no-img
نوین اطلس

چهره خوانی و لب ها


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چهره خوانی و لب ها
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
اسفند ۴, ۱۳۹۴

چهره خوانی و لب ها


آیا شخصیت شما مرتبط با اندازه و سایز لب هایتان است؟

طبق دانش شخصیت شناسی با چهره خوانی، شما می توانید شخصیت دیگران را از ویژگی چهره ی آنان با میزان دقت بالا تشخیص دهید.

قبل از اینکه در چهره خوانی استاد شوید باید یاد بگیرید چگونه به ویژگی های چهره ی دیگران توجه کنید تا بتوانید تفاوت های بین انواع گوش، شکل بینی، لب، چشم ها، چانه ها، و غیره را تشخیص دهید.

وقتی موفق به انجام این کار شدید می توانید به سادگی چهره خوانی را یاد بگیرید. اما به یاد داشته باشید که نمی توانید فقط با آشنایی با چند مورد شخصیت دیگران را به درستی تشخیص دهید. باید همه ی ویژگی های چهره را به همراه تعریف شخصیت آن ویژگی ها در کنار هم تحلیل کنید و به یک نتیجه ی کلی برای شخصیت شناسی برسید. اگر می خواهید از اول شروع کنید از لینک هایی که در پایان مطلب آورده شده استفاده کنید و به مطالب آغازین بروید. در این مطلب فقط در مورد اهمیت اندازه ی لب ها و شکل آنان در تشخیص شخصیت صحبت می کنم.

چهره خوانی (شخصیت شناسی): اندازه ی لب ها

لب های بزرگ در چهره خوانی: در مبحث چهره خوانی و لب ها شخصی که لب های بزرگی دارد معمولا بسیار صحبت می کند و به ندرت ساکت می شود. چنین شخصی به زیاد صحبت کردن و داستان تعریف کردن علاقه ی بسیاری دارد. وقتی در یک گروه دسته جمعی باشد مصاحبت با وی لذت بخش است اما اگر اطرافیان وی شنوندگان خوبی نباشند ممکن است به دلیل حرف زدن های مداوم وی اذیت شده و حتی خشمگین شوند. اگر می خواهید آدرسی بپرسی شخصی را در خیابان انتخاب کنید که لب ها بزرگی دارد. علم شخصیت شناسی می گوید که وی با اطلاعات جزئی و دقیق مسیر را به شما نشان می دهد.

لب های کوچک در چهره خوانی: در شخصیت شناسی شخصی که لب های کوچکی دارد کمتر صحبت می کند. تمایل دارد زندگی شخصی خود را از دیگران جدا نگاه دارد و ممکن است احساسات و عواطف درونی اش را پنهان کند. چنین شخصی می تواند برای سال ها رازی را پیش خود نگه دارد. بر خلاف کسی که لب ها بزرگی دارد و به سختی می تواند راز نگه دار باشد. در مبحث چهره خوانی و لب ها، شخصی که لب های کوچکی دارد ممکن است بسیار محتاط بوده و چندان به ماجراجویی های عاشقانه علاقه نداشته باشد.

لب های متناسب: از آنجایی که انسان ها متفاوت هستند نمی توان آنها را به دو گروه متفاوت و مشخص طبقه بندی کرد در عوض ممکن است بسیاری را پیدا کنید که بین این دو گروه قرار می گیرند. هر چه شخصی به یکی از این طبقه بندی های نزدیک تر باشد ویژگی های مرتبط آن گروه در وی بیشتر وجود دارد.

چهره خوانی، اندازه ی لب و شخصیت شناسی

یاد گیری چهره خوانی و شخصیت شناسی یک دانش ساده نیست. قضاوت دیگران با یک نگاه بر اساس نکاتی همچون اندازه ی لب ها چندان دقیق نخواهد بود.

به منظور بهترین استفاده از اطلاعات مربوط به چهره خوانی باید یاد بگیرید چگونه همه ی ویژگی های چهره را با هم در نظر گرفته، یک به یک تحلیل کرده و بعد به یک نتیجه ی کلی برسید.

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید.

می خواهید بیشتر بندانید

صفجه ی اول: شناخت همه ی ویژگی های چهره و شخصیت های مربوط به آن

ترتیب تولد چگونه بر شخصیت تاثیر می گذارد

چگونه خود و دیگران را بشناسیم

چگونه می توان شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق خود کرد

معرفی کتاب

1555 - Copy



موضوعات :
چهره خوانی

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.