no-img
نوین اطلس

خصوصیات زنانه مورد علاقه مردان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

خصوصیات زنانه مورد علاقه مردان
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
دی ۲۳, ۱۳۹۶

خصوصیات زنانه مورد علاقه مردان


این مقاله در مورد رفتارهای زنانه مورد پسند آقایان، دختر مورد علاقه پسران برای ازدواج، اندام مورد علاقه مردان، جملات مورد علاقه مردان، لباس زنانه مورد علاقه مردان، رفتارهای زنانه چیست، جذب مرد مورد علاقه، رنگ لاک مورد علاقه مردان می باشد.

رفتارهای زنانه مورد پسند آقایان

از خود آقایون سوال کردیم که اگر قرار باشد یک چیز در خانم ها انتخاب کنند که از آن بدشان می آید، چه چیز را انتخاب می کنند؟ و ۱۰ موردی که در زیر می بینید، از جمله متداول ترین پاسخ ها بودند.

۱. زن ها چطور می توانند حتی ساده ترین چیزها را هم پیچیده کنند
شاید این اولین باری نباشد که این را می شنوید، خانم ها عادت دارند وقتی چیزی را نمی خواهند، اما نمی توانند بگویند چرا، موضوع را پیچیده کنند. برای آنها پیچیده کردن مسائل خیلی راحت تر از توضیح دادن است.

۲. کمبود اعتمادبه نفس در خانم ها
چطور ممکن است مردی زنی را تحسین کند که قادر به تحسین کردن خودش نیست؟

۳. زن هایی که فکر می کنند همه چیز را می دانند
این هم درست مثل مورد قبلی است. همیشه باید تعادل وجود داشته باشد.

۴. میل شدید زن ها برای تغییر دادن مردها
خیلی از زن ها با این تصور وارد یک رابطه می شوند که می توانند نقص های جزیی فردمقابل خود را عوض کنند. و بااینکه ممکن است در بعضی مسائل درست باشد، اما هیچ چیز برای یک مرد بدتر از این نیست که زن زندگی اش خصوصیات او را نپذیرد.

۵. حسادت خانم ها
داشتن حسادت در یک رابطه تاحدی می تواند سالم باشد اما متاسفانه وقتی این حسادت تا جایی پیش می رود که روابط مرد با اجتماع اطرافش را دچار مشکل می کند، او را از زن زندگی اش دورتر می کند.

۶. زن هایی که بیش از حد وابسته هستند
مردی که احساس کند در رابطه خود اسیر شده است، هر کاری که دستش برمی آید انجام می دهد تا آزادی خود را دوباره به دست آورد.

۷. زنانی که در ابتدای یک رابطه سعی می کنند به جای طرف خود تصمیم بگیرند و انتخاب کنند
هیچ اشکالی ندارد که بعد از گذشت چند سال از یک رابطه که زن می فهمد مردش چه می خواهد و چه چیزهایی را دوست دارد به جای او انتخاب کند اما مطمئناً این کار در ابتدای یک رابطه چندان مورد پسند مردان نیست.

۸. زنانی که خصوصیات زنانه ندارند
از دید آقایان زن در هر مقام و منصبی که باشد، باید زنانگی و ظرافت خود را حفظ کند (مثل طرز لباس پوشیدن و نحوه صحبت کردن) و این تنها چیزی است که مردان را وادار به تحسین خانم ها می کند.

۹:زنانی که قدرت مراقبت از خودشان را ندارند
مردان کمی در دنیا هستند که بدون جذب شدن به طرف زنی، عاشق او شوند.

۱۰. زنانی که به شدت مادی گرا هستند
برای بیشتر آقایون اینکه زنی فقط به دنبال خریدن آخرین مدل لباس یا رفتن به مسافرت های تفریحی باشد به هیج عنوان جذاب نیست. زندگی خیلی فراتر از مادیات صرف است.

