no-img
نوین اطلس

دلبری از پسرها


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دلبری از پسرها
امتیاز 1.00 ( 1 رای )
zip
دی ۱۲, ۱۳۹۶

دلبری از پسرها


ابن مقاله در مورد دلبری های زنانه، پنج ترفند دلبری، مهارت های دلبری، رازهای دلبری، فنون دلبری، ناز کردن زن برای شوهر، روش های دلبری از همسر، روش های دلبری از دختر می باشد.

دلبری های زنانه

دلبری کردن زن از مرد همیشه باعث محکم تر شدن رابطه شده است. خانم ها باید این روش ها را در زندگی بلد باشند و به کار گیرند. لازم است خانم‌ها برای دلبری از مردان و به دست آوردن قلبشان نکاتی را بدانند و در روابطشان برخی مسایل را رعایت کنند. قبل از هر چیر خوب است که از خواسته‌ها و تمایلات مردانه آگاه شده

و بدانید که مردان و زنان خواسته‌ها و ویژگی‌های متفاوتی دارند. بنابراین شاید آنچه که یک زن در رابطه می‌پسندد لزوما مورد پسند یک مرد نباشد. تمرکز روی رفتارهایی که مردان دوست دارند به شما کمک می‌کند تا در نظر آن مرد مهربان‌تر، زیباتر و خوب‌تر جلوه کنید و از نامزدتان یا مردی که عاشقش هستید، عشق بیشتری بگیرید.

پنج ترفند دلبری

۱. در سبک‌های کلی دلبری کردن بیش از ۵۲ نشانه‌ی دلبری خاص وجود دارد. رایجترین آن‌ها برای زن‌ها کنار زدن موها با دست است.

۲. دلبری کردن یک سری اعمال کلامی و غیرکلامی است که هنگام ابراز علاقه یا جاذبه به فرد دیگری انجام می‌دهیم.

۳. مطالعات نشان می‌دهد که در ۹۰٪ مواقع زن‌ها دلبری کردن را شروع می‌کنند. اگرچه به نظر می‌رسد مردان بیش‌تر آن را ادامه می‌دهند، در واقع به این دلیل است که زن‌ها طالب پیگیری آن‌ها در دلبری کردن بوده‌اند.

۴. ریشه‌شناسان فرض می‌کنند که فعل flirt ممکن است مانند افعال flit و flip یک فعل تقلیدی بوده باشد و به معنی حرکت در پرش‌های کوتاه و سریع باشد. دیگران می‌گویند این کلمه تحت تاثیر کلمه‌ی قدیمی فرانسوی fleureter بوده است که به معنای ” گفتن اراجیف شیرین اما بی‌معنا“ یا لمس چیزی در حال حرکت است، و مصغر fleur به معنای گل است.

۵. محققان پنج سبک کلی دلبری کردن را شناسایی کرده‌اند: ۱) فیزیکی، ۲) سنتی(گام اول را مردها باید بردارند)، ۳) مودبانه (احتمال نزدیک شدن به یک شریک بالقوه کمتر است)، ۴) صادقانه، ۵) بازیگوشانه (دلبری کردن برای سرگرمی). کسانی که سبک‌های دلبری کردن فیزیکی، صادقانه و بازیگوشانه را دنبال می‌کنند در قرار‌ها احتمال موفقیت بیش‌تری دارند، اگرچه هرکدام از این سبک‌ها با توجه به هدف دلبری کردن می‌تواند موثر باشد.

