no-img
نوین اطلس

روانشناسی جذب زنان، جذابیت برای زنان چگونه است


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

روانشناسی جذب زنان، جذابیت برای زنان چگونه است
امتیاز 4.00 ( 1 رای )
zip
اسفند ۲۳, ۱۳۹۴

روانشناسی جذب زنان، جذابیت برای زنان چگونه است


روانشناسی جذب در زنان، آشنای با مفهوم جذابیت از دید زن ها

قبلا از اینکه در مورد جذب یک زن خاص فکر کنید باید اول او را بشناسید. وقتی با روانشناسی جذب زنان آشنا شدید می فهمید زنان چگونه فکر می کنند و چیزهایی می فهمید که واقعا می تواند او را تحت تاثیر قرار دهد.

وقتی این موارد را فهمیدید تنها کافی است خود را به همان شکل در معرض نمایش قرار دهید. در این مقاله در مورد این موضوع بیشتر صحبت خواهیم کرد

روانشناسی جذب زنان

واقعیت های روانشناختی در مورد جذب زنان

اکنون می دانید که بر اساس روانشناسی جذب همه زنان مثل هم فکر نمی کنند و هر زنی در لیست آرزوها خود حداقل یکی از گزینه های زیر را دارد.

  • مردان آلفا بیشتر خانم ها را به خود جذب می کنند: زنان به مردان قوی، تاثیر گذار و با جذبه علاقه مند می شوند. از یک دختر در مورد مرد رویایی وی بپرسید، به احتمال زیاد به یکی از شخصیت های معروف اشاره می کند. سپس صبر کنید تا ازدواج کند تا متوجه شوید که هیچ مطابقتی بین مردی که با او ازدواج کرده و آن شخصت معروف وجود ندارد. یکی از موضوعات جالب در مورد روانشناسی جذب زنان این است که وقتی آنها به صورت منطقی فکر می کنند معیارهای متفاوتی را برای انتخاب های خود در نظر می گیرند نسبت به وقتی که تحت تاثیر ناخوداگاه و احساساتشان عمل می کنند.
  • موقعیت اجتماعی یا بلند پرواز بود بیشتر خانم ها را به خود جذب می کند: طبق روانشناسی جذب بیشتر خانم ها به حمایت نیاز دارند. در نتیجه یکی از مواردی که باعث می شود احساس امنیت کنند بودن با مردی است که موقعیت اجتماعی بالایی دارد یا مردی بلندپرواز است زیرا احتمال اینکه مردان بلند پرواز روزی به موقعیت اجتماعی مطلوب برسند بسیار است!! تحقیقات نشان داده است مردانی که ماشین های گران قیمت سوار می شوند بسیار جذاب تر از مردانی هستند که با ماشین های ارزان دیده می شوند.
  • اعتماد به نفس بیشتر خانم ها را به خود جذب می کند: در دوره هایی که برای ایجاد اعتماد به نفس بر گذار می کنم توضیح می دهم که اعتماد به نفس تنها ویژگی است که تقریبا ۹۹ درصد از زنان را به خود جذب می کند و باعث می شود یک مرد بسیار جذاب تر دیده شود. اگر می خواهید یک زن را به خود جذب کند پس حتما بر روی اعتماد به نفس خود کار کنید.
  • در مورد مردان خوب چطور؟ اول اجازه دهید در مورد مفهومِ مرد خوب، صحبت کنیم سپس بهتر منظورم را متوجه خواهید شد. یک مرد یا پسر خوب کسی است که اجازه می دهد زمام امور به دست زنان باشد. چنین فردی هر کاری می کند تا طرف مقابل خود را خوشحال و راضی نگه دارد حتی اگر به قیمت از دست دادن خوشحالی خودش باشد. یک پسر خوب همیشه با دختر مورد علاقه اش تماس می گیرد و به دمبالش است. زنان به احساس امنیت نیاز دارند و این نیاز وقتی برطرف می شوند که در کنار یک مرد سلطه جو و مقتدر باشند که مثل یک هدایت کننده است نه یک پسر خوب. اگر یک خشنود کننده ی ترسو باشید هرگز نمی توانید یک خانم را به خود جذب کنید
  • شهرت و جذابیت: بدون شک معروف بودن یکی از عواملی است که بر جذابیت تاثیر می گذارد. یک تحقیق روانشناس نشان داده است که یک دختر وقتی به یک مرد جذب می شود که متوجه شود دیگر دختران او لبخند می زنند!! این تنها یک لfخند است اکنون مردی را تصور کنید که طرفداران زیادی نیز دارد!!!. ( نگاه کنید به نظریه ی تایید اجتماعی)
  • آیا زنان به خوش قیافه بودن اهمیت می دهند: بر اساس روانشنسی جذب، زنان به اندازه ای که مردان به زیبایی چهره اهمیت می دهند اهمیت نمی دهند. اما بدون شک مردان سالم و خوش اندام جذابیت فراوانی دارند. خوشبختانه همیشه می توانید تمرینان ورزشی خود را شروع کنید. می توانید به باشگاه بروید و شکل اندام خود را از همین لحظه تغییر دهید. این کار ساده ای است که در عین حال بسیار تاثیر گذار نیز می باشد.

آخرین کلام در مورد جذب زنان

نوین اطلس سایتی نیست که به شما آموزش هایی ارائه کند برای دوستی با غیر همجنس و روابطی که به ازدواج ختم نشود را هرگز تایید نمی کند. نصایحی که در این مقاله ارائه شده است تنها با هدف افزایش اطلاعات عمومی بوده و برای کسانی بیان شده است که می خواهند به درستی از آن استفاده کنند.

آخرین کلام این است که باید همیشه به یاد داشته باشید همه ی زن ها به یک مورد جذب نمی شوند و باید اول یک تحقیق کوچک انجام دهید تا متوجه شوید چه چیزی دقیقا خانم مورد نظر شما را به خود جذب می کند.

نوشته ی شاهین زند – مشاور و پژوهشگر.

منبع این مطلب را می توانید در سایت نوین بینش مشاهده کنید: روانشناسی جذب زنان، جذابیت برای زنان چگونه است

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید.

source: novinbinesh.com

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

روانشناسی جذابیت ظاهر

۱۵ جمله طلایی که زنان را شیفته شما می کند

تکنیک هایی کاربردی در عاشق کردن ( بر اساس روانشناسی عشق)

چگونه باعث شویم دیگران به ما فکر کنند

جذب کردن کسی که به ما علاقه ای ندارد ( بر اساس روانشناسی جذب)

۴ دلیل بنیادین در عاشق شدن

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم

معرفی کتاب

1555 - Copy



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.