no-img
نوین اطلس

جلب اعتماد دختر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

جلب اعتماد دختر
امتیاز 3.00 ( 3 رای )
zip
دی ۳۰, ۱۳۹۶

جلب اعتماد دختر


این مطلب در مورد موضوعات جلب توجه پسر، راه های جذب دختر در دانشگاه، عاشق کردن دختر به خود، راه های جذب دوست دختر، جذب دختر مغرور، راه و روش مخ زدن دختر، جذب دختر با حرف زدن، روانشناسی جذب خانمها نوشته شده است.

جلب توجه پسر

۱- نشان دهید که به او نظر دارید

برای این کار قبل از هر چیز، مطمئن باشید که در موقعیت خوبی از ابراز وجود هستید. یادتان باشد هر آدمی بعضی روزهای شلخته دارد. گاهی بداخلاق و خسته است. روزهایی هم هستند که همه چیز آرام و راحت سپری می شود. باید متوجه حس و نشاط و انرژی خودتان باشید. به عبارت دیگر باید در بهترین حالت وجودی تان باشید.

۲- بروز احساسات زنانه

برای مردان، اجتماعی بودن و حرف زدن و حتی صمیمی بودن زنان، نشانه جالبی است ولی صحبت در باره جذابیت و کششی است که باید در زنان ببینند. میل و تمنایی که می خواهید منتقل کنید باید آرام و با وقار باشد. حرف زدن آرام با چاشنی طنازی شروع خوبی است. او بخصوص باید بفهمد برای تان دلنشین است که با گفتگو می کنید.

یادتان نرود که احساسی بودن با س ک س ی بودن فرق دارد. اصلا به فکر این نباشید که از نظر جنسی او را اغوا کنید. اداهای جنسی در آوردن برای زنانی است که به خودشان و جذابیت زنانه شان اعتماد ندارند.

۳- اعتمااد به نفس

برای به دست آوردن مردان خاص و قدرتمند نمی توانید خجالتی باشید. باید به اندازه او قدرتمند و سرشار و خاص باشید. این یعنی بدانید چه می خواهید و با چه قدرتی دنبالش هستید. باید این میل و تمنا برای به دست آوردنش را در خودتان بپرورانید. وقتی احساس کردید که او حق شما است به خودی خود یک حس و حضور در شما ایجاد می شود که جذابیت شما را بروز خواهد داد.

۴- سکوت

اجازه دهید حرکات بدن و دست و ایما و اشاره و نگاه تان حرف بزند. بدون حرف زدن نشان دهید که هم خواستنی هستید و هم او را می خواهید. خیلی صریح تر بگویم هر حرکت ساده شما باید گویای جادوی زنانه تان باشد. مردان با تمام وجود، این رفتارهای متین، با وقار و جذاب را می فهمند.

راه های جذب دختر در دانشگاه

آپدیت باشید

اگر نقشه تان را کشیده اید و می خواهید برای خودتان رفیق پیدا کنید، لازم است علاوه بر جذابیت های ظاهری به چیزهای دیگری هم توجه کنید. پس قبل از قرار گرفتن در موقعیت خودتان را آماده و مجهز کنید.

آرشیو یک هفته گذشته اخبار را ببینید که اگر لازم شد از آنها استفاده کنید. از آن بهتر اینکه در زمینه ای که سرگرمی تان است و به آن علاقه دارید اطلاعاتی جمع کنید؛ مثلا اگر به ادبیات علاقه مندید تا قبل از شورع ترم چند کتاب معروف یا جدید بخوانید، راجع به نویسنده اش کمی تحقیق کنید و چندتایی از عنوان کتاب ها را به خاطر بسپارید.

چک کنید ببینید امسال نوبل ادبیات را کی گرفته و بعدا به موقع و به جا بپرسید: راستی از این نویسندهه که امسال نوبل گرفت چیزی خوندنی؟ برای احتیاط نام برنده دو سال قبل را هم حفظ کنید. حالا طرفتان آچمز شده و گمان می کند با یک آدم حسابی طرف است. یک آدم چیزخوان چیزفهم با فرهنگ که آدم دلش می خواهد رفیقش باشد و پزش را بدهد.

زیاد حرف نزنید

حالا گیریم سه ساعت وقت گذاشته اید و خبر خوانده اید و اسم حفظ کرده اید، خیلی هم خوب، اما دلیلی ندارد همه را یک جا بریزید بیرون. یکهو دیدی طرف خودش آدم حسابی بود و رویتان زیادی حساب باز کرد و حرف را به جاهایی برد که از آن بی خبرید و اصلا به گوشتان هم نخورده.

