no-img
نوین اطلس

چگونه جذاب شویم برای پسران


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه جذاب شویم برای پسران
امتیاز 4.67 ( 3 رای )
zip
دی ۲۵, ۱۳۹۶

چگونه جذاب شویم برای پسران


این مطلب درباره ی موضوعاتی همچون چگونه جذاب باشیم برای دخترا، چگونه دختری باکلاس باشیم، چگونه برای مردان دلبری کنیم، چگونه مغرور باشیم، چگونه پسر خوشگلی باشیم، چگونه دختری خاص باشیم، چگونه لباس بپوشیم تا جذاب باشیم می باشد.

چگونه جذاب باشیم برای دخترا

چگونه دختران را جذب خود کنیم ؟چگونه مرد جذابی باشیم ؟
یکی از آسانترین شیوه هایی که می توانید از آن بهره ببرید، این است که “اهل عمل” باشید. به این معنا که از هر موقعیتی که بر سر راه شما قرار گرفت به بهترین نحو استفاده کنید.

اگر بر سر دوراهی گیر کردید، هر دو راه را امتحان کنید. اگر در مورد مسافرت رفتن دودل هستید، خوب، سفر کردن گزینه بهتری است. می خواهید برای صرف غذا به یک رستوران جدید بروید و یا در همان مکان همیشگی غذا میل کنید، خوب ما به شما میگوییم که یک چیز جدید را امتحان کنید.

با انجام چنین اموری زندگی شما رفته رفته سرشار از تجربه های جدید خواهد شد…. هوش و دانش شما نیز افزایش پیدا می کند و باعث می شود که همسرتان نسبت به زندگی شما کنجکاوی بیشتری از خود نشان دهد.

هر چقدر که تجربیات شما بیشتر باشد، بالطبع مطالب سرگرم کننده تری دارید تا با همسرتان در میان بگذارید… و در نتیجه خیلی آسان تر می توانید با او ارتباط بر قرار کنید.

به عنوان مثال زمانی که او می گوید ” با دیدن این منظره به یاد مکانی در اروپا افتادم” شما نیز می توانید، پاسخ دهید “اوه، بله…می دونم چی می گی”

زمانی که به شما می گوید که عاشق غذاهای یونانی است می توانید او را به رستورانی ببرید که روزی خودتان برای شکستن عادت روزانه به آنجا رفته بودید.

به خاطر داشته باشید که هیچ گاه از انجام چنین کارهایی پشیمان نخواهید شد، بلکه پشیمانی از آن کارهایی است که تا به حال آنها را انجام نداده اید. سعی کنید طعم حقیقی زندگی را بچشید. خودتان هم شگفت زده خواهید شد که همسرتان چقدر سریع متوجه این موضوع می شود.

چگونه دختری باکلاس باشیم

افراد را به یکدیگر معرفی کنید

اگر در هنگام صحبت با شخصی هستید، و فرد دیگری از راه می رسد، شخصی را که با او صحبت می کردید را به فرد تازه وارد معرفی کنید.
در دنیای تجارت، افراد را بر اساس مقام و رتبه هایشان به یکدیگر معرفی کنید. برای مثال در ابتدا باید رئیستان را به همکار تازه وارد خود معرفی کنید و در ادامه بالعکس این کار را انجام دهید. توجه کنید که مشتریان همیشه مقام بالاتری دارند و بدون در نظر گرفتن نام و منصب آن ها، باید در ابتدا معرفی شوند.
فقط به گفتن نام شخص بسنده نکنید و کمی از جزئیات را هم بازگو کنید، مثلا می توانید از حوزه کاری او و اینکه چگونه با یکدیگر آشنا شده اید هم صحبت کنید.

لطفا و متشکرم فراموش نشود!

هر زمانی که شخصی لطفی به شما کرد و یا کاری هر چند کوچیک برای شما انجام داد، از او تشکر کنید. این کار نشان می دهد که شما قدردان زحمات او بوده اید.
اگرچه شاید این کلمات کلیشه ای شده باشند، ولی نگفتن آن ها به دور از ادب است.
از کسانی که برای شما هدیه خریده اند تشکر کنید، همچنین می توانید یک کارت برای تشکر از آن ها بنویسید و به آن ها هدیه دهید.
بعد از شرکت در یک مهمانی و یا مراسم خاص از میزبان تشکر کنید. می توانید با او تماس بگیرید و یا پیامی برای او بفرستید.
بیش از حد از این کلمات هم نباید استفاده کرد، مثلا اگر در یک رستوران، گارسون میز شما را مرتب کرد و غذا را سرو کرد و در لیوان مخصوص به شما نوشیدنی ریخت نیازی نیست که بعد از هر کدام از این کارها از او تشکر کنید، می توانید پس از اتمام کارهایش یک بار از او تشکر کنید.
دلیل تشکر خود را هم توضیح دهید. مثلا به دوستتان بگویید ازینکه مرا درک کردی واقعا ممنونم، این کار برای من خیلی ارزشمند است.

