no-img
نوین اطلس

روش های عاشق کردن پسران


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

روش های عاشق کردن پسران
امتیاز 4.00 ( 1 رای )
zip
بهمن ۳, ۱۳۹۶

روش های عاشق کردن پسران


این مطلب در مورد موضوعات روش های دلبری از پسر، عاشق کردن پسران مغرور، راه های جذب پسر، وابسته کردن پسر به خود، عاشق کردن زنان، عاشق کردن مرد شهریور، عاشق کردن مرد اردیبهشتی، راه های جذب پسر مورد علاقه نوشته شده است.

روش های دلبری از پسر

۱٫ روش زندگی خودتان را داشته باشید. خود واقعی تان، فلسفه، ارزش ها و علائق تان را شکل دهید و تعریف کنید به جای اینکه ناخودآگاه آنها را از خانواده، همسالان، مذهب یا فرهنگتان بگیرید.

۲٫ نیاز به تایید دیگران را از زندگی خود حذف کنید. به خاطر عقاید دیگران یا میل به تایید دیگران کاری را انجام ندهید. به خاطر آنچه برای خودتان مهم و ارزشمند است دست به انجام کارها بزنید.

۳٫ به غریزه خود اعتماد کنید و دست به تجربه های جدید بزنید. خود را بشناسید و حتی اگر در این مسیر شکست خوردید آنچه را که باعث لذت شما میشود و برای شما هیجان انگیز است کشف کنید.

۴٫ دیگران را همان گونه که هستند قبول کنید. در مورد دیگران قضاوت و انتقاد نکنید. روی نقاط قوت آنها تمرکز کنید. یاد بگیرید که با افراد با روحیه ناملایم بدون کوچک کردن خود رفتار کنید.

۵٫ . واقعا به سخن افراد گوش کنید. فراتر از گوش دادن وموافقت با آنها عمل کنید. کاری کنید که آنها بفهمند شما واقعا آنها را درک می کنید.

۶٫ به مشکلات حل نشده در زندگی تان توجه کنید. رو راست باشید. ببخشید و اگرلازم است تقاضای بخشش کنید انرژی که صرف این مشکلات کرده اید را صرف کارهای بهتری کنید.

۷٫ زندگی سالمی داشته باشید. فعالیت ورزشی روزانه داشته باشید. در غذا خوردن از هوا و هوس پیروی نکنید و غذای سالم بخورید تا برای جسمتان مفید باشد. این کار را برای احترام به خودتان انجام دهید نه برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران.

۸٫ خودتان وارد عمل شوید. برای انجام کارها منتظر نمانید. خلاق، اهل عمل و یاری رسان باشید.

۹٫ .به افراد نشان دهید که به آنها اهمیت میدهید. فقط حرف نزنید. به گونه ای با آنها برخورد کنید که بفهمند برایشان ارزش قائلید.

۱۰٫ به جنبه مثبت افراد توجه کنید. نه از این نظر که چه کسانی هستند بلکه از این منظر که چه کسانی میتوانند باشند و این دیدگاه خود را از به آنها منتقل کنید.

عاشق کردن پسران مغرور

اگر بتوانید درک یک مرد را نسبت به ارزش حیط اطرافش تغییر دهید از جانب او نیز پاسخی دریافت خواهید کرد و این دقیقا همان جایی است که می توانید آن مرد را به خود جذب کرده و عاشق خود کنید.

راه های جذب پسر

۱-پسر مورد علاقه شما سر کلاس دانشگاه با همه گرم می گیره و لی شما می تونید اصلا بهش توجه نکنید و بی محلش کنید ..لذا اون پسر توی ذهن خودش شما رو یک دختر نجیب و با کلاس فرض می کنه و جذب شما میشه فقط کافیه یکم خاص باشین ..رژ کمرنگ و آرایش کمرنگ می تونه تاثیر گذار باشه .

