no-img
نوین اطلس

عشق در دوران نامزدی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

عشق در دوران نامزدی
zip
دی ۱۱, ۱۳۹۶

عشق در دوران نامزدی


این مقاله در مورد روشهای عشق بازی در دوران نامزدی،پیامک ابراز عشق به همسر، ابراز علاقه به نامزد، نامزد بازی چگونه است، ایجاد علاقه در دوران نامزدی، روابط دوران نامزدی می باشد.

روشهای عشق بازی در دوران نامزدی

نکات کلیدی برای کسانی که میخواهند عشق بازی در دوران عقد را تجربه کنند.
– ریسک بارداری ناخواسته: بارداری ناخواسته در دوران نامزدی یکی از ریسک هایی است که باید از آن آگاه باشید و درباره آن فکر کنید. احتمال به هم خوردن ازدواج شما به هر دلیلی نیز یکی دیگر از ریسک هایی است که باید به آن فکر کنید. باید بدانید که اختلافات در دوران نامزدی بسیار متداول هستند، اما کم نیستند شمار کسانی که در همان ابتدای راه زندگی و در دوران عقد، از یکدیگر جدا شده اند. بنابراین قبل از برقراری روابط کامل جنسی با نامزدتان، به این موضوعات خوب فکر کنید

– این اطمینان را کسب کنید که حتما باهم میمانید: البته آخر و عاقبت هیچ ازدواجی از قبل معلوم نیست. به سختی می توان اطمینان داشت که شما تا آخر عمر با هم زندگی خواهید کرد یا خیر. زندگی مشترک از همان ابتدا با فراز و نشیب های زیادی مواجه است. اما اگر قصد دارید با نامزدتان همبستر شوید، بهتر است یک شناخت و اطمینان نسبی بین شما وجود داشته باشد. هرچقدر این شناخت و اطمینان بیشتر باشد، ریسک مواجه شدن با اتفاقات احتمالی مثل طلاق و جدایی در دوران عقد کمتر خواهد شد. فراموش نکنید که در صورت به هم خوردن ازدواج شما، چنانچه رابطه زناشویی به طور کامل بین شما برقرار شده باشد، هردوی شما آسیب خواهید دید. شاید در نگاه اول به نظر برسد در چنین موقعیتی فقط دختر آسیب می بیند، اما مسئولیت های قانونی پسر نیز در صورت برداشته شدن بکارت نامزدش، بیشتر خواهد شد. پس اگر هنوز مطمئن نیستید که ازدواج شما دوام خواهد داشت یا خیر، بهتر است همبستر شدن و عشق بازی در دوران عقد خود را به تاخیر بیندازید.

– به خاطر نامزدتان مجبور به انجام کاری نشوید: هرگز به خاطر نامزدتان کاری را که آمادگی آن را ندارید انجام ندهید. اینکه “او می خواهد” و یا دوست صمیمی شما نیز در دوران نامزدی اش با همسر خود همبستر شده است و یا دلایلی از این قبیل هرگز دلیل کافی برای این که با نامزد خود همبستر شوید، نیست

– سنجیدن موقعیت مکانی و زمانی خود: بهتر است بدانید که اولین رابطه کامل جنسی با نامزدتان، لزوما یک تجربه رمانتیک و لذت بخش نخواهد بود! در اغلب مواقع این رابطه با درد و خونریزی شدید همراه است. بنابراین مطمئن شوید که در مکان و زمانی اقدام به این کار می کنید که امکان مقابله با هرنوع اتفاق ناخوشایندی را دارید. بعنوان مثال دسترسی به جعبه کمک های اولیه، دسترسی به درمانگاه و… از نکاتی است باید به آن توجه کنید.

پیامک ابراز عشق به همسر

یادت برایم همانند قصه سیگار پیرمردیست که سالهاست میگوید نخ آخر است …

.

.

.

بهشت نمیخواهم اگر بخواهی مرا روی زمین ببوسی !

.

.

.

کنارِ تو کودک میشوم

هر بار پیشِ تو هزار بار متولد میشوم !

.

.

.

من یک فردم ؛ زوجم تو باش !

.

.

.

بهشت فاصله ی پلک بالا و پایین من است وقتی که به “تو” نگاه میکنم !

ابراز علاقه به نامزد

بخشی از خوشبختی در زندگی زناشویی با ابراز علاقه پدید می آید؛ پدید می آید زیرا از قبل وجود ندارد و باید ساخته و پرداخته شود. ساختن و پرداختن آن هم به روشهایی بستگی دارد که یکی از آنها آشنایی با شیوه بروز دادن علاقه است.

