no-img
نوین اطلس

فاصله گرفتن در رابطه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

فاصله گرفتن در رابطه
امتیاز 1.00 ( 1 رای )
zip
دی ۲۷, ۱۳۹۶

فاصله گرفتن در رابطه


این مطلب در مورد موضوعاتی همچون دلیل فاصله گرفتن مرد از زن، دلیل فاصله گرفتن مردان، فاصله گرفتن از آدمها، علت فاصله گرفتن مرد از زن، عقب نشینی مردان در رابطه، وقتی مرد فاصله میگیرد، ۱۰ نقص زنانه که مردان دوست دارند، چگونگی به چالش کشیدن مردان می باشد.

دلیل فاصله گرفتن مرد از زن

زمانی که دو طرف در حال مشاجره و نزاع با هم هستند ممکن است یکی از زوجین تصمیم بگیرد که اجتناب کند و یا به طور کامل چشم پوشی کند. بر اساس نوع مشکلاتی که هر فرد به تنهایی با آنها مواجه است و شرایطی که او در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم می کند و .. می تواند دلایل اجتناب یا اختلاف گریزی یک مرد باشد. در هر رابطه ای بهترین کار ممکن تعامل و گفتگو با یکدیگر است تا شادی ها با دوام شوند و احترام اعتماد طرفین نسبت به هم پایدار باقی بماند. اما از آنجا که به طور کلی مردان در مقایسه با زنان، کمتر اهل صحبت و گفتگو پیرامون مشکلات هستند، احتمالا با چند بار شکست در تعاملات زناشویی، دچار حالت اختلاف گریزی شده و از تعامل سازنده برای رفع مشکلات خودداری می کنند.

اختلاف گریزی، صلح و آرامش کاذب را حکم فرما می کند. زن و شوهرهای اختلاف گریز، بهای سنگینی بابت اختلاف گریزی خود خواهند داد.

در برخی از زندگی های مشترک، زن و شوهر به ندرت درباره مسایل مهم با هم بحث می کنند. یعنی عمدتا مرد سکوت اختیار می کند و زن هم به این شرایط تن می دهد. بعضی از مردها نیز هنگام اختلافات، فورا بحث را عوض می کنند، گروهی از مردان نیز برای آنکه به اختلافات نپردازند، هشیارانه یا ناهشیارانه فقط در مورد کار، صورت حسابها و یا مشکلات فرزندان حرف می زنند.

این روابط ظاهرا مشکلی ندارند ولی چنین زن و شوهرهایی از صمیمیت وحشت دارند. هر چقدر زن و شوهر از بحث کردن در مورد اختلافات بیشتر طفره بروند، بیشتر از طرد شدن و رنجش خاطر می ترسند.

حال تصور می کنید چرا شرایطی ایجاد می شود که یک مرد اختلاف گریز می شود؟

چنانچه یک مرد شرایط و یا محل کار جدیدی را تجربه کند و یا هر گونه تغییرات استرس زای دیگر که مرتبط با کار، مسایل مالی و یا حتی چالش های روزمره اش باشد، ممکن است احساس کند که در حال غرق شدن است و لذا تمایل پیدا کند که از هر چالش و تغییری دوری کند. هر چند این یک راه حل برای این مشکلات نیست اما فهمیدن علت اینکه چرا شوهرتان از شما دوری می کند و نگران است می تواند به شما کمک کند که به او نزدیک تر شوید تا بتوانید مشکل اجتناب کردن از شما و نادیده گرفتن تان را بر طرف کنید.

داشتن استرس یا یک روز طولانی و پر مشغله می تواند هر کس را وادار به عقب نشینی از کل دنیا و تجدید قوا و کسب احساس بهتر کند.

دلیل فاصله گرفتن مردان 

در این بخش با نوین اطلس همراه باشید با دلیل فاصله گرفتن مردان:

● این نشانه ها را دارید؟ اگر شما به بهانه عشق یا ترس از تنهایی، محدودیت های عجیب و غریبی برای شریک زندگی تان وضع می کنید و همیشه از اینکه او را از دست بدهید می ترسید، باید بگوییم که به جای عاشق بودن، شما درگیر وابستگی شده اید؛ وابستگی ای که می تواند زندگی تان را از هم بپاشد.

