no-img
نوین اطلس

تکنیک ها و مفاهیم برنامه ریزی عصبی کلامی ( NLP)


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تکنیک ها و مفاهیم برنامه ریزی عصبی کلامی ( NLP)
امتیاز 4.00 ( 1 رای )
zip
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۵

تکنیک ها و مفاهیم برنامه ریزی عصبی کلامی ( NLP)


بهترین روش برای آشنایی با ان ال پی، فهمیدن هر مفهوم به صورت منحصر به فرد و سپس آگاهی از ارتباط این تکنیک ها با یکدیگر است. در نهایت می توانید از تکنیک هایی ان ال پی که فکر می کنید برای شما مناسب تر است استفاده کرده و در حوزه های مختلف به خصوص جذب و عاشق کر دن دیگران به کار بگیرید

ان ال پی: نشانه های حرکتی چشم – ذهن خوانی

نظام های تجسمی در برنامه ریزی عصبی کلامی ( ان ال پی / NLP)

ایجاد همگامی در ان ال پی: علاقه مند سازی دیگران در سطح ناخودآگاه

مفاهیم اولیه در دانش برنامه ریزی عصبی کلام ( ان ال پی)

ادامه ی مقالات در دوره های پرسش و پاسخ تلگرامی ارائه می شود…

ان ال پی چه می گوید؟

ان ال پی توسط متخصصینی بیان شده است که مطالعاتشان مرتبط با عملکرد ذهنی انسان بوده است و در نتیجه توانسته اند به روش ها و تکنیک هایی دست پیدا کنند که می تواند به انسان ها کمک کند تا از ذهن خود بهتر استفاده کنند.

آن متخصصین متوجه شدند بعضی تجربیان انسان همراه با حالت ها و نشانه هایی ( مثل رنگ ها، صداها و غیره) در ذهن ثبت می شوند. سپس روی این موضوع تحقیق کردند که چگونه تغییر در آن نشانه می تواند بر احساسات و هیجانات انسان ها تاثیر بگذارد.

در نتیجه به یک سری روش ها و تکنیک ها دست پیدا کردند که کمک می کرد تا با تغییر این نشانه ها توسط ان ال پی بتوانند شدت عاطفی مرتبط با تجربیات بد را کاهش دهند. با این روش ها می توانیم بیاموزیم چگونه بر ذهن و رفتار دیگران تاثیر گذاشته و دیگران را متقاعد به اهداف خود کنیم.

بسیاری از مفاهیم ان ال پی، جدید است اما این مفاهیم فقط یک تلاش موفقیت آمیز برای زنده کردن روانشناسی قدیم می باشد که از قبل وجود داشته است.

ان ال پی چگونه به شما کمک می کند؟

ان ال پی می تواند به شکل های مختلف به شما کمک کند. مثلا می توانید از ان ال پی برای شناخت بهتر خود استفاده کنید. همچنین می توانید شیوه ی پاسخ روانی خود را نسبت به موقعیت ها و شرایط بد تغییر دهید.

ان ال پی می تواند در اعتماد به نفس، موفقیت در سخن رانی، مصاحبات شغلی، ترک عادت های مخرب، علاقه مند سازی دیگران، متقاعد کردن دیگران، بازگراندن عشق از دست رفته، متقاعد کردن دیگران به ازدواج، شناخت حالت های روانی و عاطفی دیگران و در نتیجه ایجاد همدلی و همکاری، مفید واقع شود. ان ال پی باعث افزایش هوش هیجانی شما (Emotional intelligence)نیز می شود که یکی از تئوری های چند گانه ی هوش است.

با آشنایی با روش های ان ال پی می توانید ذهن خود را به درستی برنامه ریزی کنید. به عبارت دیگر با یادگیری ان ال پی شما سلطان تحول ذهن خواهید بود، شما سلطان تحول در خود و دیگران خواهید بود، شما انسان های صاحب نفوذی خواهید شد که بر لحظه به لحظه ی احساسات و اندیشه های خود تسلط دارید. شما انسان هایی خواهید بود که برنامه ریزی ضمیر خودآگاه و ضمیر ناخودآگاه ذهن خود را آنچنان زیبا انجام می دهید که تغییر و تحولات شما را دیگران از بیرون مشاهده می کنند و بدون شک از این موضوع لذت خواهید برد.

اگر مصمم به ایجاد یک تغییر بزرگ در زندگی خود هستید پس از امروز ان ال پی را یاد بگیرید. در بالا لینک هایی ارائه شده است که به شما در یادگیری ان ال پی کمک بسزایی می کند. به زودی لیست لینک های زیر افزایش پیدا خواهد کرد. البته باز هم تاکید می کنم همه مطالب سایت نوین اطلس مرتبط با مباحث ان ال پی می باشد.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

منبع این مطلب را می توانید در سایت نوین بینش مشاهده کنید: تکنیک ها و مفاهیم برنامه ریزی عصبی کلامی ( NLP)

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید.

source: novinbinesh.com

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

آیا واقعا عشق را می توان بازگرداند

با نابودی باورهای غلط استعداد پنهان خود را شکوفا کنید

چگونه از تکنیک پوزیشنینگ برای ایجاد یک برداشت مثبت از خود استفاده کنیم

آشنایی با زبان بدن و مفاهیم مربوط به حالت های مختلف در زبان بدن

چگونه با تحریک تخیلات دیگران یک تصویر مثبت از خود ایجاد کنیم

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم

تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق

معرفی کتاب

1555 - Copy



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.