۲-مدتیه عاشق پسری شدین اما نمی تونید بهش ابراز عشق کنید و میخواهید که خود اون پسر به سمت شما بیاد …..یه کلک قدیمی که همیشه جواب داده …وقتی به نزدیکی اون پسر می رسید کمی رفتارتون رو عوض کنید و یک نوع شرم رو توی راه رفتنتون جا بدید….همیشه پیش خواهرش(اگر داشت اگر هم نداشت دختر خاله دخر دایی کفایت می کنه ) ازش تعریف کنید تا اون هم به گوشش برسونه ..وقتی توی کوچه اونو تنها دیدن بهش سلام کنین وحال خواهرش(یا همون…) روبپرسین ..بعد از مدتی اون پسر شیفته رفتار شما میشه وشما به هدفتون رسیدین ..فقط یه چیزی که خیلی مهمه اینه که اون پسر متوجه نشه این رفتارها عمدیه تا این رفتار های شما رو قبول کنه و ……..حالشو ببردیگه

۳-راه حل سوم مربوط به دخترایی هستش که عاشق یک پسر خیلی مذهبی میشن ..رفتن مرتب به مسجد به گونه ای که اون پسر متوجه بشه …بستن مقنعه های عراقی که نجابت اشد شمارو نشون بده …شرکت متعدد و همیشگی در مراسم هایی که اون پسر شرکت می کنه به گونه ای که اون متوجه بشه و راهش هم اینه که خیلی طبیعی برید و ازش تایم مراسم ها رو بخواهید ..این روش برای دخترهایی که توی شهر های مثلا مذهبی هستن جواب میده ………!!!اونوقت اون پسره میره پیش مامانش میگه مامان من یه دختر میشناسم که هر روز توی نماز جماعت شرکت می کنه ..خیلی نجابت داره ..میشه بریم خواستگاریش !

۴-راه چهارم خیلی سادس فقط کافیه که توی مهمونی ها و جا های شلوغ کمی به خودتون شخصیت بدین ..یعنی چی ؟ یعنی اینکه بسپارین به پسر عمو جونتون که بره پیش اون پسره و از خوبی و شخصیت شما بگه البته قبلش باید پسر عمو(شخص جاسوس) رو توجیه کنی که سوتی نده ..!البته یک راه دیگه ای هم که وجود داره اینه که پسر عمو و یکی از دوستانش برن پیش اون پسره و شروع کنن به تعریف و تمجید از اون دختراون پسره هم می شنوه و یه فکرایی می زنه توی سرش ..!بله نقشه شما گرفته ..

۵-این راه خیلی سخت و دشواره و نیازمنده تحمل کردنه یکسری مشکلات است از قبیل تحمل رد شدن .در این روش شما باید خیلی با صداقت و رک و راست برید پیش اون پسر و بهش بگین که من به شما علاقه مند شدم ومی خوام که شما مردزندگی من باشید .مطئنن اگر یک روش جواب بده برای اینده همین یکیه هر چند که به خاطر غرور کاذب و ناشی از نجابت ساختگی خیلی از دختر ها به مرد مورد علاقه شون نمی رسن . !!

وابسته کردن پسر به خود

در اولین قدم لازم است تا تعداد تماس ها قرارها و بطور کلی مکالمات تلفنی و بصری را به حد قابل توجهی کاهش بدهید یعنی کار به جایی بکشد فقط و فقط منتظر این باشید تا طرف مقابل از شما سراغی بگیرد نه اینکه مثل تومخی ها مدام زنگ بزنید اس بدهید و در تلگرام شبانه روز آن لاین باشید اگر میخواهید در این زمینه معجزه کنید کافیست دوست پسرتون را تشنه بذارید بذارید دلش براتون تنگ بشه اگر برایتان سخت و نشدنی بود این کار را بصورت تدریجی انجام دهید و نه یکباره

۲.تا میتوانید جلب توجه کنید که اکثر دخترها استاد این کار هستید

— یک پسر نمی تواند دوستتون داشته باشد مگر در زمانی که حضور شما را متوجه شود. اگر هنوز نتوانستید توجه او را جلب کنید (چگونه توجه یک پسر را جلب کنید؟) سعی کنید توجهش را جلب کنید. با سلام کردن . خداحافظی کردن . و دست تکان دادن توجهش را جلب کنید. زمانی که او هم جواب شما را با همان کار داد معلوم می شود که شما توجهش را جلب کردید. خودتون را معرفی کنید (چگونه خود را معرفی کنید؟) یه جورایی و صحبت را شروع کنید. خودتان را بیش از حد علاقه مند به چیز هایی که او دارد و جایی که از آنجا آمده و جایی که می خواهد برود و حتی خود او نشان دهید و به او نشان دهید شما هم همان طور هستید. و زمانی که کسی کم حرف است نمی شود او را دوست داشت و او هم نمی تواند شما را دوست داشته باشد مگر اینکه برای کار های بد.

