no-img
نوین اطلس

برگرداندن زن به رابطه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

برگرداندن زن به رابطه
zip
بهمن ۲, ۱۳۹۶

برگرداندن زن به رابطه


این مطلب در مورد موضوعات برگرداندن دوست دختر سابق، روشهای برگرداندن دختر، راه های برگرداندن عشق از دست رفته، دینامیک های مرد و زن، بهترین راه برای برگرداندن عشقم، تکالیف برای برگرداندن عشقمان، راه های برگرداندن دختر، برگرداندن پسر نوشته شده است.

برگرداندن دوست دختر سابق

به بگویید که هنوز دوستش دارید

خانم ها همیشه منتظر شنیدن یک چنین کلماتی هستند و اگر آنرا در موقعیت مناسب مطرح کنید معمولا با روی باز مورد پذیرش واقع می شوید. باید توجه داشته باشید که این گونه حرف ها را به صورت آنی و بدون مقدمه چینی بیان نکنید. صبر کنید تا با او تنها شوید و بعد آن احساس سحرآمیز را منتقل کنید مثلا هنگامیکه که مشغول قدم زدن در زیر نور ماه هستید. سعی کنید در بیان احساسات خود منحصر به فرد عمل کنید.

البته منظور ما این نیست که کارهای عجیب و غریب ارائه دهید. مثل این که مثلا در یک مسابقه بیس بال عکس جانوران غول پیکر را تبلیغ کنند!شما باید حرف هایتان را از صمیم قلب برای او بازگو کنید. آه، حالا آیا شما واقعا او را دوست دارید؟ اگر پاسخ منفی است او قطعا متوجه خواهد شد.

روشهای برگرداندن دختر

به او نشان دهید چه کسی را از دست می دهد

شما باید در اطراف خود شرایط مطلوبی را ایجاد کنید تا حس حسادت او بیدار شود. می توانید با خانم های جذاب و زیبا ارتباط برقرار کنید حال چه آنها معشوقه های قدیمی باشند چه دوست های مونث و چه آشنایان جدید. خود را در نظر او مانند یک انسان خواستنی جلوه دهید. مثل یک دوست ساده به او نزدیک شوید آن وقت او سریع تر از آنچه که فکرش را می کنید بدرفتاری ها و کارهای بد گذشته شما را فراموش خواهد کرد.

البته این کار از ریسک بالایی برخوردار است اما اگر بتوانید از عهده آن برایید نتیجه مثبتی را در بر دارد. توجه داشته باشید که نباید خودنمایی کنید، از خود راضی جلوه کنید و یا اینکه او را به طور کامل از محور توجه خود خارج کنید، فقط با کمال آرامش از جمعی که هستید استفاده کنید.

با او صحبت کنید

او احتمالا همیشه از این موضوع که شما همدم خوبی نیستید شکایت می کند. با صحبت کردن به او نشان دهید که در اشتباه است. علل ایجاد سوء تفاهم را ردیابی کنید و آنها را رفع کنید. او را با طرز تفکر خود آگاه سازید. بر روی مشکلات گذشته کار کنید و آنها را برطرف نمایید. از او بخواهید که در مورد سایر خواست هایش نیز با شما صحبت کند و با توجه کامل به آنها گوش دهید. با این کار به او ثابت می کنید که به اندازه کافی بالغ هستید که از پس رفع نیازهای او برایید.

راه های احیای عشق در رابطه

به او نشان دهید که تغییر کرده اید

گفتن ” من عوض می شوم” دردی را دوا نمی کند. اعمال شما قدرت تاثیر گذاری بیشتری نسبت به گفته هایتان دارند و به عنوان اولین منبع تصمیم گیری او به شمار می روند. تشخیص دهید که او چه کارهایی را می پسندد و چه کارهایی را دوست ندارد سپس ذهن خود را بر روی انجام دادن و یا ندادن آنها متمرکز کنید.(نگاه کنید به بهترین روش شروع رابطه تمام شده)

برای مثال آیا او از شما گله دارد که هیچ وقت به حرف هایش گوش نمی دهید؟ پس کاری را انجام دهید که او می خواهد و از آن لذت می برد.

