no-img
نوین اطلس

راه های جذب پسر مورد علاقه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راه های جذب پسر مورد علاقه
امتیاز 5.00 ( 2 رای )
zip
بهمن ۱, ۱۳۹۶

راه های جذب پسر مورد علاقه


راه های جذب پسر مورد علاقه چیست؟

چگونه پسر مورد علاقه خود را برای ازدواج جذب کنیم؟

اگر سوالات بالا ذهن شما را نیز به خود مشغول کرده است پس با این مطلب از نوین اطلس همراه باشید چرا که درباره ی موضوعات جذب پسر مورد علاقه برای ازدواج، تست مرد مورد علاقه، روش های عاشق کردن پسران، رفتارهای زنانه مورد علاقه مردان، راه جذب دختر مورد علاقه، اندام مورد علاقه مردان، راه های جذب پسران مغرور و دعا برای ازدواج با مرد مورد علاقه نوشته شده است.

جذب پسر مورد علاقه برای ازدواج

برای انتخاب یک مرد مناسب و جذب پسر مورد علاقه برای ازدواج باید شخصیت واقعی خود را شناخته و همان فردی باشید که هستید.
یکی از چالش برانگیزترین مسائلی که دختران جوان با آن رو به رو هستند ناتوانی در انتخاب و جذب همسر مناسب و ایده آل شان برای ازدواج است.

بسیاری از آن ها با این مشکل مواجه می شوند که پسر مورد علاقه شان به آن ها توجهی نمی کند و در مقابل مردانی به دور از ویژگی های مورد نظرشان به آن ها درخواست ازدواج می دهند.

تحقیقات نشان داده این مسئله به صورت یک معضل بزرگ بین دخترانی که به سن ازدواج رسیده اند فراگیر شده است.

فکر می کنید دلیل آن چیست؟

چرا مردان مورد علاقه تان به شما توجهی نشان نمی دهند و در مقابل مردانی از شما درخواست ازدواج می کنند که هیچ یک از ویژگی های مورد نظرتان را ندارند؟

براساس قانون جذب مردانی را به خود جذب می کنید که دقیقا مانند خود شما باشند نه آن چیزی که در ذهن خود ساخته اید.

اجازه دهید با یک مثال کوچک این مسئله را برای شما روشن کنیم: پرندگانی که از یک نوع باشند در کنار هم جمع می شوند و هیچ گاه نمی توانید دو گونه ی مختلف از پرندگان را در یک گروه از آن ها پیدا کنید!

با این حال می توان گفت در این قانون نوعی تناقض وجود دارد. زیرا این تقریبا غیر ممکن است که شما چیزی را درخواست کنید که با شخصیت شما ناسازگار باشد. خواسته های تان از شروط ذهنی شما نشات می گیرد. به عبارت دیگر شما چیزی را می خواهید که برای تان ارزشمند است. خواسته های شما منظری از نیازها و کمبودهای ضمیر ناخودآگاه شما می باشد و انتخاب های ما نیز معمولا به سمت افرادی گرایش دارد که بتوانند این نیازها و کمبودها را برطرف کنند. به عبارت دیگر ما فردی را می خواهیم که مکمل و کامل کننده ی ما محسوب شود. اما فردی را جذب می کنیم که مثل خودمان، کمبودها و نیازهای ما را در بردارد. در واقع می توان گفت افرادی هم نوع، با شخصیتی مشابه شخصیت خود جذب می کنیم.

اگر در تلاش برای جذب همسر مناسب و جذب پسر مورد علاقه برای ازدواج هستید ابتدا باید درک کنید که خواسته های شما باید نمای کاملی از شخصیت شما باشد.

پس برای انتخاب همسر مناسب و جذب پسر مورد علاقه برای ازدواج لازم است درک کاملی از شخصیت خود به دست آورید.

نکاتی که مانع جذب پسر مورد علاقه برای ازدواج می شود

در مسیر جذب پسر مورد علاقه باید بدانید چه رفتارها و کارهایی مانع می شوند. گاهی اوقات هر چه تلاش می کنید نتیجه برعکس می بینید به همین دلیل موارد زیر درباره موانع جذب پسر مورد علاقه برای ازدواج را با دقت بخوانید و تا جایی که می توانید از آن ها دوری کنید.

آرایش زیاد

شاید تصورتان این باشد که هفت قلم آرایش شما را زیباتر می کند اما نظر یک مرد کاملا متفاوت است و آرایش زیاد برای او هیچ جذابیتی ندارد. پس بیایید واقع بین باشیم. حقیقت این است که مردها با آرایش زیاد جذب شما نمی شوند.

