no-img
نوین اطلس

دعا برای جذب پسر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای جذب پسر
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
دی ۱۲, ۱۳۹۶

دعا برای جذب پسر


این مقاله درباره ی موضوعات جلب محبت پسران، دعای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور، دعای جذب خواستگار، دعا برای عاشق کردن پسر از راه دور، ختم برای ازدواج بافردموردنظر، دعای جذب پسر از راه دور، دعا برای جلب محبت شدید از راه دور، دعای عاشق کردن طرف مقابل می باشد.

جلب محبت پسران

طلسم محبت ، دعای محبت
به جهت محبت میان زن و شوهر و غیره به گلاب و زعفران نوشته ناشتا به شوهر بخوراند: (سوره دهر/۱) بسم الله الرحمن الرحیم. هل اتی علی الانسان حین من الدهر لم یکن شیئاْ مذکورا انا خلقنا الانسان من نطفه امشاج نبتلیه فجعلناه سمیعاْ بصیراْ پس بگو لِکَ بُبتَلئ فلان. بجهت محبت در سیب سرخ هفت مرتبه بخواند و به مطلوب بخوراند: (السرالمستور ص۳۴)بسم الله الرحمن الرحیم . و لقد جعلنا فی السماء بُروجاْ و زَیــّناها للناظرین و حَفِظناها من کل شیطان رجیم. یا علی

دعای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور

میتوان از تاثیر دعای مانند دعای عاشق کردن سریع یا دعای عاشق کردن یک نفر از راه دور به عنوان یک نیروی الهی برای رسیدن به هدف استفاده کرد ولی قطعا نمیتوان فقط با دعا کردن انتظار بازگشت به رابطه یا عاشق کردن سریع داشت زیرا هر شخصی دارای اراده و اختیار است و همچنین اگر شرایط طوری بود که خداوند هر دعای را اجابت می کرد نظم جهان ازبین میرفت.

دعای جذب خواستگار

یکی از سوالاتی که برای آیت الله جاودان آمده به این شرح است:

«باعرض سلام. مادری نگران دختر خویش است . تعداد خواستگاری ها خیلی زیاد شده و چندسال است که ادامه دارد اما علی رغم مطلوب بودن شرایط دختر از نظر خانوادگی ، دینی و اخلاقی و تا حدودی ظاهری ، به طرز غیر طبیعی ، دیدار اول ، دیدار آخر است و دیگر خبری از خانواده پسر نیست. با توجه به ضربه‌های روحی پیاپی که مادر و دختر متحمل می‌شوند ، آیا این اتفاق دلیل خاصی دارد و آیا راه حل یا دعایی خاص در این رابطه وجود دارد؟»

آیت الله جاودان در پاسخ نوشته‌اند:« سلام علیکم و رحمه الله. تا خدای متعال و الطاف او هست نباید ناامید شد. بعضی از علماء گفته اند دختر خانم بعد از نمازصبح هر روز ۱۲۹ مرتبه ذکر یا لطیف بگوید انشاالله گره باز می‌شود. خود شما قرآن ختم کنید و به محضر حضرت نرجس خاتون هدیه کنید این کارها را هردو ادامه دهید انشاالله موثر خواهد شد».

دعا برای عاشق کردن پسر از راه دور

ذکر و دعای قوی برای جلب عشق و محبت معشوق از راه دور
چند نکته کلیدی قبل از نوشتن تعویذات

سلام .این نکات کلیدی رو قبل از نوشتن خوب رعایت کنین.این نکات کلیدی را شما در هیچ سایت و از زبان هیچ استادی نشنیده اید.البته خیلی از اساتید هم این مسائل را رعایت نمیکنند(یه موقع بد برداشت نکنین.من قصد توهین هم ندارم)

قبل از شروع دعا این ذکر را خوانده به چهار طرف فوت کنید

((یا حفیظ یا حافظ یا وکیل یا متین))

بعد از آن ۷ بار آیت الکرسی بخوانید,ابتدا به خود و بعد به چهار طرف فوت کنید.بعد از آن هیچ تکلم نکنید.و قبل از نوشتن روی کاغذی که میخواهید دعا بنویسید فوت کنید.

سپس قبل از نوشتن با انگشت سبابه روی کاغذ بنویسید(یا بدوح).

توجه کنین گفتم با انگشت سبابه(انگشت اشاره).به انگشتتان نه جوهری بزنید نه چیزی فقط روی کاغذ( یا بدوح) را بنویسید

اگر برای محبت و عاشقی مینویسید.حتما دهان خود را در حین نوشتن شیرین کنید.اگر برای دشمنی و عداوت مینویسید دهان خود را در حین نوشتن ترش کنید.

