no-img
نوین اطلس

حفظ کردن شوهر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

حفظ کردن شوهر
zip
دی ۱۶, ۱۳۹۶

حفظ کردن شوهر


این مقاله در مورد موضوعاتی همچون وابسته کردن مرد به خود، ترفندهای زنانه برای جذب شوهر، کلید های جذب شوهر، راههای جذب شوهر در روابط زناشویی، راههای جذب پسران برای ازدواج، راههای جذب مردان مغرور، دعای جلب توجه شوهر، راههای جذب زن،

وابسته کردن مرد به خود

۱- در نظر داشته باشید مردها طوری با شما رفتار می کنند که خودتان به آنها اجازه می دهید، سعی کنید، تماس های مکرر با همسر خود را فراموش کنید ، همیشه در دسترس بودن خانم ها خوب نیست

۲- بسیاری از زنان فکر می کنند که برای اینکه مردی عاشقشان شود باید مانند یک سوپرمدل باشند. اما واقعا اینگونه نیست اگر چه به زیبایی بهای بسیاری می دهند اما اصلا آن چیزی نیست که زنان انتظارش را دارند. مردان انتظار ندارند که زنان شان مانند زنان و مانکن های مجلات باشند.

۳- یکی از خصایص بارزی که می تواند احساس رضایتمندی را در کانون خانواده حاکم کند، قناعت است تلاش کنید قانع و راضی باشید.

۴- مردها معتقدند: خانم ها زیاد حرف می زنند یا بسیار غرغر می زنند، پس ثابت کنید اینگونه نیست. مردان از این خصیصه خوششان نمی‌آید، سنجیده و بجا سخن بگوید و غر نزنید، تلاش کنید چیزی هایی که برای همسرتان تعریف میکنید تکراری نباشد…

۵- اگر می خواهید شوهرتان را اسیر کنید از ابراز احساسات غافل نشوید؛ البته نه تنها با رفتارها و گفتار کلیشه ای.

۶- یکی از اشتباهات بزرگ زنان این است که فکر می کنند هر چه سربه زیرتر باشند جذابترند، همیشه مهربان و با گذشت نباشید، انعطاف پذیر باشید.

ترفندهای زنانه برای جذب شوهر

راه‌هایی برای گذشتن از بن‌بست

راه حل ۱

هنگامی که می‌خواهید با نامزد یا همسر خود به صحبت بنشینید، به او «خط» بدهید و بگویید می‌خواهید راجع به چه موضوعی با او هم‌صحبت کنید، به چه نتیجه‌ای برسید و اینکه چه انتظاری از او دارید. به عنوان نمونه:

«عزیزم، بیا امشب کمی با هم صحبت کنیم.از هفته پیش که مادرت به دیدن ما آمد، اصلا با هم صحبت نکردیم. چرا به من نمی‌گی نظرت راجع به آمدن مادرت چی بود؟ بعد من هم نظرم را بهت می‌گم. با این کار یک‌بار دیگه که به دیدن‌مان بیاد، می‌تونیم رفتار بهتری داشته باشیم.»

«علی، می‌خوام راجع به رابطه خودمان باهات صحبت کنم. ۶ ماهه که ما نامزد شدیم و فکر می‌کنم وقتش رسیده که نکات قوت و ضعف رابطه‌مان را ارزیابی کنیم. فکر می‌کنم از این راه می‌توانم، احساس امنیت بیشتری داشته باشم و بفهمم که در کدام یک از زمینه‌ها نیاز به تلاش بیشتری داریم.»

«محمد، می‌خوام به من کمک کنی، بفهمم چطوری می‌تونم با رئیسم کنار بیام.این اواخر خیلی اضافه کاری کردم. یواش یواش از این کار خسته شدم. نمی‌دونم چطوری این موضوع را با او در میون بذارم. فکر کردم اگه نظر مرد دیگه‌ای را هم بدونم، می تونم تصمیم بهتر و عاقلانه‌تری بگیرم »

راه حل ۲

از شوهر خود بپرسید؛ چرا که سؤال کردن از همسرتان به مکالمه شکل داده و به او کمک می‌کند، تا ساختار واضحی را برای آن در ذهن خود ترسیم کند. هرچه پرسش‌های شما خصوصی‌تر باشد، بهتر است.