۳. یک جک بگویید(چگونه یک جک بگویید؟)

— داشتن شوخ طبعی همه چیز را بهتر می کند. این به این معنی نیست که باید همیشه لبخند به لب داشته باشید و به هر چیزی بخندید. بعضی از افراد شوخ و تعنه آمیزند. بعضی دیگر می توانند داستان های خنده دار بگویند. اشکال ندارد این حس شوخ طبعی خود را با غلغلک بروز دهید. این بهتر است که کسی را دوست داشته باشید که می تواند شما را در یک لحظه به خنده (چگونه بخندید؟) بیاندازد. اگر شما کسی را برای خنده دو نفری پیدا نکردید یعنی شما ابداُ او را دوست ندارید.

۴. کار ها را با هم انجام دهید

— اگر او علاقه مند به صخره نوردی است. با حسن نیت ازش بخواید که نشونتون بده چجوری این کارو می کنه؟ یک ذهن باز داشته باشید (چگونه یک ذهن باز داشته باشید؟). بذارید بفهمه که چجوری شما تو جهان خودتون واردش کردین. اگه شما عاشق (چگونه عاشق باشید؟) یک نوع خاصی از موسیقی هستید. ازش بپرسید تا حالا این نوع موسیقی یا یه خواننده تو این سبک رو گوش کرده یا نه؟ این آهنگ رو واسش پخش کنید. پیدا کردن یک کاری که دوتای شما ازش لذت می برید می تونه بررسی کردنه یک گروه خاص باشد و بیشتر از شما قدر دانی کند.

۵. صبور بودن (چگونه صبور باشید؟)

— این جور چیزا طول می کشه. نمی تونید کسی مجبور کنید که دوستتون داشته باشه. و تلاش برای شتاب در هر چیزی می تواند معاشقه را تباه کند. به او زمان بدهید و وسواس نداشته باشید (چگونه وسواس نداشت؟) بگذارید همه چیز به صورت عادی پیش برود و کم رنگ شدن موقت دوستی یک چیز طبیعی است. سر انجام او به شما خواهد گفت که آیا او هم علاقه مند به محبت متقابل به شما هست یا نه؟ اگر نه مانند توله سگ گم شده به او آویزان نشوید. در بعضی از مواقع ممکن است شما ناسازگار باشید در مواردی هنوز نفهمیدید. معمولاُ یک مرد زیاد علاقه به رابطه طولانی مدت ندارد. او را شخصاُ طرد نکنید (چگونه کسی را طرد کنید؟). این اتفاق باعث می شه هیچ کس مانند شما در جهان نباشد. حرکت کنید و نترسید. ماهی های بسیاری در دریا هستند که شما می توانید آنها را صید کنید به یا داشته باشید که شما صیاد خوبی هستید.

عاشق کردن زنان

۱- همیشه نسبت به هم مؤدب باشید، این کار بسیار آسان است و در کیفیت روابط تان تفاوت چشم گیری ایجاد می کند.
۲- زمانی که برای نخستین بار همسرتان را دیدید و عاشقش شدید را به یاد بیاورید و نامه عاشقانه‌ای برایش بنویسید و طی آن جزئیات آن خاطره را برایش بازسازی نمایید.
۳- داخل اتومبیل همسرتان یادداشتی بگذارید که روی آن نوشته شده : «عشق توست که چرخ های دنیا را می چرخاند».
۴- وقتی در هوای سرد با هم قدم می زنید کت تان را درآورده و بر روی شانه هایش بیندازید.
۵- به او بگویید با تمام افرادی که تاکنون دیده اید تفاوت چشم گیری دارد. این موضوع در روابط تان تحوّل شگفت انگیزی به وجود خواهد آورد.
۶- به پاس قدردانی از زحماتش، دستش را ببوسید.
۷- فکر کنید که دیگر محبوب تان را نخواهید دید و پس از آن نامه عاشقانه بلندبالایی برایش بنویسید و به او بگویید او و عشقش برای شما چه معنا و جایگاهی دارد.
۸- در کمد لباس هایش عطر بپاشید.
۹- اگر دلتان می خواهد احساساتی برخورد کند، شما نیز با او احساساتی تر باشید.
۱۰- زمان، دل های شکسته را درمان می کند! ۱۱- به نقطه ضعف های همسرتان پی ببرید و زمانی که بین شما مشکلی پیش می آید، انگشت روی آنها نگذارید.
۱۲- دفترچه ای از حوادث جالبی که برایتان رخ داده است درست کنید و زمانی که او نیاز به کمی تجدید روحیه و تفریح دارد آن را در اختیارش بگذارید.