نه گفتن را یاد بگیرید

مودب بودن به این معنا نیست که اجازه دهید دیگران از شما سو استفاده کنند، یاد بگیرید در چه موقعیت ها و به چه افرادی نه بگویید.
اگر شخصی به شما سیگار و یا الکل پیشنهاد کرد و شما علاقه ای نداشتید، تشکر کنید و نه بگویید. اگر بر خلاف میل خود عمل کنید نشان می دهد که شما خیلی راحت تحت تاثیر دیگران قرار می گیرید.

به روز باشید

یک بانوی با شخصیت باید بتواند به راحتی صحبت کند و تپق نزد و از اطلاعات به روز برخوردار باشد. برای این کار نیاز نیست شما تحصیلات بالای علمی داشته باشید و یا کلاس های بخصوصی بروید، بلکه باید مطالعات خود را در زمینه های دلخواهتان افزایش دهید.
اگر به دانشگاه نمی روید، می توانید کتاب بخوانید و یا روزنامه ها و سایت های معتبر را دنبال کنید.

چگونه برای مردان دلبری کنیم

زنان مورد علاقه آقایان

خانم های خاص
یک مرد زنی خاص را دوست دارد که تا آخر عمر از او حمایت کند و اهل نق زندن و شکایت نباشد و منطقی باشد و اهل حساب کتا که بتواند در شرایط سخت به او تکیه کند.
آنها زنی را دوست دارند که مورد علاقه خانواده و اطرافیان باشد.

خانمی قانع
یک مرد دوست‌ دارد همسرش با اخلاقیاتی که قبل از ازدواج داشته است راه بیاید و زن نخواهد از او مردی که در رویاها داشته است بیزارند و دوست دارند زنشان با وضع موجود بسازد و هرگز انها را مورد سرکوفت قرار ندهد.

زنی زیبا
هرچند زیبایی اولین شرط مردان برای ازدواج نیست اما این امر در انتخاب همسر بی تأثیر نیست. ملاک های زیبایی برای افراد مختلف متفاوت است و شما می‌توانید با رعایت حد وسط خود را کاندید انتخاب توسط مردان اطرافتان کنید.

زنان جاه طلب
یکی دیگر از ملاک های مردان برای انتخاب همسر جاه طلبی و برتری او از سایر زن‌هاست، یک هنر، یک دانش یک کار خاص که بتوانند از آن برای به رخ کشیدن همسرشان به دیگران استفاده کنند. البته در این مورد هرگز نمی‌توان یک قانون خاص صادر کرد اما مردان امروز زنانی را دوست دارند که در کنار تعهدات خانوادگی به راحتی کار و فعالیت اجتماعی‌شان را هم جدی بگیرند.

چگونه مغرور باشیم

غرور اگه می خوای داشتته باشی،فقط جلوی نامحرما غرور داشته باش تا ازت حساب ببرن و ب خودشون اجازه هیچ کاری ندنمثلا،وقتی تو خیابون راه می ری،کسی خودشیرینی چیزی کرد برنگرد بهش نگاه کن،نخند،اصلا نگاه نکن،محکم راه برو،صاف و ساده حرف بزن،سعی کن از هرکاری ک باعث میشه جلب توجه کنه دوری کنی…

چگونه پسر خوشگلی باشیم

۱. به‌ صورت روزانه از مرطوب‌کننده استفاده کنید

مرطوب‌کننده‌ها غذای پوست شما هستند و ضمن متعادل ساختن PH پوست، التهاب‌های پوستی پس از اصلاح را کاهش می‌دهند. استفاده مستمر از مرطوب کننده‌ها یکی از کارهای ساده و در عین‌ حال تأثیرگذار برای شادابی پوست است.

۲. مثل پدربزرگ‌ها اصلاح کنید

خاطرتان هست که پدربزرگ‌های ما چطور هر روز اصلاح می‌کردند و صورتی صاف و مرتب داشتند؟ اگر صورت شما بعد از اصلاح، دست‌کمی از میدان جنگ ندارد، باید سنت پدربزرگ‌ها را در پیش بگیرید. تیغ‌های اصلاح جدید، بااینکه اصلاح کاملی را برایتان به ارمغان می‌آورند، اما باعث از بین رفتن چربی طبیعی سطح پوست شده و درنتیجه ایجاد شکاف و بریدگی‌های ریزِ پوستی می‌شود. اما راه‌حل چیست؟ استفاده از خودتراش‌های قدیمی، درست مثل آن‌هایی که پدربزرگ‌های ما استفاده می‌کردند.