● بگذارید زندگی اش را بکند از کنار او بودن لذت ببرید اما بدانید مثل هر آدمی، به لحظاتی احتیاج
دارد که در آنها بدون حضور شما وقت بگذراند. لحظات بودن با دوستان، فوتبال دیدن، گپ زدن در مهمانی و زمان های دیگری که مثل روزهای قبل از ازدواج، بدون شما آنها را تجربه می کند. حتی گاهی نیاز دارد تنها در خیابان قدم بزند و حتی بدون مزاحمت، چرت بزند!

● ۲ دقیقه یک باربا او تماس می گیرید؟ دوست دارید در هر دقیقه هزار بار بگویید که دوستش دارید.
اصلا این حس دوست داشتن آنقدر در وجودتان شعله ور است که نمی توانید حتی برای یک روز هم که
شده، آن را تنها در عملتان بروز دهید و به زبان نیاورید.برای نشان دادن این حس، هر نیم ساعت یک بار برایش چند پیام می فرستید و ۶ ۵ باری هم در ساعات کاری، تلفنی حالش را می پرسید تا او را مطمئن کنید که عاشقش هستید. محال است که هر هفته یک کادو از شما دریافت نکند یا دسته دسته گل از شما تحویل نگیرد.
روز تولدش را به یک روز خارق العاده بدل می کنید و سرتاپای خانه را گل می ریزید تا بداند که برای شما یک آدم خاص است.

● این نشانه ها را دارید؟ اگر نمی توانید هیجان عشق تان را مهار کنید و در عین عاشق بودن و رمانتیک بودن، مثل یک آدم عادی زندگی کنید، پس وابستگی را با عشق اشتباه گرفته اید. در به کار بردن این ترفند ها اغراق نکنید و آنها را هم به نوعی روزمرگی که دیر یا زود کسالت آور می شود تبدیل نکنید.

● به اندازه لازم و کافی عاشق باشید همه می دانند که عاشقش هستید.
برای تولدش از مدت ها قبل برنامه ریزی می کنید و گاهی بی بهانه با یک هدیه کوچک وارد خانه می شوید.
او شریک واقعی زندگی شماست؛ در شادی و غم، در آرامش و سختی، در سلامت و بیماری. گاهی با کمی هیجان به وجدش می آورید اما در کنارش، آرامش یک زندگی کاملا عادی را هم دارید.

● دنیای او دنیای شماست؟ حریم خصوصی در زندگی مشترک برایتان معنایی ندارد.
از همان لحظه ای که پیمان مشترک تان را بستید، گمان می کنید که باید همه چیز مثل بلور شفاف باشد و او حتی در افکارش هم شما را راه دهد. رمز های کاربری اش را گاهی با مهربانی و اگر لازم شود با قهر، بحث و خشونت می گیرید و هر از گاهی به حساب های کاربری اش سرک می کشید تا مطمئن شوید که شهر در امن و امان
است. با آمدن هر پیامک به سمت تلفن همراهش می دوید و اگر کوچک ترین مقاومتی کند، بدترین فکرها به ذهن
تان راه پیدا می کند. گاهی سر زده به محیط کارش می روید و گاهی سری به کیف و وسایل شخصی اش می زنید.

فاصله گرفتن از آدمها

وقتی که یک روز بد داشتید، معمولا نمی خواهید اصلا با آدم ها صحبت کنید. شاید هم از اشخاص خاصی بدتان می آید و دوست ندارید با آنها وقت بگذرانید. در هر حالت، این مقاله به شما کمک می کند مشکل خود را حل کنید. ما در چند قدم راهکاری برای فاصله گرفتن از آدم ها را به شما نشان می دهیم.

۱ – مطمئن شوید مکانی که در آن هستید برای این کار مناسب است. اگر اهمیت می دهید که آدم های دور و بر واقعا در مورد شما چه فکری می کنند، پس بهتر است دنبال جای مناسبی برای برخورد و انجام مراحل بعدی بروی فردی باشید که با او مشکل دارید. بهترین موقعیت ممکن، با فرد مورد نظر تنها بودن، یا در میان جمعی از دوستان بودن است.

۲ – جای خلوتی را انتخاب کنید. سعی کنید اینکار را در جایی نکنید که اطراف شما شلوغ باشد. چرا که اگر حواس شما در حین صحبت پرت شود، این تکنیک می تواند خراب شود. مثلا، اگر که آدم های زیادی در اطراف شما مشغول تردد هستند و ممکن است با شما برخورد کنند، اجرا کردن این تکنیک سخت خواهد شد.

