no-img
نوین اطلس

زن ذلیل کردن شوهر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

زن ذلیل کردن شوهر
امتیاز 4.00 ( 7 رای )
zip
دی ۱۲, ۱۳۹۶

زن ذلیل کردن شوهر


این مقاله درمورد مطیع کردن شوهر، رام کردن مرد لجباز، چگونه شوهرم را زن ذلیل کنم، چگونه مرد را رام کنیم، چگونه شوهر را وابسته خود کنیم، طلسم رام کردن شوهر، دعای رام کردن شوهر، دعا زبان بند شوهر می باشد.

مطیع کردن شوهر

● اگر شبیه پدرش است

بپذیرید و باور کنید که زن ها و مردها متفاوت هستند و درجه اهمیت موضوعات مختلف از نظر آن ها متفاوت است. ممکن است کاری که به نظر شما باید در اولویت قرار گیرد و در نخستین فرصت انجام شود، از نظر همسرتان اهمیت چندانی نداشته باشد و به همین دلیل هم اصراری برای باعجله انجام دادنش به خرج ندهد. اغلب مردهایی که به پدرشان نزدیک بوده اند و رابطه خوبی با او داشته اند سعی می کنند در زندگی مشترک شان هم مردی مانند پدرشان باشند. اگر احساس می کنید که چنین مردی با آنچه شما انتظار دارید خیلی تفاوت دارد بهتر است به زندگی تان زمان بدهید و به مرور به او نشان دهید اقتضائات زندگی کنونی اش و اولویت هایی که برای ازدواج تان مشخص کرده اید با آنچه پدرش یا هر مرد دیگری انجام می داده متفاوت است.

● خودتان بازی اش دهید

از او در انجام کارهای خانه یا بیرون از خانه کمک بگیرید. اگر شما از او کمک نخواهید به احتمال زیاد خودش داوطلب انجام این کارها نخواهد شد، پس به او بگویید که در چه زمینه ای به کمکش احتیاج دارید. ممکن است در آغاز نتواند برخی کارها را به تنهایی انجام دهد. پس از او تقاضای مشارکت کنید و با انجام کار ۲ نفره هم به همسرتان راه و رسم کمک کردن را یاد دهید و هم امکان یک شروع خوب برای این همکاری را به وجود بیاورید. شاید بد نباشد که بعد از مدتی فهرستی از کارهایی که دوست دارید او انجام دهد را بنویسید و بخواهید که به ترتیب اولویت انجام شان دهد. مثلا اگر در یک روز تعطیل قصد خانه تکانی دارید، او اول می تواند پرده ها را دربیاورد و بعد خرید خانه را انجام دهد و درآخر به شما در جارو کردن کمک کند. در نوشتن این فهرست منصف باشید و بیش از توانش به او کار نسپارید.

● هیچ وقت نگویید نه

هیچ وقت کمکش را رد نکنید. مهم نیست که شما چقدر کار برای انجام دارید یا این که خودتان به تنهایی از پس کارها برمی آیید یا نه. اگر او از شما پرسید که کمک می خواهید به جای گفتن جمله مخربی مثل «نه خودم می توانم انجامش دهم» به سوالش پاسخ مثبت بدهید و کاری برایش دست و پا کنید.

● بگویید و صبر کنید

با همسرتان در این مورد صحبت کنید و بگویید که چه چیزهایی شما را آزار می دهد و چه انتظاراتی از او دارید. سعی کنید با لحنی آرام، دوستانه و تشویق کننده با او حرف بزنید و هرگز با حرف ها و لحن تان به او نشان ندهید که قصد اصلاح کردن یا تغییر دادنش را دارید. در روزهای بعد از این گفت وگو از همسرتان انتظار نداشته باشید که نسخه کپی شده حرف های شما باشد بلکه به او زمان دهید و تمامی تلاش هایش را ببینید. اگر شما موفق شده باشید او بهترین کاری که می تواند بکند را انجام خواهد داد گرچه همان بهترین هم ممکن است با خواسته واقعی شما تفاوت زیادی داشته باشد.

