no-img
نوین اطلس

راز جذب دختر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راز جذب دختر
امتیاز 5.00 ( 4 رای )
zip
دی ۱۴, ۱۳۹۶

راز جذب دختر


این مقاله در مورد راه های جذب دختر در دانشگاه، عاشق کردن دختر به خود، روانشناسی جذب خانمها، جذب دختر با حرف زدن، جذب دختر مغرور، روش جذب پسر، روش جذب زنان شوهردار، راه های جذب زنان متاهل می باشد.

راه های جذب دختر در دانشگاه

۱-روش جذب کردن دخترها:روی احساسیتان را نشان دهید

اگرچه بیشتر دخترها فکر میکنند که به مردهایی با خصوصیات جدی و مردانه علاقه دارند،اما بسیاری از آن ها عاشق مردهایی هستند که گاهی احساسات خود را نیز نشان میدهند.هنگامی که شما آن روی نرم و عاطفی خود را آشکار سازید،او به صورت ناخودآگاه کنار شما احساس راحتی خواهد کرد به این خاطر که شما در ذهن او به عنوان مردی تداعی خواهید شد که احساسات خود را پنهان نمیکند.اما مواظب باشد که حدی را نگه دارید و زیاده روی نکنید.

۲-روش جذب کردن دخترها:راحت باشید

البته که این مسئله مهم است که در قرار های اول شما باید به بهترین نحو خود را آراسته کنید،اما در دفعات بعد کمی نوع تیپ و لباس پوشیدن خود را راحت تر و معمولی تر کنید.این کار باعث میشود که او باز به طور ناخودآگاه حس کند شما قابل اعتماد هستید و با راحتی خود نشان میدهید که به چیزی تظاهر نمیکنید و لباس پوشیدن او را نیز زیر ذره بین نگرفته اید.بیشتر دخترها در برخورد با کسانی که خیلی به خود میرسند و یا تظاهر مینند،از آن ها کم کم سرد میشوند و احساس راحتی نمیکنند.

۳-روش جذب کردن دخترها:حرکات او را شبیه به خود او پاسخ دهید

یکی از بهترین راههای که باعث میشود دختر خانمی با شما احساس راحتی کند و بی اراده به شما علاقه مند شود این است که شما به حرکات او توجه کنید و به صورت ماهرانه ای آن ها را انجام دهید.برای مثال اگر او به شما تکیه کرد شما نیز به همان شکل،نه کمتر و نه بیشتر،به تکیه کردن او با حرکاتتانپاسخ دهید تا علاقه ی خود را به حرکات او نشان دهید.

۴-روش جذب کردن دخترها:باز و ریلکس باشید

متوجه باشید یا نه حرکات و زبان بدن شما بیشتر از حرف زدنتان بر روی او تاثیر خواهد گذاشت.وقتی در کنار او می نشینید،با این حالت که پاهای خود را کمی باز نگاه داشته و شانه هایتان را راحت نگاه دارید،این حرکت و طرز نشستن مقدار راحت باعث میشود که شما به او نشان دهید که در اطراف او احساس راحتی میکنید و در نتیجه او در حرکات خود و حرف زدن با شما احساس راحتی بیشتری میکند و به شما بیشتر جذب و نزدیکتر خواهد شد.