روش اشتباه: « فکر می‌کنم باید راجع به رابطه‌مان باهات صحبت کنم. »

در این حالت همسرتان احساس خواهد کرد می‌خواهید از او بازجویی کنید و سپس او را محکوم کنید.

پس می ترسد و می گوید: «چرا؟ مگه اتفاق خاصی افتاد»؟

روش درست: «فکر می‌کنم باید راجع به رابطه‌مون صحبت کنیم. ۶ ماهه که نامزد شدیم. فکر می‌کنی نقاط قوت و ضعف رابطه ما چیه؟ دوست داری رابطه‌مون به چه سمتی ادامه پیدا کنه؟»

روش اشتباه: کار چطور پیش رفت؟

نامزد یا همسرتان در مقابل این سؤال، خلاصه‌ترین پاسخ ممکن را انتخاب می کند: مانند «بد نبود»

روش درست: «عزیزم، پروژه جدیدی که داری چطور پیش می‌ره؟ به همون سختی که فکر می‌کردی؟»

روش نادرست: «محمد، در رابطه با رئیسم به کمکت احتیاج دارم.»

روش درست: « محمد، بارئیسم مشکلی پیدا کردم(مشکل را برای او توضیح دهید). فکر می‌کنی باید مقابلش بایستم یا با ارشدم صحبت کنم؟ اگه توجای من بودی چه کار می‌کردی؟»

راه حل ۳

از خط دادن به او، به عنوان روشی برای مطالبه خواسته‌های خود استفاده نکرده و رک و راست صحبت کنید. یکی از بدترین عادت‌هایی که زن‌ها دارند، این است که در روابط خود با مردها رک و راست نیستند. در پرده ابهام وارد گفت‌وگو شدن و امتحان کردن او، با پرسیدن نظراتش درباره مسائل دیگر، از جمله این روش‌ها هستند. زن‌ها به این دلیل اینطور صحبت می‌کنند زیرا نمی‌خواهند ریسک کرده و نظر خودشان را مستقیم بیان کنند. صحبت‌های مبهم، نامفهوم و سربسته درباره علت ناراحتی‌مان، یکی دیگر از این روش‌هاست. به جای آنکه رک باشیم و بگوییم از چه موردی ناراحت هستیم؛ ممکن است ده‌ها حرف دیگر بزنیم تمامی این راهکارها بسیار فریبکارانه بوده و باعث خواهد شد، مردها احساس کنند زن‌ها آنها را بازی می دهند. این موضوع بسیار آنها را عصبانی می کند. بیشتر مردها اظهار می‌کنند که از اینکه همسرشان به طور مستقیم نمی‌گوید از چه موردی ناراحت است عصبانی می‌شوند آنها می‌گویند متنفرند از اینکه خانم‌ها «به در می‌گویند تا دیوار بشنود»؛ آنها می‌گویند با این روش احساس احمق بودن می‌‌کنند زیرا زن‌ها آنقدر آنها را ساده می‌دانند که می‌‌توانند بازی‌شان دهند. با مرد زندگی‌تان رک و راست باشید. با این روش، آنها هدف از مکالمه را خواهند فهمید و با احساس امنیت بیشتری با شما صحبت خواهند کرد.

کلید های جذب شوهر

برای همسرتان شخص قابل اعتمادی باشید
مردها به دنبال خانم‌هایی هستند که بتوانند به آن‌ها اعتماد کنند. کسی که آن‌ها را به خاطر خودشان بخواهد، کسی که بتوانند به او ایمان داشته باشند. شاید برایتان عجیب باشد اما برخی از خانم‌ها قابل اعتماد نبوده و بسیار بی وفا هستند. همین امر باعث می شود که مردها محتاط تر عمل کنند.

