no-img
نوین اطلس

چگونه دختری باکلاس باشیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه دختری باکلاس باشیم
امتیاز 4.75 ( 4 رای )
zip
دی ۲۵, ۱۳۹۶

چگونه دختری باکلاس باشیم


این مطلب درباره ی موضوعاتی همچون چگونه دختری زیبا و جذاب باشیم؟، چگونه یک خانم با شخصیت باشیم، چگونه دختری مغرور باشیم، چگونه باکلاس راه برویم، چگونه باکلاس لباس بپوشیم، خصوصیات یک دختر با شخصیت، چگونه مثل یک پرنسس رفتار کنیم می باشد.

چگونه دختری زیبا و جذاب باشیم؟

۱۵دقیقه از صبح و شب را به پوست خود اختصاص دهید. پیگیری مداوم کلید اصلی داشتن پوستی زیبا است،بنابراین چند دقیقه از روز را به همین امر اختصاص دهید و پیروی از مراحل زیر به شما در این زمینه کمک خواهد کرد:

صورت خود را زیر دوش بشورید: محافظ پوست خود را در زیر دوش در شب به صورت خود بزنید و با کمی ماساژ دادن پوست صورت و درحالیکه موهای شما خیس می شود آن را با آب دوش بشورید.
اگر آنقدر خسته اید که شب نمی توانید مرحله قبل را انجام دهید حتما یک پاک کننده آرایشی در کنار پاتختی خود یا روی میز آرایش خود داشته باشید.
سعی کنید سراسر روز پوست خود را مرطوب نگه دارید، مناطقی که اکثر اوقات چین و چروک ها آنجا ظاهر می شوند را فراموش نکنید نظیر قسمت بیرونی چشم ها و اطراف دهان تان.

هرروز دوش بگیرید. یک دوش سریع قبل از شروع روز می تواند باعث شود که شما احساس زیبا بودن را داشته باشید. سعی کنید این کار را وارد برنامه روزانه خود کنید و ۵ تا ۱۰ دقیقه را زیر دوش باشید.

طبق یک برنامه زمانی منظم موهای خود را بشویید. نیازی نیست هربار که دوش می گیرید موهای خود را بشویید، در واقع این افرادی که موهای خشکی دارند هستند که باید هر روز یا حتی هر سه روز یکبار موهای خود را بشویند. موهای خود را طبق یک قاعده منظم بشورید، پوست سر شما زمانی که به داخل موهای شما روغن آزاد می کند این کار را به صورت منظم انجام می دهد بنابراین با شستن مو به صورت منظم بدن شما نیز به صورت منظم تری فعالیت می کند.
هر هفته یک یا دوبار ناخن های خود را تمیز و کوتاه کنید. زمانی که از زیر دوش بیرون می آیید ناخن های شما نرم تر خواند بود، بنابراین بهترین فرصت برای تمیز کردن آن ها همین زمان است.
موهای زاید بدن خود را حتما کوتاه کنید. هرروز سعی کنید موهای زیر بغل خود و پاها را بزنید و ابروهای خود را هفته ای یکبار تمیز کنید.
زمانی که از حمام بیرون می آیید عطر خوش بزنید، خواه می خواهد یک عطر باشد خواه یک اسپری سبک بدن ( فقط زیاد افراط نکنید )

خنده زیبایی بر روی لب داشته باشید. مهم نیست چه اتفاقی می افتد ولی این خنده شما است که یکی از بزرگترین دارایی های شما به شمار می رود. راه های زیر به شما کمک می کند همیشه خندان باشید:

روزی دوبار مسواک بزنید و حداقل هر شب از نخ دندان استفاده کنید. فراموش نکنید حتی روی زبان خود به آهستگی مسواک را بکشید، باکتری های زیادی باعث ایجاد بوی بد دهان شما می شوند که روی زبان شما زندگی می کنند.
شب از دهان شور استفاده کنید و آدامس های خوش بو همیشه دم دست داشته باشید تا دهانی با بوی شیرین و جذب کننده داشته باشید.
با لب های شکاف زده مبارزه کنید. اگر لب های شما پوسته پوسته و خشک است، احتمال زیاد آب کم مصرف می کنید، روزانه آب بیشتری بنوشید تا تفاوت را به خوبی حس کنید، اگر این کمکی نمی کند از چپ استیک در طول روز استفاده کنید.

