no-img
نوین اطلس

چرا می توان به سایت نوین اطلس اعتماد کرد؟


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

صفحه جدا

چرا می توان به سایت نوین اطلس اعتماد کرد؟


سایت نوین اطلس به شما فرصت آشنایی با یک جهان نوین را می دهد. در واقع هدف اصلی این سایت آشنا کردن شما با علوم و دانش هایی همچون روانشناسی می باشد که می تواند نگاه شما را از دنیای پیرامون خود تغییر دهد. سایت نوین اطلس در ارتباط با مقالات پر بازدید خود کتاب های الکترونیکی ( ایبوک) را از بین ده ها کتاب دیگر انتخاب کرده و پس از ترجمه در اختیار مخاطبان خود قرار داده است. معیار انتخاب کتاب ها میزان فروش آنان در سایت آمازون، نظرات خوانندگان، کاربرد، تاثیر و سادگی آن کتاب ها می باشد. در ادامه توضیح خواهیم داد چرا می توانیم به سایت نوین اطلس برای خرید اینترنتی اعتماد کنیم:

چرا سایت نوین اطلس کتاب های خود را با تضمین بازگشت وجه عرضه می کند

شاید تصور کنید چنین تضمینی غیر منطقی و دور از باور است. بدون شک ایجاد هر نوع تضمینی مستلزم پذیرفتن ریسک های احتمالی نیز می باشد. گرچه چنین ریسک هایی معمولا تنها زمانی انجام می شود که اطمینان کافی در مورد محصول وجود داشته باشد و آن محصول نیاز های مورد نظر مشتریان خود را برطرف می کند. سایت نوین اطلس آماده است برای تضمین کاربردی بودن کتاب ها و رضایت شما تمام کتاب های عرضه شده را (بدون هیچ شرطی) با تضمین بازگشت وجه پرداختی در اختیار مشتریان خود قرار دهد

چرا باید به تاثیر کتاب های سایت نوین اطلس اطمینان کنیم

هنگام خرید هر کتاب الکترونیکی اول از هر چیزی باید در مورد نویسنده ی مورد نظر خود اطلاع کسب کرده، با پیشینه و فعالیت هایش آشنا شده و شناخت کاملی از وی بدست آورید. فقط در چنین صورتی است که می توانید از واقعی بودن و در عین حال کابرد موثر محصول اینترنتی خود مطمئن باشید. هر شخصی می تواند با سر هم کردن چند مطلب اینترنتی یک فایل پی دی اف ایجاد کرده و اسمش را کتاب بگذارد. اما وقتی شما بدانید نویسنده ی مورد نظرتان چه تخصصی دارد در چه زمینه ی تحصیلات داشته است و چه دستاورد هایی بدست آورده بیشتر می توانید به تاثیر کتاب وی نیز اعتماد کنید. در سایت نوین اطلس اطلاعات کاملی در مورد نویسنده ی هر کتاب ارائه شده است تا مخاطبان دقیقا با کتابی که قصد خرید آن را دارند آشنا شوند. یکی از این نویسندگان که کتاب های وی در حال ترجمه می باشد فاروق رضوان می باشد ( آشنایی با فاروق رضوان)

چرا سایت نوین اطلس کتاب های خود را با قیمت ارزان عرضه می کند

دلیل قیمت پایین محصولات نوین اطلس که معمولا بسیار کمتر از کتاب اصلی است ( نسبت به قیمت آنها به دلار در سایت آمازون) این می باشد که هدف ما تنها فروش یک کتاب نیست بلکه با اطمینانی که از محصولات خود داریم قصد داریم با ایجاد محصولات مفید و کاربردی زمینه های مطالعات  موثر را ایجاد کرده و سایت نوین اطلس را به بستری برای رشد فردی مخاطبان خود تبدیل کنیم. به همین دلیل است که کتاب ها را با قیمتی ارزان تر از قیمت واقعی در اختیار مشتریان قرار می دهیم. بسیاری از سایت ها، کتاب یا محصولاتی بسیار گران عرضه می کنند که خیلی قابل اطمینان نمی باشند به خصوص اگر تنها محصول ارائه شده ی آنان باشد چرا که هدف آنان این است که فقط همان محصول را به فروش برسانند پس چه اهمیتی خواهد داشت اگر شخصی از آن محصول راضی باشد یا خیر. در صورتی که وجود کتاب یا محصولات متنوع دقیقا خلاف این امر را نشان می دهد زیرا در این شرایط اعتبار بسیار اهمیت دارد ( در حال حاظر فقط یک کتاب در سایت نوین اطلس موجود است. به زودی کتاب های بیشتری عرضه خواهد شد).

