no-img
نوین اطلس

عاشق کردن مردان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

عاشق کردن مردان
zip
دی ۱۳, ۱۳۹۶

عاشق کردن مردان


این مقاله در مورد عاشق کردن پسران مغرور، راه های جذب پسران برای ازدواج، روش های دلبری از دوست پسر، وابسته کردن دوست پسر به خود، عاشق کردن مرد شهریور، عاشق کردن مرد اردیبهشتی، عاشق کردن زنان، راههای جذب شوهر به خود می باشد.

عاشق کردن پسران مغرور

چگونه یک فرد مغرور را عاشق خود کنیم
یک فرد مغرور و خود شیفته بصورت کاملا ناخود آگاه نیاز به مورد توجه قرار گرفتن دارد. نکته مورد بحث نوع این توجه میباشد، یک شخص خود شیفته علاقه ای به توجه همه افراد نشان نمیدهد، در واقع این موضوع بستگی به ارزش آن فرد از دیدگاه یک شخص خود شیفته دارد. قبل از هر چیزی باید متوجه شوید ارزش از دید طرف مقابل شما چه تعریفی دارد. این ارزش می تواند نیاز به اعتماد بنفس، ثروت، تحصیلات، اندام، ظاهر و.. باشد.

چگونگی ارتباط با پسران و دختران مغرور
برای برخورد با افراد مغرور قانون کلی وجود ندارد، اگر با یک فرد مغرور مواجه باشید شما به چند حالت میتوانید برخورد کنید.

۱.بی اعتنایی به فرد مغرور_ ممکن است باعث ایجاد توجه در فرد شود، و شخص مغرور سعی در جلب توجه شما باشد تا نیاز ناخود اگاه خود را که توجه همگان است را ارضا کند. یا ممکن است از رویی نسبت به این بی توجهی پاسخ منفی بدهد و در مقابل شما گارد بگیرد و توجهی نکند.

۲.توجه کردن به فرد مغرور_ در این نوع برخورد شما توجه لازم و گاهی بیش از حد را به شخص خود شیفته نشان میدهید، عکس العمل فرد خودشیفته در این شرایط معمولا نزدیک شدن و استفاده ابزاری از طرف مقابل برای ارضای نیاز ها و اهداف خود است.

۳.انتقاد و به چالش کشیدن فرد مغرور_ شخص مغرور یا از شما متنفر میشود و اهمیتی به شما نخواهد داد یا بصورت کاملا جدی سعی در جلب توجه شما دارد، این موضوع بستگی به میزان ارزش شما از دیدگاه فرد مغرور دارد.

راه های جذب پسران برای ازدواج

۱- قبول کنید به دنبال برقراری رابطه هستید

افتخار کنید به سن بلوغ و بزرگسالی رسیده اید و همچنین به خوبی می دانید نیازمند همسری هستید که ادامه زندگی خود را با او بگذرانید.

۲- روابط گذشته را برای خودتان حل نمایید

سعی کنید صدماتی که در گذشته به شما وارد آمده را فراموش کنید و اگر تقصیر از جانب شما بوده تلاش کنید از آنها عذر خواهی کرده و طلب بخشش نمایید. اگر بخواهید همواره وقایع تلخ گذشته را در ذهن خود مرور کنید و سعی بر منطقی کردن آنها داشته باشید، مطمئن باشید که کار به جایی نخواهید برد. شما باید از یک رابطه فقط دریافت احساسی داشته باشید. نامه ای بفرستید، تلفن بزنید، و از همه اینها بهتر رو در رو با شخص مورد نظر صحبت کنید. به خاطر داشته باشید که بخشش و عشق در قلب شما زندگی می کند نه در سرتان.

۳- از تمرین تصویری استفاده کنید

بر روی یک تکه کاغذ بنویسید: “من خوشحالم از اینکه مالک ……هستم.” و رابطه ای که آرزویش را می کنید برای خود توصیف نمایید. سعی کنید احساسات، و آرزوهایی را که دارید، در ذهن خود به تصویر بکشید و البته نه فقط در مورد شریک زندگی، بلکه به طور کلی در مورد رابطه تان. در آن سمت کاغذ هم بنویسید: “مطمئن هستم که به تمام خواست هایم می رسم، به این دلیل که….” و بعد هم تمام حقایق موجود پیرامون آن مطلب را برای خود به رشته تحریر درآورید. این کاغذ را به کسی نشان ندهید، اما آنرا در دسترس نگه دارید و به طور مکرر به آن نگاه بیندازید.

۴- باورکنید که جذب جنس مخالف یکی از طبیعی ترین کارها در سرتاسر دنیاست

اگر برای بدست آوردن چیزی، بیش از اندازه تلاش می کنید، بهتر است کاملاً ریلکس با قضیه برخورد کنید؛ چراکه طبیعت آنچه را که لازم است، انجام می دهد!