۳. هنگام خروج از خانه، ضد آفتاب بزنید
تابه‌حال فکر کرده‌اید چرا بعضی‌ها باوجود سن بالا، پوستی جوان و بدون چین‌وچروک دارند؟ شاید با خودتان بگویید که این‌ها نتیجه عمل‌های جراحی و تزریق بوتاکس است؛ شاید درست باشد ولی فقط این نیست، یکی از عوامل اصلی چین‌وچروک پوست، نور آفتاب و اشعه‌ی ماوراءِ بنفش آن است که به‌سادگی قابل‌ پیشگیری و مقابله است. اگر می‌خواهید از پیری زودرس و ابتلا به سرطان پوست در امان بمانید، عادت کنید که روزانه از کرم ضد آفتاب استفاده‌ کنید.

۴. بهداشت دست و پا را رعایت کنید

دست‌های شما چه شکلی به نظر می‌آیند؟ نرم و تمیز هستند؟ هنگام دست دادن با افراد، اولین تماس فیزیکی از طریق دست‌ها برقرار می‌شود. بنابراین دست‌های خود را به‌صورت مرتب با آب و صابون بشویید و از کرم‌های نرم‌کننده استفاده کنید. فراموش نکنید که ناخن‌های خود را کوتاه کنید و همواره زیر آن‌ها را تمیز نگه‌دارید. توجه داشته باشید گاهی اوقات در طول روز ممکن است کفش‌های خود را دربیاورید، پس ‌کاری نکنید که باعث ناراحتی دیگران شوید. شست‌وشوی پاها و استفاده از جوراب‌های نو بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

چگونه دختری خاص باشیم

خط فکری داشته باشید

بدانید که همه‌ی ما در حقیقت منحصربه‌فرد هستیم
انسان‌ها ویژگی‌های مشابه بسیاری دارند. همه غذا می‌خورند، حرف می‌زنند، با دیگران معاشرت می‌کنند، احساسات مختلفی دارند و… . اما این ویژگی‌های مشترک در بسترهای متفاوتی قرار می‌گیرند و در نتیجه تجربه‌هایی شکل می‌گیرد که مخصوص هر فرد است و او را یکتا می‌کند. پس باور داشته باشید که شما به طور ذاتی خاص و نمونه هستید. حتی دوقلوها نیز دقیقا به یکدیگر شبیه نیستند، اگر هم شباهتی در کار باشد، با گذشتن از صافی تفکر و تجربه، نتیجه‌ای کاملا ناهمگون تولید می‌شود. هیچ‌کس به جای شما زندگی نمی‌کند و نخواهد کرد، پس با اطمینان از اینکه منحصربه‌فرد هستید، سعی کنید افکار خودتان را پیگیری کنید. شما عقاید و راه‌حل‌های خود را در مسائل مختلف دارید و لزومی ندارد که نسبت به بروز آنها واهمه داشته باشید یا آنها را نادیده بگیرید.

دنباله‌رو و پیرو نباشید
آزمایش روان‌شناسی معروفی در زمینه‌ی گرایش به پیروی از عقاید عمومی وجود دارد. در این آزمایش سه خط، روی کاغذ رسم شده بود که یکی از آنها به وضوح از سایرین کوچک‌تر بود. از فردی در مورد کوتاه‌ترین پاره‌خط پرسش شد، در حالی‌که سایر افراد از عمد، همگی به اشتباه پاره‌خط دیگری را انتخاب کرده بودند. فرد با اینکه به وضوح می‌دید که کدام خط واقعا کوتاه‌تر است، تنها با تکیه بر باور عمومی، پاسخی اشتباه مانند سایرین داد. این حرکت، نشان از علاقه‌ی انسان‌ها به هم‌رنگ جماعت شدن دارد. وقتی از باورها و نظرات عمومی پیروی می‌کنیم، در حقیقت احساس می‌کنیم از خطر تصمیم‌گیری متفاوت به دور هستیم. برای مثال، رستورانی را در نظر بگیرید که بسیار مشهور است و همه رفتن به آن را توصیه می‌کنند. بیشتر ما تمایل داریم به جای تجربه کردن مکانی جدید به همان رستوران برویم، چون فکر می‌کنیم با احتمال زیاد غذا در آن جا با‌کیفیت است و در نتیجه خود را از تصمیم‌گیری و تفکر بیشتر و عواقب تصمیمات انفرادی، می‌رهانیم. برای خاص بودن نباید بترسید. شجاع باشید. شاید دنبال کردن جمع به شما آرامش خاطر بدهد ولی در نهایت یکی مثل بقیه خواهید بود. اگر می‌خواهید متفاوت باشید، حتما باید انتخاب‌های متفاوت داشته باشید.

