یک خانم!- برای کامل کردن گزینه بالا یعنی پوشیدن کفش پاشنه بلند ، شما باید یک دامن یا پیراهن انتخاب کنید. مردان دوست دارند زن ها مانند یک خانم لباس بپوشند ؛ آنها کت و شلوار ، بلوز و شلوار را زیاد جذاب نمی دانند.
لبخند- شگفت آور است یک لبخند ساده تاثیر فوق العاده ای روی مردان دارد. بسیاری از زنان اشتباه می کنند و دوست دارند همواره جدی به نظر برسند. سعی کنید همیشه یک لبخند کوچک به لبان خود داشته باشید ، ما انسانها همواره به سمت کسانی جذب می شویم که خوش اخلاق و گشاده رو هستند.

وابسته کردن پسر به خود

در اولین قدم لازم است تا تعداد تماس ها قرارها و بطور کلی مکالمات تلفنی و بصری را به حد قابل توجهی کاهش بدهید یعنی کار به جایی بکشد فقط و فقط منتظر این باشید تا طرف مقابل از شما سراغی بگیرد نه اینکه مثل تومخی ها مدام زنگ بزنید اس بدهید و در تلگرام شبانه روز آن لاین باشید اگر میخواهید در این زمینه معجزه کنید کافیست دوست پسرتون را تشنه بذارید بذارید دلش براتون تنگ بشه اگر برایتان سخت و نشدنی بود این کار را بصورت تدریجی انجام دهید و نه یکباره

۲.تا میتوانید جلب توجه کنید که اکثر دخترها استاد این کار هستید

— یک پسر نمی تواند دوستتون داشته باشد مگر در زمانی که حضور شما را متوجه شود. اگر هنوز نتوانستید توجه او را جلب کنید (چگونه توجه یک پسر را جلب کنید؟) سعی کنید توجهش را جلب کنید. با سلام کردن . خداحافظی کردن . و دست تکان دادن توجهش را جلب کنید. زمانی که او هم جواب شما را با همان کار داد معلوم می شود که شما توجهش را جلب کردید. خودتون را معرفی کنید (چگونه خود را معرفی کنید؟) یه جورایی و صحبت را شروع کنید. خودتان را بیش از حد علاقه مند به چیز هایی که او دارد و جایی که از آنجا آمده و جایی که می خواهد برود و حتی خود او نشان دهید و به او نشان دهید شما هم همان طور هستید. و زمانی که کسی کم حرف است نمی شود او را دوست داشت و او هم نمی تواند شما را دوست داشته باشد مگر اینکه برای کار های بد.

۳. یک جک بگویید(چگونه یک جک بگویید؟)

— داشتن شوخ طبعی همه چیز را بهتر می کند. این به این معنی نیست که باید همیشه لبخند به لب داشته باشید و به هر چیزی بخندید. بعضی از افراد شوخ و تعنه آمیزند. بعضی دیگر می توانند داستان های خنده دار بگویند. اشکال ندارد این حس شوخ طبعی خود را با غلغلک بروز دهید. این بهتر است که کسی را دوست داشته باشید که می تواند شما را در یک لحظه به خنده (چگونه بخندید؟) بیاندازد. اگر شما کسی را برای خنده دو نفری پیدا نکردید یعنی شما ابداُ او را دوست ندارید.

۴. کار ها را با هم انجام دهید

— اگر او علاقه مند به صخره نوردی است. با حسن نیت ازش بخواید که نشونتون بده چجوری این کارو می کنه؟ یک ذهن باز داشته باشید (چگونه یک ذهن باز داشته باشید؟). بذارید بفهمه که چجوری شما تو جهان خودتون واردش کردین. اگه شما عاشق (چگونه عاشق باشید؟) یک نوع خاصی از موسیقی هستید. ازش بپرسید تا حالا این نوع موسیقی یا یه خواننده تو این سبک رو گوش کرده یا نه؟ این آهنگ رو واسش پخش کنید. پیدا کردن یک کاری که دوتای شما ازش لذت می برید می تونه بررسی کردنه یک گروه خاص باشد و بیشتر از شما قدر دانی کند.