آن وقت لحظه ای است که آرزو می کنید کاش دهان باز نکرده بودید. ضمنا بیرون ریختن اطلاعات هر چقدر هم واقعا آدم چیز بلدی باشید، شنونده را دچار تهوع می کند. آدم هایی که زیاد اطلاعات بیرون می ریزند آدم های پرمدعایی به نظر می رسند که فقط به دنبال یک گوشند.

شما ممکن است از نظر آنها یک خودشیفته اساسی به حساب بیایید و غیر از آدم هایی که جرات و جسارت پس زدن ندارند، کس دیگری دلیل نبیند بهتان حال بدهد و تبدیل به گوش مفت شود تا شما خودتان را اثبات کنید. همین که هر از گاهی یک جمله به موقع ادا کنید تا آدم ها گمان کنند یا بدانند شما هم چیز حالی تان است، کافی است. تازه اینطوری مرموزتر و مطلع تر و افتاده تر از آنچه هستید به نظر می رسید و جذابیت تان از آدمی که فقط چیزدان است بیشتر می شود.

آرام و شمرده حرف بزنید

اعتماد به نفس زیادی آدم ها را می ترساند. آدم هایی که زیاد بلند حرف می زنند، زیادی با اعتماد به نفس به نظر می رسند و بقیه گاهی از این همه انرژی شان می ترسند؛ آن هم در برخورد اول. آدم ها از اینکه از همان اول خودشان را ضعیف تر ببینند گریزانند ضمن اینکه با صدای بلند ممکن است منبع آلودگی صوتی و پرخاشگر هم به نظر برسید.

با تنی متوسط حرف بزنید و شمرده. این تن و این لحن، به شما قیافه آدم حسابی ها را می دهد، جوری که پدر و مادرتان شما را که ببینند باورشان نمی شود شما همان پسر/ دختری هستید که هزار بار سر سفره باید به او تذکر می دادند ملچ و مولوچ راه نیندازد و در خیابان شلنگ تخته نرود. به هر حال مجبورید وانمود کنید. خدا را چه دیدید، شاید اینقدر در این نقش فرو رفتید که اصلا همین مدلی شدید.

جمله تان را به سوال ختم کنید

درست است که این روزهای اول همه ذوق و شوق دارند و در اندرونشان مجلس عروسی برپاست اما معمولا همه می خواهند خودشان را آرام نشان دهند و هیجانشان را بروز ندهند. راستش کمی هم می ترسند. باید خودتان را آماده کنید که اگر طرف فک و دهانش یخ زده بود، چکشتان را درآورید و یخش را بشکنید.

برای به سر ذوق آوردن طرف خوب است وقتی حرفی زدید، بعد نظر او را راجع به آن مساله بپرسید. اینطوری حرف به بن بست نمی خورد و به هر حال طرف مجبور است لااقل دو کلمه جواب بدهد و خرد خرد موتورش راه بیفتد. گیر سه پیچ ندهید اما مجبورید تا وقتی حس نکردید طرف را اذیت می کنید یا بی علاقگی اش برای جواب دادن به شما برایتان روشن نشده سوال های مختلف طرح کنید.

در جواب هایش بگردید دنبال یک چیز تاییدی و یک چیز سوالی؛ مثلا اگر پرسیدید کجایی است و با یک کلمه جواب داد، اگر نمی دانید آن شهر کجاست بپرسید که مال کدام استان است و ویژگی هایش چیست. گرمسیر است، سردسیر است یا چه. البته قبلش تاکید کنید که جغرافیتان ضعیف است تا طرف فکر نکند می خواهید به او بفهمانید از پشت کوه آمده و معلوم نیست شهرش کجای نقشه هست! اول هر آشنایی سرشار از سوء تفاهم است اما یادتان باشد اگر هی پشت سر هم سوال کنید، می شوید عین این بازجوها و به احتمال زیاد طرف پشتش را به شما می کند.

عاشق کردن دختر به خود

۱. زندگی خودتونو داشته باشید
اگر شما تمایل به داشتن رابطه دوستی دارید این نکته مهمه که دخترا مردایی بی کار و زندگی اند و کسایی که چسبیدن بهشون مث پیچیدن به پلاستیکه که ولت نمی کنه رو دوست ندارند. بعضی از دخترا اونو دوست دارن ولی به خاطر دلایل بد. و این جور دخترا متزلزل اند و نیاز به توجه دارند – عقده ای – و دمدمی هستند مانند بچه. مگر اینکه شما هم اونا رو به خاطر همین چیزا بخواید.