چگونه یک خانم با شخصیت باشیم

نحوه رفتار خانم های باشخصیت
آیا تا به حال با خانمی مواجه شده اید که شما را مجذوب خودش کند و در هر جمع و مهمانی از شخصیت و متانتش تعریف کند؟ به نظر شما یک بانوی باوقار، چه ویژگی هایی دارد؟ چه رفتار ها و حرکت هایی، یک زن را به یک بانوی با شخصیت تبدیل میکند؟ اگر شما هم دوست دارید که در عین باوقار بودن، جذاب و با شخصیت هم به نظر برسید، با ما همراه باشید تا با رعایت اصولی ساده شما هم به یک بانوی جذاب تبدیل شوید.

اولین جنبه های با وقار بودن، ظرافت های زنانه، ادب و احترام نسبت به خود و دیگران است پس در اولین گام باید همانند یک بانوی باوقار رفتار کنید.

روی ظاهر متمرکز نشوید
این روزها بعضی از خانم های باکلاس نما برای متفاوت به نظر رسیدن درحالی آزار بی وقفه خودشان در سالن های زیبایی زیر سشوارهای داغ یا تغییر رنگ و موج موها و انجام اخرین طرح های روز روی تاخن هایشان هستند؛ البته کفش هایی که حفظ تعادل روی آنها به مهارت یک سیرک باز نیاز دارد و لباس هایی تنگ و عذاب آور هم به پکیج باکلاسی شان اضافه میشود تا بلکه بتوانند ظاهری چشمگیر بسازند. این پروسه متفاوت نمایی از راه دستکاری ظاهر، اغلب در جامعه ما جواب میدهد اما یک «خانم باکلاس واقعی» هیچوقت برای به چشم آمدن، تمام تمرکز و وقتش را روی ظاهرش نمیگذارد. اگر بهترین ساعات زندگی تان در آرایشگاه و سالن مد بگذرد در نهایت یک مانکن معمولی هستید که نگاه تان می کنند، نه آن بانویی که باید باشید.

زنان باکلاس فضولی نمی کنند
باکلاس های واقعی افرادی شاد، مثبت اندیش و واقع بین هستند که درک درستی از زندگی با انسانهای دیگر و زیست مسالمت آمیز اجتماعی دارند؛ بنابراین می توانند احساسات زنانه مثبت و منفی شان را با توجه به آگاهی کافی از مسائل، به خوبی کنترل کنند. آنها هیچوقت برای تسکین درد ناشی از حسرتها و نداشته هایشان به غیبت، بدگویی و حسادت مبتلا نمیشوند. باکلاسیهای واقعی شاید پولدار نباشند اما طبعی بلند داشته و همواره دست و دلبازند. این دسته از زنان یا کشف عیب ها و رازهای دیگران ذوق زده نمیشوند و هرگز کنجکاوی منفسی یا فضولی ندارند یعنی غیر ممکن است برای فهمیدن وضعیت سلیقه صاحبخانه ای که در خانه اش مهمان هستند در کشوها و کابینت ها را باز کنند.

برای زیبا شدن باید آموزش ببینید
باکلاس نماها برای داشتن ظاهری زیبا و جذاب گاهی میلیونها تومان خرج میکنند اما برای باکلاس بودن واقعی تنها کافی است که با سلیقه باشید و البته اولین قدم آنکه عیوب بدن تان را شناخته و با توجه به آنها لباس بپوشید؛ یعنی به طور مثال اگر خانمی هستید که شکمی تخت ندارد از لباس هایی که کمربند شان روی شکم بسته می شود دوری کنید.

داشتن دانش در مورد رنگ شناسی برای ست کردن لباسها، خوش پوشی، خودارایی و رفع نواقص ظاهری اگراز داشتن پول در این امر مهم تر نباشد، کم اهمیت تر هم نیست. به علاوه خوبی است همیشه از عطرهای ملایم و با کیفیت استفاده کنید رایحه ای خوب و دلپذیر یادآور حضور شما برای دیگران باشد. از دیگر مواردی که باید برای شیک پوشی در نظر داشت کیفیت کیف و کفش است. چون شما میتوانید با ست کردن درست رنگ ها، لباسی معمولی اما برازنده به تن داشته باشید و با در دست گرفتن کیف دستی با کیفیتی از برندی مناسب که به تیپ تان بیاید کاملا شیک باشید.