به دنبال تفاوت‌های عجیب و غریب نباشید
در این دنیای بزرگ و پهناور به اندازه‌ی موهای سرتان (البته این مثال درباره‌ی دوستان کم‌مو صدق نمی‌کند)، فرهنگ‌ها، رفتارها، باورها و عادت‌های مختلف و گاهی عجیب و غریبی چون خوردن بندپایان در کشورهای شرق آسیا یا پرستش چیزهای عجیب و غریب در امریکای لاتین وجود دارد. پس بدانید در این دنیای بزرگ نهایتا هیچ‌ چیز عجیب و غریبی وجود ندارد و این ادعا بالاخره در جایی عادی تلقی خواهد شد. سعی کنید خودتان باشید، یعنی کسی که افکار و عقاید خودش را دارد و کاملا منحصربه‌فرد و متمایز از هر فرد دیگری است که روی زمین زندگی می‌کند.

اعتمادبه‌نفس داشته باشید
خودتان تصمیم بگیرید و پای تصمیم‌تان هم بایستید. برای این کار باید بر روی راه های افزایش اعتماد به نفس کار کنید. اگر برای هر کاری تعلل می‌کنید و یا سعی دارید از دیگران الگوبرداری کنید، متأسفانه اعتمادبه‌نفس بالایی ندارید. شجاع باشید و اگر به اندازه‌ی کافی قوی نیستید، تلاش کنید خود را تغییر بدهید. قوی شدن کمی زمان می‌برد. می‌توانید با نگاه کردن به زندگی و رفتارهای افرادی که اعتمادبه‌نفس دارند، به رازهای موفقیت‌شان پی ببرید. هیچ‌وقت خودتان را دست‌کم نگیرید، خیلی از کسانی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید گاهی اعتمادبه‌نفس کافی ندارند زیرا بالا بردن اعتمادبه‌نفس یک فرایند است، یعنی با شروع مجموعه‌ای از اقدامات لازم برای ارتقای آن، رشد و پیشرفت اندک‌اندک حاصل می‌شود و این مراحل زمان زیادی لازم دارد.

چگونه لباس بپوشیم تا جذاب باشیم

جسور باشید
به نظر می‌رسد که وسواس ناشی از موقر بودن گاهی ما را به سوی کسل‌کنندگی و سبک‌های از مد افتاده هدایت می‌کند. در هر سن و سالی که هستید، همیشه می‌توانید با استفاده از وسایل تزئینی کمی جسارت به خرج دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک وسیله هیجان‌انگیز یا غیرمنتظره به لباس‌های معمول خود بیافزائید. این وسیله تزئینی می‌تواند یک روسری، دامن یا بلوزی با چاپی غیرمتعارف روی لباس ساده شما باشد.

کمی پویایی به خرج دهید
یک تاپ راه‌راه باعث می‌شود تا سرزنده‌تر و قوی‌تر به نظر برسید. در این موارد، الویت با راه‌راه‌های افقی باریک است، زیرا راه‌راه‌های پهن شما را درشت‌تر نشان می‌دهد. لباس‌های خال‌خالی نیز همان تاثیر مثبت راه‌راه‌ها باریک را بر ظاهر شما خواهند داشت.

بر سبک منحصر به خودتان تاکید کنید
از وسایل تزئینی خاصی استفاده کنید تا حقیقتاً با آن بدرخشید. یک گردنبد بزرگ، یک جفت گوشواره درشت یا دستبدی برجسته که کیپ دستان شما باشد. در این مورد، بهتر است که بیش از این‌ها از چیزی استفاده نکنید یا فقط یک چیز بسیار ریز که چندان قابل توجه نباشد.

صورت خود را براق کنید
هر چه صورت شما براق‌تر باشد، ظاهرتان جوان‌تر و مطمئن‌تر به نظر می‌رسد. یکی از موثرترین روش‌ها برای ایجاد درخشندگی در صورت پوشیدن یقه سفید است. پوشیدن پیراهنی با یقه سفید بهتر از بلوز است.

مسئله رنگ را مدنظر بگیرید
لباس‌های زرد لیمویی، سبز نعنایی و قرمز مرجانی برای اینکه جوان‌تر به نظر برسید، فوق‌العاده عمل می‌کنند. یک پیراهن، دامن یا بلوز به این رنگ‌ها عالیست. در این مورد، بهتر است لباسی ساده و خوشدوخت را انتخاب کنید.

جین بپوشید
شلوارهای جین انتخاب فوق‌العاده‌ایی برای تاکید بر فرم بدنی و پوشاندن معایب اندام است و عنصری ضروری در کمد لباس همه خانم‌ها. شلوارهای لی تاکیدی بر جوانی است، بنابراین می‌تواند ظاهر افراد را چند سال جوان‌تر نشان دهد.

مرد متولد شهریور با چه ماهی ازدواج می کند

مردان چه رنگ مویی را دوست دارند

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.