مهارت های دلبری

۱-از خودتون بدتان نیاید یعنی همینی که هستین خودتون رو باور کنید زشت وزیبا
۲-ببینید یکنفر زیباست یکنفر زشت یکنفر خوش اندام است یک نفر بد اندام خودتان را بسنجید در کدام وادی هستید
۳-کاملا مثبت گرا باشید
۴-احساس شاد بودن را حتی در بدترین شرایط فراموش نکنید
۵-شما بزرگید خودتان را کوچک نشمارید
۶-ارزوهای بزرگ داشته باشید
۷-برای ازدواج هیچوقت دیر نیست
خوب راهای جلب توجه پسران ایرانی برای ازدواج مخصوص دختران ایرانی
۱-داشتن چهره بشاش
۲-داشتن اندام زیبا
۳-داشتن روابط عمومی خوب
۴-پرهیز از شوخی های نا بجا
۵-مسلط بودن در اموری که مربوط به شماست مخصوصا در محل کار
۶-دوستانتان که با شما معاشرت دارند
۷-خودتان را از چشمها قایم نکنید بزارید مردم وجود شما را حس کنند
۸-در جمعهای زنانه خودتان را شاد وسرزنده وکاری وخوش برخورد نشان دهید
۹-پسرانی که دنبال ازدواج هستند یادتان باشد با اولین نگاه عاشق می شوند واگر از طرف خوششان بیاید دنبال سایر مسال مر بوط به شما خواهند رفت اما پسرانی که دنبال چیزهای دیگر هستند دوست دارن خیلی سریع با شما دوست بشن وسر صحبت رو باز کنند
۱۰-خودتان را حتی اگر کاری ندارید پر کار نشون بدید

رازهای دلبری

۱- نشان دهید که به او نظر دارید

برای این کار قبل از هر چیز، مطمئن باشید که در موقعیت خوبی از ابراز وجود هستید. یادتان باشد هر آدمی بعضی روزهای شلخته دارد. گاهی بداخلاق و خسته است. روزهایی هم هستند که همه چیز آرام و راحت سپری می شود. باید متوجه حس و نشاط و انرژی خودتان باشید. به عبارت دیگر باید در بهترین حالت وجودی تان باشید.

۲- بروز احساسات زنانه

برای مردان، اجتماعی بودن و حرف زدن و حتی صمیمی بودن زنان، نشانه جالبی است ولی صحبت در باره جذابیت و کششی است که باید در زنان ببینند. میل و تمنایی که می خواهید منتقل کنید باید آرام و با وقار باشد. حرف زدن آرام با چاشنی طنازی شروع خوبی است. او بخصوص باید بفهمد برای تان دلنشین است که با گفتگو می کنید.

یادتان نرود که احساسی بودن با سکسی بودن فرق دارد. اصلا به فکر این نباشید که از نظر جنسی او را اغوا کنید. اداهای جنسی در آوردن برای زنانی است که به خودشان و جذابیت زنانه شان اعتماد ندارند.

۳- اعتمااد به نفس

برای به دست آوردن مردان خاص و قدرتمند نمی توانید خجالتی باشید. باید به اندازه او قدرتمند و سرشار و خاص باشید. این یعنی بدانید چه می خواهید و با چه قدرتی دنبالش هستید. باید این میل و تمنا برای به دست آوردنش را در خودتان بپرورانید. وقتی احساس کردید که او حق شما است به خودی خود یک حس و حضور در شما ایجاد می شود که جذابیت شما را بروز خواهد داد.

۴- سکوت

اجازه دهید حرکات بدن و دست و ایما و اشاره و نگاه تان حرف بزند. بدون حرف زدن نشان دهید که هم خواستنی هستید و هم او را می خواهید. خیلی صریح تر بگویم هر حرکت ساده شما باید گویای جادوی زنانه تان باشد. مردان با تمام وجود، این رفتارهای متین، با وقار و جذاب را می فهمند.

فنون دلبری

خواستنی بودن لزوما معنایش زیبا بودن نیست بلکه تلاش در دلبری برای

جلب مردان است.

چیزی که فقط خاص زنان زیبا نیست بلکه هر زنی با آموزش و تمرین میتواند

از عهده آن برآید.

“زن نبودن در محل کار را فراموش کن” زنان موفق همچنان موجودیت جنسی

خود را حفظ

میکنند.آنچه که شما هم لازم است باشید “دلربا بودن است” وقتی مردی با

شما حرف میزند اگر

میتوانید با نحوه نگاه کردن باو کاری کنید که او احساس مردیت و اطمینان از

خود بیشتری

بکند.اینکار رابکنید.”

۱-زنان در کنار سایر استعدادهای شان از قدرت دیگری نیز برخوردارند که

نامشان ۳کس یا

دلبری از مردان است.

۲-اگر میخواهید مثل خود او به مقامات بالا برسید، باید آنرا در محیط کار برای

نفوذ روی مردان

بکار برند و بعبارت دیگر از آن برای سرمایه گذاری در جهت پیشرفتتان

استفاده کنید.