۵. صبور بودن (چگونه صبور باشید؟)

— این جور چیزا طول می کشه. نمی تونید کسی مجبور کنید که دوستتون داشته باشه. و تلاش برای شتاب در هر چیزی می تواند معاشقه را تباه کند. به او زمان بدهید و وسواس نداشته باشید (چگونه وسواس نداشت؟) بگذارید همه چیز به صورت عادی پیش برود و کم رنگ شدن موقت دوستی یک چیز طبیعی است. سر انجام او به شما خواهد گفت که آیا او هم علاقه مند به محبت متقابل به شما هست یا نه؟ اگر نه مانند توله سگ گم شده به او آویزان نشوید. در بعضی از مواقع ممکن است شما ناسازگار باشید در مواردی هنوز نفهمیدید. معمولاُ یک مرد زیاد علاقه به رابطه طولانی مدت ندارد. او را شخصاُ طرد نکنید (چگونه کسی را طرد کنید؟). این اتفاق باعث می شه هیچ کس مانند شما در جهان نباشد. حرکت کنید و نترسید. ماهی های بسیاری در دریا هستند که شما می توانید آنها را صید کنید به یا داشته باشید که شما صیاد خوبی هستید.

عاشق کردن زنان

جنتلمن باشید : این خیلی مهمه! رفتار اجتماعی میتونه نقطه تمایز بین یک بازنده و یک برنده باشه. اصولا وقتی دخترها از پسری خوششون میاد, اولین عبارتی که براش بکار میبرن اینه : “جنتلمن”. جنتلمن بودن ریزه کاریهای فراوونی داره که خود من هم گاهی یادم میره همشون رو رعایت کنم ولی بعضی از اصل کاریاش اینان : مودب باشید, آهسته صحبت کنید, حرف دیگران رو قطع نکنید, هرگز و تحت هیچ شرایطی فحش ندین, به خانمها در هر سن و مرتبه ای احترام بگذارید, به دیگران زل نزنید, به اشتباه دیگران نخندید, در موقع ورود یا خروج خانهما مقدم هستند, اگر نشسته بودید و یک خانم ایستاده بود حتما جای خودتون رو به ایشون بدید و …

جسور باشید : سوای اینکه جیمز باند یک جاسوس بود و پیشوند ۰۰ در شماره اش به معنی “مجوز برای کشتن” بود؛ جیمز باند شخصیت فوق العاده جسوری در روابط اجتماعی بود. شما هیچ وقت نباید از نزدیک شدن و حرف زدن با یک دختر بترسید. باید یاد بگیرید زمان مناسب رو برای شروع صحبت با یک دختر پیدا کنید و اصلا ترس و تردید رو به خودتون راه ندید. فراموش نکنید که جسارت, خاصیتیه که دخترها عاشقش هستن. مثلا اشتباهی که اکثر پسرها میکنن اینه که وقتی میخوان برای اولین بار کسی رو ببوسند ازش اجازه میگیرند! اصلا اینکارو نکنید, با اینکار از نظر اون دختر یک ترسو به حساب میاین! اگه واقعا نمیتونید تشخیص بدین که چه زمانی برای بوسیدن یک دختر مناسبه, بهتره که قید دوست شدن با دخترها رو بزنید…

قاطع باشید : بعضی از پسرها واقعا باعث آبروریزی بشریت هستن! شما نباید به تمام چیزهایی که دخترها میگن با “بله” جواب بدین. البته منظورم این نیست که لجبازی الکی بکنید, اما تو مسائلی که سلیقه ای هستند, لزومی نداره حتما تظاهر کنید که موافق نظر دخترها هستین. یاتون باشه که شما مرد هستید نه یک موش! چرا باید همیشه پسرها نگران از دست دادن دخترها باشن!؟ مطمئن باشید که به محض اینکه برای اولین بار روی نظر خودتون پافشاری کردید, ورق کاملا برمیگرده و دخترها نگران از دست دادن شما میشن. اما باز هم تکرار میکنم, قاطع بودن به معنی دگم بودن و خشک مغز بودن نیست؛ حرف منطقی رو از هر کسی قبول کنید اما زیر بار حرف زور نرید. دوست دختر شما آخرین دختر موجود در دنیا نیست! همیشه نفر بعد در راهه.