چرا سایت نوین اطلس صلاحیت فروش کتاب های خود را دارد

سایت نوین اطلس یک سایت معمولی و ساده نیست که مطالب کلی و بی ارتباط را در ختیار شما بگذارد. در واقع در این سایت شما می توانید در ارتباط با هر موضوعی که در سایت درج شده است مطالب گسترده و گوناگون بسیاری مطالعه کنید. هدف از درج این مطالب آموزش و آشنا کردن شما با اندیشه ها و تفکرات علمی است که در پشت آنها سال ها تحقیق و علوم اثبات شده وجود دارد. بدون شک با مطالعه ی این مقالات اطمینان بیشتری در مورد کتاب های مرتبط با آن مقالات کسب خواهید کرد و متوجه می شوید سایت نوین اطلس دانش و صلاحیت لازم را برای عرضه ی چنین کتاب هایی دارد.

چرا باید به سایت نوین اطلس برای خرید اینترنتی اعتماد کنیم

سایت نوین اطلس تضمین می کند کتاب های دانلودی، پس از خرید و کم شدن وجه از حساب شما، از طریق لینک دانلود بلافاصله در اختیار مشتریان خود قرار بگیرد. همچنین در صورت هرگونه خطای احتمالی ( که به ندرد روی می دهد) این امکان را فراهم می کند تا در بخش تماس با ما با مدیریت سایت نوین اطلس ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را بر طرف نمایید. سایت نوین اطلس جهت ارائه ی کتاب های ترجمه شده، شما را به سامانه امن پرداخت الکترونیک زپو هدایت می کند. اطمینان و امنیت این سامانه توسط تیم فنی سایت نوین اطلس تایید شده است. به علاوه این سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد که باعث شده تمام فعالیت های این سایت زیر نظر پلیس فتا  باشد.

چگونه می توان با سایت نوین اطلس ارتباط برقرار کرد

در صورت بروز هر گونه مشکل هنگام دانلود کتاب ( که به ندرت رویی می دهد) می توانید با تماس با شماره ی زیر کتاب را از طریق تلگرام یا ایمیل دریافت کنید. همچنین در صورت عدم تمایل به خرید اینترنتی می توانید  پس از پرداخت کارت به کارت وجه، کتاب را دریافت کنید ( از طریق تلگرام یا ایمیل). در صورت عدم رضایت از کتاب خریداری شده می توانید با همین شماره تماس گرفته و درخواست بازگشت وجه خود را نیز بدهید. غیر از شماره ی ذکر شده در زیر روش های ارتباط برقرار کردن با سایت نوین اطلس شامل: ارتباط از طریق ایمیل ( به صورت ۲۴ ساعت) و ارتباط از طریق تلگرام ( به صورت ۲۴ ساعت) نیز می باشد. شما همچنین می توانید در کانال نوین اطلس نیز عضو شوید و برای مشاوره، توضیحات بیشتر در مورد کتاب ها، بیان هر گونه مشکل هنگام خرید  و در میان گذاشتن پیشنهادات با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید.

شاهین زند، نویسنده و موسس سایت نوین اطلس: ۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸ ( ترجیحا تماس از طریق تلگرام)

محصولات منتشر شده ی سایت نوین اطلس

در حال حاظر سایت نوین اطلس اولین کتاب الکترونیکی خود را با نام چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم منتشر کرده است. این کتاب نوشته فاروق رضوان می باشد و بدون شک شانس شما را برای عاشق کردن دیگران به طرز چشمگیری افزایش می دهد. اگرچه با خواندن این کتاب ناگهان همه عاشق و دلباخته ی شما نمی شوند ولی بدون شک با استفاده از تکنیک ها و روش های نوشته شده در کتاب شانس اینکه هر شخصی را عاشق خود کنید ۱۰ برابر افزایش می دهید. این کتاب را مطالعه کنید و اگر از خرید خود به هر دلیل پشیمان شدید تنها کافی است با شماره ی درج شده تماس گرفته ( در همین صفحه نوشته شده است) یا با ایجاد ارتباط از طریق بخش تماس با ما در خواست بازگشت وجه خود را بدهید. ( توضیح بیشتر در مورد کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم). به زودی مجموعه ی کامل کتاب های فاروق رضوان در سایت نوین اطلس منتشر خواهد شد. برای اطلاع از آخرین مطالب و کتاب های منتشر شده در سایت نوین اطلس می توانید در کانال تلگرام ما عضو شوید (عضویت در کانال تلگرام نوین اطلس).

source: novinbinesh.com