no-img
نوین اطلس

تکالیف برای برگرداندن عشقمان – برگرداندن عشق سابق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تکالیف برای برگرداندن عشقمان – برگرداندن عشق سابق
امتیاز 4.20 ( 5 رای )
zip
بهمن ۲, ۱۳۹۶

تکالیف برای برگرداندن عشقمان – برگرداندن عشق سابق


یکی از مهمترین تکالیف ما برای برگرداندن عشقمان این است که عجله نکنیم. تکلیف ما برای برگرداندن عشقمان این است که به او زمان بدهید و از تکنیک شبکه ۶ مرحله ای جذب استفاده کنید تا بدون پیام یا ارتباط از سوی شما خودش با شما تماس بگیرد. ولی شما قبل از موعد با او تماس نگیرید و تحت فشارش نگذارید. برای برگرداندن عشقتان نیز فکر اینکه به او پیشنهاد ازدواج دهید را کاملا از سرتان بیرون کنید. در ادامه به نکات بیشتری اشاره می کنم

این مطلب در مورد موضوعات برگرداندن عشق سابق، بهترین راه برای برگرداندن عشقم، راه های برگرداندن معشوق، سیگنال های جذب در عشق، برگرداندن پسر، برگرداندن زن به رابطه، راه های برگرداندن دختر، بازگشت به رابطه تمام شده ، ترمیم رابطه، بازگشت به رابطه دوستی و غیره نوشته شده است.

تکالیف برای برگرداندن عشقمان

باز هم تاکید می کنم از مهمترین تکالیف برای برگرداندن عشقمان این است که خونسرد، زیرک و زرنگ باشیم. نه اینکه با اشک، گریه، ترس و ضعف شروع به التماس کردن کنیم و احتمال بازگرداندن رابطه را کاهش دهیم. برای اینکه بدانید چگونه یک رابطه تمام شده را برگردانید به موارد زیر دقت کنید.

۱. برای مدتی کل ارتباطتان با او را قطع کنید.

درست است که بعد از جدایی دلتان می خواهد تا صبح دم در خانه اش بخوابید و التماس کنید تا او را برگردانید ولی این کار درست نیست . بزرگترین اشتباه بعد از جدایی این است که مدام با او تماس بگیرید و اس ام اس بزنید و ایمیل بفرستید.این اشتباهات و رفتارها فقط او را از شما دور خواهد کرد. عذرخواهی و یا عصبانیت و حق به جانب بودن فقط او را از شما دور می کند.

۲. کمی به خودتان برسید

دوره بعد از جدایی طلایی  ترین دوره ای است که می توانید از آن استفاده کنید. عوض اینکه از خودتان بگذرید و به حالی بیفتید که هر کس شما را دید بگوید که بعد از جدایی به چه حال و روزی افتاده است سعی کنید به خودتان برسید و او را یاد زمانی بیندازید که برای بار اول شما را دید و احساسات نهفته در قلبش را تحریک کنید.(نگاه کنید به کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد)

۳. وقتی مطمئن شدید که دیگر حالتان خوب است رابطه برقرار کنید

از مهمترین تکالیف برای برگرداندن عشقمان و بهترین روش شروع رابطه تمام شده این است که یک مسیج بزنیم و از او حالش را بپرسیم و هیچ حرف دیگری نگوییم. به او پیشنهاد ملاقات و قرار ندهید و فقط حالش را بپرسید .بگذارید تا او با اس ام اس شما خوشحال شود و کنجکاو شود تا شما را ببیند. این مرحله فقط اس ام اس کافیست ولی در مرحله بعدی باید شما را ببیند. البته پیام ها و ترفند های دیگری نیز وجود دارد که باعث کنجکاو شدن و درگیر شدن فکر عشق مان می شود و به ما کمک می کند با زیرکی و سیاست به اون نزدیک شده و در برگرداندن عشقمان موفق شویم. ( برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به ۵ مرحله برای برگرداندن عشقمان)

چهار تکلیف برای برای برگرداندن عشقمان وقتی قهر هستید

این تکالیف لزوما برای وقتی رابطه شما از هم پاشیده شده و به جدایی منجر شده است مناسب نیست. بلکه زمانی باید از آن استفاده کنید که عشقتان با شما قهر است. این تکالیف برای مواقعی است که اختلاف یا دلخوری بین شما و عشق تان پیش آمده باشد:

۱- تکلیف اول برای برگرداندن عشقمان: بگوئید:” متاسفم” اما در عذر خواهی زیاده روی نکنید.