۳ – با شخص مورد نظر چشم در چشم شوید. این به آنها می فهماند که بحث شما جدی است. به هیچکس یا هیچ چیز دیگر در محیط اطراف نگاه نکنید و تمرکز خود را کاملا بروی طرف صحبت خود بگذارید.

۴ – با هیچکس صحبت نکنید. با دوستان خود، کسانی که سعی می کنند با شما صحبت کنند و هیچ شخص دیگری صحبت نکنید. تمام مدت ساکت باشید. اگر که صحبت کنید، ممکن است آنها تصور کنند که در نهایت کوتاه می آیید و با آنها صحبت می کنید.

۵ – زشت ترین قیافۀ ممکن را به خود بگیرید. شاید بخواهید قبل از عملی کردن این قدم، جلوی آینه کمی تمرین کنید. برای بعضی ها پیدا کردن تسلط بر حالت صورت خود ممکن است کمی سخت باشد. هدف این است که به آنها نشان دهید که از صحبت کردن با شما لذت نخواهند برد.

۶ – نخندید. لبخند هم نزنید. خندیدن یا لبخند زدن در حالی که این کار را انجام می دهید باعث خراب شدن همه چیز می شود. اگر بخندید یا لبخند بزنید، کسی که تلاش می کند با شما صحبت کند تصور می کند که وقتی قیافۀ گرفتید فقط شوخی می کردید. این ممکن است باعث شود که آنها حتی بیشتر از صحبت شما لذت ببرند و این مسلما آخرین چیزی است که شما می خواهید.

علت فاصله گرفتن مرد از زن

مشکلات جنسی بین همسران تنها دلیل خیانت نیست
می‌گویند ۷۰ درصد طلاق‌ها به‌خاطر مشکلاتی اتفاق می افتد که در رابطه زناشویی وجود دارد. اما بررسی‌هایی که در مورد خیانت مردهای متاهل به همسرشان انجام شده، برخلاف تصور رایج، نشان می‌دهد فقط مشکلات جنسی دلیل خیانت نیست. از نظر محققان، شاید رابطه‌ای به دلیل این مشکلات به بن‌بست برسد و به جدایی ختم شود اما تنها ۸ درصد آقایان به‌خاطر کمبود‌های جنسی خیانت می‌کنند. این پژوهشگران می‌گویند محرک اصلی مردهای خیانتکار، نیازهای عاطفی است. با توجه به آمارهایی که از دل این بررسی‌ها استخراج شده است، ۸۴درصد مردها نارضایتی عاطفی را به‌عنوان دلیل خیانت کردن معرفی می‌کنند و می‌گویند شریک زندگی‌شان نمی‌تواند احساس خوبی راکه به آن نیازمند هستند در آنها ایجاد کند.

رفیق بد و خیانت
شاید خواندن این مطلب به شما انگیزه بهتری برای کنترل معاشرت‌های همسرتان بدهد. البته قطعا منصرف کردن همسرتان از دیدن دوستانش به‌نفع شما و رابطه‌تان تمام نمی‌شود و تنها می‌توانید با هوشمندی، دوستان وفادارش را بیشتر از خیانتکارها به خانه‌تان دعوت کنید؛ چرا که با توجه به یافته‌های پژوهشگران ۷۷ درصد مردانی که خیانت کرده‌اند، دوست صمیمی خیانتکاری داشته‌اند. این محققان تایید می‌کنند که خیانت واگیردار است و اگر مردی با یک خیانتکار نشست و برخواست داشته باشد، احتمال خائن شدنش بالاتر می‌رود.

مردان خیانتکار از اشتباه شان آگاهند
درحالی‌ که اغلب خانم‌ها تصور می‌کنند مردهای خیانتکار به هیچ چیز پایبند نیستند و به قول خودشان با «پر‌رویی» سراغ زن دیگری می‌روند، پژوهش‌ها حاکی از آن است که ۶۶ درصد مردها وقتی خیانت می‌کنند احساس گناه می‌کنند. پیش از این هم محققان ثابت کرده بودند که خیانت، قلب مردها را ضعیف می‌کند و باعث می‌شود مردهای خیانتکار بیشتر در معرض مشکلات قلبی و مرگ ناشی از آنها قرار بگیرند. البته پژوهشگران می‌گویند این احساس گناه مردها را از خیانت منصرف نمی‌کند و انگیزه وفادار ماندن به شریک زندگی‌شان را در آنها افزایش نمی دهد. به همین دلیل از نظر محققان حتی اگر شوهرتان پشیمان شد، احساس گناه کرد و قسم خورد که دیگر به شما خیانت نمی‌کند، نباید حرفش را جدی بگیرید؛ چراکه پشیمانی برای وفادار ماندن کافی نیست.