عاشق کردن مرد شهریور

حس راحتی و آسایش
الن هیرچ پزشک متخصص درمان های بویایی و چشایی معتقد است که عاشق شدن حاصل وابستگی شدیدی است که زمانی اتفاق می افتد که اکسی توسین در مغز فوران می کند. شما هورمون های عشق را که توسط آنها برای هم متناسب به نظر میرسید رها می کنید. زمانی که او با شما احساس راحتی و لذت می کند، به قلمرو عشق نزدیک شده است. پس موارد زیر را امتحان کنید.

اجازه دهید شما را مرتب و اراسته ببیند:ارایش کردن جلوی همسرتان حس صمیمیت و علاقه را بینتان بیشتر می کند زیرا این همان چیزی است که مردهای دیگر از دیدن آن ناتوان اند و فقط و فقط همسرتان شاهد آن است. پس آراسته باشید.

با یکدیگر غذا درست کنید:هرچه بیشتر با یکدیگر غذا درست کنید، او بابت پختن غذا بیشتر از شما قدردانی می کند.
موارد زیر مردها را از عاشق شدن دور می کند:اگر مردها فرصتی برای عاشق شدن نداشته باشند:صرف کردن زمان زیاد در محل کار یا شرکت در کلاس های مختلف و مواردی از این قبیل فرصت عاشقی را از مردها می گیرد. آنها به جای یک زندگی عاشقانه به کارشان اولویت می دهند و معتقدند که داشتن یک رابطه عشقی آنها را از کارشان دور می کند و فرصتی برای پیشرفت ندارند.

هرگز با او نجنگید:مطمئن باشید مردها از بحث و جدل کردن متنفرند اما این اشتباه است که هرگز نسبت به چیزی عکس العمل منفی نداشته باشید.

راه های جذب پسر مورد علاقه

سریش نباشید

اگر بیش از اندازه به یک مرد آویزان شوید، او را پس خواهید زد. نکند می خواهید ضعف هایتان را با کوتاه کردن زمان آشنایی بپوشانید و به همین دلیل با وجود انکارکردن های او اصرار دارید هرچه زودتر جشن عروسی بپا شود؟

اگر تصور می کنید طولانی شدن دوره شناخت و عقد و نامزدی باعث زده شدنش از شما می شود و ممکن است بعد از چند ماه خیال ازدواج کردن با شما از سرش بیرون برود، چطور می خواهید او را یک عمر کنار خودتان نگه دارید؟

باور کنید اگر همین انرژی را برای قوی تر کردن خودتان و بالابردن توانایی هایتان بگذارید به نتیجه بهتری می رسید. فراموش نکنید مردی که در زمان آشنایی تمایلی به ازدواج ندارد، به احتمال زیاد بعد از راضی شدن به ازدواج هم تا ابد در کنارتان نمی ماند.

همه فن حریف شوید

با رفتارهایتان این تصور را ایجاد نکنید که زنی بی پناه و محتاج به او هستید و اگر ترکتان کند، هیچ دل خوشی ای برای زنده بودن ندارید. به جای اینکه به فکر پیدا کردن راهی برای پایبند کردن او و سر سفره عقد نشاندنش باشید، توانایی های خودتان را بالا ببرید.

مردها از زن های چندبعدی خوششان می آید. وقتی فرد مقابلتان توانایی های متعدد شما را ببیند، با اطمینان بیشتری به ازدواج فکر می کند، پس برای تقویت کردن خودتان و توانایی هایتان به عنوان یک زن امروزی تلاش کنید و خودتان را چندبعدی پرورش دهید.

اگر می خواهید با پنهان کردن واقعیت های زندگی تان و سرپوش گذاشتن روی ناتوانی هایتان، او را به این رابطه پایبند کنید، به نتیجه ای نخواهید رسید.