رام کردن مرد لجباز

مغزش را گاز نزن!

اگر شوهرتان خسته است یا ذهن اش به هر دلیلی درگیر است و شما هم نیاز مبرم دارید که مطلبی را با او در میان بگذارید، لطفاً بلافاصله بروید سر اصل مطلب و حاشیه پردازی نکنید. مردها که اعصاب شان را از سر راه نیاورده اند! اگر نیاز به دانستن جزئیات داشته باشند، حتماً خودشان پرس و جو می کنند.

چرتکه نیانداز!

به هر طریق ممکن، محبت تان را به همسرتان ابراز کنید. برای محبت کردن هم چرتکه نیاندازید! دنبال یک موقعیت یا مناسبت خاص هم نباشید. خیلی از مردها هستند که از خود شما هم رمانتیک ترند.

احترام بگذار

وقی همسرتان دارد از افکار و عقایدش برایتان صحبت می کند، توی ذوق اش نزنید. همیشه و درهمه جا نشان بدهیدکه برایش احترام قایل اید. وقتی همسرتان خسته از سر کار برمی گردد، خودتان را بی حوصله و مشغول به کار نشان ندهید و بی خودی در آشپزخانه دورخودتان نگردید. از ما گفتن بود…!

امان بده!

تقریباً تمام آدم های روی زمین احتیاج دارند که در پایان روز، دوباره انرژی بگیرند و جسم و روح شان را بازسازی کنند. مردها هم که از مریخ نیامده اند! حتی اگر از مریخ آمده باشند، باز هم خوش شان نمی آید وقتی خسته و کوفته از سر کار برمی گردند، شما تمام اتفاقات روز را بلافاصله برایشان بازگو کنید. امان بدهید! بگذارید کمی استراحت کنند و بعد، آرام آرام شروع کنید به شرح ماوقع.

اعتماد کن!

اعتماد، حیاتی ترین عامل برای شکل گیری یک ازدواج موفق است. اگر به هر دلیلی به همسرتان اعتماد کامل ندارید، به جاسوسی متوسل نشوید، چون اوضاع خراب تر می شود. منطقی ترین کار این است که از یک آدم امین و دارای صلاحیت مشاوره بخواهید.

چگونه شوهرم را زن ذلیل کنم

مردانه ریاست کنید
واگذاری سرپرستی مرد بر خانواده به معنای برتری مرد به زن در محضر خداوند متعال نیست بلکه به واسطه مصالح اجتماعی و ویژگی های طبیعی و فطری زن و مرد است که خداوند برای هر یک نقش و جایگاه خاصی را در خانواده در نظر گرفته است. تقسیم بندی وظایف به معنای تقسیم بندی جنسیتی و کرامت و برتری مرد بر زن نیست. امام صادق (علیه السلام ) در مورد ریاست مرد بر خانواده می فرمایند: از سعادت مرد آن است که سر پرست و قیم خانواده اش باشد.(۲)
در قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران نیز پس از منعقد شدن عقد نکاح هر یک از زوجین وظایف و مسئولیت هایی را در قبال یکدیگر بر عهده می گیرند . طبق ماده ۱۱۰۵ قانون مدنی ، ریاست خانواده به صراحت از ویژگی ها و مسئولیت های مرد به شمار رفته است . در ماده ۱۱۰۵ آمده است : در روابط زوجین ریاست خانواده از خصایص شوهر است.