سخن چینی کردن

ممکن است به اشتراک گذاشتن آخرین خبر و شایعه درمورد یکی از دوستان یا همکاران تان برای شما جذابیت داشته باشد اما این را بدانید که سخن چینی یکی از ویژگی های غیر جذاب از نظر مردهاست. شاید نیت شما این باشد که بخواهید از این طریق با او بیشتر ارتباط برقرار کنید اما حرف زدن درباره دیگران عزت نفس پایین شما را نشان می دهد. خیلی ها به دلیل اعتماد به نفس پایینی که دارند سعی می کنند با حرف زدن درباره اشتباهات دیگران و سخن چینی احساس بهتری نسبت به خودشان داشته باشند. این را بدانید مردها جذب کسی می شوند که اعتماد به نفس داشته باشد، به خودشان ارزش بدهند و برای بالا بردن خودشان دیگران را سرکوب نکنند. پس اگر به دنبال راه جذب پسر مورد علاقه برای ازدواج هستید از سخن چینی بپرهیزید.

اعتماد به نفس بیش از حد

اعتماد به نفس یکی از ویژگی هایی است که برای مردها جذابیت بالایی دارد اما بین اعتماد به نفس و غرور و تکبر فرق هست. خودتان را باور داشته باشید، به داشته ها و موفقیت های تان افتخار کنید اما خودنمایی نکنید. خودستایی نتیجه برعکس می دهد و کاری اشتباه است. باید تواضع داشته باشید و آنقدر به خودتان اطمینان داشته باشید که نخواهید با خودستایی قابلیت های تان را نشان دهید. یک مرد نیاز ندارد که دائما عالی بودنتان را به او متذکر شوید. با این کار او برداشت خودش را خواهد کرد.

بدگویی کردن از دیگران

شاید فکر کنید برای جذب پسر مورد علاقه، بدگویی کردن از همسر سابق یا رابطه ای که قبلا داشتید کار درستی است اما این کار شما را بد نشان می دهد. نیت شما این است که به او نشان دهید جای هیچ نگرانی نیست اما دائما انتقاد کردن از رابطه سابق، رفتاری کاملا غیر جذاب است و با این کار کینه توزی خود را نشان داده اید و او در ذهن خودش ناخودآگاه به این فکر می کند که ممکن است نفر بعدی که چنین کلماتی را پشت سرش می گویید او باشد. پس بهتر است گذشته را کاملا رها کنید و به حال و آینده فکر کنید. چرا که این مورد از علت دوری پسر از دختر است.

روش های عاشق کردن پسران

زیاد معاشرت کنید… سپس غیر قابل دسترس گردید!

در راه جذب پسر مورد علاقه بدانید که هر چه بیشتر با شخصی ارتباط داشته باشید آن شخص بیشتر شما را دوست خواهد داشت. این را دیوید لیدمن متخصص رفتار انسان ها بیان می کند. در واقع حق با اوست. چندین مطالعه دیگر نشان داده که در معرض قرار گرفتن مکرر با هر محرک خاص ما را نسبت به آن محرک علاقه مندتر می گرداند. (تنها زمانی این نظریه صدق نمی کند که واکنش اولیه ما به آن محرک منفی باشد). بنابراین در ابتدای آشنایی از آنکه کناره گیر، گریزان و غیر قابل دسترس باشید، پرهیز کنید. در عوض به دنبال بهانه های فراوان برای آنکه وقت خود را با وی بگذرانید باشید.
اکنون حواستان را کاملا جمع کنید چون این مرحله زیرکانه بوده و احتیاج به مهارت دارد. درست زمانی که مطمئن شدید که او را مجذوب خود کرده و محبوب گشته اید به تدریج معاشرت خود را کاهش داده و کمتر در دسترس قرار گیرید و این کار را تا زمانی که وی دیگر شما را ملاقات نکرده و نبیند ادامه دهید. شما هم اکنون “قانون کمیابی” را بطور مؤثر بکار گماردید. همه ما واقف هستیم که: مردم خواهان چیزهایی هستند که نمی توانند داشته باشند و همیشه در دسترس بودن شما سبب کاهش ارزش و شأن شما می گردد. برای مثال هرگاه پایتان را از در خانه بیرون بگذارید و با توده عظیمی از الماس بروی زمین روبرو گردید، کم کم برایتان عادی شده و دیگر آن ها را بچشم سنگ های گرانبها و ارزشمند نخواهید نگریست. این قانون کمیابی است که سبب می شود بیشتر طالب آن ها گردید. با آنان باشید و سپس کمیاب گردید و مشاهده خواهید کرد محبوب تر می شوید. ما مرتباً در مورد مسایلی چون شور و اشتیاق، جاذبه جنسی و عشق صحبت به میان میاوریم اما به “شباهت ها” اشاره ای نمی کنیم. باید آگاه باشیم افراد با خصوصیات متضاد در بلند مدت جذب یکدیگر نمی شوند. ما همواره در جستجوی شباهت ها میان خود و شریک زندگیمان می باشیم. اغلب ما با گشتن و معاشرت با دوستانی که مورد علاقه مان نمی باشند ترس داریم پس چرا با معشوق خود چنین کنیم؟ علاقمند بودن و دوست داشتن کسی بسیار مهمتر از آن است که ما عاشق آن فرد باشیم. تنها شباهت های اخلاقی و شخصیتی ما نیست که حائز اهمیت می باشد. هرگاه شما با فردی که از لحاظ ظاهر شبیه شما باشد آشنا گردید، احتمال آنکه وی شیفته و دلباخته شما گردد ۴ برابر بیشتر می باشد.