عاشق کردن دختر به خود

قانون صفر. صادقانه خواستن یک دختر، خیلی خیلی زیاد به عاشق شدن یک دختر نسبت به شما کمک خواهد کرد. گرچه زیاد هم لازم نیست. .همسرداریب دختر
تعریف هایی که ممکن است شما در ابتدای آشنایی خود از او بکنید مطلب حساسی است. از کلمات زیبا و صادقانه استفاده کنید. از تعریف های تکراری و واضح بپرهیزید. که خیلی بده. عجب گوشی قشنگی داری این گوشی ها این خوبی رو داره که و شروع کنی … یعنی گند زدی. از چشماش تعریف نکن. این کار رو خیلی خیلی زیاد براش انجام دادن (لا اقل دخترها انجام دادن) از لبخندش ، از اندامش (فاتحه عاشق کردن طرف رو بخون)، کلاً هر چیز ظاهری رو بی خیال شین. یک استثنا وجود داره. اگه برای اولین بار دیدیش دیگه خیلی ضایع است راجع به شخصیتش تعریف کنی. اون موقع دیگه برو تو خط چیز های خاص ظاهری اون. چیزهایی که براش زیاد زحمت کشیده. مثلاً اگه رنگ کیفش به رنگ جا کلیدی شما میخوره. میتونی از رنگ کیفش تعریف کنی.شاید یکمی ریزه کاریه ولی اگه می خوای زنت شه واقعا باید رعایت کتی. کم نیار اگه خواست ضایع کنه تو جا داشته باش. یک هو رویایی تعریف نکن که بخوره تو حالت. با سؤال شروع کن که مطمئن شی دوست داره از کیفش تعریف کنی. اگه استقبال کرد از سؤالت یعنی اجازه داری تعریف کنی. اما تعریف چرت نکن. و به جمله ی ا قشنگه اکتفا نکن..همسرداری
رو چی تأکید کنیم؟ در مورد واقعیاتی که شخصیت او رو توضیح میدند، جای کار کردن هست. مثلاً رنگ خونه، (به خاطر حساسیتی که در مورد رنگ خونه است)، یا رنگ مو، اگه که طرف از ارزش های مذهبی دفاع میکنه، نمیشه تمام این ها رو مشخص کرد. این دیگه وظیفه شماست که این ها رو پیدا کنید، و هنر شما در این است که چیزهایی در مورد او پیدا کنید که اون رو از بقیه دختر ها جدا میکنه، چیزی که نشون دهنده ی هوشش باشه. بهش بگید که چقدر از زبل بودنش خوشتون میاد. و صحبت کردن با او همیشه مجبورتون میکنه که فکر کنید (یعنی سخت باهاش صحبت کنی). نمره ارفاقی هم این که. بهش بگو که تو رو به مبارزه میکشونه و مرددت میکنه ، اما بگو که خوشت میاد. جذب دختر
به چشماش نگاه کن. روح ها با چشم با هم ارتباط بر قرار میکنند. باور کن. مطمئن باش با چشمت میتونی محبت رو بهش منتقل کنی. البته ظل نزن تو چشش ها. وقتی داری باهاش حرف میزنی به چشماش نگاه کن. به هیچ وجه به لبش نگاه نکن. ضایع بازی هم در نیار.این کارا رو بذار واسه بعد عقد
تو رو خدا جدی باشید، اصلاً دلقک بازی رو بگذارید کنار. مگه این که مطمئن باشید (خیلی مطمئن) که شیرین کاریتون جواب میده و اون روبه خنده وا میداره. اگه ضایع کنید. خیلی خیلی ازتون امتیاز کم میکنه. مخصوصاً توی جمع. اصلاً کاری نکنید که ضایع بشه. تو رو خدا!!

روانشناسی جذب خانمها

برای جذب زنان:خودتان را معرفی کنید .
بسیار واضح است. تا زمانی کـه خـود را به او معرفی نکنید، متوجه وجود شما نخواهد شد. همیشه دوستی ها با یک معرفی ساده و صمیمی شـروع می گردند. تصادفا” بسمت وی قدم برداشته و خود را معرفی نمایید.
بگویید
” من آرش هستم. از دیدنتون خوشحالم” “من آرش هستم. فکر نمی کنم همدیگرو بشناسیم.”
برای جذب زنان:برایش آبمیوه بخرید
چه در رستوران باشید و چه در باشگاه شبانه، یکی از یخشکنهای معروف ، خریدن یک نوشیدنی خنک برای او می باشد.از گارسون بخواهید یک نوشیدنی دیگر مشابه با آنچه که قبلا روی میزش در حال نوشیدن آن بوده ( و یا اگر می خواهید خیلی پر جنب و جوش باشید مشابه با نـوشیدنی که خود شما در حال خوردن آن هستید ) برایش بیاورد.

