no-img
نوین اطلس

دلبری های زنانه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دلبری های زنانه
امتیاز 5.00 ( 2 رای )
zip
دی ۱۲, ۱۳۹۶

دلبری های زنانه


این مقاله در مورد روش دلبری، اموزش دلبری، رازهای دلبری، روش های دلبری از همسر، ناز کردن زن برای شوهر، روش های دلبری از دختر، راه های عشوه گری، فنون دلبری می باشد.

روش دلبری

از نگاه کردن به پسری که نگاهش همش دنبال شماست از نگاه چندان بپرهیزید چون اون سعی می کنه وکنجکاو میشه که اون نگاه رو برای خودش بکنه

پوششتان همۀ وقت شیک وتمیز باشد

از مسخره کردن پسران جدا پرهیز کنید چون ممکنه اون شوهر اینده شما باشه

ورزش ورزش

از چاقی مفرط فرار کنید

هر زیبائی به دل نمی شیند ممکنه یکی خیلی زشت باشه ولی اکثر از اون خوشگل به دل بشینه خودتان را جذاب کنید

سعی کنید به موارد جذاب بودنهایتان روزانه یا هر هفتی بیفزائید

در دانشگاه کمتر شوهر میابید

موارد جذابیت عبارتند از تحصیل زیبائی زیبائی سیرت وصورت تناسب اندام خوش خلقی سرزبون دار ی ووووهزاران چیز دیگر که شما می‌دانید

خجالتی نباشید

کم توقع باشید

اگر اقائی تو فامیل از شما سوال پرسید سر سری جواب ندهید شاید پشت این پرسش خواستگاری پنهان نهان باشد

خودتان را بسیار کم توقع نشان دهید

اموزش دلبری

بخندید و لبخند بزنید

یک لبخند بزرگ و نشان دادن مروارید های سفید دهانتان یکی از چیزهایی است که اغلب افراد را به شما جذاب میکند.چون نشان دهنده ی اعتماد به نفس. بالای شماست!

حتی اگر دندان های زیبایی ندارید سعی کنید در آینه تمرین کنید که بهترین لبخندی که به چهره تان می نشیند.کدام است؟

با موهای خود بازی کنید

دست کردن در مو توجه ها را به صورتتان جذب میکند. همسرتان وقتی به صورتتان نگاه میکند بیشتر متوجه حرف هایتان میشود!

سرگرم کننده باشید

وقتی نامزدتان حرف میزند تماس چشمی با او داشته باشید. نشان دهید که به نظرتاتش اهمیت می دهید. به جوک هایش بخندید و حرف هایش را گوش دهید.مظمئن باشید اثرات مثبتش به خودتان بر میگردد.

اجازه ندهید حوصله تان در مکالمه سر برود. سعی کنید مکالمه را شیرین و هیجان انگیز برای خود کنید.این طوری می توانید اعتماد به نفس خود را هم به تصویر بکشد.

لباس هایی که به تنتان می نشیند انتخاب کنید

مطمئن شوید که لباسی که می پوشیدید به شما می آید و برجسته ها و زیبایی های شما را به نمایش میگذارد.رنگ هایی بپوشید که پوستتان را جذاب تر نشان دهد. .

هر کس بخش های خاصی از بدن خود را بیشتر دوست دارد و به آنها افتخار می کند,پس لباس هایی را انتخاب کنید که اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.

علایقتان را دنبال کنید و فعال باشید

وقتی به روز باشید و علایقتان را دنبال کنید تبدیل به یک زن گرم و باحال می شوید. انجام کارهایی که دوست دارید به شما اعتماد به نفس میدهد. این طوری همیشه حرفی برای گفتن دارید و ا طلاعاتتان را می توانید با آدم ها به اشتراک بگذارید.فقط به خاطر داشته باشید,هنگام انجام این کار، لبخند داشته باشید و ژست جذابی به خود بگیرید.(همچنین نگاه کنید به توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند)

رازهای دلبری

۱) مردان در مورد احساسشان صحبت می کنند اما…

مردان ترجیح می دهند درمورد احساساتشان غیرمستقیم صحبت کنند. پس از همسرتان بخواهید برنامه اش را برای تعطیلات آخر هفته بگوید یا اینکه فکر و تصور خود را در مورد شما و اولین باری که شما را ملاقات کرده است، بیان کند. پاسخ او روشن می کند احساسش چیست و این گونه خود را به شما نزدیک تر می بیند.

۲) مردان با کارهایشان دوست داشتن را بیان می کنند

بیشتر مردان ترجیح می دهند احساسات و حس دوست داشتن را با انجام برخی کارها بیان کنند، مثلا وقتی وسایل خراب خانه را تعمیر یا حیاط را تمیز می کنند یا سطل زباله را بیرون می برند، دوست داشتن خود را نشان می دهند. حتی خرید کردن برای خانه و زیباسازی محیط آن هم بیانگر این است که شما را دوست دارد.