مردان برای به دست آوردن زن زیباتر خیانت نمی کنند
برای به دست آوردن دل مردی که می‌دانید به شما خیانت می‌کند، خودتان را توی باشگاه و دفاتر رژیم‌درمانی حبس نکنید. محققان می‌گویند، دلیل خیانت همسرتان به شما، نه به هم ریختگی ظاهری‌تان بلکه همانطور که گفتیم مشکلات عاطفی میان شماست. این محققان می‌گویند، تنها ۲۱ درصد مردان گفته‌اند که جذابیت ظاهری معشوقه‌شان از همسرشان بیشتر بوده و کمتر مردی است که برای به دست آوردن زنی زیباتر، دست به خیانت بزند.

برای جلوگیری از خیانت مراقب ملاقات های کاری همسرتان باشید
نمی‌توانید به همه زنانی که در جلسه‌های کاری در کنار همسرتان می‌نشینند یا با او به ماموریت می‌روند، برچسب بزنید. اما محققان می‌گویند احتمال اینکه یک مرد مستعد خیانت با یکی از همکارانش رابطه عاطفی برقرار کند، کم نیست. پژوهشگران معتقدند، ۴۰ درصد مردهایی که خیانت کرده‌اند، در محیط کار با کسی که به او علاقه‌مند شده‌اند، آشنا شده‌ و رفتن به کنفرانس، جلسه مشترک، ماموریت کار دست آنها داده است.

عقب نشینی مردان در رابطه

بهره‌برداری از فاصله
مردها مانند کش هستند؛ زمانی که عقب‌نشینی می‌کنند قبل از اینکه مثل فنری برگردند تا اندازه‌ای می‌توانند کش بیایند؛ مثال کش، استعاره کاملی برای درک چرخه نزدیکی و صمیمیت مرد است که شامل نزدیک شدن، عقب‌‌نشینی و دوباره صمیمی‌شدن است. در واقع میل عقب‌نشینی در مردها غریزی است و نمی‌توان آن را یک تصمیم یا انتخاب دانست، حتی می‌توان گفت زمانی که مردی همسر زنی است هر از گاهی نیاز دارد که عقب‌نشینی کند تا بتواند دوباره صمیمی شود. وقتی شوهرتان مدتی خود را از شما دور می‌کند سعی نکنید خودتان را به او بچسبانید چرا که مرد شما برای به کمال رساندن استقلال یا خودمختاری خود عقب‌نشینی می‌کند ولی نگران نباشید وقتی کاملا به عقب کشیده شود بلافاصله مانند فنر نزد شما باز می‌گردد.یادتان نرود که اگر مردی فرصت عقب‌نشینی پیدا نکند فرصت نخواهد یافت که قویا آرزوی نزدیک شدن به شما در او تقویت شود.

وقتی مرد فاصله میگیرد

رابطه با مردان ؛ستایش و تحسین
هر فردی نیاز دارد که گاهی درباره خود، درباره نتیجه کارهایش ، و قابلیت هایی که به عنوان شریک زندگی دارد، و درباره چگونگی رابطه جنسی و جذابیت های خود از طرف مقابل چیزی بشنود.

مواردی از مردها مشاهده شده است که به نزد پزشک می روند و درباره همسر خود شکایت می کنند که چرا همسرش به او نمی گوید به چه چیز او بیشتر علاقه دارد.

هر چند درست است که مردان نسبت به زنان کمتر به تعریف و تمجید لفظی نیاز دارند اما این دلیل نمی شود که از انجام آن سرباز زد. چرا از یاین خصوصیت مردها بیشتر بهره نبریم؟

پس خانم ها، غرور خود را کمی کنار بگذارید. به همسر خود درباره جذابیت هایی که دارد بگویید. به او بگویید به کدام ویژگی های فیزیکی او علاقه دارید. هنگامی که مرد چیزی را به شیوه ای خاص می گوید یا هنگامی که کاری را انجام می دهد یا هنگامی که شما را بیرون می برد به او بگویید چقدر جذاب است. تعریف های شما موجب تکبر او نمی شود. بلکه باعث می گردد او عشق را احساس کند.

