no-img
نوین اطلس

چهره خوانی: شکل بینی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چهره خوانی: شکل بینی
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
اسفند ۴, ۱۳۹۴

چهره خوانی: شکل بینی


چهره خوانی (شخصیت شناسی) و شکل بینی

بینی های بزرگ: اگر تصور می کنید که داشتن بینی بزرگ باعث می شود جذابیت خود را از دست بدهید یا اگر واقعا شکل بینی خود را دوس ندارید پس به شما تبریک می گویم زیرا بر اساس علم چهره خوانی: شکل بینی بزرگ به شما کمک می کند یک دید بهتر از خود نشان دهید.

افرادی که بینی بزرگی دارند از دستور گرفتن متنفر هستند و ترجیح می دهند خودشان رئیس خود باشند. آنها به وظایف کوچک علاقه ای ندارند و ترجیح می دهند سهم بیشتری از امور را به خود اختصاص دهند. به همین دلیل است که در شخصیت شناسی و چهره خوانی از روی شکل بینی چنین افرادی به ندرت شغل پذیرش یا گارسونی را قبول می کنند. کسانی که بینی های بزرگی دارند دوس دارند سمت های بالاتری داشته باشند و برای رسیدن به آن مبارزه می کنند.

افرادی که بینی بزرگ دارند به سادگی از کار های تکراری و نظام مند خسته می شوند. اگر یک مدیر هستید، باید بدانید که سپردن کارهای پیش پا افتاده به چنین اشخاصی یک اشتباه بزرگ است.(همچنین نگاه کنید به چهره خوانی از روی لب)

بینی کوچک: فردی که بینی کوچک دارد با کارهای نظامند و تکراری مشکلی ندارد. احتمال اینکه در شغل های منشی گری یا کارهای مثل آن افرادی با بینی کوچک پیدا کنید زیاد است. البته از نظر شخصیت شناسی و چهره خوانی از روی شکل بینی آنها نیز ممکن است از کارهای تکراری و منظم خسته شوند اما نه به اندازه ی کسانی که بینی بزرگ دارند.

بینی عقابی: منظور بینی است که وقتی از نیمرخ به آن نگاه می کنید مثل منقار عقاب می باشد. ویژگی های شخصیتی چنین فردی مثل ویژگی های کسی است که بینی بزرگ دارد اما با شدت بیشتر. وقتی با چنین شخصی در ارتباط هستید به یاد داشته باشد که به وی احترام می گذارید و احساس با ارزش بودن را در او ایجاد می کنید.(همچنین نگاه کنید به چهره خوانی از روی فاصله چشم تا ابرو)

بینی مقعر: اگر شخصی در بینی خود برآمدگی دارد و از رو به رو نوک آن گرد است، پس یک بینی مقعر دارد. در زبان انگلیسی به این نوع بینی، بینی کمک کننده نیز می گویند (helper’s nose) زیرا تمایل طبیعی چنین افرادی این است که به دیگران کمک کنند. در شخصیت شناسی آنها ممکن است عضو گروه های خیریه باشند زیرا با انجام چنین فعالیت هایی به یک احساس رضایت درونی دست پیدا می کنند. در چهره خوانی از روی بینی، تنها ویژگی منفی آنها این است که احتمال دارد مورد سوء استفاده ی دوستان خود قرار بگیرند.

وقتی نوک بینی گرد باشد: اگر از روبه رو به بینی فردی نگاه کنید و متوجه شوید که نوک آن گرد است پس چنین فردی ممکن است شخصی فضول و کنجکاو باشد. در شخصیت شناسی با چهره دوست دارد در مورد هر اتفاقی که در جریان است آگاهی کسب کند و اگر کمی در مورد موضوعی بفهمد سعی می کند همه ی اطلاعات مربوط به آنرا از زیر زبانتان بیرون بکشد.

نیمرخ بینی به سمت بالا: وقتی به این بینی نگاه می کنید انتهای بینی یعنی نوک آن به سمت بالا است. در چهره خوانی از روی شکل بینی، شخصی که چنین بینی داشته باشد به سادگی به هر چیزی اطمینان می کند. ممکن است حتی  قربانی کلاه برداری بشود یا به سادگی در تله ی تبلیغات تلوزیونی محصولی بی کیفیت قرار بگیرد و آنرا بخرد.

به بچه های کوچک توجه کنید متوجه می شوید دقیقا بیشتر آنها همین نوع بینی را دارند. بچه ها هر چیزی که به آنها بگویید را باور می کنند. فردی که چنین بینی داشته باشد نیز در شخصیت شناسی مثل آنان فکر می کند. نکته ی مثبت در مورد چنین شخصی این است که وی اصلا شکاک نیست.

نیمرخ بینی به سمت پایین: این نوع از بینی مثل بینی قبلی است اما با این تفاوت که وقتی از نیمرخ به آن نگاه می کنید سر آن به سمت پایین است. در چهره خوانی از روی شکل بینی این شخص خیلی شکاک بوده و به ندرت موضوع جدیدی را باور می کند مگر اینکه همه ی دلایل و مدارکی که به دنبالش است وجود داشته باشد. وقتی با چنین شخصی برخورد می کند به یاد داشته باشید قبل از اینکه چیزی را باور کند سوال های بسیاری از شما می پرسد.

نیمرخ بینی افقی: وقتی بینی فردی از نیمرخ نه به سمت بالا باشد و نه به سمت پایین یعنی مستقیم باشد، در شخصیت شناسی می گویند وی نه شکاک است و نه به سادگی هر چیزی را باور می کند. این شخص وقتی به یک موضوع جدید برخورد کند یک رویکرد میانه را اتخاذ می کند.

در پایان بایستی اضافه کرد که چهره خوانی تنها از روی شکل لب نیست بلکه با استفاده از شکل گوش، خط های روی چهره، نوع گونه ها و خط بین دو لب نیز انجام می شود.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

می خواهید بیشتر بدانید؟

بازگشت به صحفه ی اول، اصول اولیه ی یادگیری چهره خوانی

چگونه خود و دیگران را بشناسیم

چگونه می توان شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق خود کرد

آیا واقعا عشق بی قید و شرط وجود دارد

معرفی کتاب

1555 - Copy



موضوعات :
چهره خوانی

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.