روش های دلبری از پسر

در باب خوردن غذا:

در حین خوردن بایستی بسیار جلب توجه کنید برای این کار جسم خوردنی را از انتها با دو انگشت اشاره و شست گرفته و پیش از فرو بردن کامل در دهان جسم ر با لبها بازی دهید(میدونم نمیتونی جلوی شیکمتو بگیری و میخوای همشو یه جا بزاری دهنت حالا این دفه رو کم کم بخور) غذا را به نحوی بجوید که لبها به طور یکی در میان غنچه گردد.

در باب راه رفتن:

سعی کنید تق تق پاشنه کفشتان به گونه ای تنظیم گردد که یک ملودی عاشقانه را برای مخاطب تداعی کند.

هیچگاه فاصله مابین قدمهایتان از دو سانتیمتر تجاوز نکند هر جند عجله داشته باشید.

در باب لبخند زدن:

آداب لبخند زدن بستگی به مستقیمی به وضعیت دندانهایتان دارد اگر دندانهایتان کج و معوج، لک لک، فاصله دار و دارای سایر نا هنجاریها دارید …….. تبسمی کفایت میکند

اگر دندان کناری خود را طلا کرده اید از همان طرف بخندید اگر اصولا دندانی در کار نیست به گونه ای چشمان را خمار کنید که کار لبخند را میکند

وابسته کردن پسر به خود

چگونه پسری را دیوانه خود کنیم
وقتی پسر مورد علاقه تان را تشویق و تحسین می کنید …

احساس ارزشمندی و قدرت می کند.
اعتماد به نفس قوی در او به وجود می آید.
استعدادهای نهفته اش شکوفا می شود و فرصتی است تا به توانمندی و ارزش های خود پی ببرد.
او را از ناامیدی نجات می دهد و به زندگی دلگرم می کند.
گاهی یک تشویق، مسیر زندگی فرد را دگرگون می سازد.
ابتدا مشخص کنید پسر چه هدف و آرزوهایی دارد. بعد او را تشویق کنید به خواسته هایش برسد.

اگر شما پسر مورد علاقه تان را برای انجام کاری تشویق کنید چنان شور نشاطی در او ایجاد خواهید کرد که او سعی می کند نقص های خود را برطرف کند و فردی توانمند و موفق شود.

عاشق کردن مرد شهریور

بر طبق یک قانون طبیعی یک انسان حتی مانند سنگدلی یک مرد متولد شهریور نمی تواند برای همیشه نسبت به عواطف بشری بی تفاوت باقی بتماند و اولین عکس العمل او در مقابل عشق نیز این است که تا بنا گوش سرخ می شود. وقتی پرده های دل او به ارتعاش در آمد، ابتدا با تمام قدرت سعی می کند آن را از دیگران پنهان بدارد، اما انگیزه او در این کار بی حاصل فقط شرم و حیای ذاتی و طبیعی اوست. خیلی طبیعی است که موضوع عشق چیزی نیست که یک نفر بتواند آن را برای همیشه از دیگران مخفی نگاه دارد، اما در روزهای اول با مهارت تمام خود را نسبت به آن بی تفاوت نشان می دهد.
اصولا این شخص در نقش بازی کردن مهارت دارد، مثلا اگر از یک میهامانی خوشش نیاید، چنان ماهرانه خود را به بیماری می زند که این امر حتی به نزدیکترین اطاافیان او را نیز به اشتباه می اندازد. به هر حال در مورد عشق، حتی پس از اینکه مطمئن شدید شما را دوست دارد، و حتی پس از اینکه این جمله را از دهان او هم شنیدید، انتظار نداشته باشید که نقش یک عاشق بیقرار و سینه چاک را ایفا کند جه برای یک چنین مردی بین ابراز عشق و درخواست ازدواج راه طولانی وجود دارد، راهی که در طی آن می خواهد واقعا اطمینان حاصل کند که شما درست همان زنی هستید که به دنبال آن می گشته است.
اما از سوی دیگر وقتی تصمیم خود را گرفت، می توانید یقین داشته باشید که تصمیم او حقیقی و قاطع است. آتش عشق در دل او کم شعله اما جاودانه است و هرگز اتفاق نمی افتد که به قول معروف در شعله های جانسوز آن به یکباره خاکستر بشود. به این ترتیب گرمای مطبوع و دلپذیر این عشق سالیان دراز کانون خانوادگی شما را گرم نگاه خواهد داشت.
یکی دیگر از امتیازات مرد متولد شهریور در امور عشقی صبر بی پایان اوست. او اگر لازم باشد،‌سال های سال صبر می کند و باز اگر لازم باشد هزاران کوه و دره را زیر پا می گذارد تا به وصال آنکسی که او را از هر جهت مناسب زندگی با خود تشحیص داده است برسد . در چنین مواردی شما از وی فداکاریهایی می بینید که به راستی تعجت آورند. به این ترتیب ملاحظه می کنید که اشکال عمده فقط در روشن کردن آتش عشق در سینه اوست و اگر این کار صورت گرفت، دیگر تقریبا محال است که کسی بتواند آن را خاموش کند پس از آنکه او را تصاحب کردید، دیگر هیچ وقت کاری نخواهد کرد که موجب برانگیخته شدن حس حسادت شما بشود دیری نمی گذرد که به قدرت زیاد او در حل و فصل مسائل مالی، خانوادگی، اجتماعی و غیره پی می برید.