کار دلپسندی برایش انجام ندهید…. بگذارید او برایتان کارهای دلپسند انجام دهد.

هر گاه شما کار پسندیده ای برای شخصی انجام دهید، از دو جهت احساس خوبی خواهید داشت: احساس خوشنودی از خودتان و صمیمیت با فردی که شما اندکی با عملتان لوسش کرده اید. ما معمولا به منظور توجیه زحمات و یا هزینه هایی که صرف فرد مورد نظر کرده ایم در شایستگی و استحقاق وی مبالغه و خیال پردازی می کنیم. سرانجام آنکه: ما آن فرد را بیشتر دوست خواهیم داشت. هرگاه شخصی برای ما کار پسندیده ای انجام می دهد، خوشنود می گردیم. اما در کنار آن احساسات ناخوشایند دیگری نیز تظاهر خواهند کرد. گاه غرق در هیجانات می شویم. در تنگنا قرار می گیریم که مانند همان فرد بامعرفت که آن لطف را در حق شما کرده عمل نماییم یعنی آنکه لطفش را جبران کنیم. و حتی زمانیکه آن عمل نیک از سوی شخصی صورت می گیرد که شما علاقه وافری به وی داشته اما نسبت به احساسش نسبت به خودتان مردد هستید، مسئله بسیار بغرنج تر می گردد. متوجه منظورم می شوید؟ هنگامی که ما شیفته و شیدای شخصی می شویم، ناگزیریم برای او کارهای لطف آمیزی انجام دهیم. اما بهتر آنست اجازه دهید او شما را لوس کند.

رفتارهای زنانه مورد علاقه مردان

  •  مردها علم غیب ندارند. هرچیزی که در ذهنتان است را به وی بگویید. انتظار نداشته باشید آن ها ذهن شما را بخوانند.
  • مردها دوست ندارند آن ها را در نقش مهره ای استفاده کنید تا حسادت دوستانتان را برانگیزید.
  • مردها در روابطشان جدی بوده و بیش از اندازه احساس مالکیت دارند. پس در این مورد کمی با احتیاط رفتار کنید.
  • سیگار کشیدن خانم ها یکی از بزرگترین موارد منزجر کننده برای مردان است پس از سیگار دوری کنید.
  • دخترانی که نمی خواهند حقیقت را بشنوند پس بهتر است سوال هم نپرسند و فرد مقابل را عادت به پنهان کاری ندهند.
  • پایان دادن به یک بحث داغ با کلماتی نظیر خوبه و …  اصلا جالب نیست.

راه جذب دختر مورد علاقه

۱-درب را برای او باز کنید

چرا بسیاری از شما این ژست ساده را فراموش کرده‌اید؟ این کار بسیار ساده است و از مدت‌ها قبل رفتار و ژست ویژه آقایان بوده است؛ این ژست، مورد علاقه بسیاری از زنان بوده و سریع‌تر باعث جذب دختر مورد علاقه‌تان می شود . و می تواند کنار شما احساس آرامش بیشتری کند. این کار موجب می‌شود که او احساس کند که هوای او را دارید و در تمام لحظات حواستان به او است.