دختر مورد علاقه پسران برای ازدواج

ویژگی های همسر مورد علاقه آقایان چیست؟

من را به رسمیت بشناس
در دوره و زمانه فعلی که جایگاه مردها نسبت به وضعیت سنتی تغییر کرده، مردها دنبال زنی هستند که اگرچه امروزی و توانمند است اما وقتی در کنار آنها قرار می گیرد، به قدرتمند بودن مردها اعتراف کند.

مردها همان قدر که از زنان وابسته گریزان هستند، از زنان زیادی مستقل که با قدرتمندی شان روی مردانگی مردها سایه می اندازند، فرار می کنند. بنابراین باید باهوش باشید و بتوانید با وجود توانایی های بسیاری که دارید، وقتی در کنار همسرتان قرار می گیرید به احساس قدرت و غرور مرد احترام بگذارید.

اسطوره مهربانی
مردها قبل از هر چیز به این نگاه می کنند که زن زندگی شان چقدر مهربان است. برگ برنده در دست زنی است که لقب مهربان ترین را بگیرد. زن مظهر محبت و نرمی است و این چیزی است که مردها از قدیم تا امروز به عنوان اولین شرط انتخاب همسر در نظر داشته اند. یک رابطه کامل رابطه ای است که در آن هم محبت کنید و هم محبت ببینید. هم دوست داشته باشید و هم مورد دوست داشتن قرار بگیرید. بنابراین هر قدر در یک رابطه، به لحاظ عاطفی بیشتر مایه بگذارید، رابطه قوی تر می شود.

جذاب و زنانه
قبل از آن که طرف مقابل شما را بشناسد، ظاهرتان را می بیند و قضاوت می کند. بنابراین ظاهر شما باید مطلوب باشد. دقت کنید، نمی گوییم ایده آل یا بی نقص. فقط مطلوب و خوشایند. برای داشتن یک ظاهر خوشایند باید هم به سر و وضع تان در حد معمول برسید و هم رفتار مناسبی داشته باشید. رفتار مناسب برای یک زن، وقار، برخورد محترمانه و اجتماعی، اعتماد به نفس و کمی غرور و جدیت است. بعضی از مردها شاید در تعاملات روزمره با زنانی که بی پرواتر و شوخ طبع تر هستند گرم بگیرند اما این یک اصل است که مردها، زنی را آماده ازدواج می دانند که رفتاری متین و موقر، سنجیده و بالغانه داشته باشد. هیچ مردی یک دختر زیادی شاد، زیادی سرخوش و بی حواس را به عنوان زن زندگی اش انتخاب نخواهد کرد. پس خوش برخورد، جدی و معتمد به نفس باشید و در همه این موارد ظرافت و متانت زنانه تان را حفظ کنید. با این حال یک نکته را خیلی جدی باید بدانید و آن این که هیچگاه، هیچگاه، هیچگاه از ویژگی های زنانه، ظرافت ها و جذابیت های زنانه تان برای پیشبرد اهداف یا خودنمایی استفاده نکنید.

اندام مورد علاقه مردان

آیا مردها زنان چاق را دوست دارند؟

گاهی اوقات می‌شنوید که مردها زنان چاق را دوست دارند. این مزخرف است. علاوه بر مزخرف بودن یک دروغ است.

فقط به این دلیل که می بینید مردی با یک زن چاق است به این معنی نیست که اولویت او زنان چاق هستند. دلیل آن فقط این است که در آن زمان انتخاب دیگری نداشته است! همین.

ممکن است مردها در خفا به داشتن رابطه‌ عاشقانه با یک زن چاق فکر کنند اما هیچوقت در چشم عموم با او ظاهر نمی‌شوند. بااینکه ممکن است با یک زن چاق که البته مزایای دیگری دارد بمانند اما دوست داشتند که آن زن خوش‌فرم می بود.

اگر همه شرایط یکسان باشد، همه مردان زن خوش‌فرم را انتخاب خواهند کرد.

آیا مردها زنان لاغر را دوست دارند؟

نه واقعاً اینطور نیست. اکثر مردها هیچ تمایلی به مانکن‌های بسیار لاغر نشان نمی‌دهند. درواقع، این اندام‌ها کمی ترسناک هستند و اصلاً سالم به نظر نمی‌رسند.