عاشق کردن مرد اردیبهشتی

مرد محبوب اردیبهشت ماهی شما یک موجود زمینی و دلچسب است.او رفاه و آسایش,غذا و نوشیدنی خوب را دوست داردو از انواع تفریحها لذت می برد.دوست دارد شما در ورزشهای خارج از خانه همراه او باشید.زمانی که می خواهد به سفرهای کوتاهی برای شکار و مشابه آن برود به طور طبیعی مصاحبت همجنسان خود را ترجیح می دهد.ولی در سایر مسافرتهای تفریحی همراهی شما برایش خوشایند است.در او این آمادگی هست که بیشتر از روی
عواطف خود عمل کند تا از روی منطق.هر نوع جاذبه ای در وجود شما که طبیعت احساساتی او را ارضا کند موثرتر از هر نوع جر و بحث است.اگر او را همانطور که هست قبول داشته باشید بهتر با او کنار خواهید آمد.بهتر است از هر نوع کوششی برای ایجاد تغییرات اساسی در شخصیت او دست بر دارید.
طبیعت او تغییر را نمی پذیرد.او موجود شوخ و جذابی است.سیاره هدایت کننده ماه تولد او,ونوس,باعث می شود که بسیار اجتماعی و دارای رفتار دوستانه باشد.اردیبهشت ماه یک علامت خاکی و زمینی ثابت است,او دوست ندارد در مورد روش تن آسایی یا خوشگذارانی خود مورد ملامت و نزاع قرار بگیرد.این را به یاد داشته باشید و در عوض,شما سعی کنید خودتان را با شخصیت و سابقه زندگی او وفق بدهید. از آنجا که اردیبهشت ماهی اهل عمل,به کسب و کار و پول علاقمند است,اگر با او راجع به مسایل مالی و شغلی بحث کنید,خوشش خواهد آمد.در غیر این صورت,اگر مایل نیستید,از طرح این مسایل پرهیز کرده و به صحبتهای عمومی دیگر بپردازید.او از بحثهای سیاسی و پروژه های مربوط به تعلیم و تربیت لذت می برد.سعی کنید به خاطر خودتان هم که شده سرگرمیهای مورد علاقه او را بپذیرید,بخصوص اگر معمولا اوقات زیادی را با یکدیگر می گذرانید.او زیبایی صورت و اندام را تحسین می کند.رنگهای روشن و شاد برایش جاذبه دارند. رنگهای تیره را فقط در صورتی دوست دارد که با یکدیگر تضاد تندی پیدا کنند. گرچه او ایده خاصی در مورد اینکه چه نوع لباسی را شیک می داند ندارد,ولی از لباسها و لوازم آخرین مد خوشش می آید.در مورد تغییر فرم لباس پوشیدن  یا آرایش موی خود و سایر مسایلی که به ظاهر مربوط می شوند,با او مشورت نکنید.او تصورش بر این است که از تغییر خوشش نمی آید,ولی در واقع از تازگی و نوآوری لذت می برد.به علت علاقه او به طبیعی جلوه کردن,عاقلانه است که همیشه آرایش ماهرانه ولی سبکی داشته باشید.
حتی پس از اینکه موفق به جلب عشق و علاقه او شدید,باید برای حفظ این علاقه بجنگید.علاقه ای که او به زیبایی دارد,صرفنظر از جذابیت شما,باعث توجه او به زیباییهای دیگران نیز می شود.اگر متوجه شدید توجه او به شما در حال کاهش است,سعی در مقداری نوآوری بکنید و مشتاقانه در کارهایی که او بخصوص از انجام دادنشان لذت می برد,مشارکت کنید.

عاشق کردن زنان

از نظر مردان، زنان هنگام ابراز علایق رومانتیک خود بصورتی زیرکانه و پیچیده عمل می کنند ( مگراینکه طرف مقابلشان خوش تیپ و پول دار باشد آنجوریکه خودشان اظهار می کنند) و اکثر آنها جوابهای ضـد و نقیضی میـ دهـند چون خودشان مطمئن نیستند که چـه چیزی در سرشان می گذرد.عشق دخترها

اگر تابحال عاشق شده باشید، احتمالاً می دانید که عاشق شدن فرآیندی متفاوت و متمایز است. علم پشت آن از خود عاشق شدن جالب توجه تر است. دانستن اینکه چه اتفاقی می افتد که عاشق می شوید، تحقیقی بسیار جذاب و جالب در علوم اعصاب، بیوشیمی و روانشناسی است و درک مکانیک های زیرلایه عشق می تواند برای تقویت زندگی اجتماعی و احساسی هر فرد بسیار مفید باشد.