عاشق کردن مرد شهریور

چگونه می توانید یک مرد متولد شهریور را جلب کرده و خشنود سازید
متولدین این ماه دارای توانایی زیادی برای کارهای اجرایی هستند.می توانید تقریبا در هر موقعیتی که بوجود می آید روی کارآیی و لیاقت او حساب کنید.برای اینکه او را جذب کنید بایستی تقریبا یک شخصیت کامل داشته باشید
که شامل صفاتی از قبیل ملاحظه,عزم و تصمیم,وقار,جذابیت و قدرت تطبیق می باشد.البته منظور این نیست که در همه موارد بالا به حد کمال رفتار کنید,
ولی او حداقل مقداری از هر کدام از این صفات را در کسی که دوست دارد می پسندد و احتیاج دارد.او به نظر اشخاص بیگانه ممکن است سرد و خودخواه برسد,ولی در واقع این طور نیست.این طرز رفتار یک نوع حفاظت عاقلانه از انرژیهایش می باشد.او منطقا می داند که نمی تواند هر چه را که در این دنیا اشتباه و غلط است,اصلاح کند.بنابراین وقتش را با تاسف و صحبت کردن راجع به این مسایل تلف نمی کند,در عوض به کسانی که به او نزدیکند و دوستشان دارد عملا کمکهای سخاوتمندانه می کند.
او را از ظاهرش که به طرز گمراه کننده ای بی عاطفه به نظر می رسد قضاوت نکنید او را وادار کنید بر خلاف عقاید منطقی اش عمل کند.به احساس منصفانه
او در تمام مسایل با دید خوشایندی برخورد کنید,زیرا او شریف و عادل است.تصمیماتش عموما نتیجه قضاوت آرام و بالغانه اوست.بگذارید مکانهایی را که می رودو کسانی را که می بیند,خودش انتخاب کند.او دوست دارد نسبت به اشخاص مورد علاقه اش حالت پدرانه داشته باشد,بنابراین بگذارید احساس کند که شما همیشه به او تکیه می کنید.غرایزش قوی است و شما می توانید به راهنمایی صحیح آنها اعتماد کنید.به پدر و مادرش علاقه و احترام نشان دهید زیرا او آنها را بسیار دوست می دارد.بچه ها و حیوانات را می پرستد ولی علاقه ای که به نظم و ترتیب دارد ایجاب می کند که آنها در محلهای مناسب خودشان نگهداری شوند.

عاشق کردن مرد اردیبهشتی

یک مرد اردیبهشتی اگر چه فوق العاده صبور است اما نمی خواهد که حلقه ای به بینی اش انداخته شود، و به این طرف و آن طرف کشیده شود ، اما این حرف مفهومش این نیست که خواهان زنی می باشد که خود را مثل کنه به او بچسبانید. او خیلی مرد عمل است و بیش از آن خواهان آزادی است که اجازه بدهد زنی مثل گردن بند خودش را به او آویزان کند . او می خواهد که زنش موجودی سرشار از شادی و نشاط باشد . یک چنین زنی او را هم به وجد می آورد و توازنی بین روح و جسمش ایجاد می کند. او به تبسمی شیرین بسان عاشق شیدایی که مشغول تماشای معشوقه اش باشد، به چنین زنی که شادمانه وظریف به این سو و آن سو می رود و شادی به اطراف می پراکند،نظاره می کند. در این حالت او بسان کسی است که بچه گربه ای کوچک و دوست داشتنی را که با کلاف رنگارنگ پشم بازی کند و از حرکات او خوشش می آید ، اما بچه گربه ای که باید خوب بداند وقتی نخ کشیده شد، وقت آن است که کلاف را رها کند و به صدای ارباب خود گوش دهد.

مسلما هیچ مردی مهربان تر ، صمیمی تر و شکیبا تر از یک متولد برج اردیبهشت نیست به شرط آنکه مردانگی و احترامات او مورد تهدید قرار نگیرد. او در این دنیا برای زنی که دوستش دارد هر کاری ممکن است بکند مگر اینکه روی پایش بیفتد. از متولد اردیبهشتی گاهی حرکاتی سر می زند که انسان را به یاد دلقک های سیرک می اندازد ، قلب بی ریای او جایی برای کینه توزی و دوز و کلک چیدن ندارد اما یادتان نرود که دلقک سیرک بعد از اتمام برنامه دیگر دلقک نیست.