بر اساس روانشناسی عشق، قبول کردن اشتباهات بسیاری از مشکلات بین زوج ها را حل می کند. پس غرور را کنار بگذارید و به او بگوئید که بابت رفتارتان از او معذرت خواهی می کنید. اگر بخشیده شدید توقع نداشته باشید همه چیز زود درست شود. اگر هم بخشیده نشدید باز هم باید صبور باشید و به وی کمی زمان بدهید. به یاد داشته باشید بزرگترین اشتباه اصرار و تلاش برای بخشیده شدن است به خصوص وقتی طرف مقابل تلاش می کند از شما فاصله بگیرد.

۲- تکلیف دوم برای برگرداندن عشقمان: بنشینید و با هم درمورد مشکلات و اختلافات تان صحبت کنید

این کاری است که باید قبل از جدایی انجام می دادید. خیلی خونسرد و راحت بنشینید و در مورد مشکلاتی که باعث جدایی تان شده صحبت کنید و سعی در برطرف کردن آنها کنید. گریه ، زاری و سرزنش فایده ای ندارد. اگر طرف تان موافق این کار نبود در مورد احساستان به او صحبت کنید. نباید دوباره دعوا کنید. خود و نامزدتان را برای هیچ کاری در گذشته سرزنش نکنید. به همدیگر احترام بگذارید و سعی کنید تا آنجا که مقدور است اختلافات تان را حل کنید و مسئولیت اشتباهات تان را به گردن بگیرید.

۳-تکلیف سوم برای برگرداندن عشقمان: به او فرصت فکر کردن بدهید

به یاد داشته باشید شما ترتیب این ملاقات را داده اید ، نه او ؛ پس بعد از صحبت کردن زمانی به او بدهید تا فکرهایش را بکند. مدت زمانی از هم دور باشید ، سعی نکنید در همان جلسه او را وادار به بازگشت کنید. خونسرد باشید ، زمان همه چیز را درست می کند. ممکن است زمانیکه احساس فعلی شما را در مورد خودش فهمید پس از مدتی جدایی دلش برای شما تنگ شود و با بازگشت موافقت کند.

۴- تکلیف چهارم برای برگرداندن عشقمان: به او نشان دهید که واقعا برایش اهمیت قائلید

به او احترام بگذارید ، نشان دهید هنوز دوستش دارید و ذره ای از علاقه تان به او کم نشده است . او را مطمئن کنید که پس از بازگشتش وضعیت گذشته ادامه نخواهد داشت. و سعی کنید واقعا این کارها را انجام دهید.دفعه بعدی وجود ندارد. پس از این موقعیت استفاده کنید.(همچنین نگاه کنید به سریع ترین راه برای برگرداندن عشقم)

در مقابل مرد خود قوی باشید

یکی از مهمترین آمادگی هایی که باید قبل از اقدام به برگرداندن عشق از دست رفته و برای بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده انجام دهید این است که خودتان را قوی و آماده کنید. ممکن است شما یک زن باشید و قصد برگرداندن مرد خود را به رابطه داشته باشید اما بازهم مهم است که قوی باشید. مردان نیز مانند زن ها دوست دارند عشق شان قوی و محکم باشد تا بتوانند به وی تکیه کنند.  اگر در مقابل مرد خود یک زن ضعیف و ناتوان به نظر برسید و مدام در حال معذر خواهی باشید شانس و احتمال بازگرداندن عشق به رابطه تان کاهش پیدا خواهد کرد ( نگاه کنید به روش صحیح معذرخواهی با مدل لوح سفید).

