no-img
نوین اطلس

چه چیز بیش از همه زنان را به مردان جذب می کند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چه چیز بیش از همه زنان را به مردان جذب می کند
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
فروردین ۱۴, ۱۳۹۵

چه چیز بیش از همه زنان را به مردان جذب می کند


در این مقاله به شما توضیح می دهد که چه چیزی بیش از هرچیز دیری زنان را به مردان جذب می کند و چگونه می توانید بیشتر زنان را همیشه به خود جذب کنید.

موفقیت بیش از هر چیز دیگیری زنان را به مردان جذب می کند

بر اساس گفته های روانشناسان، باید ثروت مند، موفق و مقتدر باشید تا زنان به شما علاقه داشته باشند. درست است؟

باید بگویم که خیر ۱۰۰% اینگونه نیست زیرا حتی اگر هیچ کدام از این ویژگی ها را نیز نداشته باشید باز هم می توانید بسیار جذاب باشید اگر بتوانید نشان دهید توانایی و پتانسیل موفق شدن را دارید.

در کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توضیح داده ام چگونه زنانی که به مردان ثروت مند جذب می شوند به مردانی که جاه طلب و بلند پرواز باشند نیز حتی اگر ثروت مند نباشند جذب می شوند زیرا جاه طلب بودن نشان دهنده ی این است که چنین شخصی روزی ثروت مند می شود.

به صورت خلاصه، اگر موفقیت زنان را بیش از هرچیزی جذب کند پس واقعا لازم نیست که موفق باشید تا زنان دوستتان داشته باشند بلکه تنها کافی است نشان دهید مهارت هایی دارید که باعث می شوند روزی موفق شوید.

آیا بلند پرواز بودن شما را جذاب تر می کند؟

بلند پروازی، باهوش بودن، داشتن آرزوها بزرگ، تلاش کردن، مقاوم و با اعتماد به نفس بودن باعث می شود برای زنان جذاب شوید زیرا همه این ویژگی ها نشان می دهند که شما شخصی هستید که می توانید منابعی که زنان به آن نیاز دارند را تامین کنید.

منظورم را اشتباه متوجه نشوید، منظورم این نیست که زنان مادی گرا هستند اما به دلیل اینکه بیشتر آنا نیاز به مراقبت دارند به مردانی جذب می شوند که تامین کننده هستند.

برای اطلاعات بیشتر مقاله ی  تثبیت موقعیت را مطالعه کنید تا متوجه شوید چگونه می توانید این ویژگی ها را در خود نشان دهید بدون اینکه به نظر خود شیفته یا خودنما باشید.

بیشتر زنان نیاز دارند احساس امنیت کنند و به همین دلیل بیشتر آنان به مردانی جذب می شوند که زیبایی اندام کار کرده اند. منظور اندامی عضلانی نیست بلکه اندامی است که نشان دهنده ی نیرو و چابکی باشد.

نکته ی مهم دیگری که می تواند در جذاب نشان دادن شما موثر باشد هنر های رزمی است. بیشتر زنان به خصوص کسانی که به مراقبت و حمایت نیاز دارند، به مردانی جذب می شوند که تمرینان مربوط به هنرهای رزمی انجام می دهند. این موضوع باعث می شود که به صورت ناخودآگاه تصور کنند چنین افرادی می توانند از آنها حمایت و پشتیبانی کنند. باز هم تاکید می کنم چنین تاثیراتی معمولا در سطح ناخودآگاه شکل می گیرد و ممکن است خود شخص حتی دلیل اینکه به چنین مردی علاقه مند شده را نداند.

به طور خلاصه، جذابیت هیچ ربطی به ژن و صفات موروثی مثل زیبایی ندارد به خصوص اگر یک مرد هستید. همیشه می توانید زنان را به خود جذب کنید به شرط آنکه بدانید قوانین چیست.

نوشته ی شاهین زند – نویسنده و پژوهشگر.

منبع این مطلب را می توانید در سایت نوین بینش مشاهده کنید: چه چیز بیش از همه زنان را به مردان جذب می کند

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید.

source: novinbinesh.com

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

۱۵ جمله طلایی که زنان را شیفته می کند

چگونه مورد تحسین دیگران قرار بگیریم

نشانه های عاشق شدن در زبان بدن چیست

چگونه دیگران را وادار کنیم عاشق ما شوند

چگونه می توان فردی را مجدد عاشق کرد

زنان متولد اسفند

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم

معرفی کتاب:

1555 - Copy



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.