۱ – به جای آنکه از روی درماندگی رمانتیک باشید با چشمان باز و امیدوارانه رمانتیک باشید.

۲ – به خاطر داشته باشید خوشحالی و خوشبختی چیزی نیست که مالکش باشید.خوشبختی یک مهارت است. خوشبختی را نمی توانید به چنگ آورید. خوشبختی را هنگامی تجربه خواهید کرد که بیاموزید در هر لحظه چگونه زندگی کنید.

۳ – چنانچه خواهان آنید که عاشق باشید باید نخست عشق را درون خود جسته و یافته باشید. فقط در این هنگام است که عشق را در دیگری نیز خواهید یافت.

۴ – به ازدواج خود مانند راهی متحول کننده و سفری که در بردارنده رشد و تغییر شخصی است بنگرید. گام برداشتن در این مسیر برای شما و همسرتان نیرو، استحکام، پایداری و بردباری به همراه خواهد آورد تا بتوانید سفر عشق را دوشادوش یکدیگر بپیمایید.

۵ – به همسرتان توجه و علاقه نشان دهید و هرگز از یاد مبرید که چرا عاشق او شدید.

عشق به شوهرم

سه عنصر سازنده ی اکسیر عشق
۰۱ توجه
۰۲ محبت
۰۳ تشکر و قدردانی

نامزد بازی چگونه است

ناز کردن و مغرور شدن کار ناپسندی است ولی بعضی وقتها اگر بطرز صحیحی این کار را انجام دهید و به قول معروف درست کلاس گذاری کنید، بیشتر دوست داشتنی تر می شوید

نامزدی دوران شیرینی است، بعد از مرحله سخت خواستگاری و آن استرس های بله برون و شیرینی خوران و … باید روزهای خوشی در انتظار زوج باشد. بعضی ها برای این دوره توصیه های عجیبی دارند؛ مثلا به دخترها می گویند در این مرحله باید خودتان را بگیرید و کمی ناز کنید. آیا واقعا این توصیه درستی است؟ واقعا در دوره نامزدی باید چطور رفتار کرد؟

نامزدی از اسمش پیداست؛ یعنی نامزدی! نامزدی مرحله ای است برای شکل گیری یک زندگی جدید؛ یعنی قرار است گزینه ای باشی برای ازدواج و ادامه مسیر زندگی تا آخر. پس به سلامت گذر کردن از آن، آنطور که به نظر می رسد کار آسانی نیست. خیلی از نامزدی ها قبل از رسیدن به مرحله اصلی به پایان رسیده و خیلی ها هم البته با موفقیت رفته اند مرحله بالاتر.

خیلی از کارشناسان، دوران نامزدی را مرحله نیمه نهایی یک ازدواج می دانند و خود ازدواج را فینال. البته درست رفتار کردن در این مرحله کار هر کسی نیست و کاربلدی می خواهد. در این مرحله باید کمی خودتان را بگیرید اما نه آنطو رکه طرف پس بزند.

ایجاد علاقه در دوران نامزدی

چه کارهایی باعث افزایش مهر و محبت میان زن ومرد در دوران عقد می شود؟برای پاسخ این سوال با ما همراه باشید:
-ملاقات های دوستانه
معمولاً دختر و پسرها در این دوران شیرین و به یاد ماندنی، دیدارهای دوستانه زیادی دارند. این ملاقات ها نیز باعث افزایش علاقه و محبت میان آنها می شود. البته به شرطی که:
– ملاقات ها دوستانه و عاشقانه باشند.
-دختر و پسر در این ملاقات ها، به هم کلمات و جملات محبت آمیز بگویند و از تحقیر، ‌تمسخر و … یکدیگر دوری گزینند.
– یکدیگر را همیشه با القاب زیبایی چون عزیزم،‌ مهربانم و… صدا بزنند.
– خود را پایبند اصول اخلاقی و مهمی چون رازداری، صداقت،‌ عدم مقایسه و… بدانند. رعایت این اصول باعث افزایش اعتماد میان زن و مرد و در نهایت افزایش محبت و وابستگی آنها به یکدیگر می شود.

-متعادل بودن
محبت کردن و خوب بودن بیش از اندازه و همیشگی نه تنها باعث افزایش علاقه طرف مقابل نمیشود ، بلکه برعکس باعث بروز حس بی تفاوتی و بی ارزشی نیز میگردد. به یاد داشته باشید برای جذب کردن یک دختر یا پسر باید احساسات را تحریک کنید. بدون احساس، جاذبه غیرممکن است.
اما زیاد بودن یک احساس درست به اندازه بی احساس بودن بد است. وقتی همیشه خوب باشید یا همیشه بد باشید، از کسی که می خواهید دورتان میکند. پس متعادل باشید.

