no-img
نوین اطلس

چگونه دیگران را وادار کنیم عاشق ما شوند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه دیگران را وادار کنیم عاشق ما شوند
zip
اسفند ۲۹, ۱۳۹۴

چگونه دیگران را وادار کنیم عاشق ما شوند


در این مطلب از نوین اطلس می خواهیم بدانیم چگونه دیگران را وادار کنیم عاشق ما شوند. در حقیقت انسان ها به کسانی علاقه مند می شوند که ارزش یا امتیاز بیشتری نسبت به خودشان در آنها احساس کنند. این موضوع می تواند در جذابیت شما تاثیر زیادی داشته باشد.

یعنی اگر بتوانید فردی را قانع کنید که ارزش و امتیاز بیشتری نسبت به وی دارید، می توانید به راحتی آن شخص را عاشق خود کنید.

امتیاز کلی چیست؟

برای اینکه بدانیم چگونه دیگران را وادار کنیم عاشق ما شوند، این یک قانون کلی است که هر فردی تمایل دارد اهمیت دیگران را ارزیابی کرده و بر اساس محاسبات شخصی خود یک امتیاز کلی برای آنها تعیین کند. حال اگر شما بدانید که شخصی چگونه امتیاز کلی دیگران را محاسبه می کند، به آسانی می توانید کاری کنید که او عاشق شما شود.

امتیاز یا ارزش کلی شما چیست؟

مردم تنها زمانی برای رسیدن به هدفی انگیزه دارند که آن هدف برایشان در حالی که چالش برانگیز است دست یافتنی نیز باشد.

به همین دلیل شما به ندرت می توانید عاشق کسی شوید که امتیاز بسیار کمتری از شما دارد. این امتیاز شامل جذابیت، صفات شخصی، محبوبیت، ثروت و … است. پس برای اینکه شخص مورد نظر، عاشق شما شود باید به دنبال راهی باشید که او را متقاعد کنید دارای امتیاز بیشتری نسبت به او هستید. اما سوال این است که چگونه دیگران را وادار کنیم عاشق ما شوند؟

فاروق رضوان در کتاب “چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم” ،توضیح داده است به چه صورت فردی که به او عشق می ورزید را متقاعد کنید ارزش زیادی دارید و جذاب هستید. اگر بتوانید به آن شخص نشان دهید که افراد بسیاری شما را تحسین می کنند و در نتیجه طرفداران زیادی دارید بدون شک می توانید او را شیفته ی خود کنید.

چه کار دیگری می توانم انجام دهم تا عاشقم شود؟

در پاسخ به این سوال که چگونه دیگران را وادار کنیم عاشق ما شوند، هرکاری که باعث شود امتیازتان بالا برود را انجام دهید. به نظر می رسد اعتماد به نفس بیشتر و تلاش برای پولدار به نظر رسیدن بسیار موثر است. اگر ثروت مند نیستید خود را شخصی بلند پرواز نشان دهید (ثروتمند بودن و بلند پرواز به نظر رسیدن اثر یکسانی دارند). فرد مورد نظر را متقاعد کنید که شخص منحصر به فردی هستید و پیدا کردن شخص دیگری مثل شما دشوار است. برای انسان ها مشکل است که شرکای دلبستگی قدیمی خود را فراموش کنند زیرا معتقدند که در دنیا تنها یک شخص هست که با معیارهای آنها مطابقت دارد.

شما می توانید از این مفهوم برای متقاعد کردن شخص مورد نظرتان استفاده کنید و به او بفهمانید که منحصر به فرد و متفاوت تر از دیگر افراد هستید.

درک نیازهای فرد مقابل نیز میتواند به عاشق کردن او کمک کند. هر چه بیشتر نشان دهید که می توانید نیاز های برطرف نشده ی وی را برطرف کنید امتیاز بالاتری نیز دریافت خواهید کرد.

نوشته ی شاهین زند – نویسنده و پژوهشگر.

منبع این مطلب را می توانید در سایت نوین بینش مشاهده کنید: چگونه دیگران را وادار کنیم عاشق ما شوند

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید.

source: novinbinesh.com

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

بله، می خواهم در مورد روانشناسی عشق بدانم

۴ دلیل بنیادین در عاشق شدن چیست؟

چگونه یک زن را به خود جذب کنیم

 چگونه یک مرد را به خود جذب کنیم

اعتیاد به روابط عاطفی و عشق

روش هایی ساده برای شناخت شخصیت دیگران ( بر اساس روانشناسی شخصیت)

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم

معرفی کتاب

1555 - Copy



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.