no-img
نوین اطلس

جذابیت و اضطراب


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

جذابیت و اضطراب
zip
مرداد ۲, ۱۳۹۵

جذابیت و اضطراب


جذابیت و اضطراب

 چه ارتباطی بین جذابیت و اضطراب وجود دارد

آیا استرس و اضطراب می تواند جذابیت را افزایش دهد؟

مطالعات نشان داده است مردم طی شرایط پراسترس بیشتر به یکدیگر جذب می شوند.

فاروق رضوان در کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم می نویسد:

سعی کنید به شکلی برنامه ریزی کنید که هدف خود را در شرایطی پراسترس ملاقات کنید در نتیجه احتمال علاقه مند شدن وی به شما بسیار بیشتر می شود.

در این مقاله می خواهم دقیقا به شما می گویم چگونه جذابیت با استرس و اضطراب مرتبط است و چرا این دو بر یکدیگر تاثیر می گذارند.

چگونه اضطراب بر جذابیت تاثیر می گذارد

یک آزمون انجام شد در آن یک خانم جذاب پرسش هایی را برای مردان مطرح می کرد در حالی که از مردان خواسته می شد روی یک پل معلق و نامطمئن قدم بردارند، شرایطی که بیشتر مردان در آن احساس استرس داشتند. پس از اتمام پرسشنامه آن خانم شماره ی خود را به هر یک از آزمودنی ها داد تا اگر تمایل داشتند با وی تماس بگیریند. بسیاری از مردان تماس گرفتند.

همین آزمون با افراد دیگری تکرار شد ولی این بار پلی که قرار بود مردان از روی آن عبور کنند امن تر بود و استرس کمتری ایجاد می کرد. نتیجه این بود که در پایان آزمون مردان کمتری نسبت به مردان گروه قبل با آن خانم تماس گرفتند.

این تحقیق نشان داد که استرس و اضطراب می تواند جذابیت را تشدید کند. این یکی از دلایلی است که توضیح می دهد چرا بعضی از گروگان ها بعد از مدتی شروع به همدردی با ربایندگان خود می کنند.

چگونه از اضطراب برای جذب کردن دیگران استفاده کنید.

می توانید جذابیت خود را با استفاده از تکنیک القای هیجان افزایش دهید. فقط کافی است اجازه دهید هدف با شما وارد فعالیتی شود که باعث می شود هر دو احساس استرس و اضطراب را تجربه کنید؛ در نتیجه جذابیت هر دو افزایش پیدا می کند.

وقتی مردم با یکدیگر فعالیتی انجام می دهند که آنها را هیجان زده می کند و به نوعی استرس و اضطراب را انتقال می دهد مثل تماشای یک فیلم ترسناک، بیشتر به یکدیگر نزدیک و وابسته می شوند.

البته ایجاد استرس نمی تواند به تنهایی کافی باشد اما می تواند به یکی از ابزاری تبدیل شود که وقتی خواستید فردی را به خود جذب کنید از آن استفاده کنید.

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

جذب کردن فردی که به ما علاقه ای ندارد

چگونه کسی را که دوست داریم جذب کنید

روانشناسی جذابیت ظاهر

حفظ رابطه ی عاطفی از راه دور

۵ مرحله ی ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم

معرفی کتاب

1555 - Copy

 



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.