no-img
نوین اطلس

چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم
zip
فروردین ۴, ۱۳۹۵

چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم


شما می توانید سطح جذابیت خود را افزایش دهید

یشتر روانشناسان، امروزه، بر این باور هستند که اگر در آغاز یک رابطه جذابیت جسمانی وجود نداشته باشد عشق نیز نمی تواند ایجاد شود.

این موضوع به این معنا است که جذابیت، حداقل بر اساس استاندارد های شخصی که می خواهید به خود جذب کنید، برای ایجاد عشق بسیار ضروری می باشد و حتی اگر همه معیار های طرف مقابل در شما وجود داشته باشد باز هم بدون جذابیت جسمی، عشق ممکن نیست.

پس آیا ممکن است بتوانید هر شخصی را عاشق خود کنید؟

بر اساس این نظریه و اعتقاد روانشناسان، تنها می توان اشخاصی را عاشق خود کرد که از لحاظ جسمی به شما جذب شده باشند و نه هر شخص دیگری را.

من شخصا به این دیدگاه باور دارم اما با برداشت بسیاری از افراد از این موضوع مخالف هستم. بعضی ممکن است پس از خواندن مطالب بالا به خود بگویند ” وای، من هیچ شانسی ندارم” اما واقعیت این است که سطح جذابیت شما می تواند تغییر کند و در نتیجه ی آن، شانس شما برای عاشق کردن هر فردی نیز می تواند افزایش پیدا کند.

تحقیقات نشان داده است که لبخند زدن، داشتن اعتماد به نفس و قاطع بودن می تواند جذابیت کلی شما را افزایش دهد. به علاوه، در کتابم به نام چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توضیح داده ام که چگونه سطح کلی جذابیت شما افزایش پیدا می کند اگر خود را محبوب، خواستنی و با ارزش نشان دهید.

یک تحقیق نشان داده است که زنان، مردانی را جذاب تصور می کنند که دیگر زنان به آن ها لبخند بزنند ( نگاه کنید به چه چیزی زنان را جذب می کند). به صورت خلاصه می توان گفت که جذابیت کلی شما می تواند افزایش پیدا کند و در نتیجه باعث شود هر شخص خاصی که دوست دارید را عاشق خود کنید حتی اگر وی در گذشته به شما علاقه ای نداشته است.

بامزه و جالب بودن = جذاب بودن

خبر خوب این است که اگر شخصی شما را بامزه یا جالب ببیند، احتمال زیادی وجود دارد که به شما جذب شود.

زمانی که می گوییم شخصی خسته کننده است، در واقع منظورمان این است وقتی با وی هستیم هیچ هیجانی را تجربه نمی کنیم و وقتی که می گویم شخصی جالب است در واقع منظورمان این است در حضور آن شخص هورمن خاصی در بدنمان جریان پیدا می کند که باعث می شود احساس هیجان داشته باشیم.

در بیشتر شرایط جالب بودن به این معنی است که شما موفق شدید هورمون هیجان را در دیگران ایجاد کنید و در نتیجه از سوی کسانی که شما را جالب می شمارند، برچست جذاب بودن را برای خود ایجاد کنید.

تکنیک های بسیاری وجود دارد که کمکم می کند دیگران را عاشق خود کنید، ترکیب آن تکنیک های با تکنیک هایی که باعث می شود به نظر جذاب تر شوید و در نتیجه هر شخصی را عاشق خود کنید، کار خیلی سختی نیست.

نوشته ی شاهین زند – نویسنده و پژوهشگر.

منبع این مطلب را می توانید در سایت نوین بینش مشاهده کنید: چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید.

source: novinbinesh.com

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

۴ دلیل بنیادین در عاشق شدن

می خواهم دوباره عاشقم شود

چرا دیگر عاشقم نیست

۸ روش منحصر به فرد در متقاعد سازی دیگران

روش هایی ساده برای شناخت شخصیت دیگران

چگونه کسی که زشت است می تواند یک شخص زیبا را عاشق خود کند

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم

معرفی کتاب

1555 - Copy



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.