۳-زنان هیچوقت در این کار دچار زیان و خسارت نمیشوند زیرا چیزی مثل

مشاغل بالا ندارند

که از دست بدهند.

اساسی ترین چیز بعد از اتمام کار-یا در حین کار- ظاهر و احساس

شماست. این غیرقابل تصور

است که زنی که در پی “صاحب بودن همه چیز بودن” است بخواهد چاق

باشد،یا حتی توپر.

ناز کردن زن برای شوهر

قرار را به خاطر قرار به هم نزنید

دوران نامزدی یعنی رفتن به سینما و تئاتر و کنسرت و نمایشگاه و پارک و طبیعت و … اما مراقب باشید؛ اگر نامزدتان درست چند روز بعد از نامزدی با شما تماس گرفت تا قرار دیدار و سینما و پارکی را با شما برنامه ریزی کند، خیلی زود و مثل ذوق زده ها قبول نکنید. قبل از اینکه جواب نهایی را بدهید اول چند لحظه ای از او وقت بخواهید و مثل آدم های با کلاس و با برنامه ببینید برای آن روز خاص وقت دارید یا نه. اگر وقت داشتید که بعد از چند دقیقه – باز هم نه بلافاصله – بگویید؛ «بله مشکلی برای دیدن شما وجود ندارد».

و اما… اگر وقت نداشتید و برای مثال قرار است آن روز با دوست های دانشگاه تان بیرون بروید یا قرار سینما دارید، به هیچ وجه قرارهایتان را به هم نزنید و خوشمزه بازی درنیاورید که قرار با دوست هایم را کنسل می کنم و با تو می آیم.

می دانم در دلتان آشوب است که قرار را قبول کنید اما یک کم جلوی خودتان را بگیرید تا بعدها به نفع تان باشد. اگر شما از روز اول برای برنامه ها و قرارهایتان احترام قائل شوید، مطمئنا نامزدتان را هم مجبور می کنید که به قرارهای شما احترام بگذارد.

اعتماد به نفس فراموش نشود

اگر با هم به میهمانی خانوادگی یا جشن عروسی می روید از همان اول کار به هیچ وجه دنبال تایید و نظر مثبت نامزدتان نباشید. شما از روز اول باید اعتماد به نفس داشته باشید. قرار نیست از روز اول او به شما بگوید چه لباسی به شما می آید و چه بپوشید و چه نپوشید. پس با خیال راحت لباس مورد نظرتان را بپوشید و راه بیفتید. باید به خودتان مطمئن باشید. قرار نیست او مدام به شما بگوید که زیبا شده اید یا نه. شما خودتان زیبا هستید.

جواب به پیامک با تاخیر

روزهای اول نامزدی یعنی حرف های عاشقانه و پیامک های گاه و بیگاه. اگر نامزدتان به شما پیامک زد مثل موشک از جایتان نپرید و بلافاصله جوابش را ندهید. اینطوری فکر می کند شما بیکار نشسته بودید تا او یک پیامک بزند و از جا بپرید. پیامک که رسید خیلی آرام آن را بخوانید. چند نفس عمیق بکشید و بعد از چند دقیقه؛ برای مثال بین پنج تا هفت دقیقه جواب بدهید. نگران نباشید، به هیچ وجه اتفاق بدی نمی افتد. بگذارید کمی هم او منتظر شما بماند. اگر جواب پیامک هایش را ضربتی بگیرد از شور و هیجان می افتد و دیگر محال است با اشتیاق روز اول برایتان پیامک های عاشقانه بزند. مردها را باید کمی منتظر گذاشت، اصلا نترسید؛ این فرمول ها همیشه جواب داده.

روش های دلبری از همسر

۱ – آگاهانه و معقولانه اطمینان یابید که مردی که برگزیدهاید را دوست داشته و میخواهید باقی عمر را با وی سپری کنید.

بنابر این تا زمانی که کاملاً متقاعد نشدهاید که برای یکدیگر مناسب هستید، اندیشه تعهد و ازدواج نباید به ذهن شما خطور کند. شناخت شما از همسرتان باید به حدی باشد که قادر به تعیین این موارد باشید که وی قادر به متعهد شدن میباشد. او برخوردار از بسیاری از ویژگیها و صفاتی است که شما همواره در مرد دلخواه خود جستجو میکردید. شخصیت او شما را ملزم به احترام و ستایش میگرداند. او قبلاً در آزمون وفاداری، صداقت، راستی و مراعات حال دیگران سربلند بیرون آمده است و آن که باید مطمئن گردید که وی شما را حقیقتاً دوست دارد.