۲-حمل بار و وسایل سنگین

تصور کنید که به ملاقات دختر مورد علاقه‌تان رفتید و او کیف سنگینی در دست گرفته است، اگر بار و کیف او را از دستش بگیرید و برای او حمل کنید، بهترین تأثیر را بر احساسات او می‌گذارید و با این کار او احساس علاقه بیشتری به شما می‌کند. شما با انجام این کار به او نشان داده‌اید که حس مردانه شما بسیار قوی است. حتی اگر عادت داشته باشید که بار سنگینی را برای زنان و افراد میان‌سال دیگر نیز حمل کنید، موجب می‌شود که دختر مورد علاقه‌تان حس کند که شما خیرخواه هستید و به افراد هم نوع خود کمک می‌کنید، درنتیجه حس علاقه او به شما بیشتر می‌شود. و مطمئناً برداشتن یک بار سنگین و کمکی از این نوع ، به جذب دختر مورد نظرتان کمک شایانی می کند.

۳-جای خود را به زنان و افراد سالمند بدهید

تصور کنید که در اتوبوس و یا مترو نشسته‌اید، ناگهان فرد میان‌سال و یا سالمندی سوار می‌شود ، آن فرد توانایی کافی را برای ایستادن ندارد، اگر شما جای خود را به این فرد بدهید، نهایت احترام را به او گذاشته‌اید. این کار باعث می‌شود که شخصیت مردانه شما قوی‌تر شود و دختر مورد علاقه‌تان نیز، احساس بهتری نسبت به شما پیدا کند. این روش نه تنها به جذب دختر بلکه به محبوب شدن شما نزد افراد حاضر شده و می تواند حس نشاط آوری برای خود شما نیز به همراه داشته باشد.

۴-کت خود را روی شانه‌های او بیندازید

تصور کنید، در هوای سرد و برفی با دوست دختر خود در حال قدم زدن هستید، هوا سرد است و دختر کنار شما احساس سرمای زیادی می‌کند، بهترین ژست مردانه‌ای که می‌توانید در این زمان از خودتان نشان دهید، این است که کت خود را از تنتان در بیاورید و روی شانه‌های او بیندازید. این ژست موجب می‌شود که تمام علاقه و توجه خودتان را به دختر مورد علاقه‌تان ابراز کنید.

۵- مؤدب صحبت کردن و اجتناب از فحش دادن

ممکن است فحش دادن بین دوستانتان قابل قبول باشد، اما فحش دادن نزد یک خانم نجیب بسیار زشت است و موجب سلب اعتماد او به شما می‌شود و شخصیت شما را زیر سؤال می‌برد. سعی کنید مؤدب صحبت کنید. طرز صحبت کردن مؤدبانه موجب جذب جنس مخالف به شما می‌شود.

۶-گوش دادن و حفظ ارتباط چشمی در جذب دختر

زمانی که دوست دخترتان در حال صحبت کردن با شما است، به چشمان او چشم بدوزید و تمام توجهتان را به او بدهید. به تک تک کلمات او را به دقت گوش دهید. این کار حس خوبی را به او منتقل می‌کند و موجب می‌شود که او از حس توجه شما به خودش احساس خوبی داشته باشد. و همیشه این‌گونه ارتباطات بخصوص از نوع چشمی آن در جذب دختر موفق عمل کرده است.(نگاه کنید به طرز نگاه پسر عاشق)

اندام مورد علاقه مردان

شما چی فکر می کنید، به نظر شما مردان چه زنانی را زیبا می دانند؟ آیا فقط به خاطر زیبایی ظاهری چهره، ممکن است یک مرد، زنی را به عنوان شریک زندگی آینده اش انتخاب کند؟

آیا میدانستید چهره هایی که مردان بیشتر می پسندند صورت هایی است که بشاش و جوان اند و بهتر با آن ها ارتباط برقرار می کنند. زیبایی چهره بانوان و جوانی آن تاثیر زیادی روی مردان می گذارد.

بسیاری از خانم ها از اقلام مختلف و متعدد آرایشی-بهداشتی استفاده می کنند و تن به عمل های جراحی متفاوت و متعدد پلاستیک و زیبایی می دهند تا چهره خود را جذاب تر و زیباتر کنند. در حالی که مطالعه ای جدید نشان داده است که مردان، بی آرایش بودن چهره و ساده بودن صورت خانم ها را جذاب تر و زیباتر می بینند و آن را ملاکی برای زیبایی و زنانگی در نظر می گیرند.

این مطالعه که در مجله «علم جامعه شناسی» منتشر شد، نظر و معیار مردان را به طور پراکنده با سلایق متفاوت راجع به زیبایی چهره خانم ها از طریق پرسش هایی به طور مستقیم و غیر مستقیم بررسی کرد.
پس از بررسی و طبقه بندی پاسخ ها این نتیجه بدست آمد که مردها صورت های ساده را بیشتر ترجیح می دهند.