۲. تحت تاثیر قرار دادن

هیچ الگوی ثابتی برای حل همه ی مشکلات وجود ندارد. چیزی که یک دختر را تحت تاثیر قرارا می دهد ممکن است باعث شود چشم دختر دیگری از شما بیافتد. بهترین راه اینه که خودت باشی (چگونه خودت باشی؟). نشان دادن یک مهارت یا استعدادی که خودتان بهش افتخار می کنید. یه چیزی که باعث می شه شما در بین مردم عادی جدا شید. البته نه تنها این باعث می شه که او نسبت به شما احساس خوبی داشته باشد بلکه باعث تقویت اعتماد به نفس شما هم می شود

۳. دوستش باشید

دخترا هیچ وقت با غریبه تصادفی دوست نمی شوند. – اگر هم بشوند دوستی پایداری ندارد – . برای مثال اگر در یک کلاس با او هستید. اسمش را یاد بگیرید. هر وقت وارد کلاس شد به او لبخند بزنید. در اکثر موارد این دلیلی هست که توجه دختر رو جلب می کنه. ولی این کار را برای هر دفعه ورود به کلاس انجام ندهید. زیرا این کار باعث آزار او می شود. اگر با دختران دیگری معاشرت می کنید مانند دوستان شما او خواهد دید که شما به همشون علاقه دارید. زمانی که دارید با او راه می روید فقط به او سلام کنید آن هم دوستانه. و این باعث می شه او بفهمه که شما هم وجود دارید. اگر او خجالتی باشد فقط با یک لبخند جواب می دهد و شما نباید فکر کنید که این یعنی او شما را دوست ندارد. اگه می خواید رابطتون ادامه پیدا کنه با گفتن یه چیزایی زود تر از موقع دوستی رو خراب نکنید. بعضی وقت ها دخترا با پسر بیرون نمی روند برای اینکه می ترسند رابطشون بد تموم شه.

راه های جذب دوست دختر

راز ۱: بدانید که چه می خواهید

خیلی از پسرها این مشکل را دارند که فقط به همان چیزی که عایدشان می شود راضی می شوند. اما دخترها معمولاً خواستگاران بیشتری دارند به همین خاطر می توانند در انتخاب خود سخت گیر تر باشند.

وقتی بدانید که از طرف مقابل خود چه می خواهید، نه تنها کاندیدهای احتمالی را بررسی می کنید بلکه قطعیت بیشتری هم در کارتان دارید.

با این کار نشان می دهید که ناامید و بیچاره نیستید. و این شما هستید که قدرت دارید و انتخاب به عهده شماست. و وقتی قدرت دست شما باشد، این طرف مقابلتان است که دنبالتان می افتد.

راز ۲: باارزش باشید

اینکه کسی دنبالتان بیفتد یعنی در نظر دیگران ارزش خاصی دارید. آنها شما را می خواهند، به هر دلیلی و این دیگر کار آنهاست که تلاش کنند و شما را به دست بیاورند.

برای اینکه این اتفاق بیفتد، باید ارزش خاصی برای خودتان قائل شوید. باید خودتان احساس کنید که ارزش این را دارید که دیگران دنبالتان بیفتند و با رفتارهایتان باید این مسئله را به دیگران بفهمانید.

دخترها معمولاً خیلی پسرها را دور و بر خود دارند که سعی می کنند او را تحت تاثیر قرار دهند. اما خودشان فقط می خواهند کسی را تحت تاثیر قرار دهند که مثل خودشان باشد.

راز ۳: خوب لباس بپوشید

دخترها اهمیت زیادی برای ظاهر خود قائل هستند. این یکی از دلایل مهمی است که می توانند خیلی راحت توجه هر مردی را به خود جلب کنند.

دختر ها این را می دانند که لباس پوشیدنشان می تواند باعث شود به چشم دیگران برسند. درواقع، چون خیلی از مد سر در می آورند راحت می توانند طریقه لباس پوشیدن شما را وارسی کنند.

پسری که می داند چطور باید خوب لباس بپوشد معمولاً مورد توجه دختر ها قرار می گیرد. اما دلیل آن فقط این نیست که ظاهر خوبی دارد، بلکه بااین کار خود نشان می دهد که از اهمیت ظاهر برای خانم ها آگاه است.
راز ۴: خوشبو باشید

بیشتر اوقات پسرها حس بویایی را فراموش می کنند و یادشان می رود که از عطر و افترشیو استفاده کنند. اما خانم ها می دانند که اگر بخواهید کسی را به سمت خود جذب کنید، باید نظر همه حواس بدن را به خود جلب کنید.