یک زن مهربان باشید
مردها به دنبال خانم‌هایی با روحیه زنانه و مهربان می گردند زیرا چنین خصوصیاتی باعث می شود که یک زن بتواند مادر بهتری برای بچه هایش باشد. البته این امر بدان خاطر نیست که مردها انتظار دارند خانم‌ها آن‌ها را نیز تر و خشک کنند بلکه بدان خاطر است که دوست دارند فرزندانشان در آغوش مادر مهربان و دلسوزی پرورش پیدا کنند.

یک زن کاملا ایده آل باشید
مردها به دنبال زن‌هایی هستند که حس و ظرافت زنانه خود را حفظ کرده باشند. البته منظور ما آن دسته از خانم‌هایی نیست که دائما به دنبال مد می روند و چهره خود را به انواع و اقسام اشکال مختلف در می آورند.

علاقه‌مندی همسرتان را زیر سۆال نبرید
سرگرمی‌ها و علاقه‌مندی‌های همسرتان ممکن است با سلیقه شما جور درنیایند و شما همان احساس را نسبت به آن فعالیت‌ها نداشته باشید. اما اگر قرار باشد به هم نزدیک شوید و رابطه صمیمی‌تری داشته باشید، باید فعالیت‌هایی را با یکدیگر انجام دهید. این مسئله کمک می‌کند یکدیگر را بهتر درک کنید و ابعاد دیگر فردی که دوست دارید را نیز به بینید. خودتان هم می‌توانید از قرار گرفتن در محیطی متفاوت لذت ببرید و دوستان جدیدی هم پیدا کنید.

سبک بیان احساسی همسرتان را بشناسید
شیوه بیان احساسات در زنان و مردان کاملاً متفاوت است. خانم‌ها معمولاً احساسات خود را در قالب واژگان بروز می‌دهند، در حالی که مردها ترجیح می‌دهند سکوت کنند و البته گریه هم نکنند. در بیان عشق هم همین تفاوت وجود دارد. عدم درک این تفاوت‌ها می‌تواند منجر به ناامیدی گردد و مانع برآورده شدن انتظارات همسران از یکدیگر شود. زمان خود را با همسرتان بگذرانید و ببینید چه چیزهایی او را خوشحال می‌کند و چه مسائلی پریشانی او را به دنبال دارد. بدین ترتیب درک متقابل میان شما افزایش می‌یابد و میزان سۆتفاهم‌ها به حداقل می‌رسد.

ارتباطی شفاف و صادقانه برقرار کنید
زنان راهکارهای زیادی دارند که می‌توانند به واسطه آن‌ها مردان را از نظر احساسی درگیر خود کنند. در حالیکه برخی زنان می‌کوشند با نادیده گرفتن مشکلات و تظاهر به تغییر سبک زندگی نظر شوهرشان را به خود جلب کنند، برخی دیگر تلاش می‌کنند با استفاده از برقراری ارتباط، رابط‌های مستحکم ایجاد کنند. آن‌چه را که می‌اندیشید در رابطه شما درست و یا نادرست است، صادقانه با همسر خود در میان بگذارید. با این کار این فرصت به وی می‌دهید تا انتظارات شما را درک کند و خود نیز آزادانه انتظارات و احساساتش را بیان کند. بدین‌ترتیب فرصتی فراهم می‌شود تا هر دو شما رابطه دوستانه‌تری برقرار کنید که به منزله شالوده رابطه میان شما عمل خواهد کرد.