روانشناسان و جامعه شناسان ریشه این امر را ناشی از قسمت شناختی مغز می دانندکه به طور ناخودآگاه سادگی و پیچیده نبودن را ترجیح می دهد و به محرک های ساده سریع تر و راحت تر پاسخ می دهد.

در مطالعه ای دیگر که تیمی تحقیقاتی در پاریس آن را انجام داد، هدف بررسی قضاوت های آقایان بر جذابیت و زیبایی خانم ها بود.
در این مطالعه که بر روی ۱۶۹ مرد انجام شد، تنها گردی صورت خانم های متفاوت به آن ها نشان داده شد تا بر قضاوت آن ها تاثیر نگذارد.

چهره های جذاب از نظر مردان
نتایج این مطالعه نشان داد که مردان آن دسته از چهره هایی را جذاب دانستند که برای نگاه به آن عصب های کمتری را در مغز خود درگیر می کردند و مراحل کدگذاری آن ها در مغز آسان تر انجام می شد. در واقع هر چه چهره بازتر و ساده تر و عاری از آرایش و رنگ های متفاوت بود، مردها راحت تر آن را بازشناسی می کردند.

نتیجه این مطالعه نشان داد که صورت های متقارن، گشاده و جوان به این علت که نشان از زایایی و تازگی دارند، جذاب تر محسوب می شوند و همانطور که افراد منظره هایی همچون دریا و جنگل را که ساده و آرامش بخش هستند را بیشتر ترجیح می دهند، چهره های ساده را نیز بیشتر دوست دارند.

راه های جذب پسران مغرور

یادتان باشد، پسران در مقابل فشار روانی ناشی از سقوط اقتصادی یا ورشکستگی از دخترها ضعیف ترند و زودتر دچار عوارض و بیماری هایی مانند سکته ی قلبی می شوند، در چنین مواقعی از او حمایت کنید، سرزنش فایده ای ندارد.

پسرها دوست دارند شما ایمان داشته باشید، که آن ها همه ی کارها را مانند یک “پسر” انجام می دهند، از قدیم و ندیم گفته اند که دخترها هنر پیشه های خوبی هستند، در این قسمت مورد بخصوص، تظاهر مهم تر از ایمان قلبی است.

یکی از مهمترین نیازهای پسر، اطمینان از این موضوع است که خانمش به وی افتخار می کند. پول و قدرت همه چیز نیستند، شرافت، اخلاق خوب، سخت کوشی، امید، وفاداری، تسلیم نشدن در مقابل حوادث روزگار، همه و همه قابل تحسین هستند. بهانه ای برای تحسین کردن بیابید.

دعا برای ازدواج با مرد مورد علاقه

سید علیخان شیرازی در کتاب کلم طیب نقل فرموده: اسم اعظم خدای تعالی آن است که افتتاح او «الله» و اختتام او «هو» است، هر که اسم اعظم خدای تعالی را روزی یازده بار ورد خود قرار بدهد، هرآینه هر امر مهم جزئی و کلی برای او آسان شود و آن اسم اعظم پنج آیه از پنج سوره ی مبارکه ی بقره، آل عمران، نساء، طه و تغابن است، با این ویژگی که حروف آن نقطه ندارد و تغییری در اعراب آن ها صورت نمی گیرد:

۱. «الله لا إله إلا هو الحی القیوم … » تا آخر آیه الکرسی،

۲. «الله لا اله الا هو …نزل علیک الکتاب …»

۳. «الله لا إله ان هو لیجمعنکم …»

۴. «الله لا إله ان هو له الاسماء …»

۵. «الله لا إله الا هو و علی إلله…»

۴. دعای مقاتل بن سلیمان از امام سجاد (ع):

امام سجاد (ع) به مقاتل بن سلیمان، دعایی را تعلیم داده، که مقاتل گوید هر کس این دعا را صد بار بخواند ، دعایش مستجاب خواهد شد. ابتدا و انتهای این دعا چنین است: «الهی کیف ادعوک و انا…:» خدایا چطور بخوانم تو را و حال من منم… «تفرج عنی فرجا عاجلا غیر اجل نفسک و رحمتک یا ارحم الراحمین» گشایش فوری بدون مدت دار، به من عطا کن به فضل و رحمت خودت، ای مهربان ترین مهربانان.

بیشتر بخوانید:

چگونه کسی را که دوست داریم عاشق خود کنیم

راه های جذب پسران مغرور

راه ها جذب پسر مورد علاقه در دانشگاه

مردان شهریور چه زنانی را دوست دارند

دعای علاقه مندی

مرد متولد آذر با چه ماهی ازدواج می کند

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.