هر چه بیشتر نکات مثبت او را مورد تحسین قرار دهید بیشتر نتیجه مثبت آن را می بینید.

احترام ، مردان احترام را نشان دهنده عشق می دانند.
اگر همسر برای راه و هدف مرد احترام قائل نشود مرد چاره ای نمی بیند جز اینکه از همسر خود فاصله بگیرد.

اگر مرد احساس کند که شما به او ، به شغلش یا به چیزهایی که معتقد است و جزیی از شخصیت اوست علاقه ای ندارید، قادر نخواهد بود به شما اعتماد کند و عاشق شما باشد.

در این صورت مرد با خود می گوید: اگر همسرم به شخصی که من هستم احترام نمی گذارد چگونه می تواند صلاح مرا بخواهد؟

۱۰ نقص زنانه که مردان دوست دارند

۱. بی‌نقص و کامل بودن یا نبودن؟

با اینکه بسیاری از مردان قدردان تلاش زنان برای زیبا به نظر رسیدن هستند و از اینکه آرایش کنند، خوب لباس بپوشند و موهایشان را درست کنند خوششان می‌آید، باید گفت دیدن یک زن هنگامی که آشفته (از نظر ظاهری) به نظر می‌رسند نیز، به همان اندازه جذاب است! بسیاری از مردان می‌گویند که این‌گونه دیدن یک زن به آن‌ها کمک می‌کند او را بهتر بشناسند. مردها دوست دارند یک زن را پشت آن آرایش و لباس‌های زیبا ببینند و بشناسند.

۲. لهجه

تقریبا برای هر زنی پیش آمده است که اگر لهجه خاصی داشته باشد، از بابت آن خجالت‌زده شده باشد. خبر خوب اینکه مردها لهجه‌ی یک زن را دوست دارند و لهجه خاص او برایشان بسیار جذاب هم هست. اهمیتی ندارد شما لهجه شهرستانی داشته باشید، لهجه‌تان از شمال بیاید یا جنوب، هر چه که باشد از دید مردها جذاب است. بنابراین، بدانید که لهجه شما گوش‌نواز بوده و به جای خجل بودن از آن، قدرش را بدانید.

۳. دیدن ترس او

چیز عجیب دیگری که مردها آن را در یک زن جذاب می‌دانند ترس است! غافلگیرکننده به نظر نمی‌رسد؟ یک مرد دوست دارد شریک زندگی‌اش بترسد؟ احتمالا این مورد ذهنتان را مشغول کند که چه عجیب. علت و چرایی این تمایل و ریشه‌ی این حذابیت بررسی گردیده است. به نظر می‌رسد مردها دوست ندارند یک زن درگیر ترس‌های عمیقی باشد، اما دیدن مقدار کمی ترس یک زن به آن‌ها فرصتی می‌دهد که بتوانند او را آرام کنند و نشان دهند یک مرد واقعی هستند.

۴. جای ترک پوست

اگر شما از مردتان بچه دارید، نگران ترک پوست بعد از زایمان نباشید. اگرچه خانم‌ها از این یادگاری‌هایی که روی پوستشان جا مانده است خوششان نمی‌آید و فکر می‌کنند زیبایی‌شان را کاهش می‌دهد، با این وجود اکثر مردها عاشق این یادگاری‌ها هستند! ترک‌هایی که روی پوستتان به جا مانده و کشیدگی‌های ناشی از زایمان، این حقیقت را به مردتان یادآوری می‌کند که این شما هستید که بچه‌اش را باردار بوده‌اید.

۵. لباس نظامی

برای بعضی از مردها اینکه یک زن لباس نظامی بپوشد بسیار جذاب است. این مورد ممکن است به این دلیل باشد که پوشیدن لباس نظامی به آن‌ها این حس را می‌دهد که این زن بهترین یار شکارشان است! البته این بدین معنا نیست که شما باید هر روز لباس نظامی بپوشید. با اینکه لباس نظامی برای مردها جذاب است، قطعاً از لباس‌های قشنگ و دامن‌های زیبا خوششان می‌آید. زنانگی و حفظ آن بسیار مهم است.