سینی این نوشیدنی را با تکه ای کاغذ حاوی مطلبی با مزه به همـراه شماره تلفن خود مزین کنید. از گارسون بـخـواهید کـه حتـما به او اطلاع دهد که آن نوشیدنی از طرف کیست. هنگام خارج شدن از محل کنار میز او توقفی کوتاه نموده و خود را به می معرفی کنید. این برخوردی شجاعانه است، بدون ابراز خشونت. بگویید “امید وارم از نوشیدنی لذت برده باشید.” “این نوشیدنی مورد علاقه منه. فکر کردم شما هم خوشتون میاد.
برای جذب زنان:بپرسید مجرد است یا خیر
شما زمانی خواهید خواست که به این موضوع پی ببرید، پس چرا از همان ابتـدا سـؤال نمی کنید؟ بیاد داشته باشید که این در هر شرایطی، یک حرکت شجـاعـانـه اسـت. اگـر فرد خوش تیپی بـاشـیـد، احـتـمال ایـنکه او مثبت تر و واضح تر عمل نماید بیشتر خواهد شد و اگر نه، دیلیلی خواهد بود برای دوستانه تر بودن. در هر صورت در این برخورد لازم است همیشه رک و با صراحت باشید.

او نیز رک و با صـراحـت خواهـد بود. اگـر گـفـت کـه مجرد نیست، و یا اگر بشما علاقمند نباشد، بسرعت متوجه خواهید شد. پـرسـیـدن از یک غریبه که آیا دردسترس هست یا خیر، بلافاصله منظور و هدف شما را آشکار نموده و هرگونه سوء تعبیر را از بین خواهد برد.
بگویید “قبل از اینکه اسمتونو که میدونم به قشنگیه خودتونه بپرسم ، می خواستم بدوم مجرد هستید؟” “اینقدر خوش شانس هستم که مجرد باشید؟
برای جذب زنان:بی پرده باشید
این طرز برخوردی است بـرای افـرادی کـه مـایـلند بـیشتر از اینها رک و با صراحت باشنـد. قدم برداشتن به طرف یک زن و نشان دادن صراحت و بی پردگی می تواند به عـنوان یـک جذاب کننده قوی عمل کند. او ممکن است اعتماد بنفس شما را نشانه ای بر ارزشتـان برای صحبت کردن قلمداد کند. بگویید “داشتم دنبال بهانه ای بـرای بـاز کردن صحبت می گشتم، ولی چیزی پیدا نکردم. اسمم آرشه، اسم شما چیه؟” اشکالی نداره اگه به شما ملحق بشم؟

جذب دختر با حرف زدن

١- در گفتگو با دخترها بذله گو باشید ( البته این مساله رو با دلقک بودن اشتباه نگیرید ) دخترها از مردهایی که اونها رو بخندونند خیلی خوششون میاد .

٢- با کلاس باشید ولی لازم نیست خیلی جدی با اونها رفتار کنید و لفظ قلم صحبت کنید .

٣- به اندام دختر مورد علاقه تون خیره نشید . خانمها تخصص زیادی در امر تشخیص نوع نگاه اقایون دارند و هیچ چیز به اندازه زل زدن به اندامشون اونها رو ناراحت نمیکنه .

۴- موقع حرف زدن با دختر ها به چشم های اونها نگاه کنید

۵- بهشون توهین نکنید . متلک نندازین . دخترها از پسرهایی که متلک میندازن اصلا خوششون نمیاد حتی اگه در جهت تعریف از اونا باشه .چون ادمهای بی کلاس متلک میندازن .

۶- در یک جمع دخترانه سبک سرانه عمل نکنید میتونید بهشون نزدیک بشید و با همه شون هم صحبت کنید ولی سعی کنید بحث معمول و متعارفی داشته باشید .

