no-img
نوین اطلس

چهره خوانی: خط های روی چهره


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چهره خوانی: خط های روی چهره
امتیاز 1.00 ( 1 رای )
zip
فروردین ۲۷, ۱۳۹۵

چهره خوانی: خط های روی چهره


  • دو خط عمودی بین ابروها ( خطی که وقتی اخم می کنید ایجاد می شوند): این افراد بسیار به خود سخت می گیرد، برای دست آورد های خود را ارزش چندانی قائل نیست و همیشه بیش از اندازه برای کار کردن به خود فشار می آورد.
  • بیشتر از دو خط عمودی بین ابرو ها: چنین فردی ایدئالیست است و همیشه دوست دارد بی نقص باشد. می خواهد همه چیز کامل و دقیق انجام شود و هرچیزی در جای مخصوص خودش باشد. اگر چنین فردی مدیر شود، در دسر بزرگی افتاده اید زیرا برطرف کردن توقعات کمالگرایانه ی وی می تواند بسیار دشوار باشد.
  • خط افقی در بالای بینی: بعضی افراد یک خط افقی در بالا بینی خود دارند. این افراد بسیار مسئولیت پذیر هستند، احتمالا در دوران کودکی خود مسئولیت های فراوانی را متحمل شده اند. این افراد به ندرت به دنبال خوش گذارنی می روند و تفریحی ندارند.
  • خط های کنار لب: بعضی افراد دو خط در کنار لب های خود زیر بینی دارند. به این خط ها وقتی در چهره ی شخصی ایجاد می شوند که اندوهیگین باشند و یا در حال لبخند زدن.  این شخصیت می تواند بسیار اندوهگین باشد به عنوان مثلا به دلیل از دست دادن یکی از نزدیکانش و یا بسیار شاد بوده و معمولا در حال لبخند زدن باشد.

خط های افقی در پیشانی

بدون شک با فردی که خط های افقی بر روی پیشانی خود دارد برخورد کرده اید. به تصویر آلبرت انیشتن نگاهی بیندازید تا دقیقا متوجه شوید چه می گویم.

این نظریه وجود دارد که این خط ها در پیشانی در اثر فعالیت ها مغز ایحاد می شود.

طرفداران این نظریه اعتقاد دارند وقتی این خط ها در پیشانی افراد ایجاد می شود که مهارت های پیچیده را یاد بگیرند. به صورت خلاصه اگر شخصی این خط ها را در چهره خود داشته باشد به عنوان فردی باهوش در نظر گرفته می شود.

دقت چهره خوانی

چهره خوانی به سادگی زبان بدن نیست. توقع نداشته باشید که با مطالعه ی یک یا دو مطلب بتوانید یک چهره خوان حرفه ای شوید. برای اینکه این به این مهارت مسلط شوید باید کمی صبور باشید.

اول در مورد ویژگی های متفاوت چهره و معنی آنها مطالعه کنید. سپس یاد بگیرید چگون می توان ویژگی های چهره را تشخیص داد. به عنوان مثال بیشتر مردم تا قبل از آشنایی با چهره خوانی از تفاوت های شکل بینی یا ابرو هایشان آگاه نیستند.

پس از اینکه موفق شدید این ویژگی ها را در چهره تشخیص دهید باید شروع به مطالعه در مورد ویژگی های شخصیتی مرتبط با آن ویژگی ها در چهره کنید.

این کار به مدتی زمان نیاز دارد اما اگر صبور بوده و پشت کار داشته باشید، بدون شک موفق خواهید و می توانید در اولین ملاقات خود با هر شخصی بسیاری از ویژگی های شخصیتی او را تشخیص دهید.

منبع این مطلب را می توانید در سایت نوین بینش مشاهده کنید: چهره خوانی: خط های روی چهره

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید.

source: novinbinesh.com

 

می خواهید بیشتر بدانید؟

یادگیری چهره خوانی: توضیح همه ی خصوصیات چهره و ویژگی های شخصیتی آن

شناخت شخصیت از طریق ویژگی های کف دست

چگونه متوجه شویم شخصی به ما علاقه مند است

نحوه ی راه رفتن و شناخت شخصیت

چگونه با علم شخصیت شناسی دیگران را عاشق خود کنیم

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق خود کنم

معرفی کتاب

1555 - Copy



موضوعات :
چهره خوانی

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.