توجه داشته باشید توضیح دادن این موضوع به صورت مستقیم و اشاره به قوی بودن تان در این شرایط هیچ چیز را ثابت نمی کند بلکه بیشتر شما را ضعیف نشان می دهد. در عوض به توصیه های زیر عمل کنید تا واقعا از درون قدرت خود را بدست آورید.(نگاه کنید به راه های برگرداندن پسر)

خنده و گریه

همان‌طور که خنده در خیلی از مراحل بهبودبخش است، گریه هم می‌تواند شفادهنده باشد. آیا فکر می‌کنید بعد از یک گریه خوب، اتفاقی حالتان بهتر می‌شود؟ نخیر، کلی دلایل فیزیولوژیک وجود دارد که قدرت شفابخش بودن اشک را ثابت می‌کند. برخی از آنها توسط ویلیام فری، کسی که برای ۱۵ سال رییس تیم تحقیقاتی مطالعه روی اشک بوده، به ثبت رسیده است. در میان یافته‌های آنها به اشک‌های عاطفی اشاره می‌شود که با خود مواد سمی خاصی را دفع می‌کنند و استرس غم و اندوه را کاهش می‌دهند پس جلوی اشک خود را نگیرید. اگر می خواهید بدانید مردان بعد از جدایی چگونه هستند، مقاله احساس مردان بعد از جدایی را مطالعه کنید.

لیست خوب‌ها و بدها

برای ترمیم عشق باید مشخص کنید کدام فعالیت‌ها حال شما را خوب می‌کنند و کدامشان باعث طغیان احساسات بد می‌شوند و برای اینکه دقیقا بفهمید باید آنها را امتحان کنید و بعد در لیست فعالیت‌هایی که باید انجام دهید یا فعالیت‌هایی که نباید انجام دهید، قرار دهید ولی کارهایی مثل چک کردن صفحه شخصی در اینترنت، سایت و دیدن روابط جدید یا کارهایی که قرار است انجام دهید قطعا جزو فعالیت‌هایی نیست که شما را خوشحال کند.

پس از همین لحظه و بدون آنکه تجربه کنید آن را در لیست کارهای ممنوعه قرار دهید و اما در لیست خوب‌ها احتمالا می‌توانید حذف کردن تمام پیامک‌ها، ایمیل‌ها و پیام‌های صوتی او را قرار دهید. فروختن هدیه‌های گران‌قیمتی که او برایتان خریده است مثل جواهرات را هم در لیستتان بگنجانید. پولش را صرف یک سفر عالی کنید!

ورزش کنید

ورزش بهترین راه برای قوی کردن یک زن یا مرد برای برگرداندن عشقش و ترمیم رابطه عاشقانه است. با دویدن، شنا، نرمش، پیاده‌روی یا کیک‌بوکسینگ غم و اندوه را به معنای واقعی از خود بیرون بریزید. ورزش فعالیت سروتونین را افزایش می‌دهد و مغز را مجبور می‌کند برای رشد و بازسازی سلول‌های عصبی، موادشیمیایی ترشح کند.

به علاوه شما با هماهنگ‌کردن ذهن و بدنتان کنترل اوضاع را به دست می‌گیرید. هنوز کم است؟ او را در صورت حریفتان تصور کنید و حسابی با مشت و لگد از خجالتش دربیایید. حال بهتر نشد؟

امید داشته باشید

اگر می خواید در مقابل مرد خود قوی باشید به این توصیه گوش کنید: می‌گویند: «حسی قوی‌تر از ترس وجود دارد و آن بخشش است.» اما برای اینکه بتوان بخشید باید از گذشته گذر کرد و برای گذر کردن از گذشته، باید امید داشت به روزهای بهتری که در راه است و به وجود داشتن جاها و موقعیت‌های بهتر. اگر با پشیمانی مرد بعد از جدایی مواجه شدید سعی کنید او را ببخشید.