از به کارگیری تدابیر منفی اجتناب کنید
مردان از زنان ناامید خوششان نمی‌آید. شرایطی را فراهم نسازید که شوهرتان در برابرتان بایستد. در مورد مسائلی که می‌دانید به هر حال تغییری در آن‌ها ایجاد نمی‌کند، از او انتقاد نکنید. از آنجایی که شما می‌خواهید رابط‌های احساسی ایجاد و آن را تقویت کنید، باید صبور باشید و آرامش خود را حفظ کنید. به همسرتان فضا و زمان لازم را بدهید تا از پیله خود بیرون بیاید و همراه با شما احساس رهایی را تجربه کند. برای این منظور باید به نرمی و آهستگی این امکان را برای وی ایجاد کنید تا بتواند درک کند شما دارای چه شخصیتی هستید و به قدری اعتمادسازی کنید که احساس کند می‌تواند حرف دلش را با شما در میان بگذارد. برای ایجاد حس اعتماد، بسیار مهم است که خود شما تا حد امکان برخورد معقولی داشته باشید و مشکلات را با ملایمت و با نهایت صبر مدیریت نمایید.

راههای جذب شوهر در روابط زناشویی

ظاهری زنانه داشته باشید
مردها معمولاً زنان را به خاطر نگرانی از وضعیت ظاهریشان پوچ و احمق تصور می‌کنند اما مخفیانه از بابت اینکه زنان اهمیت خیلی زیادی به ظاهرشان می‌دهند خوشحال هستند.

زنان زنانه هیچوقت به خود بی‌توجه نمی‌شوند و همیشه و در همه حال ظاهری آراسته و مرتب دارند. هیچوقت افراطی برخورد نمی‌کنند اما این یکی از اولویت‌های آنهاست که بدانند ظاهرشان بر اطرافیانشان تاثیر می‌گذارد.
وقتی به ظاهرتان فکر می‌کنید، باید از طریق راه‌های زیر بر تفاوت‌هایتان با مردان تاکید داشته باشید:
• جنس لباس
سعی کنید لباس‌هایتان را از جنس کتان، پشم لطیف، لینن، ابریشم، ساتن، و بافت‌های ظریف انتخاب کنید. ابریشم، ساتن، مخمل، اورگاندی جنس‌هایی کاملاً زنانه هستند. اصلاً تصور نکنید که از مُد افتاده هستند. این جنس‌ها اگر با سبک و روش‌های امروزی دوخته شوند بسیار شیک خواهند بود.

• رنگ لباس

رنگ‌های زنانه لطیف، کمرنگ، روشن و قوی هستند. حتی رنگ سیاه هم اگر با پارچه مناسب استفاده شود کاملاً زنانه خواهد بود. از رنگ‌های یکنواخت و خسته‌کننده مثل قهوه‌ای، طوسی و خاکستری دوری کنید. این رنگ‌ها فقط زمانی قابل استفاده هستند که با جنس پارچه، برش و سبکی زنانه استفاده شوند.
• زیورآلات

می توانید زیبایی خود را با استفاده ی درست از زیور آلات که هماهنگ با لباستان باشد بیشتر کنید،می‌توانید تاثیر مردانه لباس‌ها را با استفاده هوشمندانه از تزئینات از بین ببرید. می‌توانید با کمی بند، روبان، مروارید، کمربند و امثال آن، لباس‌هایتان را زنانه‌تر کنید.
• آرایش

اگر می‌خواهید آرایش کنید، باید اینکار را با مهارت انجام دهید. آرایش باید برای تاکید بر ویژگی‌های ذاتی شما باشد. اگر نمی‌دانید چطور باید درست آرایش کنید یا از چه رنگ‌هایی استفاده کنید، به کلاس‌های خودآرایی بروید.