۳) مردان ازدواج را جدی می گیرند

مردان معمولا از ابراز سریع نظر خود واهمه دارند. شواهد نشان می دهد آنها ازدواج را بیشتر جدی می گیرند ولی ممکن است مدت طولانی تری طول بکشد تا احساس خود را بیان کنند زیرا می خواهند مطمئن شوند کاری که انجام می دهند، درست است. نتایج یک بررسی روی مردان متاهل نشان داد وقتی مردی با اطمینان کامل تصمیم به ازدواج می گیرد، همه جوانب را بررسی کرده و بیشتر معیارها را مطابق میل خود می بیند. ۹۰ درصد مردان می گویند اگر قرار باشد دوباره ازدواج کنند، با همین همسرشان ازدواج خواهند کرد.

۴) او یک شنونده واقعی است

بیشتر ما خانم ها وقتی حرف های دیگران را گوش می کنیم معمولا با حرکات اشاره و بدن و گفتن کلماتی مثل بله یا نه یا می دانم به آنها نشان می دهیم به حرف هایشان گوش می دهیم. این اشاره ها، بخشی از نظر و درک ما را به فردی که در حال صحبت است، منتقل می کند اما این در مورد مردان صدق نمی کند. وقتی که با همسر خود صحبت می کنید و چیزی نمی گوید یا حرکتی از او نمی بینید، به معنی آن نیست که گوش نمی دهد بلکه ترجیح می دهد ساکت باشد و درمورد آنچه شما می گویید، فکر کند.

۵) مردان بیشتر عمل می کنند

مردان روابطشان را با عمل تقویت می کنند، نه احساس. بسیاری از مردان، با انجام فعالیت هایی مانند ورزش و پیاده روی همراه همسرشان و رابطه زناشویی سعی می کنند به همسرشان نزدیک تر شوند.

روش های دلبری از همسر

بعضی رفتارها اعصاب و روان آدم‌ها را کاملا به هم می‌ریزد. مردها از غر زدن و نق شنیدن متنفرند، حاضرند نصف عمرشان را بدهند و هیچ وقت شاهد غر زدن کسی نباشند چه برسد به اینکه نامزدشان مدام کنار گوش‌شان چیزهایی بگوید که سعی در نشنیدنش دارند. غر زدن در مسیر عکس دلبری از مردان قرار دارد. اگر موضوعی ناراحت‌تان کرده با زبان آرام و بدون غرغر بیان کنید، اینطوری هم زودتر نتیجه می‌گیرید و هم انگ یک زن غرغرو بهتان نمی‌زنند. حواستان باشد، مردها اصلا به ادامه زندگی با یک فرد غرغرو اشتیاقی ندارند و سعی می‌کنند از اینجور افراد فاصله بگیرند.(همچنین نگاه کنید به کلماتی که مردان را تحریک می کند)

بگذارید تمام هزینه‌ها را او پرداخت کند
بله، این کار به نظر بسیار غیرمنصفانه است اما کسی که هزینه رستوران و … را پرداخت می‌کند باید میان دوستی و وقت گذرانی با یک دوست معمولی و قرار گذاشتن با یک زن را فرق بگذارد. برای کمتر شدن هزینه‌ها می‌توانید به طور مثال، با هم در خیابان یا فضای سبز قدم بزنید، به کتابخانه بروید، پیک نیک بروید و لحظه‌های شادی را رقم بزنید.

ناز کردن زن برای شوهر

شکل ایستادن
شما هر حالتی به غیر از حالت خبر دار ( نظامی ) بایستید جنبه ی ناز و عشوه پیدا می کنه ! اگه لباس تحریک کننده پوشیده باشید درجه ی عشوه گری بالا میره . اگه از دست ها کمک بگیرید به نقطه ی جوش نزدیک میشید . مثلا روی پای راست تکیه کنید . دست راست رو هم روی کمر ( محل کمربند ) بذارید . گردن رو کمی کج کنید . با گوشه ی چشم اون فلک زده ( شوهر ) رو نگاه کنید .. با دست دیگه با لب ها یا موها یا لباستون بازی کنید.
نوع و روش حرف زدن
با شوهرتون رسمی و اداری صحبت نکنید . همیشه وقتی قصد عشوه گری دارید ، نوع حرف زدن تون باید کـــش دار باشه . حرف های عاشقانه ، درخواست ها ، خواهش ها و غیره رو باید کش دار بگید.
مثلا :
علــــــــــــــــی ! منو نیگــــــاه!
عشوه با موهای سر !
اگه موهای بلندی دارید می تونید با قسمتی از اونا بازی کنید . اگه قصد آمیزش دارید می تونید بعد از برهنه کردن بالاتنه ، با موهاتون اون قسمت ها رو بپوشونید.

