no-img
نوین اطلس

چگونه کاری کنیم فردی دوستمان داشته باشد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه کاری کنیم فردی دوستمان داشته باشد
zip
تیر ۲۸, ۱۳۹۵

چگونه کاری کنیم فردی دوستمان داشته باشد


چگونه کاری کنیم فردی دوستمان داشته باشد 

برخلاف اعتقادات رایج، عشق را می توان خودآگاهانه ایجاد کرد. منظورم این است که اگر مجموعه ی صحیحی از اقدامات را عملی کنید می توانید به صورت برنامه ریزی شده فردی را به خود علاقه مند کرده، و در نهایت عاشق کنید.

قبل از اینکه کاری کنید فردی شما را دوست داشته باشد، جلب توجه وی بسیار مهم است. به هر طریقی که می توانید باید نشان دهید با دیگر افرادی که در حال حاظر می شناسید متفاوت هستید. کاری کنید که متوجه شود متفاوت و در عین حال خواستنی هستید.

برای مثال، در مورد بعضی از ویژگی های خود به شکل غیر مسقیم صحبت کنید سپس اجازه دهید دوستان مشترکتان نیز به صورت مثبت در مورد شما پشت سرتان صحبت کنند، بر اساس نظریه ی تایید اجتماعی این کار باعث می شود دیگران بیشتر شما را دوست داشته باشند.

اگر موفق به انجام این کار نشدید، فقط کافی است اقدامی خاص انجام دهید، متفاوت راه بروید، متفاوت صحبت کنید یا هر اقدامی که به سادگی فراموش نشود.

هدف شما در قدم اول این نیست که طرف مقابل را به خود علاقه مند کنید بلکه فقط باید کاری کنید شما را به خاطر بسپارد، خلاصه اینکه باید توجه وی را به خود جلب کنید.

هیچکس دوست ندارد رد شود.

دقیقا پس از اینکه توجه ی فرد مورد نظر را به خود جلب کردید و او را شناختید، باید به شدت به وی توجه کرده و او را تحسین کنید. اینکار را نیز مستقیم انجام ندهید، اجازه ندهید فکر کند به او علاقه مند شده اید اما در عوض سیگنال های ترکیبی را ارسال کنید که او را گیج کند.

نشان ندهید فردی نیازمند هستید , در مورد عواطف خود واضح و مشخص عمل نکنید در عوض معادلاتی ارائه دهید که غیر قابل حل شدن باشد. کاری کنید ذهنش درگیر شما شود و نتواند به پاسخ مشخصی دست پیدا کند. همیشه اجازه دهید متغیرهای نامشخص وجود داشته باشند.

به دلیل رفتار یا اعمالی او را تحسین کنید که به آنها شک دارد نه مواردی که نسبت به آنها اعتماد به نفس کامل دارد. مثلا اگر طرف شما یک دختر بسیار زیبا است به احتمال زیاد خود نیز این موضوع را می داند و بسیاری دیگر در این باره به او گفته اند در عوض به دلیل ویژگی هایی او را تحسین کنید که به آنها مطمئن نیست.

با این کار وی به شما نزدیک تر می شود چرا که هر فردی دوست دارد مورد حمایت و تشویق قرار بگیرد. وقتی به این مرحله رسیدید باید دست بکشید، دیگر توجهی نشان ندهید و ارتباط خود را به حداقل برسانید.

فردی که قصد دارید به خود جذب کنید ممکن است این عدم توجه را یک نوع عدم پذیرش در نظر بگیرد و از آنجایی که هیچکس دوست ندارد رد شود، احتمالا به دنبال شما می افتد!!

در کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم اشاره شده است که به جای اینکه به صورت ناامیدانه به دنبال فردی باشید که دوست دارید باید سیگنال های ترکیبی ارسال کنید تا وقتی به دنبال شما بیفتد.

این علاقه ی کوچک را به عشق تبدیل کنید.

در این مرحله از نظریه تایید اجتماعی استفاده کنید تا آن شخص بیشتر به شما وابسته شود. دوستان مشترک بیشتری به سمت وی بفرستید تا در مورد شما به شکل مثبت صحبت کنند.

آرام آرام شروع به نشان دادن ویژگی های مثبت خود در مقابل آن فرد کنید. بهترین ویژگی های شما ویژگی هایی نیستند که در مورد خود دوست دارید بلکه ویژگی هایی هستند که هدف شما کمبود آنها را در خود احساس می کند. اگر هدف تان خجالتی است پس اعتماد به نفس می تواند او را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. ( نگاه کنید به چگونه فردی را تحت تاثیر قرار دهیم)

اگر به دلیل بی توجهی هدف تان شروع به از دست دادن امید خود کرد، مجدد با نشان دادن توجه امید او را زنده کنید و به محض اینکه وی باور کرد که به او علاقه مند هستید مجدد دست از اینکار بکشید.

تحت فشار چنین اقدامات ترکیبی، هدف تان بیشتر اوقات به شما فکر می کند و با خود می اندیشد چرا اینگونه رفتار می کنید. در این مرحله روز به روز بیشتر به شما وابسته شده و در نتیجه می توانید احساسات خود را با وی در میان بگذارید.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

مطالب موجود در سایت نوین اطلس کاملا اختصاصی بوده و در هیچ سایت وبلاگ دیگری وجود ندارند. آخرین و جدید ترین مطالب روانشناسی را می توانید در صحفه ی اول (خانه) مشاهده کنید. همه مطالب این سایت بر اساس تحقیقات و پژوهش های نویسنده ی سایت صورت گرفته و کاملا در زندگی واقعی موثر می باشد. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توسط سایت نوین اطلس منتشر شده است. با این کتاب شانس عاشق کردن دیگران را افزایش دهید و یا هزینه ی پرداختی خود را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین اطلس در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین اطلس

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

چگونه کسی را که دوست داریم جذب کنیم

روش های بیشتر برای عاشق کردن هر شخصی

حفظ رابطه ی عاطفی از راه دور

۲۰ روش قطعی برای عاشق کردن

می خواهم همسر روایاهایم را پیدا کنم

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم

معرفی کتاب

1555 - Copy



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.