تحمیل نظر ممنوع
نکته ای که باید به آن توجه ویژه شود آن است که مقام ریاست و سرپرستی در خانواده یک امتیاز و یک حق فردی برای شوهر نیست. او نباید با اهل خانواده اش مستبدانه بر خورد نماید و در هر مسئله ریز و درشتی نظرات و آراء خود را به دیگران تحمیل نماید. در واقع ریاست خانواده بیشتر یک وظیفه اجتماعی بر دوش مرد است. این امر کمک می کند، در مواقعی که مصالح خانواده ایجاب می نماید و در شرایطی که اعضای خانواده نتوانستند در مورد مسئله ای با بحث و مشورت و گفتگو صمیمانه به نتیجه برسند، فردی بتواند تصمیم آخر را بگیرد و دیگران نیز آراء او را بپذیرند.

تامین آرامش روانی خانواده
ریاست در هر شکلی چه ریاست بر اجتماعات بزرگ مانند رهبری جامعه و چه ریاست بر یک جامعه کوچک مانند خانواده نیازمند تعقل، تدبر، دور اندیشی، کنترل عواطف و احساسات، صلابت روحی و تحمل برخورد با مشکلات و حوادث است. خداوند متعال با توجه به ویژگی های شخصی که در مردان وجود دارد، این وظیفه سنگین را بر عهده آنها نهاده است. همین طور که بسیاری از نقش های ویژه و خاص را با توجه به فطرت و ویژگی های شخصیتی زن به او واگذار نموده است.

زنان وزیران خانواده
یکی از مهمترین این وظایف تامین آرامش روانی و روحی همسر و فرزندان و حمایت عاطفی از آنهاست. باید توجه داشت که هر فرد بنا بر مسئولیتی که بر عهده او نهاده شده است، باید در محضر خداوند پاسخگو باشد. باید مردان به اینکه توجه داشته باشند، هیچ گاه از موقعیتی که برای آنها به وجود آمده است، سوء استفاده نکنند. زیرا این امر به معنای نادیده گرفتن مقام زن و مادر در خانواده نیست، بلکه زن به عنوان وزیری در کنار مرد ایفاء نقش می کند و به همسرش مشورت می دهد.
در مواقع عدم حضور همسر، اداره و سر پرستی فرزندان را بر عهده می گیرد و از همین روست که اسلام ریاست داخل خانواده را بر عهده زنان گذاشته است. در این زمینه پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله) می فرمایند : «هر فرد از افراد بنی آدم رئیس است مرد، در امر ریاست خانواده و زن در امور خانه و خانه داری ریاست دارد.»(۳)

پس در واقع می توان گفت زن و مرد در امر خانواده مکمل یکدیگرند و در پیش برد مصالح خانواده دوشادوش یکدیگر قرار دارند و مردان نقش حمایت گر خانواده را بر عهده داشته و باید به بهترین نحو با همسر و فرزندانشان برخورد نمایند. پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله در این مورد می فرمایند : «خانواده مرد تحت حمایت او هستند. دوست داشتنی ترین بندگان کسی است که نسبت به کسانی که در حمایتش هستند رفتار خوبی داشته باشد .»(۴)

قلب مرد را تسخیر کنید
زنان باید به این نکته توجه ویژه داشته باشند که ریاست خانواده امر مهمی است، ولی سلطنت بر قلب مرد زندگی تان، از هر ریاستی ارزشمند تر است. خداوند سلاحی به دست زنان داده است تا بتوانند قلب مرد را به تسخیر در آورد . درست است که در ظاهر مرد بر زن تسلط دارد اما این زن است که اگر بتواند از هنر زن بودن خود به نحوی درست و صحیح استفاده نماید می تواند بر مرد تسلط روحی و قلبی داشته باشد. مرد هم به علّت علاقه و محبتی که در قلبش دارد در برابر خواسته های معقول همسرش خاضع می شود. پس اجازه دهید هر کس بر اساس فطرت الهی خود ریاست کند ، مرد رئیس خانواده باشد و شما رئیس قلب همسرتان.

