no-img
نوین اطلس

برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه ذهن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه ذهن
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
بهمن ۱۸, ۱۳۹۴

برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه ذهن


برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه

برنامه ریزی بخش ناخودآگاه ذهن

برنامه ریزی ضمیر ناخوداگاه ذهن یا ناهوشیار کار دشواری نیست. تنها کافی است ذهن و ضمیر خودآگاه را از طریق هیپنوتیزم یا هر روش دیگری بخوابانید یا غیر فعال کنید، سپس می توانید انتقالات کلامی خود را مستقیما وارد ذهن ناخودآگاه شخص مورد نظرتان کرده و وی را کنترل کنید ( نگاه کنید به چگونه دیگران را قدرت ذهنمان کنترل کنیم).

در حقیقت یک روش برنامه ریز دیگر نیز وجود دارد که می توانید از آن استفاد ه کنید حتی وقتی ضمیر خودآگاه تان فعال یا بیدار است. این کار با یک منبع قابل اطمینان صورت می گیرد

برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه ذهن از طریق یک منبع قابل اطمینان

آیا شخصی وجود دارد که به وی بسیار اعتماد داشته باشید؟ آیا شخصی وجود دارد که تصور کنید خیلی بیشتر از شما می داند؟

حتما لازم نیست وی در مورد همه چیز بیشتر بداند همین که در یک زمینه اطلاعاتش از شما بیشتر باشد کافی است تا شما وی را به عنوان یک منبع معتبر در نظر بگیرید.

چیزی که ممکن است از آن آگاه نباشید این است که بیشتر صحبت های چنین شخصی مستقیماً وارد ضمیر ناخودآگاه می شود بدون هیچ فیلتر و یا بررسی دقیق. مثل این است که هیپنوتیزم شده اید، این کلمات و ایده ها می تواند ضمیر ناهوشیار تان را برنامه ریزی کند و تاثیر هنگفتی در زندگی شما داشته باشد.

مذهب و برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه ذهن:

بدون شک اگر ایمان تان قوی باشد هیچ شخص یا چیزی وجود ندارد که بیشتر از خداوند به آن اعتماد داشته باشید. بر اساس این واقعیت وقتی کتاب مقدسی را مطالعه می کنید، اطلاعات بیان شده در آن مستقیماً وارد ذهن ناخودآگاهتان شده و با برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه ذهن تبدیل به یک حقیقت مطلق می شود.

اما چه می شود اگر احساس کنید آن نظرات به ناخودآگاهتان نرسیده است با وجود اینکه به خوبی متوجهشان شده اید؟ متاسفانه این موضوع به این معنی است که شما دیگر به منبع خود ۱۰۰% اعتماد ندارید.

وقتی ضمیر خودآگاه تان به منبعی اطمینان کرد، به سختی می تواند اطلاعات آن را قبل از پذیرش بررسی و تحلیل کند. به عبارت دیگر اگر به منبع خود شک کنید شروع به پرسیدن سوال های چالش بر انگیز در مورد اطلاعات آن کرده و ایده های آن را فیلتر می کنید.

اگر در چنین شرایطی قرار گرفته اید مطمئن شوید که بر روی محکم کردن اعتقادات کار می کنید. تا آنجا که می توانید مطالعه کنید. اگر به اعتقادات خود شک دارید پس تحقیق کنید تا پاسخ خود را پیدا کنید.

عاشق شدن و برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه

انسان ها نسبت به کسانی که هر روز می بینیند احساس دلبستگی پیدا می کنند و به همین دلیل است که معمولا عاشق کسانی می شوند که به آنها نزدیک هستند. این همان دلیلی است که ممکن است باعث شود دختر همسایه را جذاب بدانید.(نگاه کنید به ازدواج از طریق ضمیر ناخودآگاه)

در کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم، توضیح داده داده شده است چگونه تکرار می تواند باعث برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه شده و در نتیجه احساس عشق را در هر شخصی فعال کند. مثلا اگر سه نفر از دوستان شما در سه روز مختلف پیش پسری که شما دوست دارید بروند و به وی بگویند شما شخص عالی هستید، آن پسر شروع به ایجاد این تصور می کند که شما فرد جذابی هستید حتی اگر هرگز به این موضوع فکر نکرده باشد در واقع این مورد یکی از راه های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه دیگران است.

آخرین کلام در مورد برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه ذهن

وقتی ناخودآگاه تان را برنامه ریزی کنید می توانید هر باوری را به آن انتقال دهید؛ یعنی از بین بردن باور هایی که نمی خواهید، تغییر رفتاری که مورد پسندتان نیست و حتی از بین بردن عادت های مخرب.

فقط به یاد داشته باشید که اولین کاری که باید بکنید این است که ضمیر خودآگاه را از سر راه خود بردارید، سپس می توانید مستقیما به برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه خود دست یابید.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید.

می خواهید بیشتر بدانید:

آشنایی با ضمیر ناخودآگاه

قوانین حاکم بر ضمیر ناخودآگاه

چگونه با ضمیر ناخودآگاه خود ارتباط برقرار کنیم

ضمیر ناخودآگاه در مقابل ضمیر خودآگاه

چگونه به ضمیر ناخودآگاه دیگران نفوذ کنیم

برنامه ریزی ضمیر ناخوداگاه و عاشق کردن دیگران

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم

معرفی کتاب

1555 - Copy

 



موضوعات :
ضمیر ناخودآگاه

درباره نویسنده

شاهین زند 7 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.