اگر طالع مطلوبتان آتشی است رو به شرق بنشینید و دعا بنویسید(دعایی بنویسید که باید در آتش اندازید)

اگر طالع مطلوب شما خاک است باید رو به قبله بنشینید و دعا را نبویسید(و دعا را باید دفن کنید)

اگر طالع مطلوبتان باد است رو به شمال بنشینید و شروع به نوشتن تعویذ کنید(و دعا را زیر درخت در معرض باد قرار دهید تا باد به او برخورد کند)

اگر طالع مطلوبتان آبی است رو غرب بنشینید و شروع به نوشتن تعویذ کنید( و باید دعا را با آب حل کرده و آب به مطلوبتان بدهید تا بنوشد)

طریقه بدست آوردن لوح تعویذ:

اسم مطلوب را به ابجد کبیر حساب کرده و بر ۳ تقسیم میکنیم.باقیمانده اگر

اگر باقیمانده ۱ شد روی لوح معدن(لوح مس,آهن,سرب,نقره,و. . .)

اگر باقیمانده ۲ شد روی لوح نبات(کاغذ)

اگر باقیمانده ۳ شد روی لوح حیوانی(پوست آهو . . . )

اگر باقیمانده صفر شد ۲ تا به آن اضافه کنید.یعنی لوح نبات(کاغذ)

بعد از پایان هر تعویذ همیشه این امضا را بنویسید که از رموز اسم اعظم است

ختم برای ازدواج بافردموردنظر

بِسمِاللهِالرَّحمن الرَّحیم.
نادِ عَلیاً مَظهَرَالعَجائِب تَجِدهُ عَوَناً لَکَ فِی النَوّائِب لی اِلیَاللهِحاجَتی وَعَلَیهِ مُعَوَّلی کُلَّما اَمَرتَهُوَرَمَیتَ مُنقَضی فی ظِللّاللهِوَیُضِلل اللهُلی اَدعُوکَ کُلَّ هَمٍ وَغَمًّ سَیَنجَلی بِعَظَمَتِکَیااللهُبِنُبُوَّتِکَ یامُحَمَّدَ بِوَلایَتِکَیاعَلِیُّ یاعَلِیُّ یاعَلِیُّ اَدرِکنی بِحقِّ لُطفِکَ الخَفیَّاللهِاَکبَرُاَنامِن شَرِّ اَعدائکَ بَریءٌاللهُصَمَدی مِن عِندِکَ مَدَی وَعَلَیکَ مُعتَمِدی بِحقِّإِیاکَ نَعبُدُ وَ إَِیاکَ نَستَعینُ یااَبالغَیثِ اَغِثنی یااَبَاالَحَسَنَیناَدرِکنی یاسَیفَاللهُاَدرِکنی یابابَاللهِاَدرِکنی یاحُجَّهَاللهِاَدرِکنی یا وَلِیَّاللهِاَدرِکنی بِحَقَّ لُطفِکَالخَفیَّ یا قَهّارُتَقَهَّرتَ بِالقَهرِوَالقَهر ُفی قَهرِ قَهرکَ یاقَهارُیاقاهِرَالعَدُوّ یاواِلیَ الوَلِیَّ یا مَظهَرَ العَجائِبِ یامُرتَضی عَلِیُّرَمَیتَ مِن بَغی عَلَیَّ بِسَهمِاللهِوَسَیفِاللهِالقاتِلِ اُفَوَّضُ اَمری اِلیَاللهِاِنَّاللهُبَصَیرٌ بِالعَبادِوَاِلحُکُماِلهٌ واحِدٌ لااِلهَ اِلاّ هُوَ الرَّحمنُ الرَّحیمُ اَدرِکنی یاغیاثَالمُستَغییَنِ یا دَلیلَ المُتَحیِّرِینَ یااَمانَ الخائِفینَ یامُعینَالمُتَوَکِلینَ یا رَاحِمَ المَساکینَ یا اِلهَ العالَمَینَ بِرَحمَتِکَ وَصَلَّیاللهُعَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَالِهِ اَجمَعین وَالحَمدُاللهِرَبِّ العالَمینَ

دعای جذب پسر از راه دور

روز یکشنبه هفت عدد سنگریزه بیاورد. این دعا را هفت مرتبه به هر سنگی بخواند و یک یک در آتش اندازد:

تبت یدا ابی لهب و تب ما اغنی عنه ماله و ما کسب سیصلی نارا ذات لهب (به اسم فلان بن فلان) حتی لا یکون صبر و لا قرار و لا اکل و لا نیام لمحبه (فلان بن فلان) و امراته حماله الحطب فی جیدها حبل من مسد.