٧- حرفها و جوکهای زشت در جلوی خانمها استفاده نکنید.

٨- خوش پوش و خوش بو باشید . هیچ چیز به اندازه پسری که بوی عرق میده دخترا رو فراری نمیده .

٩- خانمها به کفش مردها خیلی اهمیت میدن سعی کنید کفشهاتون همیشه تمیز باشه .

١٠-سعی نکنید هر روز مثل دخترها یک لباس جدید بپوشید . دخترها از پسرهایی که بیش از حد به ظاهرشون توجه میکنن خوششون نمیاد.

١١-غر غر نکنید . چه مرد چه زن ادم غر غرو رو دوست نداره .

جذب دختر مغرور

برای راضی کردن این دسته از دختران که فکر می کنند از دماغ فیل افتاده اند . راه هایی رو پیشنهاد می کنم که امیدوارم به درد کسانی که با این گونه افراد برخورد دارند بخوره. البته از اون جایی که خود شما ختم روزگارین حتما روش هایی برای جذب این گونه دختران دارین . می دونم روش هاتون سریه ولی جون من بیاین چندتایی رو فاش کنید تا بعضی ها این قدر ضایع بازی در نیارن. پیشنهاد می کنم اون ها رو برام بنویسین تا این متن کامل تر بشه.

یکی از روش های مخ زنی ، ببخشید منظورم جذبشون بی توجهی نسبت به اون هاست . این روش کمی تحمل می خواد . قبل از این که بخواین از این روش استفاده کنین بهتره قبلش چند سالی تحملتون رو بالا ببرین .

وقتی که اینا رو دیدین خیلی معمولی برخورد کنین . می دونم کار سختیه و لی به جهت حفظ آبروی قشر عظیم پسرها تمام سعیتون رو بکنین. انگار دارین با یه پیرزن هشتاد ساله حرف می زنین . انگار صد نفر از این دخترا کاندید دوست شدن با شما هستن. مواظب باشین آب دهنتون جاری نشه . اگه از ماشینش تعریف کرد سعی کنین بزنین تو سر ماشین و اون مدل از ماشین رو کمتر از پیکان جلوه بدین . اگه نمی دونین اسم اون ماشین چیه زیاد مهم نیست . سعی کنین اون مغزتون رو بکار بگیرین (هر چند خانم ها اعتقاد قلبیشون اینه که ما مرد ها مغز نداریم.) مثلا بگین ، از تنها ماشینی که خیلی بدم میاد همینه . آخه تو دلتو به چیه این خوش کردی؟ اون از رنگش ، اون از موتورش ، اون از مصرف بالاش … اَه اَه اَه برو عوضش کن و بیشتر از این آبروی خودتو نبر. به همین سادگی می تونین از ماشینش ایراد بگیرین بدون این که از اصطلاحات قلمبه سلمبه مربوط به ماشین اطلاع داشته باشین.

اگه دیدین روش خیلی زیاده و به این سادگی ها راه نمی ده ، باد لاستیک ماشینش رو خالی کنین و برین اون ور خیابون و جایی که اون شما رو ببینه بشینین . تصور کنین وقتی میاد سوار ماشینش بشه یهو متوجه می شه باد لاستیکش خالی شده . اون وقت شما بهش بگین : تلمبه بدم خدمتتون یا می خواین برم براتون باد بیارم یا … این جوری یه ذره خنک تر می شین.

البته انجام این کارها به شرطیه که بتونید جلوی او خودتون رو کنترل کنید و در مقابل ناز و عشوه های اون آب از لب و لوچتون آویزون نشه. نکنه اگه دیدین ماشینش پنچر شده برین زیر ماشین و جای جک رو بگیرین . یا این که لاستیکش رو بغل بگیرین و عین موشی که به دنبال سوراخ می گرده ، به دنبال آپاراتی بگردین .

