no-img
نوین اطلس

آشنایی با فاروق رضوان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

آشنایی با فاروق رضوان
zip
اسفند ۷, ۱۳۹۴

آشنایی با فاروق رضوان


تخصص اصلی وی سخن رانی و آموزش مباحث علمی روانشناسی در زمینه ی ایجاد انگیزه و توانمند سازی می باشد. هدف وی بهبود رشد فردی است که با نوشتن بیشر از ۳۰۰۰ مطلب انگلیسی در سایت خود توانسته به این هدف دست یابد. سایت خود شناسی که ماهانه یکی میلیون و پازده هزار بازدید دارد توسط وی تاسیس شده است. وی نویسنده ی کتاب هایی از جمله: چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم، چگونه بدون شکست عاطفی از عشق خود جدا شویم، روانشناسی جذب، راهنمایی نهایی برای کاهش وزن، چگونه موفق شدم، خدا را دیدم، راهنمایی نهایی برای ایجاد یک رابطه ی موفق و راهنمایی نهایی برای از بین بردن افسردگی می باشد. مدارک تخصصی فاروق رضوان شامل مدرک تخصصی هیپنوتیزم ( بورد تخصصی ان ال پی آمریکا)، مدرک تخصصی ان ال پی ( بورد تخصصی ان ال پی آمریکا)، گواهی نامه ی گشتالت درمانی، گواهی نامه ی رفتار درمانی، فوق لیسانس تجارت و مدرک MCT است. وی در شبکات و روزنامه های مصری مصاحبه های بسیاری داشته باست. شبکه هایی از جمله : OTV, MBC, monowa3at TV, El Youm TV, Cairo today, International Herald Tribune, .el Ahram newspaper. ( برای برای مشاهده ی عکس هایی از مصاحبات وی کلیک کنید)

به زودی مجموعه ی کامل کتاب های فاروق رضوان در سایت نوین اطلس قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است عمده ی مطالب سایت نوین اطلس بر اساس منابعی است که قاروق رضوان نیز در سایت خود از همان منابع استفاده کرده است؛ یعنی منابع مربوط به سه رویکرد شناختی، روانکاوی و گشتالتی. به زودی سایت نوین اطلس در تهیه و تنظیم مطالب کاربردی و مفید خود از سایت خودشناسی فاروق رضوان نیز پیشی خواهد گرفت چرا که از منابع جدید تری در تهیه مطالب خود استفاده می کند. برای اطلاع از آخرین مطالب و کتاب های منتشر شده در سایت نوین اطلس در کانال تلگرام ما عضو شوید (عضویت در کانال تلگرام نوین اطلس). اولین کتاب فارق رضوان به نام چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم در سایت نوین اطلس منتشر شده است. این کتاب شانس شما را برای عاشق کردن دیگرن به طرز چشمگیری افزایش می دهد.

متاسفانه بعضی افراد سودجو با سوء استفاده از نام فاروق رضوان اقدام به انتشار نسخه ی جعلی و بی کیفیت کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم کرده اند. بر خلاف ادعای این افراد هیچگونه توضیح اضافه ای به نسخه ی انگلیسی این کتاب فعلا افزوده نشده است. شاهین زند – نویسنده، روانشناس و مدیر سایت نوین اطلس اقدام به ترجمه ی این کتاب کرده و مطالبی مرتبط با این کتاب را نیز در سایت نوین اطلس درج کرده است. برای اطمینان بیشتر از کیفیت و تاثیر مطالب این کتاب می توانید به بخش روانشناسی عشق در سایت نوین اطلس مراجعه کنید. پس هنگام خرید کتاب های فاروق رضوان حتما دقت کنید نام شاهین زند به عنوان مترجم قید شده باشد در غیر اینصورت آن کتاب نسخه ی جعلی بوده و ضمانت کیفیت و بازگشت وجه ندارد.

منبع این مطلب را می توانید در سایت نوین بینش مشاهده کنید: معرفی فاروق رضوان

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید.

source: novinbinesh.com

می خواهید بیشتر بدانید؟

متن مصاحبه ی فاروق رضوان با سایت Mrselfdevelpment. c o m

( توضیح بیشتر در مورد کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم).



موضوعات :
متفرقه

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.