چند کلام در مورد داینامیک های مرد و زن

زنان سلامت خود را برای دیگران به خطر می‌اندازند

محققان می‌گویند بسیاری از زنان سلامت خود را به خاطر بهبود زندگی عزیزانشان به خطر می‌اندازند. دو سوم از زنانی که در مطالعه‌ای توسط «بنیاد قلب بریتانیا» شرکت کردند گفتند که بیشتر، نگران سلامتی خانواده و دوستان خود هستند تا سلامتی خودشان؛ و یک پنجم از پرسش‌شوندگان که مجموعاً شامل ۱۱۵۴ نفر بود گفتند که اصلاً به فکر سلامت خود نیستند. روان‌شناسان می‌گویند که این رفتار احتمالاً ریشه‌های ژنتیک دارد و هدف آن اطمینان از تداوم نسل است.

یکی از روان‌شناسان دانشگاه اسکس می‌گوید: «مادر‌ها به خصوص برای فدا کردن خود به خاطر منفعت فرزندانشان پیشتازند». وی افزود: از نقطه نظر علم تکامل، مادر‌ها عمدتاً سرمایه‌گذاری شدیدی در فرزندان خود می‌کنند که اغلب به قیمت سلامتی خودشان تمام می‌شود. محققان می‌گویند بسیاری از زنان سلامت خود را به خاطر بهبود زندگی عزیزانشان به خطر می‌اندازند.

به علاوه انسان عموماً موجود از خود گذشته‌ای است. با توجه به تأکید جامعه نوین بر مراقبت‌های بهداشتی و حفظ سلامتی، انتظار می‌رود اکثر افراد مراقب بستگان، همسر، فرزندان و دوستان خود باشند. اما زنان احتمالاً به خاطر عرف اجتماعی بیشتر نگران عزیزان درجه یک خود می‌باشند.
بنیاد قلب بریتانیا گزارش می‌دهد: «زنان وقتی نوبت به سلامت خودشان می‌رسد می‌توانند بدترین دشمن خود باشند و نیاز‌های خود را فدای رسیدگی به عزیزانشان کنند.»

این مرکز در ادامه گزارش خود می‌افزاید: واقعیت غم‌انگیزتر این است که هزاران زن از ناراحتی‌های قلبی و گردش خون می‌میرند و این در حالی است که اکثر زنان تصور می‌کنند مرد‌ها بیشتر در معرض خطر بیماری قلبی هستند، غافل از اینکه همین تعداد زن نیز هر ساله در بریتانیا در اثر بیماری قلبی جان می‌بازند.

تکالیفی برای کنترل غرایض ضمیر ناخودآگاه

کسانی که درغم اندوه به هم خوردن رابطه یی هستند، گرایش خیلی زیادی دارند که دقیقا برعکس آنچه که باید را انجام دهند. به همین خاطر گاهی صدمه ی جبران ناپذیری را به رابطه شان می زنند. در هر فاجعه یی، اولین قدم متوقف کردن خونریزی و بعد حل مشکل است. رابطه ی عاطفی شما هم از این امر مستثنی نیست. زن ها دنبال مردهای قوی هستند که بتوانند از آن ها محافظت کنند و مردها به هیچ وجه به زن هایی که به آن ها اجازه نمی_دهند هر کاری که می خواهند بکنند، احترام نمی گذارند.

احساسات تغییر می کنند. آن ها شبیه وضعیت هوا هستند. حتی در گرم ترین تابستان ها یا سردترین زمستان ها وضعیت هوا به طور مداوم تغییر می کند. هیجان های ما هم این خصوصیت را دارند. پس فرقی نمی کند که همسر یک فرد چه قدر خوب و فوق العاده باشد، احساسات عاشقانه اولیه کاملا پایدار نمی ماند.
اما خیلی هم نباید وحشت کرد. هر چند این احساسات ناپدید می شوند اما ممکن است دوباره برگردند و البته دوباره بروند و دوباره و دوباره برگردند و بروند! این رفت و آمد مداوم خصوصیت هر هیجان دیگری مثل ترس و خشم و لذت است. احساسات مثل بهاری که از پی زمستان می رسد، می آیند و می روند.
خیلی ها این را می دانند اما زود و ساده فراموشش می کنند. ما شیفته احساسات عاشقانه می شویم و انتظار داریم که تا ابد پایدار بمانند. انتظار داریم که همسرمان نیازهای ما را برطرف کند، همان طور که دوست داریم رفتار کند آرزوهای ما را برآورده بسازد و در کل زندگی ما را بهتر، ساده تر و شادتر بکند و خوب البته دیر یا زودی سیلی واقعیت قلعه خاکی آرزوهای ما را خراب می کند.