اما، در فرهنگ امروز کشور ما لاغر بودن به یک هدف مهم بین زن‌ها تبدیل شده است. زنان بسیاری هر روز در تلاشند که برای تحت‌تاثیر قرار دادن زنان دیگر خود را لاغر کنند.

اما این کار اصلاً سالم نیست. باید سعی کنید که متناسب بمانید.

مردها واقعاً چه دوست دارند؟

اگر واقعیت این بود که مردها زنان ریزه‌ میزه را دوست دارند مطمئن باشید که به شما می‌گفتم. اما خوشبختانه اینطور نیست. ممکن است استخوان ‌بندی بدنتان بزرگ یا ریز باشد. اصلاً مهم نیست چون در هر دو صورت می‌توانید برای مردان جذاب باشید.

شکل برای مردان بسیار مهم‌تر از سایز است!

جملات مورد علاقه مردان

زندگى زناشویى، تشکلى است که بر پایه محبت، بنا نهاده شده و این امر، نقشى حیاتى را در آن بازى مى کند؛ عنصرى که خداوند متعال از آن به عنوان نشانه اى از خود نام برده است. اگر چه اندکى از این سرمایه را خداوند در ابتداى زندگى زناشویى به زن و مرد عطا فرموده، ولى باید آن را چون نهالى دانست که لازم است حفظ و بارور شود .

محبت

محبت، انسان را به سوى همشکلى و همسانى با معشوق مى کشاند و این علاقه که در اعماق جان انسان است، باعث مى گردد تا محب به صورت محبوب در آید. همسر هر فرد، مى تواند مهم ترین محبوب و همراه او باشد. اگر در انتخاب همسر، محور، ایمان و حب پروردگار باشد، مى توان امیدوار بود که این ازدواج، منجر به زندگى اى شود که هدف و شالوده آن، رسیدن به قرب الهى است و این که زن و مرد، هر دو تصمیم بگیرند که این عشق و علاقه زمینى را نردبانى سازند براى دست یافتن به رضاى پروردگار».

اکنون به چند روش براى ابراز محبت و افزایش مهر و عطوفت بین همسران، اشاره خواهیم کرد:

زن مطیع، فرمانرواى قلب شوهر است

یکى از مهم ترین و حیاتى ترین حس هایى که مردان به آن علاقه دارند، حس مالکیت و مدیریت است. از سوى دیگر، براى حفظ کیان خانواده، لازم است زنى که به زندگى و شوهر خود علاقه مند است، از شوهر خود اطاعت کند و بداند که اگر در تمام شئون زندگى، مطیع او باشد، مهرش چنان در دل مرد نفوذ مى کند که حاضر است براى زن و زندگى اش، هر فداکارى و ایثارى انجام دهد و بهترین حس ها را به همسر خود بدهد و بدین ترتیب است که هم مرد راضى است و هم زن.

زنان به کارهاى کوچکى هم که مردان برایشان انجام مى دهند، امتیاز مى دهند

اغلب مردان چنین تصور مى کنند که باید کارى بزرگ و حیرت آور براى همسر خود انجام دهند تا مورد تحسین و قدردانى او واقع شوند و این تصور، باعث مى گردد تا مرد دست به کارى نزند که خشنودى زن را برانگیزد؛ مگر زمانى که بتواند کار بزرگى انجام دهد؛ در حالى که زنان براى کارهاى به ظاهر کوچک مردان نیز امتیاز قائل هستند. براى مثال، یک مرد مى تواند براى سالگرد ازدواج یا تولد همسرش، یک متن محبت آمیز بنویسد و یا هدایاى کوچکى مانند عطر، شکلات یا شیرینى مورد علاقه همسر و یا گل تهیه کرده، به همسرش بدهد و آن گاه معجزه این کار خود را در ایجاد و افزایش علاقه بین خود و همسرش، به تماشا بنشیند.

