no-img
نوین اطلس

اعتماد از بین رفته


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

اعتماد از بین رفته
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
دی ۲۸, ۱۳۹۶

اعتماد از بین رفته


این مقاله در مورد موضوعات اعتماد از دست رفته شعر، چگونه اعتماد از دست رفته را بازگردانیم، اعتماد دوباره، راه های جلب اعتماد دوست پسر هم جنس، راههای جلب اعتماد، بازگرداندن عشق از دست رفته، جلب اعتماد همسر بعد از خیانت، جلب اعتماد مردان می باشد.

اعتماد از دست رفته شعر

اگر چه موی شکافی همی کنم ز معانی
به اعتماد تو یکسر پلاس بود،که رشتم

چگونه اعتماد از دست رفته را بازگردانیم

خودتان را مورد نقد و سرزنش قرار دهید و خود را تنبیه کنید تا فراموش نکنید که برخی از اشتباهات قابل جبران نیست .

چگونه کسی را متقاعد کنیم تا دوباره به ما اعتماد کند

آن اشتباه را دیگر مرتکب نشوید .و به دیگران این اطمینان را بدهید که دیگر مرتکب خطا نخواهید شد .

چگونه کسی را متقاعد کنیم تا دوباره به ما اعتماد کند

صبور باشید و دوباره برای اعتماد سازی بکوشید و هرگز نا امید نشوید .

چگونه کسی را متقاعد کنیم تا دوباره به ما اعتماد کند

اماده فداکاری باشید تا حسن نیت خود را نشان دهید و ثابت کنید که انسان سابق نیستید .

چگونه کسی را متقاعد کنیم تا دوباره به ما اعتماد کند

درباره کاری که کردید بیاندیشید و تحلیل کنید که چرا چینن عملی را مرتکب شدید تا عوامل و شرایط اشتباه خود را بشناسید .

چگونه کسی را متقاعد کنیم تا دوباره به ما اعتماد کند

اگر ضرورت داشت مدتی از انها فاصله بگیرید تا مسائل فراموش شود و خاطرات کم رنگ گردد .

چگونه کسی را متقاعد کنیم تا دوباره به ما اعتماد کند

پیشنهاد جبران بدهید و یک راهکار برای جبران اشتباه خود بیابید .

اعتماد دوباره

اجازه بدهید صادق باشیم…
هیچ تضمین ۱۰۰ درصدی وجود ندارد که همسرتان دوباره خیانت نکند. هیچ تضمین ۱۰۰ درصدی هم نیست که شما تا آخر با هم بمانید. همچنین، هیچ ضمانتی هم نیست که همسرتان دوباره خیانت کند! همینطور ضمانتی برای برهم خوردن دوباره رابطه‌تان وجود ندارد.

این واقعیت همه زندگی‌ها و روابط است. پیش‌بینی آنها تقریباً غیرممکن است.

این احتمال وجود دارد که وقتی عاشق همسرتان شدید و شما دو نفر زندگی‌تان را شروع کردید، هیچ وقت حدس نمی‌زدید که بخواهد به شما خیانت کند. شاید نگرانی‌ها و دغدغه‌های خودتان را داشته‌اید اما احتمال اینکه فکر کرده باشید همسرتان خیانت کند بسیار کم است.

بااینحال او اینکار را کرد!
حالا، اگر تصمیم دارید که اعتماد از دست رفته را دوباره بسازید و رابطه‌تان را ترمیم کنید، ممکن است ذهنتان مملو از ترس‌ شکسته شدن دوباره دلتان و خیانت دوباره همسرتان باشد. این ترس‌ها قابل درک هستند و ممکن است سر راه ساختن دوباره رابطه‌تان قرار گیرند.

موضوع گیج‌کننده‌ای است.
دلتان نمی‌خواهد دروغ بشنوید و دوباره بخاطر خیانت صدمه ببینید و می‌دانید که باید محتاط باشید. این احتیاط ممکن است شما را از رفتن به استقبال التیام رابطه و رشد آن که برای نجات رابطه‌تان مهم است، عقب بکشاند.