روش های دلبری از دختر

راز اول شناخت دختر.شناخت دختر شناخت پسر
دختر عاشق این هستند که مطمئن باشند ، به انها فکر میکنید ، با یک تلفن و احوال پرسی کوتاه در میان روز مطمئن باشید ، بیش از انچه که فکر میکنید در رابطه ی خود اثر مثبتی خواهید گذاشت
راز دوم شناخت دختر
چنانچه کسیاین وبلاگ را به شما معرفی کرده است ، معنایش این نیست که از دست شما شکایتی دارد یا مشکل اصلی شما هستید یا این که رابطه تان تا کنون خوب نبوده است ،
او فقط می خواهد رابطه تان ادامه داشته باشد ، همه چیز بهتر از قبل باشد و ضمنا” با زبان بی زبانی می گوید ، خیلی دوستت دارم ، همیشه می توان قدری بهتر شدن روابطمان کاری بکنیم .

راز سوم شناخت دختر
اگر پسری فکر می کند ، کنترل و انجام کارهای خانه و بچه داری کار سختی نیست ، بد نیست چند روزی را به این کار اختصاص دهد. به این ترتیب لااقل متوجه می شود ،
که دختر چه اعصاب پولادینی دارند و اگر روزهایی وجود دارند که آنها از همه چیز شکایت دارند ، دلیل اش چیست.

راز چهارم شناخت ز دختر
خیلی وقتها زن ها نیازی به شنیدن راه حل شما ندارند، آنها فقط نیاز به یک گوش شنوا دارند . پس
زمانی که حرف می زنند و مشکل شان را مطرح می کنند ، فقط سراپا گوش باشید و اجازه بدهید ، حرف شان را تمام کنند . وقتی پسری گوش دادن را می آموزد و احساسات همسرش را به درستی تفسیر می کند ، ارتباط ساده بر قرار می شود . گوش دادن هم همانند سایر هنرها به تمرین احتیاج دارد . هر روز که به خانه می روید ، از همسر خود بخواهید که برای شما چه طوری سپری کردن روز را توضیح دهد . این کار به شما کمک می کند که شنونده بهتری شوید .

راز پنجم شناخت دختر
دختر ها دوست دارند برای حرف زدن شان ارزش قائل باشید و زمانی که با شما صحبت می کنند ،
دست تلفن همراه خود بردارید و به چشم هایشان نگاه کنید

راه های عشوه گری

روش های ناز و عشوه گری زیاد هستند . می توانید خودتان روش هایی رو ابداع کنید . چند توصیه ی کلی که در هر نوع عشوه گری کاربرد دارد :
۱ – چشمک زدن با دهان نیمه باز
۲ – حالت دادن به بدن
۳ – کج کردن سر
۴ – خمار کردن چشم ها
۵ – لبخند ملیح
۶ – دهان هرگز نباید بسته بمونه ( نیمه باز )
۷ – گاز گرفتن گوشه لب پایینی
۸ – تمامی حرکات باید آهسته باشه ( مثل صحنه های آهسته ورزشی )
۹ – آرایش کردن
۱۰ – ارسال بوسه از راه دور

فنون دلبری

به نقل از هایپرکلابز :اگر مایلید تا نامزدتان شما را بخواهد و زندگی تان همیشه داوم و تازگی خود را حفظ کند با همسرتان بگویید و بخندید سعی کنید شو خ طبع و بامزه باشید و برای وی همیشه لبخند به لب داشته باشید. کارشناسان علوم روانشناسی به افرادی که در آستانه ازدواج قرار دارند و تمایل دارند که مورد پسند و علاقه نامزد خود قرار بگیرند ائم از زن و مرد توصیه می‌کنند در جلسات خواستگاری و مهمانی سعی کنند بیشتر بازیگوش، شاد و شوخ باشند تا جدی و باهوش و نکته سنج به نظر برسند. گفتنی است، بر اساس جدیدترین پژوهش‌ها زنان شاد، بازیگوش و شوخ طبع بیشتر مورد علاقه نامزدهای خود قرار می گیرند و ازدواج های موفق‌تری خواهند داشت و در عوض زنان عبوس، جدی و باهوش کمتر در پیدا کردن جفت برای ازدواج موفق هستند. تحقیقات محققان دانشگاه زوریخ نشان داده است بازیگوشی و شوخ طبعی هم از جانب زن و هم از جانب شوهر می‌تواند باعث دوام زندگی مشترک شود. کارشناسان این نتایج را با تحقیق بر روی ۳۲۷ نامزد زن و مرد از کشورهای آلمان، سوئیس و اتریش و بر اساس بررسی‌ ۱۶ ویژگی مختلف رفتاری بدست آورده‌اند. علاقه به تفریحات سالم، روحیه شاد، بازیگوشی، طنز پردازی، خلاقیت و سرگرم کنندگی از مهمترین ویژگی‌ها برای بدست آوردن محبت نامزد و ترغیب جوانان به ازدواج های موفق و بدنیا آوردن فرزندان شاد و سالم در آینده است.

مطالب مرتبط:

جذب خواستگار در دانشگاه

کلمات محبت آمیز و عاشقانه

مردان چه نوع بوسه ای دوست دارند

سایت روانشناسی نوین بینش

چگونه با پیامک دلبری کنیم



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.