روش جذب پسر

تا به حال به این فکر کرده اید که کدام خصوصیات زنانه واقعا برای مردان جذاب هستند؟ منظور از خصوصیات زنانه لزوما زیبایی ظاهری نیست. برخلاف تصور بسیاری از خانم ها، اکثر مردان هنگام انتخاب همسر به غیر از زیبایی به چیزهای دیگری هم فکر می کنند. اما این خصوصیات زنانه که مردان را به سوی خود جلب می کنند چه چیزهایی هستند؟

ویژگی زنانه ۱: زندگی خودش را دارد

زنان در زندگی امروز نسبت به زنان در قدیم از استقلال شخصیتی بیشتری برخوردارند. مهم است که ثابت کنید خودکفا و مستقل هستید و این استقلال را در تمام طول زندگی مشترک حفظ کنید. یک مرد امروزی دوست ندارد همسرش بیش از اندازه به او وابسته باشد و به اصطلاح به او بچسبد، چنین چیزی باعث می شود که او احساس خفگی کند.

پس به جای اینکه خانواده و دوستان را به کلی کنار بگذارید و همه وقت خود را در کنار همسرتان سپری کنید، همیشه در برنامه روزانه خود زمانی را به فعالیت های جداگانه و مخصوص به خود اختصاص دهید. یک رابطه خوب بر زندگی ما حکومت نمی کند، بلکه کیفیت آن را تقویت می کند.

ویژگی زنانه ۲: صادق و وفادار است

در مورد علایق، احساسات، نقاط ضعف و حتی گذشته خود صادق باشید. ممکن است وسواس خاصی داشته باشید یا در حال حاضر از یک بیماری رنج ببرید ولی ترس از دست دادن او نباید شما را به دروغ گفتن ترغیب کند. هرچیزی که ممکن است بعدها لو برود و او را نسبت به شما سرخورده کند، باید صادقانه و شجاعانه بازگو شود.

هیچ چیز را پنهان نکنید. مطمئن باشید اگر او به اندازه کافی دوستتان داشته باشد نه تنها ترکتان نخواهد کرد، بلکه صداقت و شهامت شما را خواهد ستود و چه بسا به شما کمک خواهد کرد.

ویژگی زنانه ۳: مراقب خودش هست

این چیزی است که سابقه ای طولانی دارد و از زمان دورترین اجداد ما تا کنون تغییر نکرده است. مردان خانم هایی را می پسندند که از ظاهر خود راضی هستند و به آن افتخار می کنند. منظور ما اصلا این نیست که ظاهری بی عیب و نقص یا شبیه به مدل های لباس داشته باشید. ظاهر ،همه چیز نیست. اما خانمی که به ظاهر خود، به لباس هایی که به تن دارد و به نظافت خود اهمیت می دهد مطمئنا جذاب خواهد بود. یک آرایش ملایم، یک عطر خوب و همه چیزهایی که برای داشتن یک زیبایی طبیعی لازم است، اینها را فراموش نکنید.

ویژگی زنانه ۴: اعتماد به نفس دارد

مطمئن باشید روزهایی که زنان ظریف و ترسو مردان قوی را به خود جذب می کردند گذشته است. این روزها ضعیف و نیازمند بودن تنها سرزنش دیگران را بر می انگیزد. مطمئن باشید افراد مشهوری که در رسانه ها می بینیم آنقدرها که به نظر می رسد شجاع و قوی نیستند. آنها گاهی فقط تظاهر می کنند. پس به جای اینکه بر نقاط ضعف خود تمرکز کنید، توانایی های خود را گسترش دهید و به رخ بکشید. از زبان بدن حتما استفاده کنید چون به شما کمک می کند به داشتن اعتماد به نفس تظاهر کنید. تماس چشمی را فراموش نکنید و گاهی لبخندی پیروزمندانه بزنید.