۲ – همواره همان فردی باشید که هستید و از ابراز ماهیت واقعی خود بیم نداشته باشید. این شاید مهمترین خصلتی باشد که مردان در زنان جستجو میکنند. ۹۹ درصد از مردان در نظرسنجیهای گوناگون این گونه اظهار داشتهاند که زنانی که شخصیتشان پس از ازدواج دستخوش تغییر میشود در ردیف نخست فهرست علل جداییها پس از ازدواج آنها قرار میگیرند.

پافشاری در رفتاری که در آن زنان به منظور اهمیت بخشیدن به مرد خود، مرتباً با او سازش کرده و از ابراز عقاید و نظرات خود خودداری میکنند و یا به لطیفههای بیمزه او میخندند، هیچگاه نتیجهبخش نخواهد بود. بنابراین خویشتن حقیقی خود باشید و همواره مراقب باشید شاید مرد شما در حال امتحان کردن شماست.

۳ – به او نشان دهید که استقلال دارید. مردان از زنانی که به عقب تکیه میدهند و منتظر میمانند تا مرد آنها تمام امور زندگی آنها را به دست گیرد، بیزار هستند. نشان دهید با آن که شما از ایدههای او استقبال میکنید، بدون او نیز توانایی به انجام رسانیدن کارها را دارید.

هر گاه برنامه خرید خانهای را در سر دارید آن را به پس از ازدواج خود موکول نسازید. زیرا این عمل موجب میشود مرد این گونه برداشت کند که شما شخصیت مستقلی ندارید.

۴ – در روش های دلبری از پسر باید به او نشان دهید که فردی مهربان و دوست داشتنی هستید. شاید شگفتانگیز به نظر آید: یک مرد به دختری نیاز دارد که او را دوست داشته و خود نیز دوست داشتنی باشد. به همان میزان که استقلال فردی به زنان قدرت میبخشد به همان میزان نیز عدم توانایی آنها در سازگاری، مردان را دلسرد میکند.

مردان این گونه زنان را بیاحساس، بیعاطفه و ناتوان در عشقورزی تلقی میکنند. بنابراین همان طور که زنان نیاز دارند استقلال فردی خود را به مردان نشان دهند باید مشخص کنند که دارای میل وافری برای قسمت کردن عشق خود با مرد زندگیشان هستند.

روش های دلبری از دختر

هیچ چیزی مثل بوس هنگام بیرون رفتن از خونه و هنگام برگشتن به خونه،  خانوم ها رو خوشحال نمیکنه.

در واقع این بوسه های کوچک، حرف های خیلی عاشقانه و عمیقی رو به خانم ها میگه که در خاطر آن ها میمونه.

اگر شما از اون دسته مردهایی هستید که خجالت میکشید کلمه ((دوست دارم )) رو به زبون بیارید، این تکنیک بوس کردن میتونه تا حدودی جای کم حرفی شما رو بگیره.

دخترها عاشق این هستند که مرد زندگیشون آن ها  رو محکم بغل کنه و اون وقت تو گوششون آروم بگه: ((دوستت دارم عشق من)).

چندبار اینکار رو بکنید تا برق عشق رو تو چشم دختری که بغل کردید ببینید.

بعضی خانم ها سعی می کنند با تغییرات کوچیکی در ظاهرشون، مردشون رو خوشحال کنند. شما مردها هم می تونید با گفتن چندتا کلمه ساده مثل(( امروز خیلی خوشگل شدی)) دل خانم هارا کلی شاد کنید و به آن ها انگیزه بدید تا بیشتر خودشون رو برای شما محیا کنند.البته بعضی از خانم ها غیر از تغییر ظاهرشون، کارهای دیگه ای هم انجام میدخند که شما که با توجه به اون کار ها هم، می تونید نظر آن ها رو جلب کنید.

مطالب مرتبط:

سایت روانشناسی نوین بینش

رفتارهایی که مردان دوست دارند

نحوه برخورد با همکلاسی پسر

کلماتی که مردان را تحریک می کند

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

راه های جذب پسران در چت



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.