به نظر می‌رسد در عین اینکه یک قدم به جلو برمی‌دارید، چندین قدم به عقب می‌روید.

اگر راه قابل‌اطمینانی بود که می‌فهمیدید همسرتان واقعاً به شما راست می‌گوید و واقعاً تغییر کرده است یا نه خیلی خوب بود.

راه های جلب اعتماد دوست پسر هم جنس

لبخند بزنید
تحقیقات نشان داده است که لبخندواقعی، یعنی لبخندی که عضلات اطراف چشم را درگیر می کنند نشاندهنده اعتماد و امانت هستند. این لبخند، لبخند واقعی نامیده می شود زیرا از احساس درونتان برمی خیزد. هر زمان که با لبخند طبیعی خود احساس مثبتی را انتقال دهید اعتماد بیشتری را جلب خواهید کرد. پس قبل از واقعه احساسات تان را تنظیم کنید و روی چیزهای مثبت تمرکز کنید.

به عنوان مثال فکر کنید امروز قرار است با صدها مشتری جالب رو به رو شوید و با آن ها ارتباط برقرار کنید. اینگونه به جای این که به خودتان تمرکز کنید به ارتباط با مشتری متمرکز می شوید. اکنون برای ارتباط با دیگران یک ظرفیت عاطفی ایجاد کرده اید و احساسات مثبتی را تجربه می کنید. در نتیجه لبخند واقعی می زنید و دیگران اعتماد بیشتری به شما می کنند. این کار برای کسانی که برونگرایی بیشتر و مشکل عصبی کمتری دارند راحت تر است اما همه باید بتوانند با لبخند واقعی جلب اعتماد کنند.

رفتار طرف مقابل را تقلید کنید
یکی از قوی ترین روش ها برای جلب اعتماد تقلید رفتار طرف مقابل است. یعنی حرکاتتان را با حرکات او تطبیق دهید. به عنوان مثال اگر او آرام صحبت می کند شما هم آرام صحبت کنید. اگر بلند صحبت کنید احساس آرامش نخواهند داشت. تقلید فقط به نحوه صحبت کردن محدود نمی شود. ژست، حرکات دست و خیلی رفتارهای دیگر هستند که می توانید در مقابل آن ها کپی برداری کنید.

وقتی تقلید می کنید به آن ها احساس آرامش می دهید چون مثل آن ها رفتار می کنید و به قدری به شما اعتماد می کنند که احساس می کنند نسبتی با شما دارند. باید مراقب باشید که این کار را اشتباه انجام ندهید. بعضی ها در این کار افراط می کنند زیرا یاد نگرفته اند که چگونه باید رفتار دیگران را تقلید کنند.

راههای جلب اعتماد

۱ – همیشه خوشرو و خوش‌ لباس و مرتب باشیم این راه خوبی است.
۲ – هنگام برقراری ارتباط کلامی، در چشمان شخصی که مخاطب ماست ‌نگاه کنیم.
۳ – ‌به دیگران هم فرصت صحبت‌ کردن بدهیم.
۴ – صداقت و راستگویی را سرلوحه رفتار خود قرار دهیم.
۵ – به گونه‌ای به دیگران خدمت کنیم که هم خود راضی باشیم و هم طرف مقابل و مهم‌تر از همه خداوند هم راضی باشد.
۶ – نسبت به ارزش‌های فرهنگی و اخلاقیات جامعه خود پایبند باشیم.
۷ – در سلام‌ کردن پیشقدم باشیم.
۸ – ‌در حد معتدل و مناسب از ویژگی‌های مثبت طرف مقابل تعریف کنیم.
۹ – لبخند را فراموش نکنیم، زیرا لبخند زیباترین هدیه‌ای است که همواره برای بخشیدن در اختیار داریم.
۱۰ – بکوشیم در رفتار، گفتار و اعمالمان تناقضی نباشد.
۱۱ – متانت، وقار و آرامش را در رفتارمان فراموش نکنیم.