راهکارهایی برای ساختن یک رابطه جنسی لذت بخش:

-همیشه یک گوشه خاص برای معاشقه جنسی خود انتخاب نکنید.
-لباس زیر های جدید و مهیج و تحریک کننده بخرید.
-عطر خوشبو استفاده کنید.
-حتما مسائل بهداشتی و نظافتی را رعایت کنید : آرایش و زدودن موهای زائد بسیار مهم است و نشانه اهمیت دادن به شریک زندگی خود می باشد .
-معمول است که مرد در رابطه جنسی پیش قدم می شود . بد نیست برای تنوع زن نیز گاهی پیش قدم شود .
-رفتار تحریک آمیز داشته باشید : عشوه و ناز زنانه جنسی قبل از نزدیکی سبب تحریک شدید مرد می شود.
-با مهربانی با او رفتار کنید، سعی کنید با کلام ، نگاه ، حرکات و رفتار خود به آرامی همسر را تحریک کنید . بگذارید او نشانه های عشق و محبت را در شما ببیند و به آرامی به او نزدیک شوید …

راههای جذب پسران برای ازدواج

بهداشت فردی
عامل مهم دیگر در جذب خواستگار، رعایت کردن بهداشت فردی است. هر چه تمیزتر و آراسته تر باشید و لباس های مرتب تر بپوشید، بر تعداد خواستگارانتان هم افزوده می شود.

غرور کاذب ممنوع
بعضی مواقع دخترها به اشتباه فکر می کنند هر چه غرور بیشتری داشته باشند بهتر است. در صورتی که پسرها نسبت به این غرور دچار ابهام می شوند و حتی در برخی مواقع از ابراز علاقه خود برای ازدواج امتناع می کنند، زیرا ممکن است فکر کنند دختر قصد ازدواج ندارد و یا به او علاقه ای ندارد در صورتی که ممکن است در واقع دختر نسبت به او علاقمند شده باشد ولی این علاقه را سعی می کند با حالت تدافعی نشان دهند. پس نوع چهره ما نشان دهنده خیلی مسایل است.

خوب فکر کنید
اگر گزینه مناسبی به شما معرفی شد، سعی کنید خوب به آن فکر کنید. خیلی مواقع دختر و خانواده اش، با دیدن یک ویژگی منفی جواب رد به پسر می دهند، در صورتی که اگر کمی تامل کرده و زود هنگام پاسخ منفی ندهیم، می توانیم انتخاب بهتری را داشته باشیم.

خودشناسی داشته باشید
اگر خواستگار ندارید، به خودشناسی برسید. یکی از دلایل اصلی نداشتن خواستگار این است که دختر ویژگی های شخصیتی و رفتاری منفی بسیاری دارد و به دلیل اینکه تا به حال در صدد رفع آنها نیامده است و همچنان آن ویژگی ها را نشان می دهند، از تعداد خواستگارانشان کاسته می شود.

افراط در ایده آل گرایی
دخترهایی که ایرادهای زیاد از خواستگارانشان می گیرند و ملاک های کمال گرایانه دارند، از خواستگاران کمتری برخوردار هستند. پس سعی کنید که معیارهایتان را برای انتخاب همسر متعادل نمایید.

راههای جذب مردان مغرور

به یاد داشته باشید دو چیز برای شخصیت خودشیفته بسیاری اهمیت دارد یکی ارزش شما و دیگری توجه ی شما. یکی از مهمترین نکاتی که در علاقه مند کردن شخصیت خود شیفته بسیار حائز اهمیت است ارزش شما می باشد؛ برای مثال اگر طرف مقابلتان برای شما از موفقیت های خود گفت در درجه ی اول باید نشان دهید که بسیار تحت تاثیر قرار گرفته اید ( نشان دادن توجه) و سپس شما نیز به موفقیت های خود اشاره کنید ( نشان دادن ارزش) ( برای آشنایی بیشتر درباره ی افزایش ارزش کلی نگاه کنید به این مطلب) همانطور که در آغاز این مقاله اشاره کردم، ارزش ها بسته به هر شخصی متفاوت هستن و شما باید در برخوردهایی که داشته اید این موضوع رو متوجه شوید که ارزش از نقطه نظر طرف مقابلتان به چه معنی است. این ارزش ها می تواند شامل ثروت، تحصیلات، زیبایی اندام یا هر مورد دیگری باشد. در مورد توجه کردن قبلا بسیار صبحت شده است. برای عاشق کردن یک مرد یا زن مغرور و خودشیفته بهتر است در کنار نشان دادن ارزش های تان به وی توجه نیز نشان دهید. اما این توجه کردن وقتی بسیار موثر خواهد بود که همراه با بی توجهی باشد. به عبارت دیگر اگر شما قصد دارید یک فرد مغرور را به خود چذب کنید باید به یاد داشته باشید “توجه” به همراه بی توجی می تواند – به خصوص در اوایل رابطه – محرک بسیاری شگفت انگیزی در جذب طرف مقابل شما باشد. برای اطلاعات بیشتر درمورد علاقه مند کردن با نشان دادن توجه و در عین حال بی توجهی.

