no-img
نوین اطلس

از دست دادن علاقه در یک رابطه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

از دست دادن علاقه در یک رابطه
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
فروردین ۲۰, ۱۳۹۵

از دست دادن علاقه در یک رابطه


چرا علاقه اش را به آن ربطه از دست داد؟

مطمئنم شما نیز با چنین شخصی رو به رو شده اید که وقتی مطمئن شود شخصی که می خواهد عاشقش شده است، تمایل خود را به آن شخص از دست بدهد. این موضوع می تواند بسیار گیج کننده باشد به خصوص زمانی که آن شخص تاچند روز قبل همه ی تلاش خود را می کرده تا کاری کند که طرف مقابلش عاشقش شود.

برای این پدیده نمی توان تنها یک دلیل ارائه کرد اما در ادامه سعی کرده ام بسیاری از این دلایل را شرح دهم؛ دلایلی که می تواند باعث از بین رفتن علاقه ی یک نفر شود وقتی متوجه شود طرف مقابلش عاشقش شده است.

از دست دادن علاقه و اخذ تایید: بعضی مردم به این دلیل عاشق می شوند که تصور می کنند شخصی که به او علاقه مند شدند نیمه ی گمشده ی آنها است در حالی که این احساس علاقه فقط در نتیجه ی آرزوهای ناخودآگاه برای جبران شکست های گذشته ایجاد شده است. فرض کنید پسری همیشه توسط دختر هایی که موی بلند داشته اند رد شده است، در چنین موردی، وی سعی می کند با عاشق کردن دختری که موی بلند دارد به خود ثابت کند ارزشمند است. مشکلی که در این نوع رفتار وجود دارد این است که وی به محض اینکه طرف مقابل عاشقش شد دیگر احساس نمی کند به وی نیاز دارد زیرا فقط به دنبال آن تاییدیه بوده است نه آن شخص.

بی ارزش شدن و از بین رفتن علاقه: هیچ چیز قدرتمند تر از برنامه ریزی شدن ضمیر ناخودآگاه نیست به خصوص وقتی این برنامه ریزی از سمت نزیک ترین دوستان صورت بگیرد. اگر دوستان تان سعی در قانع کردن شما داشته باشند که بهتر از شریک دلدادگی خود هستید پس به احتمال زیاد نصیحت آنان مستقیم وارد ضمیر ناخودآگاه تان شده و نتیجه ی آن از دست دادن علاقه شما نسبت به  عشق تان می شود زیرا برنامه ریزی شده اید.

بازی: دلیل عاشق شدن بعضی افراد این است که به صورت ناخودآگاه علاقه به بازی شکار دارند. این افراد معمولابه محض اینکه در بازی برنده شوند علاقه ی خود را نسبت به رابطه ی خود از دست داده و به سمت یک چالش بزرگتر خواهند رفت.

کلام آخر در مورد از بین رفتن عشق در رابطه

موضوعی که بسیار ناامید کننده می باشد این است که در همه ی مثال های بالا فرد عاشق احساس می کند واقعا عاشق شده است و نمی دادند در حقیقت نیروهای ناخودآگاهی وجود دارد که آنها را به آن مسیر می کشاند.

با آگاهی بیشتر در مورد شناخت خود می توانید از خودتان در مقابل چنین روابط ناسالمی محافظت کرده ودیگر علاقه ی خود را در رابطه ی تان از دست ندهید.

منبع این مطلب را می توانید در سایت نوین بینش مشاهده کنید: از دست دادن علاقه در یک رابطه

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید.

source: novinbinesh.com

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

جذب کردن فردی که به ما علاقه ای ندارد ( بر اساس روانشناسی جذب)

چرا تغییر کرد، فکر می کردم دوستم دارد

چرا پس از مدتی بعضی افراد علاقه ی خود را به یک رابطه از دست می دهند

چگونه بفهمیم شخصی عاشق ما شده است

سوره قرآن برای جدایی دو نفر

راهنمای نهایی برای بازگرداندن عشق از دست رفته

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق خود کنم

معرفی کتاب

1555 - Copy



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.