آرایش های سنگین، زنانگی های سبک!
این روزها متاسفانه با کلاس نماها با افراط در آرایش کردن آن هم در همه جا از سوپرمارکتها گرفته تا سمینارهای علمی، از مترو تاجلسه کنکور و سالن دفاعیه پایان نامه در دانشگاههای معتبر، گاهی باعث می شوند، زنان و دختران بیشتر از آنکه آراسته وزیبا به نظر بیایند در مواردی خنده دار و عجیب جلوه کنند. با این مقدمه باید بگوییم اولین نکته مهم در مورد آرایش برای خانم های باکلاس این است که آنها به خوبی می دانند چه تنوع و چه میزان آرایش و آراستگی برای هر موقعیتی مناسب است؛ بنابراین قبل از آرایش کردن به این فکر کنید که می خواهید به کجا بروید وآن فضا چقدر رسمی و علمی با شاد و خودمانی است.

چگونه دختری مغرور باشیم

چگونه جذاب, فریبنده و دلربا باشیم؟
• مراحل

۱- طرز ایستادن خود را تصحیح کنید. اگر شرایط بدنی شما در حد مطلوب قرار داشته باشد، گویای این مطلب است که یک فرد با اعتماد به نفس بالا هستید، حتی اگر از درونتان هم یک چنین احساسی نداشته باشید. در زمان راه رفتن باید محکم و ثابت قدم بردارید. کمرتان کاملاً صاف باشد، و شانه ها به سمت عقب گرایش داشته باشند. شاید در ابتدا زمانیکه یک چنین وضعیتی را تمرین می کنید برایتان قدری عجیب و دشوار باشد، اما پس از سپری شدن چند روز به آن عادت پیدا می کنید.

۲- ماهیچه های صورت را رها کنید. سعی کنید ماهیچه های صورتتان را رها کنید تا صورت، حالت طبیعی و دلپذیر خود را داشته باشد. با این چهره می توانید رو به دنیا کنید و به همگان بگویید که از هیچ چیز نمی هراسید.

۳- ارتباط برقرار کنید. هنگامیکه با فرد دیگری روبرو می شوید، با چشم های خود با او ارتباط برقر کنید، سرتان را به نشانه تائید تکان دهید، لبخند بزنید و شادی خود را به او انتقال دهید. اصلاً نگران عکس العمل فرد مقابل نباشید و البته در عین حال باید به یاد داشته باشید که در این کار زیاده روی نکنید.

۴- نام افراد را به خاطر بسپارید. زمانیکه برای اولین بار کسی را ملاقات می کنید سعی کنید که نام او را به خاطر بسپارید. این کار برای خیلی از افراد دشوار است. زمانیکه نامشان را می گویند، آنرا چندین مرتبه با خود تکرار کنید تا نامشان در ذهنتان باقی بماند و سپس نام خود را نیز به آنها بگویید؛ به عنوان مثال سلام “سارا” من “مانی” هستم. زمانی هم که با آنها خداحافظی می کنید، باز هم سعی کنید چند مرتبه دیگر نام آنها را تکرار کنید تا به طور کامل در ذهنتان باقی بمانند. هر چقدر بیشتر نام آنها را تکرار کنید، بیشتر به یادتان می ماند و طرف مقابل هم احساس می کند که او را بیشتر دوست می دارید و احتمال این امر که با شما بیشتر گرم بگیرد افزایش پیدا می کند.

۵- به دیگران علاقمند باشید. اگر شما یکی از آشناهای قدیمی را ملاقات کردید به عنوان مثال یک همکار، همکلاسی، دوست یکی از دوستان و … در مورد خانواده و علاقمندی های جدید آنها سوالاتی مطرح کنید. اسم افراد نزدیک به آنها را بپرسید و نام آنها را به خاطر بسپارید. مطرح کردن یک چنین مسائلی، موضوعات جدیدی برای صحبت کردن در اختیار شما قرار می دهد و آنوقت مجبور نیستید که تنها در مورد کار و کلاس های درسی با هم صحبت کنید. می توانید تا حدودی در مورد خودتان نیز صحبت کنید. در تمام طول بحث خودتان را علاقمند نشان دهید و نشان دهید که تمایل دارید به گفتگوی خود با او ادامه دهید.