امید به اینکه این درد و پوچ بودن که در میان فعالیت‌هایتان گردنتان را می‌گیرد، همیشه با شما نخواهد ماند. امید، یعنی ایمان داشتن به اینکه روزی غم‌هایتان بخار می‌شوند و تا همیشه لبخندهایتان زورکی و بی‌رنگ نخواهد بود.

توصیه های بیشتر برای برگرداندن عشقمان

در ادامه به راههای بیشتری اشاره خواهم کرد که از به ما در برگرداندن عشقمان کمک می کند. همه موارد زیر برای آماده کردن شما است تا فرکانس های ضمیر ناخودآگاه تان بتواند سیگنال جذب را به طرف مقابل مخابره کند.(همچنین نگاه کنید به راه های برگرداندن دوست پسر)

دور زدن ممنوع

برای بازگشت به رابطه باید بدانید با وجود اینکه ایستادن بعد از شکستن بسیار سخت است ولی این دقیقا کاری است که باید انجام دهید و با تمام درد و رنجی که دارید به زندگی ادامه دهید. هیچ راه میانبری وجود ندارد که قسمتی از مانع را در خود نداشته باشد، پس دنبال راه فرار از شکستتان نباشید. بر اساس تجربیات بازگشت معشوق اگر بخواهیم مسایلی که از درون ما را تکه‌تکه می‌کنند دور بزنیم در مسیری دایره‌وار گرفتار خواهیم شد که راه به جایی نمی‌برد.

جدا شوید و از آزادی‌تان لذت ببرید

همه می‌خواهند از غم قلبی جدا شوند، اما چگونه؟ تلاش برای پر کردن خلاء درون خود بدون وارد شدن عجولانه به یک رابطه دیگر یا بیهوده تلاش کردن یک طرفه برای برگرداندن معشوق به رابطه از دست رفته، ‌تنها راه است. وابستگی باعث درد و رنج می‌شود و بهترین راه برای رسیدن به آرامش و شادی، رهایی از وابستگی‌هاست. یکی از افکاری که با آن می‌توانید خود را از غم و اندوه نجات دهید این است که با خود تکرار کنید: من برای شاد بودن به هیچ‌کس و هیچ‌چیز نیاز ندارم.

نقاط قوت خود را بنویسید

یکی از تکنیک‌‌های خارج‌شدن از احساس شکست در مسیر راهکار بازگشت به رابطه شکست خورده، لیست‌کردن نقاط قوت است. اینکه با سختی‌ها کنار آمده‌اید و هنوز ایستادگی می‌کنید، اینکه با وجود افسردگی شدید و افکار منفی تا حد خودکشی که گاهی ذهنتان را پر می‌کند هنوز زنده هستید از نقاط قوت شماست. اینکه حتی باوجود درد و رنج لب به سیگار نزده‌اید، به دیگران ضربه نزده‌اید، به سمت دروغ و دغل نرفته‌اید از قدرت شماست. پس این موارد را بنویسید و به خودتان گوشزد کنید. یادآوری این قدرت ها می تواند ما را برای برگرداندن عشقمان آماده کند.

خرس سفید

اگر تلاش می‌کنید به خاطراتتان فکر نکنید و می‌خواهید دور خود حصار بکشید تا مانع ورود آنها شوید و با خودتان مدام تکرار می‌کنید: نباید به برگرداندن عشقم فکر کنم، نباید درباره برگرداندن عشقم خیالبافی کنم، نباید لحظه‌هایی که با مرد مورد یا زن مورد علاقه ام بوده ام را به یاد بیاورم مطمئن باشید اوضاع را بد و بدتر خواهید کرد. در یک مطالعه مشهور و روان‌شناسی که در سال ۱۹۸۰ صورت گرفت از افراد خواسته شد در مورد همه‌چیز فکر کنند ولی حق ندارند درباره خرس سفید فکر کنند. حدس می‌زنید همه آنها درباره چه چیزی فکر کردند؟ خرس سفید! پس نجنگید. نه خود را به سمت خاطرات هل بدهید و نه به زور بخواهید یک شبه یا یک ماهه همه‌چیز را فراموش کنید و به بازگشت به رابطه قبلی فکر نکنید.