راههای جذب شوهر به خود

برای همسرتان شخص قابل اعتمادی باشید
مردها به دنبال خانم‌هایی هستند که بتوانند به آن‌ها اعتماد کنند. کسی که آن‌ها را به خاطر خودشان بخواهد، کسی که بتوانند به او ایمان داشته باشند. شاید برایتان عجیب باشد اما برخی از خانم‌ها قابل اعتماد نبوده و بسیار بی وفا هست‌ند. همین امر باعث می شود که مردها محتاط تر عمل کنند.

یک زن مهربان باشید
مردها به دنبال خانم‌هایی با روحیه زنانه و مهربان می گردند زیرا چنین خصوصیاتی باعث می شود که یک زن بتواند مادر بهتری برای بچه هایش باشد. البته این امر بدان خاطر نیست که مردها انتظار دارند خانم‌ها آن‌ها را نیز تر و خشک کنند بلکه بدان خاطر است که دوست دارند فرزندانشان در آغوش مادر مهربان و دلسوزی پرورش پیدا کنند.

مردها به دنبال زن‌هایی هستند که حس و ظرافت زنانه خود را حفظ کرده باشند. البته منظور ما آن دسته از خانم‌هایی نیست که دائما به دنبال مد می روند و چهره خود را به انواع و اقسام اشکال مختلف در می آورند.

علاقه‌مندی همسرتان را زیر سۆال نبرید
سرگرمی‌ها و علاقه‌مندی‌های همسرتان ممکن است با سلیقه شما جور درنیایند و شما همان احساس را نسبت به آن فعالیت‌ها نداشته باشید. اما اگر قرار به اشد به هم نزدیک شوید و رابطه صمیمی‌تری داشته باشید، باید فعالیت‌هایی را با یکدیگر انجام دهید. این مسئله کمک می‌کند یکدیگر را بهتر درک کنید و ابعاد دیگر فردی که دوست دارید را نیز به بینید. خودتان هم می‌توانید از قرار گرفتن در محیطی متفاوت لذت ببرید و دوستان جدیدی هم پیدا کنید.(همچنین نگاه کنید به توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند)

سبک بیان احساسی همسرتان را بشناسید
شیوه بیان احساسات در زنان و مردان کاملاً متفاوت است. خانم‌ها معمولاً احساسات خود را در قالب واژگان بروز می‌دهند، در حالی که مردها ترجیح می‌دهند سکوت کنند و البته گریه هم نکنند. در بیان عشق هم همین تفاوت وجود دارد. عدم درک این تفاوت‌ها می‌تواند منجر به ناامیدی گردد و مانع برآورده شدن انتظارات همسران از یکدیگر شود. زمان خود را با همسرتان به گذرانید و به بینید چه چیزهایی او را خوشحال می‌کند و چه مسائلی پریشانی او را به دنبال دارد. بدین ترتیب درک متقابل میان شما افزایش می‌یابد و میزان سۆتفاهم‌ها به حداقل می‌رسد.

ارتباطی شفاف و صادقانه برقرار کنید
زنان راهکارهای زیادی دارند که می‌توانند به واسطه آن‌ها مردان را از نظر احساسی درگیر خود کنند. در حالی که برخی زنان می‌کوشند با نادیده گرفتن مشکلات و تظاهر به تغییر سبک زندگی نظر شوهرشان را به خود جلب کنند، برخی دیگر تلاش می‌کنند با استفاده از برقراری ارتباط، رابط‌های مستحکم ایجاد کنند. آن‌چه را که می‌اندیشید در رابطه شما درست و یا نادرست است، صادقانه با همسر خود در میان بگذارید. با این کار این فرصت به وی می‌دهید تا انتظارات شما را درک کند و خود نیز آزادانه انتظارات و احساساتش را بیان کند. بدین‌ترتیب فرصتی فراهم می‌شود تا هر دو شما رابطه دوستانه‌تری برقرار کنید که به منزله شالوده رابطه میان شما عمل خواهد کرد.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

عاشق کردن پسران مغرور

راه های جذب پسران برای ازدواج

روش های دلبری از پسر

وابسته کردن پسر به خود

عاشق کردن مرد شهریور

عاشق کردن مرد اردیبهشتی

مرد تیر از چه زنی خوشش می آید

عاشق کردن زنان

ابراز علاقه به پسر از دیدگاه روانشناسی



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.