۶- گفتگو در مورد موضوعات مناسب. باید در مورد موضوعاتی صحبت کنید که طرف مقابل به آنها علاقه دارد، حتی اگر خودتان هم علاقه شدید به آنها نداشتید، بازهم این کار را ادامه دهید. به عنوان مثال اگر در یک جمع ورزشی قرار گرفتید، در مورد بازی دیشب یا گل کردن تیمی که به تازگی وارد لیگ شده صحبت کنید. اگر با کسانی هستید که به سرگرمی های مختلفی علاقمند هستند، می توانید در مورد سرگرمی های مورد علاقه آنها از جمله ماهیگیری، بافتنی، کوهنوردی، و سینما صحبت کنید.

هیچ کس از شما انتظار ندارد که در تمام زمینه ها یک متخصص باشید، باید به آنها بگویید که فقط به دلیل علایق شخصی است که تمایل دارید در مورد موضوعات مختلف با دیگران به بحث و گفتگو بنشینید. ذهن خود را باز کنید، اجازه دهید تا دیگران توضیحات لازم در مورد موضوعات مختلف را برای شما بازگو کنند. روراست باشید و به آنها بگویید که دانشتان در مورد برخی چیزها محدود است و بدتان نمی آید که چیزهای بیشتری در مورد آن مبحث یاد بگیرید.

۷- به جای غیبت کردن دیگران را تکریم کنید. اگر در جمعی در حال صحبت کردن هستید که همه افراد به نحوی در مورد یک شخص بخصوص در حال غیبت کردن هستند، بد نیست شما چیزی در مورد آن بگویید که دوست می دارید. گفتن چیزهایی که در دیگران دوست می دارید می تواند ۱۰۰% شما را تبدیل به یک فرد جذاب کند. در عین حال با این کار می توانید حس اعتماد دیگران را نیز به خود جلب کنید. همه اطرافیان به این نتیجه می رسند که شما هیچ وقت ایده ی بدی نسبت به دیگران ندارید. همه به این نتیجه می رسند که آبرویشان در دست شما محفوظ خواهد بود.

چگونه باکلاس راه برویم

ستون فقرات شما دارای قوس های طبیعی است که باید آنها را در وضعیت طبیعی خودشان همواره حفظ کرد. میـان مـهره های کمر، دیسک کمـر واقع است که در واقع نقش ضربه گیر را ایفا می‌کند. با فشار بیش از حد و نامناسب به ستون فقرات، دیسک کمر تحت فشار قرار گرفته و در جایگاه خود جابجا می‌شود، در اثر این جابجایی، اعصاب اطراف آن تحریک شده و درد بوجود می‌آید.

حال چگونه می‌توان بدن را در شرایط صحیح قرار داد. برای این کار شما باید عضلات قوی و انعطاف پذیر داشته باشید و مفاصل حرکات طبیعی خودشان را داشته باشند.

راه رفتن صحیح

سر بالا و مستقیم باشد.

شانه‌ها هم سطح و سایر اندام کشیده و در راستای بدن قرار گیرند.

از حرکت طبیعی بازوها هنگام راه رفتن جلوگیری نکنید.

پاها را در یک راستا و موازی هم قرار داده و به اطراف منحرف نکنید.

چگونه باکلاس لباس بپوشیم

همه آنچه باید برای ست کردن رنگ لباستان بدانید
۱ – رنگ‌های اولیه و ثانویه که در چرخه رنگ در کنار هم قرار گرفته‌اند، در ترکیب با یکدیگر هم‌خوانی دارند مثلا آبی با بنفش و سبز هماهنگی دارد و زرد با قرمز و نارنجی. این رنگ‌ها می‌توانند با هم ترکیب شوند اما از نظر بصری، نور یکدیگر را به‌شدت کاهش می‌دهند. ست کردن این رنگ‌ها خوب است ولی چندان چشمگیر نیست.

