no-img
نوین اطلس

تکنیک هایی برای عاشق کردن دیگران


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تکنیک هایی برای عاشق کردن دیگران
امتیاز 4.00 ( 1 رای )
zip
اسفند ۵, ۱۳۹۴

تکنیک هایی برای عاشق کردن دیگران


در این مطلب از نوین اطلس به موضوع تکنیک هایی برای عاشق کردن دیگران پرداخته ایم تا راه های عاشق کردن و جذب افراد را به شما عزیزان بیاموزیم.

با شناخت این قوانین، کاری کنید دیگران دوستتان داشته باشند

بازاریابی حول محور یه اصل کلی می چرخد و آن این است که باید نیاز های مشتری را شناخت و سپس محصولاتی تولید کرد که این نیازها را برطرف کند.

اگر یک محصول عالی داشته باشم اما مشتری وجود نداشته باشد که به این محصول نیاز داشته باشد، هرگز محصول من فروش نخواهد رفت. اگر یک مقاله ی فوق العاده در مورد آموزش لاک پشت برای پیروزی در مسابقه ی سرعت بنویسم، هرگز این مقاله را نخواهید خواند مگر اینکه یک لاک پشت داشته باشید.

در مورد عشق و تکنیک هایی برای عاشق کردن دیگران نیز همین گونه است، اگر موفق شوید نیازها و خواسته های دیگران را بشناسید، می توانید محصولی که نیاز هایش را برطرف می کند به وی ارائه کنید. در این شرایط محصول خود شما هستید.

هر شخصی به دنبال ویژگی های خاصی است که در شریک احتمالی اش وجود داشته باشد. وقتی بتوانید کاری کنید که شخصی ویژگی های مورد نظرش را در شما بیابد، مطمئن باشید آن شخص مشتاقانه علاقه مند به شما خواهد شد که خود یکی از تکنیک هایی برای عاشق کردن دیگران است. ( نگاه کنید به عشق واقعی چیست)

این همان دلیلی است که در عاشق کردن دیگران شکست می خورید

بزرگ ترین اشتباهی که معمولا همه در عاشق کردن دیگران مرتکب می شوند این است که سعی می کنند هدف خود را به همان شکلی که خود تحت تاثیر قرار می گیرند، تحت تاثیر قرار دهند.

مثلا اگر داشتن اعتماد به نفس شما را تحت تاثیر قرار می دهد ممکن است تصور کنید که شخص مورد نظرتان نیز به همین شکل تحت تاثیر قرار می گیرد که یک اشتباه بزرگ در تکنیک هایی برای عاشق کردن دیگران است.

 فاروق رضوان در کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توضیح می دهد چگونه می توان پیشینه، فرهنگ و تجربیات گذشته ی شخص مورد نظرتان را کشف کنید و سپس با توجه به آن اطلاعات به راحتی وی را تحت تاثیر خود قرار دهید. ( نگاه کنید به چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم)

اگر شخصی در خانواده ای زندگی کرده باشد که از لحاظ مالی مشکلات زیادی داشته است، به احتمال زیاد به شخصی علاقه مند می شود که جاه طلب بوده یا موفقیت مالی داشته باشد در حالی که اگر شخصی هرگز چنین مشکلات مالی نداشته است، با چنین چیز هایی نیز تحت تاثیر قرار نمی گیرد.

به طور خلاصه، برای اینکه کاری کنیم شخصی دوستمان داشته باشد یا شخصی را تحت تاثیر بگذارید و از تکنیک هایی برای عاشق کردن دیگران استفاده کنید باید اطلاعات بیشتری در مورد تجربیات گذشته، ترس ها، نقطه ضعف ها و پیشینه اش به دست آورید.

با شناخت این نیاز ها و سپس نشان دادن این موضوع که می توانید این نیازها را برطرف کنید، می توانید شخص مورد نظر خود را عاشق کنید، بدون اینکه خود آن شخص دلیلش را متوجه شود و تکنیک هایی برای عاشق کردن دیگران را به راحتی اجرا کنید. ( نگاه  کنید به برطرف کردن نیاز ها).

نکته های بیشتر برای اینکه شخصی شما را دوست داشته باشد

برای ادامه مطلب کلیک کنید.

نوشته ی شاهین زند – نویسنده و پژوهشگر.

منبع این مطلب را می توانید در سایت نوین بینش مشاهده کنید: چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید.

source: novinbinesh.com

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

چرا قانون جذب باعث می شود به عشق خود نرسیم

جذب کردن کسی که به ما علاقه ای ندارد ( بر اساس روانشناسی جذب)

۵ مرحله ی ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

جذب پسران به خود ( تضمینی)

دلایل وابستگی چیست ( چرا وابسته می شویم)



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.