no-img
نوین اطلس

چهره خوانی ( شخصیت شناسی): فاصله ی چشم ها تا ابرو


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چهره خوانی ( شخصیت شناسی): فاصله ی چشم ها تا ابرو
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
اسفند ۵, ۱۳۹۴

چهره خوانی ( شخصیت شناسی): فاصله ی چشم ها تا ابرو


چهره خوانی ( شخصیت شناسی): فاصله ی چشم ها تا ابرو

در شخصیت شناسی و چهره خوانی فاصله چشم ها تا ابرو، یک فاصله ی عمودی بین چشم و ابرو ها است. بعضی افراد فاصله ی خیلی کمی بین چشم ها و ابروی خود دارند به شکلی که ابروهایشان افتاده بر روی چشم هایشان، در حالی که بعضی دیگر فاصله ی قابل توجهی بین چشم ها و ابروهایشان وجود دارد.

در آموزش چهره خوانی از روی فاصله چشم ها تا ابرو این فاصله می تواند به شما بگوید که چقدر سریع یک فرد می تواند تصمیمات خود را عملی کند؛ به عبارت دیگر از این فاصله چشم ها تا ابرو می توانید تشخیص دهید که تا چه اندازه سریع یک شخص می تواند برنامه ها و عواطف احساسی خود را به نتیجه برساند.(همچنین نگاه کنید به چهره خوانی از روی خط بین دو لب)

فاصله ی چشم ها تا ابرو در چهره خوانی

شخصی با فاصله ی زیاد بین چشم ها تا ابروهایش (رویکرد تأمل و مشاهده):

در شخصیت شناسی و چهره خوانی از روی فاصله چشم ها تا ابرو، چنین شخصی از رویکرد ” تأمل و مشاهده” استفاده کرده و هرگز عجله نمی کند. مثلا وقتی به خرید می رود، همه ی مغازه ها را بررسی می کند و در نهایت ممکن است هیچ چیز نخرد.

احتمال دارد حتی چند روز بعد برگردد و خریدش را انجام دهد. در اجتماعی شدن به طور نسبی کند است. اگر بسیار شخص اجتماعی هستید، ممکن است در آغاز کمی از شما فاصله بگیرد تا وقتی به شما عادت کند. زمانی که چنین فردی در کاری درنگ می کند، سعی نکنید او را وادار به تصمیم گیری سریع کنید در عوض به وی زمان بدهید تا احساس نکند مزاحمش هستید.

در عوض در چهره خوانی از روی فاصله چشم ها تا ابرو شخصی با فاصله ی کم یا بدون فاصله بین چشم ها و ابروهایش (رویکرد فقط اقدام کن): چنین شخصی جزء افراد مورد علاقه ی فروشندگان است زیرا وقتی به خرید می روند بدون کوچکترین درنگی خرید خود را انجام می دهند.

حتی ممکن است چیزهایی را به سرعت بخرند و بعد متوجه شوند که اصلا نیازی به آنها نداشته اند!! این شخص نمی تواند برای امتحان کردن چیز جدیدی صبر کند. اگر تصمیم بگیرد کاری را روز بعد انجام دهد احتمالا آن شب به سختی به خواب می رود زیرا نمی تواند صبر کند.(همچنین نگاه کنید به  شخصیت شناسی از روی رنگ چشم)

نوع رابطه ی این دو نوع شخصیت با یکدیگر

افرادی که در شخصیت شناسی و چهره خوانی فاصله چشم ها تا ابرو در طبقه بندی نوع دوم قرار دارند ممکن است شما را تنها برای یک یا دو روز بشناسند اما طوری رفتار کنند که گویی سال هاست با شما آشنا هستند. به همین دلیل وقتی این نوع شخصیت برای اولین بار کسانی را که در طبقه بندی نوع اول قرار دارند ملاقات می کنند ممکن است اصلا راحت نباشند.

در شخصیت شناسی و چهره خوانی از روی فاصله چشم ها تا ابرو وقتی هر دوی این شخصیت ها با یکدیگر ملاقات کنند، فردی که فاصله چشم ها و ابرویش کم است همیشه حرف دیگری را قطع می کند و ممکن است حتی به خاطر سرعت آرام وی در سخن گفتن خسته شود. کسانی که فاصله ی چشم و ابروهایشان زیاد است باید سعی کنند سرعت صحبت کردن خود را افزایش داده و سریع تر تصمیم گیری کنند تا بتوانند ارتباط خوبی با افرادی که فاصله ی کمتری دارند برقرار کنند در غیر اینصورت ممکن است مشکلاتی ایجاد شود.

شخصی که فاصله ی چشمان وی با ابروهایش کم می باشد ممکن است کنترل خود را سریع از دست بدهد در صورتی که دیگری (با فاصله ی زیاد) اینگونه نیست و احتمال کمی وجود دارد که وی در شرایط مشابه چنین عکس العملی نشان دهد.

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

می خواهید بیشتر بدانید؟

صحفه ی اول: اموزش همه ی ویژگی های چهره

شناخت شخصیت دیگران از طریق زبان بدن

شخصیت شناسی با چهره

نظریه های شخصیت و انواع مختلف آن

چگونه خود و دیگران را بشناسیم

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق خود کنم

چگونه با علم شخصیت شناسی دیگران را عاشق خود کنیم

معرفی کتاب

1555 - Copy



موضوعات :
چهره خوانی

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.