محبت، مانند سیم برقى است که از وجود محبوب به محب وصل مى گردد و صفات محبوب را به وى منتقل مى سازد و این جاست که انتخاب محبوب، اهمیت مى یابد. به نظر مى رسد که همسر هر فرد، مى تواند مهم ترین محبوب و همراه او باشد

اسم همسرتان را نیکو و به بهترین حالت صدا بزنید

به خاطر داشته باشید که اسم یک شخص براى او، شیرین ترین و مهم ترین کلمات در تمام زبان هاست. اشخاص به قدرى به اسم خود علاقه دارند که مى کوشند به هر قیمت که شده، در خاطرها بماند. یکى از موجبات جلب محبت، نام بردن اشخاص با عناوین احترام آمیز و اسم هایى است که طرف مقابل آنها را دوست دارد. بعضى همسران به اشتباه فکر مى کنند از آن جا که با همسر خود صمیمى هستند، لازم نیست اسم او را به احترام صدا بزنند؛ در حالى که باید به خصوص در بین افراد دیگر، اسم همسرتان را به نیکى ببرید. این کار، یکى از راه هاى جلب محبت همسران مى باشد. پیامبر گرامى اسلام صلى الله علیه وآله نیز در حدیثى یکى از راه هاى جلب محبت افراد را صدا کردن و خواندن آنها به محبوب ترین نام هایى که دوست دارند، دانسته است.

لباس زنانه مورد علاقه مردان

دامن:
بیش از ۷۵ درصد مردان عقیده دارند که زنان باید بیش از هر ایتم دیگری در پوشاک دامن و پیراهن بپوشند و دامن هایشان نیز نباید خیلی کوتاه باشد واگر چاک دارد چاک ان باید در طرفین باشد.

شلوار:
مردان عقیده دارند که پوشیدن شلوار مناسب محل کار و یا تردد در اطراف شهر میباشد.اما آنها واقعا میخواهند که همسرشان برایشان دامن بپوشد نه شلوار و تیپ مردانه.و اما وقتی زن ها شلوار کشی و کفش پاشنه بلند میپوشند خیلی خوششان میاید.

پیراهن:
۱۰۰ درصد از مردان زن ها را در پیراهن بیشتر دوست دارند.زیرا پیراهن برای زن ها در هر سنی چذابیت زنانه دارد.پیراهن های مشکی نیمه کوتاه بهترین انتخاب هستند. تنها ۲۵ درصد از مردان از پیراهن های ماکسی خوششان میاید

تونیک
میدانم کمی عجیب بنظر میرسه اما تعداد معدودی از مردان از تونیک خوششان میاید.اکثریت فکر میکنن که تونیک گشاد بوده و زیبایی زن را به خوبی نشان نمیدهد.

رنگ لباس:
مردها پارچه های تک رنگ را ترجیح میدهند.عکس ها و رنگ های گوناگون به آنها اجازه تمرکز بر خانم ها را نمیدهد.

کفش:
۶۵درصد از مردها دوست دارند که خانم همراهشان کفش پاشنه بلند بپوشد و تنها ۲۰ درصد گفته اند که کفش کتانی یا بدون پاشنه نیز برایشان فرقی نمیکند.

جواهرالات:
اگر تعداد کمی جواهرالات استفاده کنید مردها از آن خوششان میاید اما آنها نمیخواهند بدانند که جنس آن چیست و چقدر ارزش دارد.

رفتارهای زنانه چیست

ظرافت زنانه در رفتار و حرکات
زن ها بدون زنانگی مانند گل بدون گلبرگ می مانند. زنانگی زن ها همان چیزی است که طبیعت مردانه مردها را متعادل می کند و مانند قطعه گمشده پازل زندگی آن هاست. موهای بلند، رفتارها و حرکات و شخصیت خانمانه تمام چیزی است که یک زن باید داشته باشد و هرگز نباید مانند یک مرد رفتار کند. این رفتارها وقتی جنسیت خود را به عنوان یک زن بپذیرید از شما سر می زند. در واقع اعتماد به نفس جنسی است که باعث می شود به عنوان یک زن ارتباط برقرار کنید و با رفتارهای خود همسرتان را مجذوب خود کنید. پس در رفتار خود ظرافت زنانه به خرج دهید و احساسات تان را برای همسرتان ابراز کنید.

