no-img
نوین اطلس

چرا قانون جذب باعث می شود به عشق خود نرسیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چرا قانون جذب باعث می شود به عشق خود نرسیم
امتیاز 4.00 ( 12 رای )
zip
تیر ۳۱, ۱۳۹۵

چرا قانون جذب باعث می شود به عشق خود نرسیم


پیام ها و ایمیل های بسیاری برایم ارسال می شود که در آنها از من  می پرسند چرا استفاده از قانون جذب باعث نشده به عشق خود برسند و یا با شخص مورد نظر خود ازدواج کنند و حتی  باعث شده در روابط عاشقانه ی خود شکست بخورند.

اجازه دهید اول در مورد قانون جذب صحبت کنیم تا متوجه شویم دقیقا چیست. قانون جذب به ما می گوید اگر چیزی که می خواهیم به آن برسیم را در ذهن خود به تصویر بکشیم  و آن را احساس کنیم به آن چیز دست پیدا خواهیم کرد.

اما سوال اینجاست آیا برای رسیدن به عشق نیز این قانون تاثیر دارد؟ یعنی اگر هر روز بنشینیم و به عشق خود فکر کنیم، خیالبافی کنیم و یک آینده ی شیرین را در کنار وی تجسم کنیم، آیا به او خواهیم رسید؟ پاسخ قطعا خیر است. ( نگاه کنید به قدرت تصویر سازی ذهنی)

در این مقاله قصد دارم توضیح بدم چرا چنین استفاده ای از قانون جذب در روابط عاشقانه تاثیر منفی خواهد گذاشت.

چرا قانون جذب برای رسیدن به عشق تاثیر منفی دارد

مهمترین نکته ای که باید در مورد قانون جذب به یاد داشته باشید این است که این قانون در مورد شما است نه در مورد دیگران. به عبارت دیگر نمی توانید با استفاده از قانون جذب چیزی را برای کس دیگری جذب کنید. هرچه اتفاق میفتد مرتبط با شما است.

اما وقتی به یک آینده ی روشن با عشق خود فکر می کنیم دقیقا چه می شود؟

با اینکار ذهن خود را به این تفکرات و رویاها عادت می دهیم یا بهتر بگوییم ضمیر ناخودآگاه خود را برنامه ریزی می کنیم که تو باید حتما با یک شخص خاص در ارتباط باشی. ( نگاه کنید به برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه)

همه ی باورها، آرزوها و اعتقادات در ضمیر ناخوداگاه ما برنامه ریزی شده است. تکرار مداوم باور های مختلف توسط تبلیغات، تلویزیون، دوستان، مدرسه و هر چیزی که در معرض آن قرار می گیریم باعث می شود باور یا اعتقادی در ضمیر ناخوداگاه ما برنامه ریزی شود.

اما یک روش دیگر نیز برای برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه وجود دارد و آن تصویر سازی است. وقتی چیزی را در ذهن خود به تصویر می کشیم، ضمیر ناخودآگاه ما به آن چیز معتقد می شود و در نتیجه شما را ملزم به رسیدن به آن می کند.

ایجاد استرس و اضطراب یکی از روش های ضمیر ناخودآگاه است تا شما را مجبور کند کاری را انجام دهید که در وی برنامه ریزی شده است یا از انجام کاری دوری کنید.مثلا اگر قبول شدن در امتحانات باشد شما را تحریک می کند که شروع به مطالعه کنید. به عبارت دیگر تصویر سازی و قانون جذب روشی است برای بدست آوردن انگیزه.

اکنون اجازه دهید برگردیم سراغ تصویر سازی برای رسیدن به عشق. وقتی چنین کاری می کنید، ضمیر ناخودآگاه تان شما را ملزم به رسیدن به این شخص خاص می کند چرا که در ذهن شما تبدیل به واقعیتی جدا ناپذیر می شود و گویی اکنون آن شخص بخشی از وجود شما شده است.

در نتیجه ضمیر ناخودآگاه تان شما را مضطرب و پریشان می کند تا مطمئن شود به آن شخص خواهید رسید. نتیجه این می شود که شما در رابطه ی خود دچار وابستگی و در نتیجه ترس از جدایی می شوید که باعث می شود رفتار ضعیف و حتی ناامیدانه ای از خود نشان دهید (نگاه کنید به ترس و درمان فوبیا).

در این شرایط استفاده از قانون جذب تنها باعث شده به عشق خود وابسته شوید و نتوانید رفتار مناسب و صحیحی در مقابل وی از خود نشان دهید در نتیجه می تواند باعث شود شود روابط عاشقانه ی شما به خطر بیفتد و به جای رسیدن به عشق، به دلیل استفاده ی نادرست از قانون جذب، عشق خود را برای همیشه از دست بدهید. ( نگاه کنید به ی رهایی از وابستگی)

چگونه از قانون جذب برای رسیدن به عشق خود استفاده کنیم

با این وجود همچنان می توان از قانون جذب برای رسیدن به عشق به شکل صحیح استفاده کرده که باعث عملکرد بهتر در روابط ما شود. همانطور که قبلا اشاره شده قانون جذب در مورد ما است نه دیگران. پس باید با کمک این قانون مهارت هایی را در خود تقویت کنیم که باعث افزایش جذابیت می شود.

به عبارت دیگر می توان از قانون جذب استفاده کرد برای رسیدن به آرامش اعصاب، اعتماد به نفس، خودباوری و قاطعیت. با اینکار بدون شک به چنان جذابیتی دست پیدا خواهید کرد که به هر آنکس که باید خواهید رسید.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر

سایت  نوین اطلس یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائره المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ در حقیقت مرجعی است که شما می توانید هرگونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید که به زبانی ساده نوشته شده است. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توسط سایت نوین اطلس منتشر شده است. این کتاب شانس شما را برای عاشق کردن هر شخصی به شکل قابل توجهی افزایش می دهد و یا هزینه ی پرداختی را به شما باز می گرداند. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین اطلس در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین اطلس

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

قانون جذب عشق از دست رفته

قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه

دوسم نداره ولی خیلی میخوامش

تکنیک هایی برای عاشق کردن دیگران

ناگفته هایی از قانون جذب عشق از دست رفته

۵ مرحله ی ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

قانون جذب در روابط عاشقانه

قانون جذب معشوق

قانون جذب عشق

معرفی کتاب

1555 - Copy



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.