– توجه به یکدیگر و ارزش قائل شدن
– محبت وقتی که ابراز می‌شود، شیرینی دوچندانی پیدا می‌کند؛ بنابراین محبت خود را در قابل زیباترین جملات به همسرتان ابراز کنید.
– از همین ابتدا عادت کنید همسرتان را همیشه با القاب زیبایی چون عزیزم،‌ مهربانم و… صدا بزنید.
– تا جایی که ممکن است از بیان گله و شکایت و غر زدن‌های بی‌مورد خودداری کنید.
– همیشه به خاطر کارهای خوب همسرتان، هرچند کوچک و کم اهمیت، از او تشکر کنید.
– وقتی همسرتان از موضوعی ناراحت است، صمیمانه به حرف‌هایش گوش دهید و به جای نصیحت کردن فقط شنونده‌ی خوبی باشید.
– در زمینه‌های گوناگون به علاقه‌مندی‌های همسرتان توجه کنید و به آن‌ها اهمیت دهید

روابط دوران نامزدی

بخشی از اشتباهاتی که در این دوران اتفاق می افتد و گاهی تا آخر عمر گریبانگیر دو طرف می شود، به خاطر همین هیجان زدگی هاست. بخش دیگر این اشتباهات فرهنگی است.بلاتکلیف بودن یا اختلاف نظر فرهنگی دو خانواده در مورد دوران نامزدی بخشی از این عوامل فرهنگی را تشکیل می دهد. شاید شما در مقابل اشتباه بودن بعضی از این موارد جبهه داشته باشید، فقط با این پیش زمینه این مطلب را بخوانید که هر کدام از این اشتباه ها بعدها منجر به یک مشکل جدی در رابطه همسران شده که حالا در این لیست قرار گرفته است.

– خانواده ها محدودیت نگذارید!
حالا درست است که این مجله مال جوان هاست اما این قسمت را می توانید راست بگذارید جلوی پدر و مادرهایی که نامزدها را بیش از حد محدود می کنند؛ جوری که دو طرف حتی برای یک حرف زدن ساده خصوصی هم فرصت نداشته باشند.
محدودیت بیش از حد ایجاد کردن خانواده ها در دوران نامزدی باعث می شود که دو طرف نتوانند نسبت به یکدیگر شناخت کافی پیدا کنند.ضمن اینکه احترام به بلوغ فکری جوان ها ایجاب می کند خانواده ها در این مورد کمی بازتر عمل کنند. البته دخالت خانواده ها در این مرحله اشتباه ترین اتفاقی است که می تواند بیفتد.

 

– رابطه نامزدی را جار نزنید
یادتان باشد که هر چه رابطه نامزدی پنهان تر باشد و افراد کمتری از اقوام و آشنایان شما یا همسرتان از آن خبر داشته باشند، راحت تر می توان از یکدیگر جدا شد. هر چه این رابطه بیشتر در چشم باشد، شما تعهد ناخواسته بیشتری به ادامه دادن آن دارید؛ مخصوصا در فرهنگ ما «من اجتماعی» پررنگ تر از «من فردی» است.

این تعهد ناخواسته و پیچیده را همه شما احتمالا در موارد دیگری مثل انتخاب شغل، انتخاب رشته دانشگاهی یا هر تصمیم مهم دیگر زندگی که دیگران زود از آن خبر شده اند احساس کرده اید. در مهمترین تصمیم زندگی یعنی ازدواج، شما هر چه بیشتر رابطه را داد بزنید، بیشتر در آن گیر می کنید.

– رفت و آمد زیاد از حد نداشته باشید
یادتان باشد که رفت و آمدها در دوران نامزدی باید منظم و قانومند باشند. به هر حال شما می خواهید چیزی شبیه به زندگی واقعی تجربه کنید و در زندگی واقعی هم هر کسی بیش از حد برای طرف مقابلش وقت نمی گذارد! ضمن اینکهرفت و آمدها اگر خانواده ها را هم دربر گیرد موجب زحمت متقابل خانواده ها می شود. اگر هم خودتان به تنهایی به خانه پدری فرد مورد نظر می روید، زیاد رفتن به آنجا می تواند هم موجب ناراحتی آنها و خجالت کشیدن خودتان شود. بروید و بشناسید اما در حد معقول.

مطالب مرتبط:

ازدواج بدون عشق

جملات عاشقانه مخصوص نامزدها

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.