۲ – به رنگ‌های اولیه و ثانویه‌ای که در چرخه رنگ مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند، رنگ‌های مکمل گفته می‌شود مثلا بنفش از ترکیب قرمز و آبی به وجود آمده و با رنگ اصلی زرد در تضاد است. رنگ سبز از ترکیب زرد و آبی به وجود آمده و با رنگ قرمز کنتراست دارد. این رنگ‌ها «کنتراست مکمل» نامیده می‌شوند چون همدیگر را کامل می‌کنند و وقتی در کنار هم قرار می‌گیرند، جلوه یکدیگر را قوت می‌بخشند و تاثیر رنگ‌ها بیشتر از زمانی است که به تنهایی استفاده می‌شوند. ترکیب این رنگ‌ها در یک ست لباس، زیبایی قابل توجهی خلق می‌کند.

۳ – اگر لباسی دارید که از ترکیب چند رنگ طراحی و دوخته شده، اصل بر این است که با یکی از رنگ‌ها هماهنگ‌سازی را انجام دهید؛ آن هم رنگی که بیشتر از همه در لباس به کار رفته است.

۴ – پارچه‌هایی که طرح‌های مختلف دارند، برای ست کردن و پوشیده شدن در کنار هم توصیه نمی‌شوند. از نظر زیبا‌شناسی ترکیب یک بلوز راه‌راه با دامن خال‌خالی جالب به نظر نمی‌رسد، البته طراحان از این ترکیب استفاده می‌کنند ولی آن‌ها اصول حرفه‌ای‌تری را می‌شناسند که نتیجه کار را دلنشین می‌کند. شما که نگاه حرفه‌ای در زمینه لباس ندارید، بهتر است از این ترکیب پرهیز کنید یا ست‌های کامل طراحان را به کار ببرید.

خصوصیات یک دختر با شخصیت

داشتن ظاهری باوقار
زمانی که شما وارد یک شرکت، یک موسسه، یک مهمانی و حتی یک اتوبوس می‌شوید، طرز لباس پوشیدن شما و حالت چهره‌تان بیانگر شخصیت شما خواهد بود. چنانچه لباس‌های سنگین و مناسبی به تن داشته باشید، چهره‌تان محکم و استوار بوده و در آن، آثاری از نگرانی‌ها و خستگی‌ها، تردید و دودلی دیده نمی‌شود، زیرا شما یک خانم باوقار خواهید بود.

از تنها بودن در جمع نترسید
معمولاً بسیاری از افراد به ویژه خانم‌ها، سعی می‌کنند در محافل و مجالسی که در آن دوست و آشنایی ندارند، شرکت نکنند؛ اما افرادی با اعتماد به نفس بالا، حتی اگر در جمعی وارد شوند که کسی را نمی‌شناسند، با اعتماد به نفس هر جه تمام‌تر به سراغ عده‌ای رفته و به آن‌ها می‌گویند که من در این مجلس تنها هستم و اگر امکان دارد به جمع شما بپیوندم. به طور حتم چنین فردی در هر جمعی جای خواهد داشت.

از اشتباهات لپی هول نشوید!
برای بسیاری از ما پیش آمده که در جمعی در حال صحبت کردن هستیم و ناگهان مطلبی یا نام شخصی را فراموش می‌کنیم یا حتی زبان مان می‌گیرد و کلمه‌ای را اشتباه تلفظ می‌کنیم.

در هنگام صحبت، از کلام و حرکات مناسب استفاده کنید
یکی از معیارهای قضاوت افراد بر روی شما، نحوه صحبت کردن تان است. این امر به ویژه برای خانم‌ها، بسیار اهمیت دارد، چرا که وقتی خانمی در حین حرف‌هایش با صدای بلند صحبت کند و بخندد، با دهان باز آدامس بجود، از کلمات نامناسب و سبک استفاده کند و با سر، صورت و دست‌هایش اداهای بی مورد و اضافی در آورد، به طور حتم دیگران آن طور که باید و شاید روی او حساب نمی‌کنند. پس برای آنکه شما را یک خانم با شخصیت و باوقار قلمداد کنند، بهتر است مراقب نحوه حرف زدن و حرکات فیزیکی بدن تان در حین صحبت کردن باشید.