چگونه مرد را رام کنیم

یک مرد نیاز دارد همان گونه که هست پذیرفته شود ، دقیقاً همان طوری که هست .این نوع پذیرش کامل ،او را متقاعد می کند که شما براستی اورا دوست دارید (زن کامل ، ص ۵۰).

اگر می خواهید که ازدواج شما با کامیابی همراه باشد ، شما باید تصمیم بگیرید که شوهر تان را همان گونه که هست بپذیرید ، وبدانید که ارتباط بین شما بدون پذیرش ، بهبود نخواهد یافت. حق انتخاب وتصمیم گیری با شماست ، شما می توانید انتخاب کنید که با خشم وعصابنیت زندگی کنید ویا این که شوهرتان را بدان گونه هست پذیرا شوید (زن کامل ،ص ۵۵).

پذیرش با تحمل همسر فرق دارد ، بردباری وتحمل به معنای پذیرش نیست ، تحمل شما فقط شوهرتان را وادار می کند که احساس نقص و ناشایستگی بکند . اومی تواند احساس کند که مورد قبول همسرش قرار نگرفته و قادر نیست که شما را کاملاً دوست بدارد.

پیامبر گرامی اسلام می فرمایند : هیچ مردى بعد از اسلام نفعى بالاتر از همسر مسلمان عایدش نشد که چون به او بنگرد مسرور گردد، و چون به او فرمانى دهد اطاعت نماید، و در نبود شوهر مال او و ناموس خود را حفظ نماید. ( من‏لایحضره‏الفقیه ج : ۳ ص : ۳۹۰)

چگونه شوهر را وابسته خود کنیم

قواعد طلایی نتایج فوق‌العاده خوبی به بار می‌آورد چرا که در بسیاری از موارد شاهد نتایج رضایت‌بخش و قابل قبولی بوده‌ایم. به دختران و زنان جوان که تازه ازدواج کرده‌اند، توصیه می‌شود که این اصول، در افزایش عشق، علاقه، اشتیاق و نیل به موفقیت در هر مردی موثر است.

دو اصل اساسی برای پیشرفت شوهر:

با توجه به دو اصل زیر می‌توانید پیشرفت شوهر خود را به طور یقین تایید کنید.

اصل اول- به شوهر خود عشق و محبت بورزید.

اصل دوم- او را به حال خودش بگذارید.

طلسم رام کردن شوهر

دعای عزیز شدن نزد شوهر
کلمه ی عدیله به معنی عدول از حق به باطل است. برای اینکه چنین اتفاقی رخ ندهد این دعا خوانده می شود . یعنی این دعا مانع ازعدول به سمت باطل بشود . این دعا با شهادت به وحدانیت خدا آغاز می شود . خود خدا به وحدانیت خودش شهادت می دهد و خدا شهادت می دهد که معبودی جز خودش نیست و صاحبان خرد و علم و کسانی که با معرفت هستند .

دین مقبول نزد خدا اسلام است . اقرار می کنیم به اینکه خدایا من بنده ای هستم که در مقابل الطاف بیکران تو مقصر هستم و کوتاهی کرده ام . من هم به وحدانیت خدا شهادت می دهم همانطور که ملائکه شهادت دادند . خدایی که دارای کرم واحسان است . صفات خدا را می شماریم تا آخر . خدایی که رحمتش بر غضبش پیشی گرفته است . مگر ما کاری بکنیم که غضب خدا را به دنبال داشته باشیم . خدا در ابتدا با غضب شروع نمی کند . صفت اصلی خدا رحمت است و غضب خدا به تبع اعمال صورت می گیرد که آن هم برای تادیب است نه برای انتقامجویی . هرکسی که طالب خدا باشد او را از دست نمی دهد و این طور نیست که نتواند به آن برسد .

خدایی که موانع تکلیف را برطرف کرد و راه را برای همه مساوی قرار داد و راه را آسان کرد تا همه تکالیف الهی را انجام بدهند و راه ترک حرام را آسان کرد و گمان نکنیم که این راه سخت است و نمی شود. تکلیفی که خدا خواسته حتما شدنی است . تکلیفی را خدا نفرستاد مگر اینکه قبلا طاقت و توانش را در انسان ایجاد کرده است.