هوش و بلند همتی
این همان جرقه ای است که در ارتباط زنان با مردان در سطح ذهنی وجود دارد. این ویژگی در زنان بسیار گیراست. هیچ چیزی نمی تواند زیبایی و ذهن را شکست دهد. از دید یک مرد وقتی بتوانید تصمیم های معقول بگیرید، منطقی رفتار کنید، به آن ها پیشنهاداتی داشته باشید و زندگی را پر مفهوم کنید بسیار جذاب و دوست داشتنی تر هستید. اشتیاق، حرفه ای بودن و داشتن هدف و آرزو در جهت حرفه و شغل نه تنها برای مردها جذاب است بلکه آن ها را به وجد می آورد.

حس شوخ طبعی
وقتی حس شوخ طبعی نداشته باشید زندگی برایتان بسیار کسل کننده و سیاه می شود. مردها موجودات شوخ طبعی هستند و همسری می خواهند که به لطیفه هایشان بخندد، همسری که بتوانند با او مکالمه سرگرم کننده و جالبی داشته باشند. همسری که بتوانند با او شوخی کنند و جنبه شوخی داشته باشد. چه چیزی بهتر از خنده می تواند زندگی را شاد کند؟

جذب مرد مورد علاقه

آرایش زیاد نکردن برای جذب مرد مورد علاقه
شاید تصورتان این باشد که هفت قلم آرایش شما را زیباتر می کند اما نظر یک مرد کاملا متفاوت است و آرایش زیاد برای او هیچ جذابیتی ندارد. پس بیایید واقع بین باشیم. حقیقت این است که مردها با آرایش زیاد جذب شما نمی شوند.

سخن چینی نکردن برای جذب مرد مورد علاقه ممکن است به اشتراک گذاشتن آخرین خبر و شایعه درمورد یکی از دوستان یا همکاران تان برای شما جذابیت داشته
باشد اما این را بدانید که سخن چینی یکی از ویژگی های غیر جذاب از نظر مردهاست. شاید نیت شما این باشد که بخواهید از طریق با او بیشتر ارتباط برقرار کنید اما حرف زدن درباره دیگران عزت نفس پایین شما را نشان می دهد. خیلی ها به دلیل اعتماد به نفس پایینی که دارند سعی می کنند با حرف زدن درباره اشتباهات دیگران و سخن چینی احساس بهتری نسبت به خودشان داشته باشند. این را بدانید مردها جذب کسی می شوند که اعتماد به نفس داشته باشد، به خودشان ارزش بدهند و برای بالا بردن خودشان دیگران را سرکوب نکنند.

اعتماد به نفس بیش از حد
اعتماد به نفس یکی از ویژگی هایی است که برای مردها جذابیت بالایی دارد اما بین اعتماد به نفس و غرور و تکبر فرق هست. خودتان را باور داشته باشید، به داشته ها و موفقیت های تان افتخار کنید اما خودنمایی نکنید. خودستایی نتیجه برعکس می دهد و کاری اشتباه است. باید تواضع داشته باشید و آنقدر به خودتان اطمینان داشته باشید که نخواهید با خودستایی قابلیت های تان را نشان دهید. یک مرد نیاز ندارد که دائما عالی بودنتان را به او متذکر شوید. با این کار او برداشت خودش را خواهد کرد.

بدگویی نکردن از همسر سابق و جذب مرد مورد علاقه
شاید فکر کنید بدگویی کردن از همسر سابق یا رابطه ای که قبلا داشتید کار درستی است اما این کار شما را بد نشان می دهد. نیت شما این است که به او نشان دهید جای هیچ نگرانی نیست اما دائما انتقاد کردن از رابطه سابق رفتاری کاملا غیر جذاب است و با این کار کینه توزی خود را نشان داده اید و او در ذهن خودش ناخودآگاه به این فکر می کند که ممکن است نفر بعدی که چنین کلماتی را پشت سرش می گویید
او باشد. پس بهتر است گذشته را کاملا رها کنید و به حال و آینده فکر کنید.