چگونه مثل یک پرنسس رفتار کنیم

نکات رفتار درست
تصمیمات او را جدی تلقی کنید

این مورد به عنوان یکی از بزرگترین مباحث مشکل آفرین در روابط محسوب می شود. خانم ها دوست دارند همه چیز مطابق میل خودشان باشد. ولی توجه داشته باشید که نمی بایست نسبت به خواست ها و نیازهای همسرتان بی توجهی نشان دهید. بهتر است با این حقیقت روبرو شوید: اگر احساس می کنید که با او همفکر نیستید، پس در وهله اول چرا پیشنهاد ازدواج او را قبول کردید؟ باید به همسر خود احترام بگذارید؛ اگر قرار باشد تمام مدت به او بی توجهی کنید، برای حرف هایش ارزش قائل نشوید، او را کوچک و خوار کنید و صرفاً در مورد تمام مسائل شکایت کنید، مطمئن باشید که زندگی شما دوام پیدا نخواهد کرد. باید به او اجازه دهید که مرد خانه باشد.

به خاطر دلخوری های فردی همسرتان را از رابطه جنسی محروم نکنید

اگر از دست او ناراحت هستید، بهتر است مشکلات خود را با گفتگو حل و فصل نمایید. خودتان قضاوت کنید: در یک ماه گذشته چند مرتبه به دلایل واهی از قبیل اینکه خسته ام، سر درد دارم، و یا حوصله ندارم همسرتان را از خود رانده اید؟ مطمئناً تعداد دفعات آن زیاد است. خانم ها موظف هستند که بدون توجه به مسائل جانبی کلیه نیازهای همسرشان را برآورده سازند.

مشوق او باشید

خانم ها به راحتی این کار را در مورد دوست های دختر خود انجام می دهند. کاری می کنند که احساس خوبی در آنها ایجاد شده و اعتماد به نفسشان افزایش پیدا کند. از عباراتی نظیر: “تو فوق العاده شده ای، این رنگ خیلی بهت میاد، شوهرت باید افتخار کند که با دختری مثل تو رابطه برقرار کرده، و …” استفاده می کنند. اما کمتر اتفاق می افتد که در مورد همسر خود این کار را انجام دهند. شاید به آن دلیل باشد که تصور می کنند ضمیر آقایون غیر قابل نفوذ است. حقیقت اینجاست که آنها هم مثل دوست های دختر شما ضمیر حساس و شکننده ای دارند و گاهی به قوت قلب دادن های شما نیازمند می شوند. بنابراین اگر ترفیع رتبه گرفت و در شغلش به مقام بالاتری دست پیدا کرد، به افتخارش جشن بگیرید و به او یادآوری کنید که ارزش و لیاقتش را داشته است؛ به علاوه اگر تی شرت مورد علاقه اش را پوشیده بود به او بگویید: “خیلی خوش تیپ شده ای”.

به زیبایی خودتان اهمیت بدهید

بگذارید خیالتان را راحت کنیم؛ مردها به هیچ عنوان به دنبال خانم های مانکنی که تنها ۴۰ کیلو وزن دارند نیستند. آنها تمایل دارند همسری برای خود برگزینند که از نظر جسمانی قدرت داشته باشد و بتواند در آینده مادر مناسبی برای فرزندانشان باشد. با این وجود از شما انتظار دارند که به ظاهر خود اهمیت بدهید و به خودتان برسید. لباس های زیبا و تمیز بپوشید. موهایتان را مرتب کنید و در مجموع ظاهرتان را آراسته نگاه دارید.

قابل اعتماد و وفادار باشید

مردها به دنبال زن هایی هستند که بتوانند به آنها اعتماد کرده و رویشان حساب باز کنند. حقیقت اینجاست که برخی از خام ها رازدار نیستند و کمتر اتفاق می افتد که همسرشان حرف های دل خود را نزد آنها بازگو کند. مردها زنی را می خواهند که قابل اعتماد باشد و تا آخر عمر خود به او وفادار باقی بماند و در شرایط سخت زندگی همراهی اش کند. آنها می خواهند همسرشان نسبت به آنها متعهد و مسئول باشد.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.