(گلهای ارغوان)، محمدرضا سقازاده واعظ

***
در زمان مناسب ذکر شده انجام شود.
به قرائت صحیح آیات مبارکه توجه داشته باشد.

التماس دعا

اللهم وفر حظی من خیرٍ تُنـزِّله أو إحسانٍ تتفضل به أو بِرٍّ تُنشِرُهُ أو رزق تبسطه أو ذنب تغفره أو خطأ تستره . یا إلهی یا من بیده ناصیتی یا علیماً بضری ومسکنتی یا خبیراً بفقری وفاقتی أسألک بحقک وقدسک وأعظم أسمائک وصفاتک أن تجعل أوقاتی فی اللیل والنهار بذکرک معموره وبخدمتک موصوله وأعمالی عندک مقبوله . استغفر الله العظیم الذی لا إله إلا هو الحی القیوم وأتوب إلیه استغفاراً یزید فی کل طرفه عین وتحریک نفس مائه ألف ضعف یدوم مع دوام الله ویبقى مع بقاء الله الذی لا فناء ولازوال ولا انتقال لملکه أبد الآبدین ودهر الداهرین سرمداً من سرمدک استجب یا الله یا أرحم الراحمین.

دعا برای جلب محبت شدید از راه دور

۱-(والقیت علیک المحبه منی ولتصنع على*اذ تمشی اختک فتقول هل ادلکم علىمن یکفله فرجعناک الى امک کی تقر عینها ولا تحزن وقتلت نفسا فنجیناک من الغم وفتناک فتونا)

۲-(زین للناس حب الشهوات من النساء والبنین والقناطیر المقنطره من الذهب والفضه والخیل المسومه والانعام والحرث ذلک متاع الحیاه الدنیا والله عند حسن الماب)

۳-(قد شغفها حبا انا لنراها فی ظلال مبین)

۴-(فاذا عزمت فتوکل على الله ان الله یحب المتوکلین)

۵-یحبهم ویحبونه أذله على المؤمنین أعزهً على الکافرین)

اگر آیات شریفه فوق به آب باران خوانده شود و سپس با آن غسل نماید نزد خلائق محبوب میشود. اگر بر میوه شیرین خوانده شود و سپس به فرد مورد نظر خورانده شود محبتش زیاد خواهد شد.

دعای عاشق کردن طرف مقابل

ذکر و دعای محبت و زبان بند-طلسم مهر و محبت-طلسم عاشق کردن و جذب معشوق قوی و مجرب
دعای محبت و زبان بند،طلسم های مهر ومحبت،طلسم عاشق کردن وجذب معشوق
: برای افزایش محبت و محبوبیت ( اسماء ادریسی)

هر کس این اسم را زیاد بخواند در بین مردم محبوب شود اگر این اسم را بر چیزخوردنی مانند سیب بخواند و بدمد به هرکه دهد آن شخص مطیع او شودو اگر به نیت محبت به کاغذ خطاطی با مشک و زعفران در ساعت مشتری بنویسد و بر بلندی آویزان کندمحبت مطلوب افزون گردد یا حَلیمُ یا ذَاالاَناهٌ فَلا یُعادِلُهُ شَیءٌ مِن خَلقِهِ |

۴۶: برای عزیز شدن ( اسماء ادریسی )

یا مَن هُوَ العَزیزُ المَنیعُ الغالِب

اگر کسی این اسم را بخواند و یا بنویسد و نزد خود نگه دارددر میان خلائق عزیز شود و دعوت این اسم چنان است که۲۵روز حیوانی نخوردو هر روز ۳۲۰۰ مرتبه این اسم را بخواندو بعد مطلوب را بخواهد

۴۷: از عشق بی قرار گردد ( اسماء ادریسی (

یا رَحمنُ کُلُّ شَیءٍ وَ راحِمَه

اگر کسی بد خلق باشد و مردم از خلق بد او به زحمت بیافتند و خواهند او سلیم شود باید پنهان از او این اسم رابر حریر سفید با مشک و زعفران بنویسد و بنام او و نام مادرشبه ابجد کبیر و در مکانی پاک دفن کند در نهاد وی اصلاح شود و اگر برای محبت باشد بنام مطلوب ۳ روز روزه بگیرد و هر روز ۵۰۰ مرتبه این اسم را بخواند و بعد از ۳ روز به حمام رود که درب آن مقابل قبله باشد غسل کند و چون بیرون آید این اسم را بر کف دست راست بنویسد و در برابر مطلوب برود و دست در سینه نهدو باید در کار حلال انجام شود

بیشتر بخوانید:

چرا سایت همسریابی دو همدم وجود ندارد

به سمت همسریابی موقت نروید

روش های همسریابی از طریق اینترنت

همسریابی چیست و چرا سایت همسریابی قابل اطمینان نیست

یک طلسم جدایی جدید

دعا برای جلب محبت قوی

دعای مهر و محبت شدید

دعای احضار محبت قوی

ابراز علاقه به پسر در دانشگاه

طرز برخورد با پسران

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.