روش جذب زنان شوهردار

بگذارید جای زندگی را انتخاب کند

شاید فکر کنید علاقه همیشگی زن‌ها به همسران‌شان برگ برنده شماست؟ شاید اینطور باشد اما گاهی هم این ویژگی مسئولیت شما را در مراقبت از همسرتان و تامین نیاز عاطفی‌اش بیشتر می‌کند. تا پایان عمر باید به یاد داشته باشید که ارتباطات برای زن‌ها از آب حیات هم واجب‌تر است.

کافی است دوستش داشته باشید

برای یک زن، ارتباطاتش باارزش ترین دارایی‌های زندگی است. از همان دوستی‌های کودکی گرفته تا روابط خانوادگی و بعد هم ارتباط عاطفی، همه و همه برای زن‌ها از هر داشته دیگری باارزش‌تر است.

پای سقراط را وسط نکشید

اگر می‌خواهید چالش‌های میان شما و همسر آینده‌تان زیاد نشود، بهتر است دنیا را از دریچه دید او ببینید. درست است که زن‌ها به همان اندازه مردها ذهنی رشد یافته دارند و از پس دیدن واقعیات زندگی بر می‌آیند، اما آنها در اغلب موارد، واقعیات را به شکل دیگری می‌بینند.

مشکلات را در همان لحظه حل نکنید

دنیای زن‌ها، دنیای توصیف و جزئیات است. برخلاف مردها که همیشه به دنبال کوتاه‌کردن راه و حل کردن مشکلات هستند، زن‌ها دوست دارند در زمان دلتنگی در مورد مشکلات‌شان صحبت کنند و به جای حل کردن‌شان، احساس همدردی فرد مقابل‌شان را به دست بیاورند.

راه های جذب زنان متاهل

برای جذب زنان:بی پرده باشید
این طرز برخوردی است بـرای افـرادی کـه مـایـلند بـیشتر از اینها رک و با صراحت باشنـد. قدم برداشتن به طرف یک زن و نشان دادن صراحت و بی پردگی می تواند به عـنوان یـک جذاب کننده قوی عمل کند. او ممکن است اعتماد بنفس شما را نشانه ای بر ارزشتـان برای صحبت کردن قلمداد کند. بگویید “داشتم دنبال بهانه ای بـرای بـاز کردن صحبت می گشتم، ولی چیزی پیدا نکردم. اسمم آرشه، اسم شما چیه؟” اشکالی نداره اگه به شما ملحق بشم؟

برای جذب زنان:سؤالی سرگشاده بپرسید
مشکل ترین قسمت یک یخشکن بکار گمـاردن آن بـرای آغـاز نمودن محاوره ای است که ۳۰ ثانیه بعد از شروع شدن، خاتمه نپذیرد. برای جلوگیری از چنین وضـعیـتـی، اقـدام بـه پرسیدن سؤالی نماییـد کـه پـاسـخش بـه “بله” یا “خیر” ختـم نـشده و احـتیاج به بسط بیشتری داشته باشد.
بگویید”خوب، سرگرمیات چیا هستن “خوب، آخر هفته ها چطوری خودت مشغول می کنی؟

برای جذب زنان:او را به لبخند زدن وادار نمایید
وادار کردن او بـه لبخند زدن بـصورت معجزه آسایی باعث شکستن یخ خواهد شد. زنان عاشـق مردانی هستند که بتوانند آنها بخندانند. خوش مشربی باعث جذابیت بیشتر مردان می شود. بگویید “شرط می بندم می تونم در عرض ۵ ثانیه بخندونمت” “دوست داری یه جوک بامزه برات تعریف کنم” کمی یخ بشکنید خواه سر کارتان باشید، چه مشغول بازی و یا در حال گردش، ممکن است با دختر مورد علاقه خود روبرو شوید. نکته ایـن است که فقط باید بدانید چه کاری را و در چه زمانی انجام دهید. همیشه آرام و صادق باشید. اگر فردی جواب رد به شما داد، ناامید نشده و با اعتماد بنفس بیشتر به دنبال همسر مورد علاقه خود بگردید.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

مطالب مرتبط:

تماس چشمی با دختر



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.