no-img
نوین اطلس

هیپنوتیزم با استفاده از تاثیر زیگارنیک


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

هیپنوتیزم با استفاده از تاثیر زیگارنیک
zip
فروردین ۱۶, ۱۳۹۵

هیپنوتیزم با استفاده از تاثیر زیگارنیک


هیپنوتیزم با استفاده از تاثیر زیگارنیک

در این مقاله از نوین اطلس به مبحث هیپنوتیزم با استفاده از تاثیر زیگارنیک پرداخته ایم.

مهمترین اصل در هیپنوتیزم با استفاده از تاثیر زیگارنیک مشغول نگه داشتن ضمیر خودآگاه شخص مورد نظر می باشد تا بتوانید به صورت مستقیم ضمیر ناخودآگاه وی را برنامه ریزی کنید.

یکی از روش هایی که می تواند به شما در مشغول نگاه داشتن ضمیر خودآگاه دیگران کمک کند تاثیر زیگارنیک است. همه ی کاری که باید انجام دهید تعریف کردن چند داستان نیمه تمام است.

با این کار ضمیر خودآگاه آن شخص شروع به فکر کردن در مورد داستان نیمه تمام می کند؛ دقیقا به همان شکلی که یک مشکل حل نشده ممکن است فکر او را مشغول کند. یک داستان برای مشغول نگاه دشتن ضمیر خودآگاه کافی نیست اما چند داستان می تواند شما را به راحتی به هدفتان برساند. برای مثال می توانید در نیمه ی هر داستان یا خاطره بگویید ” تا اینجا را به یاد داشته باش بعد ادامه اش را برایت می گویم اما قبلش به این جریان گوش کن”. با این کار ضمیر خودآگاه وی را مشغول نگه می دارید زیرا سعی دارد تشخیص دهد چه اتفاقی افتاد است. گاهی افراد خودشان به فکر فرو می روند و ذهنشان درگیر موضوعی می شود، در چنین زمانی نیز ضمیر خودآگاه آنان درگیر و مشغول است.

در هیپنوتیزم با استفاده از تاثیر زیگارنیک، وقتی مطمئن شدید هدف تان گیج شده است باید تلقینات خود را به او القا کنید تا مستقیم وارد ضمیر ناخودآگاه وی شوند. برای مثال می توانید محصول خود را تبلیغ کنید یا ارزش خود را پیش وی افزایش دهید. به عبارت دیگر این لحظه فرصتی خوبی است که هدف خود را به هر باوری که تمایل دارید متقاعد کنید.

میلتون و متا

زبان های میلتون و متا ابزار ان ال پی هستند که می توانند در گیج کردن ضمیر خودآگاه انسان ها موثر باشند؛ کاری که باعث می شود برنامه ریزی هر شخصی برای شما آسان تر شود ( در مقاله ی بعدی بیشتر در مورد ابزار های ان ال پی صحبت خواهیم کرد).

با استفاده از این ابزارها و به علاوه ی هیپنوتیزم با استفاده از تاثیر زیگارنیک می توانید شانس بسیار زیادی در هیپنوتیزم دیگران داشته باشید.

لطفا از هیپنوتیزم با استفاده از تاثیر زیگارنیک فقط به منظور کمک به دیگران استفاده کنید تا بتوانند مشکلات خود را حل کنند و نیازهایشان را برطرف کنند. هرگز از هیپنوتیزم برای مقاصد دیگر استفاده نکنید.

نوشته ی شاهین زند – نویسنده و پژوهشگر.

منبع این مطلب را می توانید در سایت نوین بینش مشاهده کنید: هیپنوتیزم با استفاده از تاثیر زیگارنیک

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید.

source: novinbinesh.com

 

 

می خواهید بیشتر بدانید؟

اصول یادگیری هیپنوتیزم

روش های دیگر برای هیپنویتزم دیگران

اصول متقاعد سازی دیگران

نفوذ به ضمیر ناخودآگاه

قوانین حاکم بر ضمیر ناخودآگاه

تکنیک هایی برای عاشق کردن دیگران

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم

معرفی کتاب

1555 - Copy



موضوعات :
هیپنوتیزم

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.