اما مهمترین نکته :

رابطه جنسی داشتن زمانی که با هم هنوز محرم نشده اید نه تنها گناه می باشد بلکه بسیار سریع مردان را از ازدواج فراری می دهد.

راههای جذب مردان مغرور

ابتدا امتیازهای خود را افزایش دهید: همانطور که قبلا هم در مقاله ی راه های جذب پسر مورد علاقه در دانشگاه توضیح داده ام مردان عاشق کسانی می شوند که امتیازات مشابه یا بالاتری نسبت به خودشان داشته باشند. هر چقدر امتیازهای بیشتری داشته باشید، جذابیت بیشتری نیز خواهید داشت. این امتیازات ارزش و اهمیت یک فرد خاص را نشان می دهد. پس اگر می خواهید قلب پسر یا مرد مورد علاقه تان را تسخیر کنید لازم است امتیازات خود را در چشم او افزایش دهید.

بدون منظور به او توجه کنید: دومین قدم برای جذب پسر مغرورِ مورد علاقه تان این است که بدون هیچ قصد و منظوری به او توجه بسیار زیاد نشان دهید (در این مرجله نباید به او ابراز علاقه کنید). وقتی پسری با دختری با بالاترین امتیاز رو به رو شود که به او توجه زیادی نشان دهد، خوشحالی وجودش را فرا گرفته و به آن زن جذب می شود.

در زمان مناسب ارتباط خود را کم کنید: قدم سوم برای به دست آوردن علاقه ی پسر مورد علاقه این است که میزان ارتباط خود را کاهش دهید. وقتی احساس کردید فرد مورد نظرتان تا حدودی به شما جذب شده و نسبت به شما اعتیاد عاطفی پیدا کرده است لازم است خودتان را کنار بکشید تا این احساسات در او تشدید شود. در این مرحله باید این توانایی را داشته باشید که کمی به عقب بروید و هنگامی که علاقه ی فرد مورد نظرتان نسبت به شما کم تر شد دوباره نزدیک شده و به او توجه نشان دهید. به یاد داشته باشید این عقب نشینی نباید محسوس و از عمد به نظر برسد. باید با توجیه و بهانه های موجه اینکار را انجام دهید. (نگاه کنید به مثال برای عاشق کردن)

امتیازات خود را بیشتر افزایش دهید: هنگامی که فرد مورد علاقه تان نسبت به شما اعتیاد عاطفی پیدا کرد زمان مناسبی است که باید امتیازات خود را نسبت به قبل بیشتر افزایش دهید. یکی از روش های نشان دادن امتیاز ها این است که بیشتر در میان دوستان و آشنایان مورد تایید قرار بگیرید. اجتماع شما و افرادی که در اطرافتان هستند مثل یک شبکه ی نتوورک عمل می کنند. هر چقدر ویژگی های و قابلیت های خود را بیشتر افزایش دهید، بیشتر مورد تایید و مقبولیت اجتماعی قرار خواهید گرفت و در نتیجه دیگران نیز بیشتر در مورد موفقیت ها پیشرفت های شما صحبت خواهند کرد. همانطور که در مقالات قبلی هم بارها تکرار کردم اینکه دیگران در مورد شما صحبت کنند و مورد تاییدشان باشید می تواند تاثیر شگفت انگیزی در برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه شنونده داشته باشد ( به خصوص اگر آن شنونده یک شخصیت مغرور و خودشیفته داشته باشد). مورد تایید عموم قرار گرفتن باعث می شود بین اطرافیان و کسانی که تعریف شما را می شنوند محبوبیت بیشتری کسب کنید.

اگر این ۴ مرحله را به درستی دنبال کنید می توانید هر پسری به خصوص پسران مغرور و خودشیفته را به خود جذب و عاشق خود کنید.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

ابراز علاقه به پسر از دیدگاه روانشناسی

مرد متولد فروردین چه زنی را دوست دارد

ابراز علاقه به پسر در دانشگاه

توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.