no-img
نوین اطلس

ایجاد یک تصویر مثبت از خود با تحریک تخیلات ذهنی دیگران


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

ایجاد یک تصویر مثبت از خود با تحریک تخیلات ذهنی دیگران
امتیاز 3.50 ( 2 رای )
zip
فروردین ۲۴, ۱۳۹۵

ایجاد یک تصویر مثبت از خود با تحریک تخیلات ذهنی دیگران


ما انسان ها وقتی دانش کافی در مورد چیزی نداشته باشیم از تخیلات مان برای پیدا کردن سوالات خود استفاده می کنیم. هر زمان با چیز عجیب یا ناشناخته رو به رو شویم، ذهنمان به سرعت شروع به ایجاد یک توضیح برای آن می کند و حتی اگر این توضیح کاملا غلط باشد باز هم آن را باور می کند.

خب این موضوع چه ارتباطی می تواند به ایجاد یک برداشت مثبت در دیگران داشته باشد؟ این مطلب را کامل بخوانید تا متوجه شوید چگونه می توانید برای ایجاد یک تصویر مثبت از خود از قدرت ناشناخته ها استفاده کنید.

چگونه از این اطلاعات برای ایجاد یک تصویر مثبت از خود استفاده کنیم

اکنون که با این حقیقت آشنا شده اید می توانم یک تکنیک کاربردی را به شما معرفی کنم که برای ایجاد یک تصویر خوب از خود بسیار موثر است. تصور کنید با زبان بدن آشنا هستید و در نتیجه می توانید احساسات دیگران را از حالت بدن و حرکات دست شان تشخیص دهید.

اکنون اگر به سراغ یکی از دوستانتان بروید و بگوید در مورد زبان بدن مطالعات بسیاری داشته اید، آنها به شما به عنوان فردی نگاه می کنند که در مورد زبان بدن بسیار می داند.ای

اکنون چه می شود اگر بدون اشاره به دانش زبان بدن خود، وضعیت احساسی دوست خود را به او بگویید؟

چه می شود اگر به او بگویید که می توانید ذهن دیگران را بخوانید؟ دروغ نیست با دانش زبان بدن واقعا تا حدودی امکان پذیر است.

در چنین شرایطی، دوستتان از تخیلات خود استفاده می کند تا حدس بزند چگونه به چنین مهارت خارق العاده ای دست پیدا کرده اید که در نتیجه ممکن است شما را شخصی استثنایی تصور کند

راز خود را پنهان کنید تا یک تصویر مثبت از خود ایجاد کنید

تا زمانی که دیگران ندانند دقیقا چگونه به مهارت های خود دست پیدا کرده اید، بیشتر به نظر اسرارآمیز خواهید بود. لحظه ای که طرف مقابلتان پی ببرد چگونه این مهارت ها را بدست آورده اید، تبدیل به یک فرد عادی و معمولی خواهید شد.

پوشش خود را از بین نبرید: اگر هر مهارت شگفت انگیزی دارید، سعی کنید هیچ توضیحی برای آن ارائه ندهید زیرا اینکار باعث می شود ارزش مهارت شما کاهش پیدا کند اما اگراین موضوع را ناشناخته باقی گذارید بدون شک تاثیر بسیار بیشتری روی دیگران خواهید داشت.

عاشق کردن دیگران

در کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توضیح داده ام که چگونه قدم اول برای جذب افراد این است که اجازه دهید فکرشان مشغول شما شود.

هیچ چیزی به اندازه ی مرموز بودن نمی تواند فکر دیگران را مشغول شما کند. هر چه مرموزتر به نظر برسید، دیگران نیز بیشتر به شما فکر می کنند و هر چه دیگران بیشتر به شما فکر کنند بیشتر جذبتان می شوند ( نگاه کنید به چگونه فکر دیگران را مشغول خود کنیم).

نوشته ی شاهین زند – نویسنده و پژوهشگر.

منبع این مطلب را می توانید در سایت نوین بینش مشاهده کنید: ایجاد یک تصویر مثبت از خود با تحریک تخیلات ذهنی دیگران

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید.

source: novinbinesh.com

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

چگونه موقعیت خود را در ذهن دیگران تثبیت کنیم

راهکار های متقاعد کردن دیگران چیست؟

چگونه می شود از کلمات برای نفوذ به ذهن دیگران استفاده کرد

تشخیص شخیت و افکار دیگران از طریق حرکات دست و زبان بدن

شناخت شخصیت از طریق ویژگی های چهره ( چهره خوانی)

می خواهم بدانم چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم

معرفی کتاب

1555 - Copy

 



موضوعات :
مدیریت برداشت
برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.