کمک کنید

احساساتتان را جمع‌آوری، بسته‌بندی و سعی کنید برای استفاده از آنها راهی پیدا کنید، اما بهترین راه، کمک کردن به یک شخص دیگر است، به‌خصوص اگر آن شخص دچار دردی شبیه شما باشد. این کار شما را از دردها و رنج‌هایتان و عجله برای آشتی بعد از جدایی دور خواهد کرد و برای لحظاتی خود را فراموش خواهید کرد و این یعنی معجزه! حتی می‌توانید جذب بنگاه‌های خیریه شوید به‌خصوص جاهایی که از بچه‌ها حمایت می‌کنند.

تکنیک های nlp عشق بر اساس سیگنال های جذب در ضمیر ناخودآگاه

برنامه ریزی عصبی کلامی نرم با تاثیر منفی: هر فردی وقتی احساس ناراحتی می کند و باعث ایجاد احساس منفی می شود تغییرات خاصی در چهره ی خود ایجاد می کند. به مرور زمان این این نشانه ها در چهره مرتبط می شود با احساس منفی در طرف مقابل مرتبط می شود. این تغییرات می تواند در حالت چشمان وی، حالت لب ها و حتی رنگ پوست آن فرد رخ دهد.

شاید چنین تغییراتی گاهی توسط خودآگاه کشف نشود اما ضمیر ناخودآگاه انسان که قابلیت پردازش ۱۱ میلیون داده را دارد ( در مقابل ضمیر خودآگاه فقط قابلیت پردازش ۴۰ داده را دارد) می تواند متوجه ضعف و قدرت شما بشود. همان فرکانسی که نشان می دهد می توانید نیازهای ضمیر ناخودآگاه وی را برطرف کنید یا خیر.

با چشمانی باز به رابطه خود بنگرید

در ادامه به شما توضیح می دهم چگونه می توانید در برگرداندن زن یا مرد خود به رابطه به نتیجه برسید. در این قسمت از شما می خواهم کمی چشم های تان را برای بازگشت عشق قدیمی باز کنید و با دقت به خود و عشق تان بنگرید.

آیا او رفتار آزاردهنده ای دارد؟

در یک رابطه عاطفی سالم، اعتماد باید دو طرفه باشد. شما باید رفتارهای طرف مقابل تان را زیر ذره بین بگذارید. این که او یک بار به شما خیانت کرده است، شاید قابل گذشت باشد اما اگر این خیانت کردن یا دروغ گفتن برای او تبدیل به عادت شده باشد، بهتر است که دور او را خط بکشید زیرا با بخشیدن و بازگشت شما به رابطه، او باز هم به رفتارهای آزاردهنده خود ادامه خواهد داد.

آیا یکدیگر را قبول دارید؟

هیچکس کامل نیست. زمانی که شما یک نفر را دوست دارید، نه تنها عادات خوب بلکه عادات بد او را نیز باید بپذیرید. اگر نمی توانید، بهتر است که هیچگاه به آن رابطه باز نگردید. اما اگر می توانید پس برای برگرداندن زن یا بازگشت مرد به رابطه قبلی تلاش کنید.

این بار برای بهبود رابطه چه می توان کرد؟

حال که از شریک زندگی تان جدا شده اید، قبل از این که به او باز گردید خوب به مسئولیت هایی که در قبال این رابطه دارید، بیاندیشید. با این فکر که شما هیچ اشتباهی نداشته اید، تنها خودتان را گول می زنید. این طبیعت ما انسان هاست که اشتباهات خود را گردن دیگران می اندازیم اما این را بدانید که رابطه عاطفی بحث اش جداست. شما نه دو نفر، بلکه یک نفرید و هر مشکلی هم که بین تان بوجود آید مشترک است و آسیب اش را هر دویتان خواهید دید. بنابراین زمانی که به کاستی های خود پی بردید، از دوست، خانواده یا حتی مشاور بخواهید که کمک تان کند تا فردی بهتر از خود، برای رابطه جدیدتان، بسازید.