چیزی که انسان طاقت و توانش را ندارد خدا از او نمی خواهد . بعد در این دعا به بعثت انبیاء اشاره می کند . انبیاء و اولیاءالهی را فرستاد تا عدل الهی را محقق بکنند و نعمت های خدا را برای بندگان اظهار بکنند . ما را از امت پیامبر قرار داد از بهترین امت و جانشینان پیامبر . ایمان به پیامبر اکرم و قرآن داریم که بر او نازل شده است . ایمان به وصی او که در روز غدیر پیامبر او را نصب کرد داریم . پیامبر اشاره کرد که این علی وصی و جانشین من است .

بعد یکی یکی ائمه را اسم می برد تا امام زمان که ما انتظارش را می کشیم . با بودن او دنیا برقرار است به برکت او هست که آسمان و زمین روزی می خورند.بواسطه ی او هست که زمین را پر از عدل و داد خواهد کرد پس از اینکه زمین از طلم و جور پر شده باشد . کلام شان بر من حجت است و تبعیت از آنها بر من واجب است . دوست آنها لازم و حتمی است . پیروی از آنها نجات بخش است و مخالفت با آنها هلاک کننده است . سوال قبر حق است برانگیخته شدن از قبور حق است .بعد یک دوره اعتقادات مرور می شود .

مردم توجه کنند که همه ی دعاها و از جمله این دعا را با توجه بخوانند . ما نباید فقط این دعا را قرائت بکنیم بلکه باید به مضامین آن توجه بکنیم . من این اعتقاداتم را به ودیعه گذاشته ام و تو بهترین امانتدار هستی . خودت به ما امر کردی که امانت را برگردانیم . در هنگام مرگ این اعتقادات را به من برگردان .

مرحوم حائری می گفتند که در کنار آیت الله حجت که از مراجع تقلید در زمان آیت الله بروجردی بودند دوبار دعای عدیله را خواندیم . ایشانبا اینکه به بالشتی تکیه داده بود با خلوص نیتی این کلمات را می گفت و وقتی به کلمه ی علی می رسیدیم ، این اعتقاداتش را مرور می کرد . بعد که این دعا تمام شد و آنرا به خدا ودیعه سپرد ، چون ایشان بیمار بود مقداری آب با تربت خوردند و گفت که آخرین توشه ی من تربت اباعبدالله است .

دعای رام کردن شوهر

اگر زنی از مردی یا مردی از زنی رنجیده باشد این آیه را داخل خوردنی نموده به

آنان دهند مطیع شود البته

آیه ۱۰۱ سوره یوسف :

رَبِّ قَدْ آتَیْتَنِی مِنَ الْمُلْکِ وَعَلَّمْتَنِی مِنْ تَأْوِیلِ الْأَحَادِیثِ فَاطِرَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ أَنْتَ وَلِیِّی

فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَهِ تَوَفَّنِی مُسْلِمًا وَأَلْحِقْنِی بِالصَّالِحِینَ ﴿۱۰۱﴾

دعا زبان بند شوهر

زبان بند:این ایه از سوره یس را در مورد لزوم برای بستن زبان طرف مقابل بخوانی د اَلیَوم نَختِمُ عَلی اَفواهِهِم وَ تُکَلِمُنا اَیدیَهُم وَ تَشهَدُ اَرجُلَهُم بِما کانوا یَکسِبون

برای زبان بندی

این آیه کریمه را ۱۰۰۰ مرتبه بخوانید با وضو : الله لطیف بعباده یرزق من یشاء و هو القوی العزی

مطالب مرتبط:

بی محبتی شوهر

شک داشتن به شوهر

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

دعای زبان بند در قرآن



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.