به عطرهایی فکر کنید که خانم ها استفاده می کنند و شما را دیوانه می کند، آنوقت می فهمید که بو چقدر می تواند اهمیت داشته باشد.

استفاده از عطرهای خوشبو در مواجهه با دخترها، حضور شما را پررنگ تر می کند.

راز ۵: جالب توجه باشید

باوجود همه ویژگی های ظاهری که در جذب کردن دیگران موثر است، فقط ظاهر خوب خیلی زود تکراری خواهد شد. به همین خاطر است که داشتن شخصیتی جالب اهمیت زیادی دارد.

جالب بودن یعنی بدانید با چه کسی درمورد چه موضوعاتی حرف بزنید که نظر او را جلب کند. باید درمورد وقایع روز، موسیقی، هنر و فرهنگ و هر چیز دیگری که دختر ها را سرگرم کند اطلاعات داشته باشید.

اما علاوه بر اینکه بدانید درمورد جه صحبت کنید، باید بتوانید به حرفهای طرف مقابل هم گوش دهید.

جذب دختر مغرور

سناریوی اول: این فرد به شخص مغرور توجه ی لازم را کرده و او را ستایش می کند.

واکنش فرد مغرور: سعی می کند بیشتر به آن شخص نزدیک شده و از وی استفاده کند تا منابع ارضا کننده ی غرور و خودشیفتگی خود را تامین کند.

سناریون دوم: آن فرد، شخص مغرور را مورد انتقاد قرار می دهد یا به وی بی اعتنایی می کند.

واکنش فرد مغرور: آن پسر یا دختر مغرور از شما متنفر می شود و سعی می کند به شکلی انتقام بگیرد یا شجاعانه تلاش می کند نظر شما را در مورد خود تغییر دهد. این موضوع بستگی به ارزش کلی شما پیش وی دارد.

سناریوی سوم: آن فرد، شخصیت مغرور را فقط نادیده می گیرد، نه انتقاد می کند و نه توجه ی لازم را به وی نشان می دهد ( چه منفی و چه مثبت) – یک موقعیت خنثی را حفظ می کند.

واکنش فرد مغرور: وی متوجه می شود ارزش وقت او را ندارید ( چرا که منابع تامین کننده ی غرورش را در اختیارش قرار نمی دهید) و او نیز شما را نادیده می گیرد.

اما به یاد داشته باشید بی اعتنایی از سمت عشق و یا فردی که با ارزش است، داستان دیگری دارد. بسیاری از افراد مغرور و خودشیفته، وقتی به این شکل مورد پذیرش قرار نگیرند نمی توانند به درستی از ایگوی ( ایگو “من”، “خود” و حتی “نفس” هم ترجمه شده است) خود حفاظت کنند و اوضاع روحی بسیار وخیمی پیدا خواهند کرد.

راه و روش مخ زدن دختر

برای این که شروع به صحبت با کسی کنید سه راه وجود داره:

۱. در مورد یه چیزی سوال بپرسید.

مثلا: توی یک نمایشگاه هستید – چه فکر می کنید راجع به این اثر؟

۲. راجع به یه چیزی نظرتون رو بیان کنید.

مثلا: توی صفحه سینما هستید – عجب صفحه طولانی ای، هیچ فکر نمی کردم فلان فیلم انقدر طرفدار داشته باشه.

۳. یک حقیقتی رو بیان کنید .

مثلا: اتوبوس دیر کرده یا چقدر امروز سرده.

موضوع هر یک از این سه مورد بسته به شرایطی که درش هستید فرق می کنه. ولی تا اونجا میتونید موضوعاتی رو انتخاب کنید که در طرف مقابل ایجاد علاقه کنه.

تذکر: درسته که شما باحال ترین و با نمک ترین و خوشتیپ ترین آدم هستید و خلاصه خیلی کارتون درته. ولی لطفا سعی کنید سوژه ی صحبت راجع به خودتون نباشه. باور کنید آدم های غریبه اونقدر که شما به خودتون علاقه مندید به شما علاقه مند نیستند. ولی نکته ی جالب اینجاست که اونها هم به همین اندازه به خودشون علاقه مندند.
نتیجه گیریه علمی این که اگرسوژه ی صحبت به نحوی به اونها ارتباط پیدا کنه شانس موفقیت بیشتری دارید.