پس از بازگشت به عشق رابطه را تقویت کنید

اگر می خواهید یک رابطه پایدار داشته باشید و به ازدواج دست پیدا کنید باید بدانید که بازگرداندن مرد یا زن مورد علاقه تان به رابطه همه کاری نیست که باید انجام دهید. بازگشت به رابطه فقط قدم اول است و اکنون باید برای تقویت احساس عشق، ازدواج و باز هم تقویت احساس عشق تلاش کنید. البته از کلمه ” تلاش کردن” نترسید و فکر نکنید که باید دانش پیچیده ای داشته باشید.

خیر با کمی آگاهی و اطلاعات می توانید به موفقیت های بسیار زیادی دست پیدا کنید. اطلاعاتی که در ادامه اشاره می کنم می تواند به شما بسیار کمک کند:

_ روی برنگردانید…

دیـگر یـافته های تعیین کننده در تحقیقات روبین : اگر فردی بـه زن و شوهری که در حـال گفتگو هستند، ملحق گردد، مدت زمان زیادی طول می کـشـد تـا نگاه آن زوج از یکدیگر منحرف شده و به نفر سوم برگردانده شود. باز هرگاه این عمل را با شـخصـی کـه هنوز دلباخته شما نگشته بکار بندید، به او طوری القا میکنید کـه گویی دلبـاخته شماست و باعث سرازیر گشتن مقدار بـیـشـتـری PEA داخـل جریان خونش می شـوید.

لئیل لونـز، مـتخصص روابط انسانها، این تکنیک را “چشمان آب نباتی” نـام نـهـاده. چشمانتان را به چشمان فردی که دوستش می دارید قفل نموده و ثابت در همان حالت نگه دارید. حتی زمانی که او صحبتـش پـایـان یـافـت و یا آنکه شخص دیـگـری به شما مـلـحـق شد، روی برنگردانید. وقتی سرانجام خـواسـتـیـد چشمانتان را از چشمانش برگردانید (پس از ۴-۳ ثانیه) آن کار را با بی میلی و آهستگی انجام دهید دقیقا مانند آنکه توسط یک آب نبات به یکدیگر چسبیده اید. شاید این تکنیک زیاد سودمند به نظر نرسد ولی باور کنید هرگاه بطور صحیح صورت گیرد از تعجب نفس شما را بند خواهد آورد و برای ترمیم رابطه شکست خورده کاربردی می باشد.

اگرآنقدر کمرو و خجالتی می باشید که قادر نیستید مستقیما به چشمها خیره شـویـد از تکنیک آب نـبـات صـرف نظر کرده و از این روش استفاده نمایید.بفردی که وارد گفتگوی شما شده روی برگردانده اما به محض آنکه سخنان آن فرد پایان یافت، بـه سرعت چشمانتان را به سمت شخص مورد علاقه خود بازگردانید. این یک حرکت بررسی کنـنده است. شما میـخواهید واکنش وی را از آنچه گوینده بیان داشته مورد بررسی قرار داده و بـه وی تفهیم کنید که بیش از آن فرد به او علاقه مند هستید.(نگاه کنید به برگرداندن زن به رابطه)

_ از علم مردمک سنجی کمک بگیرید…

ما هـمگی با حالت چشمها پیش از خواب آشنا هستیم وقتی بـه آنها مینگریم نگاهـی خمارآلود است. شما تنها به یک چیز برای ایجاد حالت چشمان پیش از خواب نیاز دارید: مردمک های بزرگ و متسع. بر طبق علم مردمک سنجی این عاملی اسـت کـه هـمه ما به آن پاسخ می دهیـم. شـما قادر نیستید مردمک چشم خود را آگاهانه کنترل کنید (به همین خاطر است که می گویند چشمها هیچگاه دروغ نمیگویند).