برای آنکه دیگ بخار یک اردیبهشتی به جوش بیاید ، مدتی وقت لازم است، اما این دیگ آنقدر بزرگ است که وقتی به جوش آمد و ترکید، خرابی های جبران نا پذیری به بار می آورد. همین حالت در مورد امور عشقی وی نیز صادق است . ممکن است مدتها با دختری رفت و آمد داشته باشد و کوچکترین ابراز عشقی به وی نکند، اما وقتی تصمیمش را گرفت ، آن وقت دیگر مسلما هیچ چیز جلو دارش نخواهد بود. او حتی در این حالت فراموش می کند که باید معقول و محتاط باشد . یک اردیبهشتی واقعی وقتی هدفی را انتخاب کرد، نسبت به تمام خطرات احتمالی که ممکن است سر راهش قرار بگیرند، بی اعتنا می ماند. هر قدر دوستان واطرافیانش موانع کاری را بیشتر برایش توضیح بدهند، او در انجام دادنش مصمم تر می گردد و این دوستان واقعا اگر او را خوب بشناسند، خوب می دانند که تصمیم او چه مفهوم دارد. طبیعی است که یک چنین آدمی در معرض رویدادهای ناگوار قرار دارد با اینکه سنی از وی بگذرد و تجربیات بیشتری کسب کند، از سوی دیگر به راحتی برای کسی که از موانع نمی هراسد، احتمال کسب موفقیت هم خیلی زیاد است.

راه های جذب پسر مورد علاقه

آقایان معمولا تودار بوده و تمایلی به صحبت، توضیح و شرح در مورد مسایل روزمره را ندارند اما این بدین مفهوم نیست که خطایی از شما سرزده است و یا علت آن شما میباشید، و آن یقینا بدین مفهوم نیست که مرد شما، شما را دوست ندارد. وی تنها میخواهد در مورد موضوعاتی سخن به میان نیاورد. اگر احساس میکنید که مردتان با حالت نامهربانانه، غیر رمانتیک و سرد پاسخ شما را میدهد، بهتر است بدانید که آقایان یک مخزن اسرار در وجود خود دارند که گهگاهی باید به سراغ آن رفته و به آن پناه ببرند مخزن اسراری برای تنهایی خود، برای حل و فصل مسایل شخصی خود، برای تجدید قوا، برای پرداختن به خیال پردازیها و حتی رویاهای خود. و هیچ فرد دیگری اجازه داخل شدن به آن را ندارد حتی شریک زندگی وی.

ارزش فردی یک مرد از حس کفایت، شایستگی و موفقیت وی سرچشمه میگیرد نه فقط از رابطه وی اگر مردی احساس کند در دفتر کارش کار خود را بدرستی انجام نمیدهد، و یا نتوانسته آنگونه که باید و شاید برای دوست خود مفید بوده و به وی کمک کند، و یا در اتمام رسانیدن یک وظیفه و تکلیف در داخل و خارخ منزل ناموفق بوده است، رفتار مهرآمیزی نسبت به خود نخواهد داشت حتی نسبت به شما. برای همین بسیار اهمیت دارد که در مواقعی که احساس میکنید مردتان بنظر سرد، نامهربان، بی اعتنا به شما بوده و یا نسبت به مسایل بی اهمیت میباشد، نتیجه گیری شتابزده نکنید. خلاصه آنکه نتیجه گیری و فرضیات شما ممکن است غلط و گمراه کننده باشد.
هیچگاه فردیت و شان و منزلت خود را پس از وارد شدن به رابطه ای به فراموشی نسپارید. به یاد داشته باشید که شما نیازی به کنار گذاردن هر آنچه که هستید و فراموش کردن ماهیت خود برای دستیابی به عشق یک مرد نمیباشید. یکی از مهمترین اسرار کلیدی برای حفظ یک رابطه دراز مدت و عاشقانه با یک مرد حقیقتا این میباشد که:
برای همان چیزی که هستید خود را دوست بدارید و به خود احترام بگذارید. هنگامی که برای خود احترام قائل باشید و خود را دوست بدارید مرد شما نیز به شما احترام خواهد گذاشت و شما را دوست خواهد داشت.

مرد متولد شهریور با چه ماهی ازدواج می کند

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.