جذب دختر با حرف زدن

اگر با همسرتان قصد برقراری رابطه کلامی دارید باید بدانید که:

زمان مناسبی را برای حرف زدن انتخاب کنید: چه با همسرتان و چه با نامزدتان قصد صحبت دارید، انتخاب درست زمان مناسب برای حرف زدن با یک زن بسیار حایز اهمیت است. این زمان باید الزاما مواقعی باشد که هر دوی شما از کار و دیگر مسئولیتهای روزانه فارغ شده باشید. اگر قصد شما کسب شناخت بیشتر از نامزدتان است بهتر است برای صرف یک چای و یا یک خوراکی مختصر برنامه ریزی کنید تا ضمن گفتگو بیشتر با هم آشنا شوید. با انتخاب درست این زمان و فراغت از سایر دل مشغولی ها می توانید مطمئن باشید که تمام توجه ایشان به حرفهای شماست.

انتخاب درست زمان مناسب برای حرف زدن با یک زن بسیار حایز اهمیت است

گفتگوی خود را با توصیف نظرتان و با پرسیدن یک سوال از طرف مقابل شروع کنید: روراست بودن با اهمیت است اگر می خواهید درباره ازدواج صحبت کنید یا می خواهید به حل یک مشکل زناشویی بپردازید صریح و شفاف بودن صحبت شما درباره احساساتی که دارید و جویای عقیده و نظر او شدن یک اصل مهم و حایز اهمیت است. پرسیدن یک سوال احتمالا به او این احساس را می دهد که شما به نظر و عقیده ایشان علاقمند هستید و خواهان تعامل بیشتری هستید و این خود می تواند کلید گشایش یک گفتگوی طولانی تر شود.

اعتماد کردن به روشهای ارتباطی دیجیتال و نوین راحت است اما این روشها اغلب فاقد کیفیت مد نظر هستند. گفتگوی مداوم و چهره به چهره نشان می دهد که شما به نظرات ایشان علاقمند هستید و دوست دارید زمانی را به شنیدن حرفهای او اختصاص دهید

از مهارتهای گوش دادن فعال استفاده کنید: کلید یک تعامل و گفتگوی خوب با خانمها خوب گوش دادن و پرهیز از گفتن عقاید و نظرات خود در لابلای صحبتهای اوست. به نظرات و تفکرات او با ذهنی باز و رویی گشاده گوش دهید. اگر در حال گفتگو درباره یک ایده یا یک سوال هستید باید تلاش کنید که خوب حرفهایش را بشنوید و به آنچه می گوید مستقیما پاسخ و واکنش نشان دهید. اگر مرتب سعی کنید خود را از این گفتگو خلاص کنید و یا به نوعی حس احترام به دیدگاهش را به او منتقل نکنید یقینا این تعامل و گفتگو تداوم نمی یابد.

به طور حضوری و رودر رو صحبت کنید. به گفتگو های حضوری ادامه دهید: همانطور که مشغول تعامل و ارتباط بیشتر هستید داشتن بحث و گفتگوی رو در رو بسیار مهم است. اعتماد کردن به روشهای ارتباطی دیجیتال و نوین راحت است اما این روشها اغلب فاقد کیفیت مد نظر هستند. گفتگوی مداوم و چهره به چهره نشان می دهد که شما به نظرات ایشان علاقمند هستید و دوست دارید زمانی را به شنیدن حرفهای او اختصاص دهید.

روانشناسی جذب خانمها

۱) به نظر بعضی مردها : خانم ها اولین خواسته یشان پول و طلاست .

البته که پول لازمه زندگیست ولی خواسته خانمها از یه زندگی مشترک

احساس امنیت یک رابطه سالم حس اعتماد به نفس و همیشه در کنار همسرش بودن است

۲) از نظر بعضی مردهاا : خانمها زیادی حرف میزنند.

در حالی که اگر میخواهی خانمت عاشقانه دوستت داشته باشد

به حرف هاا و درد دلهایش گوش کن او مشکلاتش را میگویید

فقط گوش دادن به حرفهای خانم ها و سنگ صبور بودن برایش یک دنیا برایش ارزشمند است

۳) به نظر عده معدودی از مردها با عصبانیت و داد و فریاد ظاهرا خانم ها ارام میشوند .

ولی خانم ها از مردی که بدون عصبانیت و فحاشی مسئله و مشکل را بازگو میکنند

تحسین میکنند و دوست میدارند .خانم ها بلوغ عاطفی و رشد عقلی مرد را ستایش میکنن

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

ابراز علاقه به دختر در دانشگاه



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.