اما شما می توانـیـد با ایجاد شرایط مناسب حالت مردمک منبسط را پدید آورده و به نتیجه دلخواه بـرسید. ابتدا نور را کاهش دهید. هـرگاه میـزان روشـنـایـی و نـور مـحیـط کاهـش یابد مردمک چشمها متسع میگردند. به همین خاطر است که استفاده از نور شمع و یا کلیدهای کاهنده نور چراغها در رستورانهای رمانتیک ضروری میباشد. تنها با ملایم کردن و کاهش نور نیست که چهره ما جذاب تر بنظر میرسند، مردمکهای منبسط نیز سودمند هستند.

دانشمندان ۲ تصویر از یک زن را به مردان نشان دادند. هر دو تصویر یکسان و مشابه بود یکی از دو تصویر طوری دستکاری شده بود که مـردمک چشـمـها بـزرگـتـر بـنـظر بـرسنـد. زمانی که تصویر دستکاری شده را نشان مردان دادند، آنهـا زن را در تـصـویـر دسـتـکاری شده، ۲ برابر جذابتر از تصویر واقـعـیـش تـشـخیـص دادنـد. بـروی چهره مردان نیز آزمایش مـشـابـهـی صـورت گـرفـت و بـه زنـان نـشـان داده شـد و نـتایج مشابهی حاصل گشت. همچنین هنگامی که ما به چیزی علاقه داریم و دوستش می داریم می نگریم، مـردمک چشمانمان باز بزرگتر و متسع می شوند.

این را نیز می تـوان تـوسـط تـصـاویـر به اثبات رساند. این بار پژوهشگران تصویر یک زن زیبا را میـان تـعداد زیـادی از تـصـاویر معمولی و پیش پا افتاده قرار دادند سپس تغییر اندازه مـردمـک چـشمهای مردان حین مشاهده آن تصاویر را مورد بررسی قرار دادند. بدون اسـتـثـنـا مـردمـک چـشـمهـای مردان بروی تصویر مورد نظر منبسط می گشت. این یعنی که هرگـاه شـمـا شـدیدا مجذوب شخصی شده باشید باید تا حالا مردمک چشمانتان مانند حفره های سیاه متسع و بزرگ شده باشد!!

خلاصه ای از مراحل برگرداندن مرد/زن به رابطه

میتوان در ۴ مرحله رابطه خود را ترمیم کرد:

مرحله اول قطع کامل ارتباط

دیگر تماس نگیرید

پیام ارسال نکنید

کسی را واسطه نکنید(همچنین نگاه کنید به بهترین راه برای برگرداندن عشقم)

بازگرداندن عشق زیر نظر تیم متخصص

با استفاده از تکنیک های سیگنال جذب و برنامه ریزی عصبی کلامی و با کمی تلاش می توانید رابطه ی از دست رفته و عشق سابقتان را برگردانید. خبر خوب این است که ما می توانیم دانش شما را در این زمینه افزایش دهیم پس برای ارتباط با ما با شماره ی زیر در تماس باشید.(نگاه کنید به دوره آموزشی بازگشت به رابطه)

توجه داشته باشید تکنیک های سیگنال جذب و مقالات برای بازگرداندن عشق به رابطه فقط توسط شاهین زند و تیم نوین بینش ( با هدف ازدواج و پایداری در روابط) آموزش داده می شوند و این گروه فقط از طریق شماره زیر و سایت نوین بینش فعالیت می کنند. پس مراقب باشید فریب سایت های دیگر که با نام شاهین زند فعالیت می کنند را نخورید.

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

تماس ترجیحا از طریق تلگرام یا واتس آپ

می خواهم بیشتر بدانم:

۵ مرحله ی ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بهترین واکنش در برابر بلاک شدن

برگرداندن نامزد سابق

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم

دینامیک های مرد و زن

جذب پسران به خود ( تضمینی)

چرا قانون جذب باعث می شود به عشق خود نرسیم

پیام برای عاشق کردن از راه دور

دعا برای برگرداندن عشق رفته

راه های برگرداندن پسر به رابطه

قانون جذب برای برگرداندن معشوق

آیا مردان عشق اول خود را فراموش می کنند

آیا بازگشت به رابطه تمام شده درست است



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.