رنگ لاک مورد علاقه مردان

عوامل تاثیر گزار در انتخاب رنگ لاک:
۱. رنگ پوست
با توجه به منابع متعدد، یکی از موارد مهم هنگام انتخاب رنگ لاک ناخن رنگ پوستتان است. به طور کلی قوانین ساده ای برای انتخاب رنگ لاک بر اساس رنگ پوستتان وجود دارد. بعنوان مثال، پوست های روشن، با رنگ‌های تیره ظاهر خیلی خوبی پیدا می‌کنند، مخصوصا رنگ هایی که پایه ی آبی دارند. پوست های با رنگ معمولی، با انواع قرمز تیره ترکیب خوبی ایجاد می‌کنند، در حالی که پوست های تیره، تقریبا با هر رنگی همخوانی دارند.

۲. ساز و برگ
این مورد کمی نیازمند مهارت بیشتری است. نظر برخی از متخصصین این است که رنگ لاک ناخن شما به هیچ عنوان نباید با ساز و برگ شما جور باشد، در صورتی که برخی دیگر می‌گویند نه مشکلی نیست! (منظور از ساز و برگ، مجموعه ی لباس و لوازم همراهتان مانند کیف و عینک آفتابی و ساعت مچی تان است که رنگشان را باهم ست می کنید) بنظر من، زمانی که رنگ لاک ناخن خود را بر مبنای ترکیب رنگی لباس و جواهراتتان انتخاب می کنید، با غریزه تان این انتخاب را انجام دهید.
در انتخاب یک رنگ مکمل، اما نه لزوما همان رنگ زیاد وسواس به خرج ندهید. حتی اگر عاشق رنگ خاصی هستید و سعی می کنید آنرا در تاپ، دامن و کفش هایتان به کار ببرید، برای ناخن هایتان هم می‌توانید از همان رنگ استفاده کنید.

۳. آرایش
در آرایش خود باید توازن در انتخاب ترکیب رنگی را رعایت کنید. بهترین ایده ای که برای انتخاب رنگ لاک ناخن با توجه به ترکیب رنگی آرایشتان وجود دارد، انتخاب یک رنگ مکمل است. این جالب نیست که همه جایتان یک رنگ باشد، کمی بی‌رنگ و رو می شوید. البته استثنائا زمان که رنگ رژ لب و لاک ناخنتان باهم یکی باشد خیلی جلب توجه خواهید کرد.

۴. مهم‌ترین عامل
اگر می‌خواهید بدانید که چگونه رنگ لاک مناسب ناخن خود را انتخاب کنید، به این عامل خیلی توجه کنید. چه رنگی در حال حاضر محبوب است؟ مهم نیست پوست شما چه رنگی است، بالاخره در طیف رنگی که در حال حاضر مد شده، رنگی پیدا خواهد شد که به پوست شما بیاید. انواع رنگ‌های بنفش، آبی، صورتی، مرجانی و حتی مشکی در مدل های مات و براق نیز موجودند تا با هر پوستی همنشانی پیدا کنند.

۵. مناسبت
زمانی که می‌خواهید یک رنگ مناسب برای ناخن های خود انتخاب کنید، باید روز یا مناسبتی که در آن هستید را نیز در نظر داشته باشید. در آن روز قرار هست چه کار کنید؟ اگر بخاطر دل خودتان می‌خواهید لاک بزنید، راحت باشید! لاک های رنگارنگ و حتی طرح های بامزه استفاده کنید. اگر می‌خواهید به سر کار بروید یا در یک جلسه ی کاری شرکت کنید یا یک چیزی شبیه به این، رنگ‌های خنثی را بر گزینید. اما اگر می‌خواهید شبی را با دوستانتان در شهر پرسه بزنید، جسور باشید! قرمز رنگی عالی است، اما هر کاری که می کنید، سعی کنید آنرا تیره نگاه داشته یا به تناسب رنگ جواهرات فلزی خود رنگ مناسبی را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط:

مرد متولد مرداد چه زنی را دوست دارد

مرد متولد شهریور

مرد متولد اسفند

نشانه های علاقه مرد به همسرش

مرد تیر از چه زنی خوشش می آید

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.