بزرگ ترین لطیفه درباره زندگی بشر این است که افرادی که بیشترین اوقات را با آن ها می_گذرانیم و از همه بیشتر با آن ها صمیمی هستیم همان هایی هستند که بیشتر از همه اعصاب ما را خرد می کنند! هر چند طعنه و کنایه شنیدن، مورد انتقاد تند و تیز واقع شدن و طرد شدن از طرف رئیس، همسایه یا همکار ناراحت کننده است اما این رفتارها وقتی بیشترین ناراحتی را ایجاد می کند که فردی که عاشقش هستیم آن_ها را انجام بدهد.

درد و عشق شبیه دو همراه صمیمی هستند که دست در دست هم سفر می کنند. لزومی ندارد حرف مرا باور کنید. به تجربه خودتان رجوع کنید: آیا شده رابطه ای صمیمی با کسی داشته باشید و وقت زیادی را با او بگذرانید و در این تعامل احساسات منفی را تجربه نکنید؟

پس قضیه این طور است: اگر خانه ای بخرید مجبور هستید هزینه گاز و برق و آب را پرداخت کنید؛ اگر بچه دار بشوید مجبورید لباس او را عوض کنید و شب های مدیدی بی خواب بمانید و اگر ازدواج کردید حتما مقدار معمولا زیادی استرس تجربه خواهید کرد. این یکی از واقعیت_های غیرقابل انکار زندگی بشر است.ستارگان موسیقی، شعرا و نویسندگان رمان علاقه زیادی به نادیده گرفتن این واقعیت دارند. آن ها می خواهند تا ما این افسانه قدیمی را باور کنیم: یک همسر کامل وجوددارد که منتظر شما است و بدون او شما فردی ناکامل، ناراضی و محکوم به نصفه و نیمه ماندن هستید و وقتی در نهایت این همسر کامل را پیدا کردید عاشق او خواهید شد و تا ابد و بدون زحمت زیاد در حالت عشق و قدردانی باقی خواهید ماند.

اگر می خواهید پسری را با قصد ازدواج برگردانید بخوانید

تا وقتی که مطمئن نشده اید اوضاع از چه قرار است با او نزدیک و صمیمی نشوید. این نزدیکی قدرت تصمیم گیری و قضاوت شما را از بین می برد و شما قادر نخواهید بود به درستی موقعیت را تشخیص دهید. این کار هم چنین شما را از تمرکز روی مسائل واقعی باز می دارد و درگیر این فکر می کند که دارید دوباره همان مسیر اشتباه را می پیمایید.

درگیر این نشوید که او را تصاحب کنید و بازی را ببرید. با این امیدکه او می بیند و توجه اش را جلب می کنید کاری انجام ندهید و در اینستاگرام پست نگذارید، وقتی که او را می بینید یا با او صحبت می کنید نقش چیزی را که نیستید بازی نکنید با این امید که برگردد. انجام این کارها توجه شما را روی او برمی گرداند در حالی که قرار است شما در حال حاضر روی خودتان تمرکز کنید! برای خودتان زندگی کنید نه برای برگرداندن او.
افسرده و گرفته نباشید. دائما به او پیام ندهید و با او تماس نگیرید. التماس، گریه و یا خواهش نکنید. این کار فقط باعث می شود دیوانه به نظر برسید و او را بر نمی گرداند.

یادتان باشد که همه چیز درست خواهد شد. ببینید، من با دوست سابقم که ۱۱ سال قبل از ازدواجم با او دوست بودم ازدواج کردم و در طی این مدت بارها و بارها به طور تصادفی همدیگر را ملاقات کرده بودیم و هیچ اتفاقی نیافتد. این اتفاق فقط وقتی افتاد که ما هر کدام به طور مجزا روی خودمان کار کردیم و توانستیم در جایی قرار بگیریم که بتوانیم یک رابطه ی موفق داشته باشیم. من طی آن ۱۱ سال دوستان دیگری هم داشتم که می خواستم برگردند اما حالا که به آن روزها نگاه می کنم خیلی خوشحالم که آنها هرگز برنگشتند. ما همیشه نمی دانیم چه چیزی برای ما بهترین است. فقط به این اعتماد کنید که آخرش همه چیز خوب پیش خواهد رفت.

می خواهم بیشتر بدانم:

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

تکالیف برای برگرداندن عشقمان

چگونه عشقم را برگردانم

طرز برخورد با عشق قدیمی

برگرداندن دوست دختر سابق

مقالات بازگشت به رابطه



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.