بازگرداندن عشق از دست رفته

می خواهم یک خبر خوب به شما بدهم

آیا می دانستید بیشتر روابط را می توان نجات داد؟ شاید باور کردن این موضوع سخت باشد اما واقعیت دارد. بسیاری توانسته اند رابطه ی خود را ترمیم کرده و با عشق سابق خود آشتی کنند. حتی روابطی برگردانده شده که دلیل آن خیانت، تنوع طلبی، از بین رفتن علاقه، مشکلات اقتصادی شدید و حتی بدترین شرایطی که می توانید تصور کنید مثل حکم زندان بوده است. حتی مواردی بوده که پس از سال ها زبطه ی تمام شده ی خود را مجدد شروع کرده اند.

جلب اعتماد همسر بعد از خیانت

یکی از بزرگترین چالش هایی که می توان در زندگی مشترک با آن رو به رو شدت بازسازی اعتماد پس از خیانت است. وقتی به فردی اعتماد می کنیم در واقع امید ها و ترس هایمان را با او به اشتراک می گذاریم و در نهایت همین اعتماد باعث ایجاد عشق در رابطه ی عاطفی می شود. وقتی در رابطه خیانت اتفاق بیفتد و این احساس اعتماد نقض شود طرف مقابل (یعنی فردی که خیانت دیده است) دچار نوعی آسیب شخصیتی و احساس تحقیر خواهد شد. اما اگر این رابطه واقعا ارزشمند باشد و عشق عمیقی در آن وجود داشته باشد می توان برای ایجاد اعتماد دوباره در آن تلاش کرد

جلب اعتماد مردان

– به همسرتان اعتماد کنید تا وی نیز به شما اعتماد کند.

در واقع با انتقال این احساس مثبت به همسرتان همین احساس را از سوی وی دریافت خواهید نمود. توجه داشته باشید که این احساس هر قدر صادقانه تر باشد همان قدر قویتر و ارضا کننده تر می باشد. توضیح اینکه اصولاً هر خصلتی را با کمی تلقین و دادن واکنش مناسب، می توان در اشخاص ایجاد کرد. وقتی به کسی می گویید: «چون به تو اطمینان دارم…» فرد ناخودآگاه از خود انتظار یک فرد مطمئن را دارد مگر آن که از لحاظ شخصیتی آدم بی وجدانی باشد. اعتماد متقابل یکی از رموز روابط صمیمی و صادقانه همسران است.

– با حرف چیزی را ثابت نکنید
به‌جای اینکه با حرف زدن بخواهید کار‌هایتان را توجیه و اعتماد او را جلب کنید، سعی کنید با رفتار‌هایتان او را به خود مطمئن کنید. اگر می‌خواهید با حرف‌هایتان خود را بهتر از آنچه هستید نشان دهید، باید بگوییم که تضاد میان حرف‌هایتان و آنچه عمل می‌کنید، می‌تواند اوضاع را از این هم پیچیده‌تر کند. اگر هم فکر می‌کنید او شما را آنطور که واقعا هستید نمی‌بیند و باید با حرف زدن و توضیح دادن به او بقبولانید که صادق و مورد اعتمادید، باز هم در اشتباهید. بیش از حد توضیح دادن نه تنها کمکی به بهتر دیده شدن نمی‌کند، بلکه خودش می‌تواند یکی از دلایل شک کردن باشد. پس وفاداری‌تان را در عمل‌تان نشان دهید و مسوولیت قضاوت او را بر عهده خودش بگذارید.

– تصدیق وی را از خاطر مبرید

یکی از راهکارهای جلب اعتماد همسر، تصدیق سخن و ادعای اوست. اگر این اصل در روابط متقابل میان زوجین رعایت نشود، زندگی برای هر دوی آنها مشکل می شود؛ زیرا تصدیق نکردن همسر، یعنی بدگمانی و محصول بدگمانی، بی اعتمادی است. طبیعی است که اگر زوجین از سوی همسرشان تصدیق شوند، به یکدیگر اعتماد پیدا کرده و همین اعتماد، زمینه ساز برخورد صادقانه آنان با یکدیگر می­شود.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.