۶. عینک

مردها عاشق عینک زدن یک زن هستند و این یک واقعیت است. اگر مرد شما معتقد است عینک بهتان می‌آید این حرف را جدی بگیرید و فکر نکنید شما را دست می‌اندازد، چرا که مطمئنا برایش جذاب است. اگر نظر مرد شما این است، چه چیزی مهم‌تر از جذاب به نظر رسیدن برای مرد مورد علاقه‌تان؟ پس وقتش رسیده است که لنزهایتان را کنار بگذارید. احتمالا این مورد برای خانم‌هایی که هر روز عینک می‌زنند خبر بسیار خوبی باشد.

۷. تماشای آرایش کردن

آیا می‌دانستید مردها عاشق تماشای زوجشان هنگام آرایش کردنشان هستند؟ اینکه دقیقا چگونه این کار را انجام می‌دهید او را شگفت‌زده می‌کند. مردها همچنین وقتی ببینید هر دختری روش مخصوص به خودش را برای آرایش کردن دارد حیرت‌زده می‌شوند. پس، خانم‌ها فرصت تماشا شدنتان هنگام آرایش کردن را در اختیار مردتان بگذارید. گاهی جلوی او آرایش کنید و بر جذابیت خود بیفزایید.

۸. موهای خیس و حوله به سر

یکی از عجیب‌ترین چیزهایی که برای بیشتر مردها بی‌نهایت جذاب است هنگامی است که زوجشان موهایش را می‌شوید! آن‌ها می‌گویند موهای خیس برایشان بسیار جذاب است، مخصوصا اگر موهای او بلند باشد، و حوله به دور موهایش پیچیده باشد. خب، عجیب است، نه؟ چه کسی می‌داند، شاید مرد شما هم عاشق حوله‌ی سر باشد.

۹. دیدن شما هنگام تمرین

مردها عاشق تماشای شما هنگام تمرین و ورزش کردن هستند. آن نگاه خسته و احساس خیس عرق بودن، بر خلاف تصور شما، برای مردها شدیدا جذاب است. شاید همیشه فکر کرده‌اید دیده شدن در این لحظات از جذابیت شما می‌کاهد، اما برای مردها دقیقا برعکس است! مردها دوست ندارند آن نگاه خسته‌ی بعد از تمرین کردنتان را از دست بدهند. بنابراین، از تمرین و ورزش کردن جلوی شریک زندگیتان واهمه‌ای به دل راه ندهید. حتی می‌توان گفت بهترین راه این است که با یکدیگر به ورزش و نرمش و تمرین بپردازید.

۱۰. در لباس مردانه‌اش

چیز عجیب دیگری که مردها آن را جذاب می‌دانند این است که ببینند زوجشان به نحو نامرتبی پیراهن مورد علاقه‌ی خودش را پوشیده است. برای بسیاری از مردها دیدن شریک زندگیشان در لباس خودشان یکی از جذاب‌ترین چیزهاست.

چگونگی به چالش کشیدن مردان

چقـدر همسـرتان را می‌شناسید؟
مهم‌‌ترین نکته‌ای که باید در این قسمت به آن توجه کنید این است که از خودتان بپرسید چقدر همسرتان را می‌شناسید و تا چه حد به روحیات او آشنایی دارید. هرچه شناخت شما نسبت به همسرتان بیشتر باشد می‌توانید به میزان علاقه او نسبت به خودتان پی ببرید پیش از هر چیز باید چند اصل را به خاطر بسپارید.

۱. مردان به طور ذاتی دارای ویژگی‌ حامی و پشتیبان بودن هستند و به همین دلیل هرچه میزان علاقه‌ای که به شما دارند بیشتر باشد سعی می‌کنند از شما حمایت کنند اما فراموش نکنید که نحوه حمایت مردان از خانواده با نحوه حمایت زنان کاملا متفاوت است.

۲. هیچ‌وقت راجع به مردی قضاوت نکنید چون اصولا زن‌ها وقتی می‌خواهند درباره موضوعی قضاوت کنند خودشان را جای آن شخص یا آن موقعیت قرار می‌دهند در صورتی که این روش اصلا صحیح نیست.

۳. سعی کنید پیش از اینکه صفتی را به همسرتان نسبت دهید دلیل کاری را که انجام داده جویا شوید با این کار می‌توانید او را بهتر درک کنید ضمن اینکه با نسبت دادن صفتی خاص به همسرتان دردی از شما دوا نخواهد شد.

سوره قرآن برای جدایی دو نفر

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.