دعای جلب توجه شوهر

جهت مهربانی هفت مرتبه به
طرف او این دعا را بخوانید :یا عزیز یا حمید یا مجید یا فعال لما یرید

هفته ای چند بار
این کار انجام بدید

راههای جذب زن

به حسادت احترام بگذارید
چه بخواهید و چه نخواهید این حس در همسر شما وجود دارد. ممکن است او یک زن منطقی و آرام باشد و حسادتش را در دلش نگه دارد و ممکن است کمی هیجانی‌تر رفتار کند و مدام شما را سۆال پیچ کند. اما حتی زن‌هایی که وانمود می‌کنند حساس و حسود نیستند، هم از پشت پرده همسرشان را زیر نظر دارند و تا زمانی که احساس کنند محدوده زندگی شان تهدید نمی‌شود، ساکت می‌مانند. زن‌ها آدم‌های انحصار طلبی هستند که دوست دارند همیشه برای همسرشان اولین باشند. آنها دوست ندارند هیچ‌کس دیگری به دل همسرشان نفوذ پیدا کند و گذشته از این، حتی اگر بدانند همسرشان یکی از اعضای خانواده خود را بیشتر از آنها دوست دارد، آشفته و مضطرب می‌شوند. نمی‌خواهیم شما را ناامید کنیم چون این مشکل هم مثل مشکلات دیگر چاره ای دارد. برای آنکه آرامش زندگی مشترک‌تان تهدید نشود، بهتر است همیشه به محدوده همسرتان احترام بگذارید و این حس را به او منتقل کنید که هیچ کس و هیچ چیز قرار نیست تخت پادشاهی‌اش را تصرف کند.

بگذارید علیه شما حرف بزند
شما به عنوان یک مرد می‌توانید رازهای دوستان‌تان را تا پایان عمر در دل نگه دارید و حتی خودتان کارهایی بکنید که هیچ کس هرگز از آنها باخبر نمی‌شود. اما زن‌ها رو تر از شما رفتار می‌کنند و حتی اگر در مورد خودشان رازی داشته باشند، به خاطرش زجر می‌کشند. گرچه شما حتی بعد از سخت‌ترین دعواها هم در مقابل دیگران طوری رفتار می‌کنید که انگار اتفاقی نیفتاده است، اما همسرتان احتمالا بعد از رنجیدن از شما، سراغ پیامک فرستادن برای یکی از دوستانش یا صحبت کردن با او می‌رود. زن‌ها می‌توانند با کسی که تاکنون برای‌شان کاملا غریبه بوده، هم از مشکلات بزرگ زندگی شان حرف بزنند و اگر بخواهید در این مورد مانع‌شان شوید، هیچ وقت دلتنگی‌های‌شان از بین نمی رود و به آرامش نمی‌رسند. پس به همسرتان این حق را بدهید که مشکلاتش را به اشتراک بگذارد و گاهی علیه شما با یکی از دوستانش حرف بزند.

مطالب مرتبط:

شک داشتن به شوهر

از بین بردن رقیب عشقی

دعای علاقه مندی

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.